1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.102
    01-06-2003

    Origineel gepost door Abracadaver
    Het is dat jullie er zelf mee komen.....
    ANDERS???????
    Er is slechts een weg naar geluk en dat is stoppen met piekeren over dingen die het vermogen van onze wil te boven gaan.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.102
    01-06-2003

    Origineel gepost door Abracadaver
    ANDERS ???? Zou de gedachte natuurlijk nooooooooooooooooooit bij me opgekomen zijn.

    Wat dacht jij dan.
    Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    Er is slechts een weg naar geluk en dat is stoppen met piekeren over dingen die het vermogen van onze wil te boven gaan.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    Re: Re: Re: Re: marokkanen zijn het asociaalste volk.

    Origineel gepost door nasima30
    Wat die troep betreft: Het valt me op dat Marokkanen die in Europa wonen de meeste troep uit auto's smijten. Ik heb er echt opgelet en dat vind ik pas A-sociaal, eenbeetje op vakantie gaan, de hoge piet uithangen en dan nog overal vuil op straat gooien. NIet eens gesproken over het asociaal rijgedrag en.... ja laat ik maar ophouden... ik schaam me ook....
    I know, als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan milieuvervuiling. en vooral hoe "europese marokkanen" het doen: Ze3ma ik ben van europa en ik ben meer als de bevolking van marokko zelf, dus ik kan doen wat ik wil. tzzzzzzzzzzz

  4. #19
    niks

    Reacties
    779
    20-02-2003

    Een deel van de marokkanen verpest het voor de anderen. ik moet eerlijk zeggen dat ik soms in de metro of tram zit en denk God eej behoren wj tot dezelfde bevolking?? Ik schaam me soms diep. En als je er raar naar kijkt of wat van zegt, noemen ze je verkaasd of nepmarokkaan. Een marokkaan hoeft niet onbeschoft of asociaal te doen om een marokkaan te zijn. Nu de situatie hier in Nederland wat veranderd is sinds 11 september zijn mensen zo snel geneigd in de verdeigingshouding te zitten en na een opmerking al geliljk in de aanval te schieten.

    Zo wordt de situatie alleen verergerd. Gezegde zegt niet voor niets beter milieu begint bij jezelf. Een betere samenleving begint ook bij jezelf.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    24
    15-08-2003

    Re: Re: Re: marokkanen zijn het asociaalste volk.

    Origineel gepost door Defender
    Je kunt toch gewoon vragen of die plaatsen bezet zijn, en zeggen dat jij er graag wilt zitten?
    Euuhhh, NEE. Dit was een figuur waar je liever maar geen ruzie mee wil maken.....

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    24
    15-08-2003

    Origineel gepost door maghribia19
    Een deel van de marokkanen verpest het voor de anderen. ik moet eerlijk zeggen dat ik soms in de metro of tram zit en denk God eej behoren wj tot dezelfde bevolking?? Ik schaam me soms diep. En als je er raar naar kijkt of wat van zegt, noemen ze je verkaasd of nepmarokkaan. Een marokkaan hoeft niet onbeschoft of asociaal te doen om een marokkaan te zijn. Nu de situatie hier in Nederland wat veranderd is sinds 11 september zijn mensen zo snel geneigd in de verdeigingshouding te zitten en na een opmerking al geliljk in de aanval te schieten.

    Zo wordt de situatie alleen verergerd. Gezegde zegt niet voor niets beter milieu begint bij jezelf. Een betere samenleving begint ook bij jezelf.
    Heel goed dat je er wat van wilt zeggen. Je moet je er niet voor schamen. Onder de marokaanse gemeenschap moet een aktie commitee opkomen die dat soort randfiguren er op moet wijzen dat zij de nep marokkanen zijn.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    43
    13-11-2002

    En als ik zulke dingen zeg ben ik een racist.
    Waar ik me aan erger (maar dit doen niet alleen Maroks) is het spugen op straat...

    B.t.w. de maatschappij dat ben jij.
    en morgen gezond weer op

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    577
    22-06-2003

    Wullah ket hechmoe allemaal zwaar schaam jullie diep !!
    Jullie eigen volk zo vernederen en te kijk zetten!!
    Jullie moeten allemaal overdrijven met jullie reacties!!

