wat vinden jullie ervan??
wat vinden jullie ervan??
Sorry Hoooor Maar Wat Is Dat Voor Een Vraag Niemand Verdient Dat!!!
Ja, eigen schuld, dikke bult.
Haafiz Ibn Taymiyah zegt:
الذكر للقلب مثل الماء للسمك، فكيف يكون حال السمك إذا فارق الماء؟
“Dhikr (het gedenken van Allaah) is voor het hart, als het water voor de vissen. Wat gebeurt er als een vis uit het water wordt gehaald?” [Majmu’ Al-Fatawa, 10/85].
niemand verdient het maar het is wel je eigen schuld maar je weet niet wrm die gene het doet als ze het niet uit eigen wil wilt doen maar niemand verdient het
xxjes hanae
Niemand verdiend die vreselijke ziekte!
Mensen maken eenmaal fouten, en om na een fout zo gestraft te worden vind ik heel erg
Als Allah swt mensen vergeeft, al reiken je zondes tot aan de hemel of zijn ze zoveel als het schuim op alle zeeen!
Wie zijn wij dan om mensen die vreselijke ziekte te gunnen.
Zelfs Een Witte Roos Heeft Een Zwarte Schaduw.
Ik gun ze die ziekte helemaal niet. Natuurlijk hoop ik dat Allah[sub7anahoe wata'e3la] hun vergeeft.
Maar dat betekent niet dat ik medelijden met ze heb. Zoiets kun je zelf ook bedenken voordat je het bed deelt met iemand anders waarmee je niet getrouwd bent.
Daarom eigen schuld dikke bult, Doe het al helemaaal niet voor het huwelijk en als je dan zo achterlijk bent om het wel te doen, doe het dan op zijn minst veilig.
“Dhikr (het gedenken van Allaah) is voor het hart, als het water voor de vissen. Wat gebeurt er als een vis uit het water wordt gehaald?” [Majmu’ Al-Fatawa, 10/85].
Het is beter voorkomen dan genezen, en daarom is het niet toegestaan in de islam,om met jan en alleman intimiteit te hebben in welke vorm dan ook.
Maar hiv is niet alleen maar via sexuele contact overdragelijk,maar ook via andere wegen.En voor degene,vindt ik niet dat ze het verdienen.want dat is buiten hun schuld om.
masalama
Niemand verdiend die ziekte, en wij zijn niet degene die erover oordelen, wat er met deze mensen gebeurt. Allahziet alles.
Je hebt gellijk lieverd het kan overgebracht worden door: - Bloedcontact, - Vaginaal vocht.
Als iemand bijvoorbeeld op een openbare WC heeft gezeten en een beetje menstruatiebloed heeft achtergelaten op de WC-bril, dan kan ook HIV krijgen. Hoe zou jij je voelen als mensen zouden zeggen, het is je eigen schuld je verdiend het etc. ?
als je vind dat iemand deze ziekte verdient, ben je geen mens...laat staan een islamitisch mens...
dus met iemand de bed induiken moet de doodstraf voor staan??? echt jammer dat er zulke mensen rondlopen...wereld zou beter af zijn zonder hen...
hoe verklaar je welke lul hallal is dan ?
I came, I saw, I conquered