1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    Question Gezocht: COUPEUSE

    Kent er misschien iemand een coupeuse?! Iemand die bruidsjurken kan maken? Ik heb namelijk mooi stof gevonden maar ik ken niemand die bruidsjurken kan maken...

    Pleaze help me
    ** SouSou **

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    768
    01-01-2002

    Probeer www.laconfiance.nl het is de website van neggafa souad uit r'dam misschien dat ze jou kan helpen ik heb geen flauw idee maar probeer het gewoon zou ik zeggen .. haar nummer is 010-2655496

    En er is heir in utrecht ook een zaak op de rijnlaan die hele mooie ontwerpen heeft, maar daar moet ik nog even de nummer van zoeken..

    Thalay en veel suc6 meid,

  3. #3
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    je kunt hem ook gewoon tekenen of door iemand laten tekenen en hem dan laten naaien in marokko...

    =emsoem=
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    Origineel gepost door Beni Bouyachie17
    Probeer www.laconfiance.nl het is de website van neggafa souad uit r'dam misschien dat ze jou kan helpen ik heb geen flauw idee maar probeer het gewoon zou ik zeggen .. haar nummer is 010-2655496

    En er is heir in utrecht ook een zaak op de rijnlaan die hele mooie ontwerpen heeft, maar daar moet ik nog even de nummer van zoeken..

    Thalay en veel suc6 meid,
    Heey shoukran meid, maar helaas werkt de site niet. Ik kom wel op de site maar ik kan nergens verder klikken... Maar ik zal haar binnenkort gaan bellen om te vragen of ze mij kan helpen.

    Shoukrannn

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    Origineel gepost door emsoem
    je kunt hem ook gewoon tekenen of door iemand laten tekenen en hem dan laten naaien in marokko...

    =emsoem=
    Jah daar had ik ook al aan gedacht maar die jurken worden op maat gemaakt dus je moet een aantal keren naar Marokko om die jurk te gaan passen en daar heb ik geen tijd voor

    Gotta work snap je... Echt heel jammer want ik had er ook al aan gedacht om hem gewoon naar Marokko te brengen

    Ewa jammer...
    ** SouSou **

  6. #6
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    Origineel gepost door al_hamka
    Jah daar had ik ook al aan gedacht maar die jurken worden op maat gemaakt dus je moet een aantal keren naar Marokko om die jurk te gaan passen en daar heb ik geen tijd voor

    Gotta work snap je... Echt heel jammer want ik had er ook al aan gedacht om hem gewoon naar Marokko te brengen

    Ewa jammer...
    ** SouSou **
    wanneer ga je eigenlijk trouwen ?

    je moet eens in de winter proberen (het is er dan niet druk enzo) dus is jouw jurk eerder klaar....neem een vakantie van 3 weken ofzo...moet je echt doen ....ik heb ook gehoord van mijn tante dat er een vrouw in breda jurken ontwerpt en ze dan naar haar winkel in al-hociema en casa brengt en ze daar naait...ze is hier niet zo vaak in nl...maar zal dat nummer eens voor je vragen heb gehoord dat ze heele goede jukren ontwerpt teminste dat zeggen ze

    ewa ik zal kijken wat ik kan doen

    (echt cool om heeeeeeel eventje's de wedding planner te zijn )


    =emsoem=
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    Hahaaah shoukrannnnnnnnnnnnnnnnnn

    Regel het maar eens voor als je wilt (U're a good weddingplanner )
    Breda is vlakbij dus dat komt goed uit

    Me iz waitin' 4 a reply


    Shoukran BAZZAFF
    ** SouSou **

    Ps: de wedding is inshallah in Juli pas

  8. #8
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    geen dank gekkie....doe het graag...

    ze3ma goede weddingplanner

    zaterdag zal ik voor je vragen over dat vrouwtje....anders moet je langs die negaffa's gaan want die weten vast waar je dat kan doen enzo

    dus zaterdag ga ik voor je vragen je hoeft geloof ik niet langs haar te gaan want ze komt meestal naar je toe (heb het ergens vaag gehoord hoor haha)

    mbroek lala larousa mbroek zowzia

    =emsoem=
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    Shoukraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

    Ennuh allah ey barek fikkk Allah jibak shi mra wa3ra ou zwina

    Ik hoor zaterdag inshallah meer van je!!!

    ** SouSou **

  10. #10
    koekieprinsesje

    Reacties
    8.669
    12-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    als je iemand zoekt om het te maken kan je ook zoeken op www.google.nl...
    Dan moet je bruidsjurk typen en dan enter en daar staat ook dingen...
    dan kan je zelf stof maken en bepalen hoe jij je bruidsjurk wilt...

    xxxxjes chahida