1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    2.293
    22-10-2001

    Origineel gepost door dalinda
    salaam allemaal
    ik ga elke jaar op vakantie en ik heb dit nog nooit meegemaakt echt misschien komt het omdat jullie op een andere boot zitten of zo ik weet het ook niet ik heb er geen last van beslama dalinda
    Jij maakt gebruik van de VIP? of niet?
    Wheen, wheen, wheen,
    Wheen al malajien, cha3b al a3rabie wheen, gadab al a3rabie wheen, dam al a3rabie wheen, charaf al ar3bie wheen.

    Allah m3ana, akwa oe Akbar min banie sahioen, yechrie, yektiel, yetfien, yektoel, ardie ma bet hoen. Dam iel ahmar, rawil agdar fie ta3miel laymoen. Nahna men iterien. Akwa min jibaal, aktar min riemaal.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    577
    22-06-2003

    Origineel gepost door rnaj
    Ik zet mijn eigen volk helemaal niet te kijk, of toch wel. Het zijn uiteindelijk allemaal Nederlanders. Zelfspot is toch het mooiste wat er is :boogie:
    Rnaj ik had het niet over jullie nederlanders ik had het over marokkanen !!
    Sufferd !!

  3. #33
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Marokkanen zijn toch ook Nederlanders, en ik heb ook gezegt wat ik er van vond. Of heb je dat niet gelezen?

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  4. #34
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    "It is not the position you stand, but the direction in which your look."

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    196
    28-01-2003

    Marokkanen zijn juist het vriendelijkste volk van de wereld.
    Ze gaan in een kring om je heen staan en roepen: "Problemen?"


  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    Origineel gepost door Berkanni
    Waaaaaaaaaaaaayyyyyyyaaaa sidieeee hoe durf jij zo te ademen op deze site van je oom.

    Hoebedoel jjjjjjjijijijiijj er zijn geen plaatsen in de boot waaaaaarom heb jij zelf geen kamer gehuurd dan was er deze discussie helemaal niet van toepassing.

    Aaaaaa v**ze Geintegreerde K**sk*p we blijven Gewoon Marokkaanen klaar punt en volgend jaar gewoon weer op de vloer slapen op de boot. of pak de fiets van de buurman richting onze vaderland en natuurlijk me moedersland.

    Groetjes en heeel veel sterkte landveraadster.
    wejow, what the f*ck is jou probleem??????????????????????

    waarom ik geen kamer heb gehuurd? wat denk je zelf??????????????? ik wilde gewoon zitten en niet slapen. de mensen die 3 zitplaatsen in beslag nemen om te slapen moeten maar een kamer nemen en niet ik.

    en wat nou landverraadster, ik geef gewoon mijn mening en dat is dat ik marokkanen over het algemeen asociaal vind. tuurlijk zitten ook wel veel goede tussen maar die wat ik op de boot hebben gezien waren dat niet, en die wat overal hun troep weggooien in marokko en op benzinestations ook niet.

    waar slaat dat op: of pak de fiets van de buurman richting onze vaderland en natuurlijk me moedersland??????????????????? probeer je de lolbroek uit te hangen of zo. humor heb je ook al niet

    beslama

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    Re: Re: marokkanen zijn het asociaalste volk.

    Origineel gepost door Heer24
    Die 9 personen met 21 zitplaatsen....


    ...die zagen er zeker uit als olifanten....? ze vormen een groot vetfabriek wil je ons duidelijk maken.


    marokkanen en de boot? Dat gaat niet samen....

    marokkanen en bezinestations (onderweg)? Dat gaat ook niet samen....


    overal laten ze rotzooi en stank achter. ongelooflijk.. maar waar...

    sommige douchen zelfs in toilet met dat enige kraan die er is....

    en hoe ze dat flikken...? ajoow...

    gelijk kwakken ze hun voeten in de wasbak.... wah ha

    desnoods komen de kinderen ook aan de beurt...

    die tillen ze zo op in de wasbak...hup!... waar de Fransen en Spanjaarden met een vraagteken bij staan toe te kijken...

    lehfed wa7a....

    ik ben wel eens met de bus gegaan...

    dat was wel lachen...

    ze hebben een minitoilet in de bus ..maarrrrrrrrr zodra er Marokkanen er bevinden gaat het fout.

    zo'n toilet zit een of andere bak in die de uitlatingen opvangt.

    wanneer de bak vol is hoor je die te verschonen.

    zelf denk ik dat zo'n bak een lange tijd mee moet gaan want de inhoud is vrij groot.

    en ja hoor... de Marokkanen hebben de bak in 12uur al vol gekregen... en de volgende personen die hun behoeftes wilden doen moesten het maar doen zonder door te trekken... de bak was eenmaal vol.

    en zo ging het maar door... de een na de andere....

    de stank was niet te verdragen...

    ze namen waterflesjes mee de toilet in om zo door te kunnen spoelen...

    sommige wisten hun uitlatingen niet weg te krijgen... dan raakte de volgende persoon in paniek hoe hij zijn uitlatingen weg moest krijgen...


    waren die 9 personen maar megadik............. dan kon het heel heel mischien begrijpen. 3 ervan waren zelfs kinderen van misschien 10 jaar of zo.

    ik heb wel moeten lachen om jou verhaal, maar het klopt wel allemaal. het mooiste wat je zei vond ik nog van de marokkanen die hun kinderen in wasbak zetten en dan gaan wassen, moet je dan de fransen en spanjaarden dan zien kijken.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    Re: Re: Re: Re: marokkanen zijn het asociaalste volk.