    1 iemand van jullie heeft gezegd veral waar maroc is is het vies, was dat nu voor dikke zever tis niet omdat het bij jullie thuis vies is dat het bij alle marokkanen zo is!!!!

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    577
    22-06-2003

    Origineel gepost door vikker
    Weet jij wat jij bent.. een zotteke.
    Weet je wat jij bent.. een achterlijke jood

  10. #25
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Jullie eigen volk zo vernederen en te kijk zetten!!
    Ik zet mijn eigen volk helemaal niet te kijk, of toch wel. Het zijn uiteindelijk allemaal Nederlanders. Zelfspot is toch het mooiste wat er is :boogie:

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3
    11-12-2002

    Re: marokkanen zijn het asociaalste volk.

    Origineel gepost door maghrebgirl20
    tfoe tfoe tfoe, wat heb ik een hekel aan sommige marokkanen.
    ik was zondag op de boot (nador-almeria) onderweg naar nederland en mensen dachten alleen maar aan hun zelf. iedereen hield 4, 5 plaatsen bezet per persoon. 1 gezin zelfs 21 plaatsen met 9 mensen, ik zat naast hun en er waren 2 mensen even weg en niet 12.

    tzzzzzzzzz lekker egoistisch, ik bedoel als je wil gaan slapen op de boot, huur dan een kamer, en niet plaatsen van andere mensen afpakken. want er hebben echt veel mensen op de gang moeten slapen omdat er gewoon geen plaats was.

    tfoe........ het liefst deed ik dit
    Die 9 personen met 21 zitplaatsen....


    ...die zagen er zeker uit als olifanten....? ze vormen een groot vetfabriek wil je ons duidelijk maken.


    marokkanen en de boot? Dat gaat niet samen....

    marokkanen en bezinestations (onderweg)? Dat gaat ook niet samen....


    overal laten ze rotzooi en stank achter. ongelooflijk.. maar waar...

    sommige douchen zelfs in toilet met dat enige kraan die er is....

    en hoe ze dat flikken...? ajoow...

    gelijk kwakken ze hun voeten in de wasbak.... wah ha

    desnoods komen de kinderen ook aan de beurt...

    die tillen ze zo op in de wasbak...hup!... waar de Fransen en Spanjaarden met een vraagteken bij staan toe te kijken...

    lehfed wa7a....

    ik ben wel eens met de bus gegaan...

    dat was wel lachen...

    ze hebben een minitoilet in de bus ..maarrrrrrrrr zodra er Marokkanen er bevinden gaat het fout.

    zo'n toilet zit een of andere bak in die de uitlatingen opvangt.

    wanneer de bak vol is hoor je die te verschonen.

    zelf denk ik dat zo'n bak een lange tijd mee moet gaan want de inhoud is vrij groot.

    en ja hoor... de Marokkanen hebben de bak in 12uur al vol gekregen... en de volgende personen die hun behoeftes wilden doen moesten het maar doen zonder door te trekken... de bak was eenmaal vol.

    en zo ging het maar door... de een na de andere....

    de stank was niet te verdragen...

    ze namen waterflesjes mee de toilet in om zo door te kunnen spoelen...

    sommige wisten hun uitlatingen niet weg te krijgen... dan raakte de volgende persoon in paniek hoe hij zijn uitlatingen weg moest krijgen...



  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2.293
    22-10-2001

    Re: Re: Re: marokkanen zijn het asociaalste volk.

    Origineel gepost door maghrebgirl20
    niet 1 marokkaan deed het. waar ik zat konden misschien 250 mensen zitten maar er zaten misschien net 100 mensen.


    ok niet ELKE marokkaan is zo, maar toch........... ik vind marokkanen echt een asociaal volk. door sommige schaam ik me er gewoon voor een marokkaan te zijn.

    niet alleen op de boot maar ik heb ook in marokko dingen gezien waarvan ik moet kotsen.
    overal wordt gewoon troep weggegooid, alsof het normaal is. als ze er zelf maar geen last van hebben, dan is het goed.
    Jij bent ook asociaal. Maar je hebt die stoelen niet ingenomen, yek?
    Wheen, wheen, wheen,
    Wheen al malajien, cha3b al a3rabie wheen, gadab al a3rabie wheen, dam al a3rabie wheen, charaf al ar3bie wheen.

    Allah m3ana, akwa oe Akbar min banie sahioen, yechrie, yektiel, yetfien, yektoel, ardie ma bet hoen. Dam iel ahmar, rawil agdar fie ta3miel laymoen. Nahna men iterien. Akwa min jibaal, aktar min riemaal.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    2.293
    22-10-2001

    Origineel gepost door ibtisamc
    Wullah ket hechmoe allemaal zwaar schaam jullie diep !!
    Jullie eigen volk zo vernederen en te kijk zetten!!
    Jullie moeten allemaal overdrijven met jullie reacties!!

    1 iemand van jullie heeft gezegd veral waar maroc is is het vies, was dat nu voor dikke zever tis niet omdat het bij jullie thuis vies is dat het bij alle marokkanen zo is!!!!
    Baraka Allah oe fiek,

    Ik denk dat sommige onder ons vergeten zijn dat ze dankzij onze beschaving en cultuur water en zeep hebben leren hanteren,
    Wheen, wheen, wheen,
    Wheen al malajien, cha3b al a3rabie wheen, gadab al a3rabie wheen, dam al a3rabie wheen, charaf al ar3bie wheen.

    Allah m3ana, akwa oe Akbar min banie sahioen, yechrie, yektiel, yetfien, yektoel, ardie ma bet hoen. Dam iel ahmar, rawil agdar fie ta3miel laymoen. Nahna men iterien. Akwa min jibaal, aktar min riemaal.

  14. #29
    mocro forever

    Reacties
    89
    18-06-2002

    salaam allemaal
    ik ga elke jaar op vakantie en ik heb dit nog nooit meegemaakt echt misschien komt het omdat jullie op een andere boot zitten of zo ik weet het ook niet ik heb er geen last van beslama dalinda

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    2.293
    22-10-2001

    Re: Re: marokkanen zijn het asociaalste volk.

    Origineel gepost door Heer24
    Die 9 personen met 21 zitplaatsen....


    ...die zagen er zeker uit als olifanten....? ze vormen een groot vetfabriek wil je ons duidelijk maken.


    marokkanen en de boot? Dat gaat niet samen....

    marokkanen en bezinestations (onderweg)? Dat gaat ook niet samen....


    overal laten ze rotzooi en stank achter. ongelooflijk.. maar waar...

    sommige douchen zelfs in toilet met dat enige kraan die er is....

    en hoe ze dat flikken...? ajoow...

    gelijk kwakken ze hun voeten in de wasbak.... wah ha

    desnoods komen de kinderen ook aan de beurt...

    die tillen ze zo op in de wasbak...hup!... waar de Fransen en Spanjaarden met een vraagteken bij staan toe te kijken...

    lehfed wa7a....

    ik ben wel eens met de bus gegaan...

    dat was wel lachen...

    ze hebben een minitoilet in de bus ..maarrrrrrrrr zodra er Marokkanen er bevinden gaat het fout.

    zo'n toilet zit een of andere bak in die de uitlatingen opvangt.

    wanneer de bak vol is hoor je die te verschonen.

    zelf denk ik dat zo'n bak een lange tijd mee moet gaan want de inhoud is vrij groot.

    en ja hoor... de Marokkanen hebben de bak in 12uur al vol gekregen... en de volgende personen die hun behoeftes wilden doen moesten het maar doen zonder door te trekken... de bak was eenmaal vol.

    en zo ging het maar door... de een na de andere....

    de stank was niet te verdragen...

    ze namen waterflesjes mee de toilet in om zo door te kunnen spoelen...

    sommige wisten hun uitlatingen niet weg te krijgen... dan raakte de volgende persoon in paniek hoe hij zijn uitlatingen weg moest krijgen...


    Probeer eens de vliegtuig en weet me te zeggen hoe dat in elkaar zit.... Wil graag weten wat DIE MArokkanen toch kunnen op 2.30 uur tijd kunnen,
    Wheen, wheen, wheen,
    Wheen al malajien, cha3b al a3rabie wheen, gadab al a3rabie wheen, dam al a3rabie wheen, charaf al ar3bie wheen.

    Allah m3ana, akwa oe Akbar min banie sahioen, yechrie, yektiel, yetfien, yektoel, ardie ma bet hoen. Dam iel ahmar, rawil agdar fie ta3miel laymoen. Nahna men iterien. Akwa min jibaal, aktar min riemaal.