    Origineel gepost door amina01
    Jij bent ook asociaal. Maar je hebt die stoelen niet ingenomen, yek?
    nee dat zeg ik, ik heb geen stoel kunnen krijgen en daarom heb ik op het gangpad gelegen met nog 100 man of zo. en als ik een stoel had nam er maar 1 en niet 2 of 3, want dat is gewoon ASOCIAAL








    by the way mensen, ik heb het niet alleen over mensen die ik niet ken. ook mn eigen fam. doet hier aan mee, zelfs mn eigen ouders, zijn ze ergens gaan picknicken in marokko, laten ze gewoon flessen en zakken en zo achter. als ik ergens niet tegen is het wel tegen milieuvervuiling.

  9. #39
    Ignorant soul

    Reacties
    83
    02-01-2003

    pffhaha, kan duidelijk merken dat we met Marokkaanse Nederlanders te maken hebben.. Men heeft zelfs leren generaliseren naast het alledaagse geklaag. En dan nog gezeur horen over dat we niet geintegreerd zijn.. haha

    een cliché maar doch waarheid is; Voor een betere wereld begin bij jezelf.. ( Om maar ff een wijze momentopname achter te laten)
    Shuß
    tanta stat praedita culpa, platje locuta causa finita...

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    Origineel gepost door platje


    een cliché maar doch waarheid is; Voor een betere wereld begin bij jezelf.. ( Om maar ff een wijze momentopname achter te laten)
    Shuß

  11. #41
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Heb niks te maelden maar dit topic moet even omhoog getilt worden

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  12. #42
    niks

    Reacties
    779
    20-02-2003

    Origineel gepost door JeroenPaulusma
    Heel goed dat je er wat van wilt zeggen. Je moet je er niet voor schamen. Onder de marokaanse gemeenschap moet een aktie commitee opkomen die dat soort randfiguren er op moet wijzen dat zij de nep marokkanen zijn.
    Dank je wel, maar jammer genoeg red je het daar niet mee.Sommigen vinden asociaal doen stoer en weten niet beter. In een groep is het misschien ook stoer maar ik weet zeker als ze een keer alleen zijn en ze zien zoiets gebeuren, dus ascoiaal gedrag door een ander groepje jongeren, dan zullen ze zien hoe irritant het wel niet kan zijn. Maar ja ik denk dat het al te laat is als ze het openbaar doen. Dan is het al in hun manier van leven ingeburgerd. Kun je blijven roepen , hun houding verandert niet.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    Origineel gepost door MiH
    over het algemeen marokkanen aso !!
    en een paar goeie zeg je !! ik weet niet in welke wereld jij leeft maar volgens mij is het nog altijd andersom..

    ik weet niet hoe vaak jij de boot pakt naar marokko maar heb je er nooit by stilgestaan dat die mensen na dagen ryden, uren wachten op die f*!**@ boot gewoon moe kunnen zyn en wat slaap willen inhalen voor ze weer n rot end moeten ryden ??
    en i wonder heb je ooit de douches/ plee van een hollandse, spaanse camping gezien ?!! (niet alle, maar je generalisseert toch dus..)

    ben dit jaar ook naar marokko geweest, met t vliegtuig en nee tis niet allemaal zo strak geregeld als een KLM of schiphol, maar t ging nog netjes...
    ook ik heb me geergerd aan de rotzooi in marokko, helaas is de vuilopruimingsdienst niet zo high tech als hier in Holland... snap je

    en als je in t vervolg weer iets ziet dat je zo tegenstaan wees een grote meid zeg er wat van en aub hou op met hier te mekkeren over alle vieze vuile marokkanen

    btw vraagje... waarom ruim jij de troep na het picknicken niet achter je op? kleine moeite neem ik aan.. en misschien gaat je famillie snappen wat je zo dwars zit

    beslama bniti
    ik leef in dezelfde wereld als jij hoor. maar waar slaat dat op:
    ik weet niet hoe vaak jij de boot pakt naar marokko maar heb je er nooit by stilgestaan dat die mensen na dagen ryden, uren wachten op die f*!**@ boot gewoon moe kunnen zyn en wat slaap willen inhalen voor ze weer n rot end moeten ryden ??
    DAARVOOR ZIJN KAMERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    en ja ik weet dat de vuilnisdienst in marokko niet is als in nederland is, maar wil dat dan zeggen dat mensen gewoon hun troep op straat en in bossen mogen weggooien???????????????????????????????????? nee dus


    by the way, ik ruim de troep dus WEL op die mn ouders of andere fam. ergens achter laten ,omdat ik een tering hekel heb aan milieuvervuiling, maar ik spring niet een meer in om een lege fles eruit te halen die mn neefje daar net heeft wegge*******d

    als je aan milieuvervuiling doet ben je gewoon een egoist: je denkt dan, ik heb geen last van die troep dus laat ik het liggen, anderen die daar last van hebben boeien me niet.



    beslama

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    Origineel gepost door rnaj
    Heb niks te maelden maar dit topic moet even omhoog getilt worden

  15. #45
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door maghrebgirl20
    Dat komt ondat er vanmorgen heel veel Amahoela bagger op de eerste pagina stond. Ik heb er voor gezorgt dat de tere Marokkaanse zieltjes niet te veel geconfronteerd werden met deze shit door een aantal topic van pagina 2 en 3 op te tillen naar de eerste pagina

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein