1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Negafa Chaima

    Hoi allemaal,

    Voor de bruiloft binnenkort heb ik Negafa chaima genomen. Wie kent haar en heeft ervaring met haar?? Helaas is Souad al die dag gereserveerd. Hebben jullie nog tips voor andere goede neggafa's . En wie kent er een goede betaalbare catering??

    Als fotograaf hebben we binnenkort een afspraak met Ilham uit Almere?? Heeft iemand ervaring met haar?

    En wie o wie kent er een hele goede vrouwelijke DJ's ????

    Ik hoor graag van jullie.

    Alvast bedankt.

    Gr.

    Zus van hayete

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    en weet iemand nog iets??

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    94
    12-05-2003

    hallo

    ik heb die ***** nog nooit meegemaakt dus ik kan je niks vertellen over haar. over lhame heb ik positieve verhalen gehoord!! maar persoonlijk ook nog nooit meegemaakt. en wat betreft een catering : ik heb saada 2 keer meegemaakt en ik vond ze top! ook heb ik een bruiloft gehad van catering ossama...was ook wel goed....

    groetjes nour

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    768
    01-01-2002

    Hmmz jammer dat souad gereserveerd is is een echt een schat van een vrouw .. 6 sept heb ik met haar een bruiloft wordt zeker weer top insha allah.. Je kan neggafa naima proberen is ook een lieve vrouw en heeft ook mooie spullen komt uit r dam , voor de rest raad ik je neggafa uit aicha uit vlissingen aan die heeft hele aparte en mooie spullen ..
    En niet te vergeten saloua uit amersfoort maar meid ik weet niet wanneer je wedding is want bij haar moet je d r heel vroeg bij zijn...
    Je krijgt gelijk de nummers er bij...

    Neggafa naima - .....
    Neggafa aicha -0118-468166 mobiel 06-12183473
    neggafa saloua - 033 455 4831

    Cateringen tja ik ken d r om eerlijk te zeggen persoonlijk zelf maar 1 die ik ook heb meegemaakt en dat is el yacout in utrecht ook een goede service alleen moet je een beetje streng wezen omdat ze dan af en toe anders lui te werk gaan...

    El Yacout-030 2440755


    Fotograven , als je alleen foto s wilt moet je fatiha bousandrous nemen een lieve meid en zeer proffesioneel , als je het film en foto gebeuren wil hebben moet je voor badia gaan die gaat ook zeer strak te werk en een hele lieve vrouw ... Ehmm ilham heb ik om eerlijk te zeggen 1 keer mee gemaakt en ik vondt het maar een verwaande dame meer wil ik niet over d r kwijt...

    Fatiha-06-50527799 Email:Fachaima@dolfijn.nl
    Badia -06-51108600

    En over dj s ehmm daar kan ik helaas niets over mededelen ik heb alleen dj bahija eens meegemaakt en ik vondt het persoonlijk niets ..

    Mouhiem meid thala frasek en insha allah ga je een gezegend huwelijk tegemoet..

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    768
    01-01-2002

    P.s voor de nummer van neggafa naima moet je het even vragen aan die fotografe badia ze heeft ehm vast wel voor je ...

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    heeeeel erg bedankt....

    ik ben nu zelf hayet.....
    maar ik denk dat mijn zus het heel erg leuk vind als ze dit ziet

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    768
    01-01-2002

    Ejj denia henia meid ,thalay

  8. #8
    Droom om te kunnen leven

    Reacties
    209
    06-03-2002

    Hoi Hayet,

    Ik heb je oproep gelezen en heb hierbij advies voor jou voor een negaffa.

    Misschien heb je wel van Touria uit Amsterdam gehoord, maar ik ken haar persoonlijk en ik heb haar werk gezien, ik vind zelf persoonlijk dat het de beste is, en daarom raad ik haar jou aan. Ze gebruikt mooie sieraden(echt goud) en de mooiste takshita's van de laatste mode. Als je haar wil bereiken kan je dat doen onder de volgende nummers:

    0629325649 of eventueel mijn email adres : rajae82@hotmail.com

    ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen, alvast gefeliciteerd met je verloving en huwelijk en veel succes.
    In mijn zoektocht in dit leven is de Islam mijn licht, de koran mijn gids en de hemel inshallah mijn streven.

    TWEE BRUINE OGEN, my story

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    38
    25-12-2002

    Is dit echt waar???????
    Zijn er meer mensen die zulke slechte ervaringen met Chaimae hebben?
    Want ik heb van de week hele mooie fotos's bij haar bekeken, en die waren echt mooi. Eigenlijk wilde ik haar nemen boor mijn bruiloft binnenkort!
    Zijn er meer mensen die slechte ervaringen met haar hebben? Please laat me weten! mail me desnoods! (blauwe_ruis80@hotmail.com)

    Liefs Lely
    Liever kwijt zijn waar je echt van houdt
    Dan iets houden wat je toch niet mist
    Liever buiten ook al is het koud
    Dan naar binnen als daar niets meer is

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    176
    19-01-2003

    Salaam,

    4 maanden geleden is mijn buurmeisje getrouwd en geloof me ik ben op veel bruiloften geweest en daarbij verschillende negaffa's gezien. Chaima heeft deze bruiloft verzorgd en het was echt prachtig!!!!!!! De dochter van chaima HIND genaamd is visagiste en geloof me zij weet echt wat make-up is. Ook heeft zij een hele mooie koets in de plaats van amaria waarin je wordt gedragen je ligt er als het warte half in met een prachtige rode jurk!!!! de gasten en wij stonden allemaal met open mond te kijken. Zij was op tijd en heeft zeker de juiste jurk meegenomen. Hayet je moet haar zeker nemen meid zij is echt de beste!! souad,aicha, naima, touria zijn allemaal standaard negaffa's met standaar jurken en sieraden. Het enige is dat zij best prijzig is maar met de kwaliteiten die zij geleverd heeft mag dat ook wel.

    dj sellina is erg goed, en fotograve aicha uit amersfoort is erg goed .

    Hajet als je een mooi feest wil hebben dan moet je Chaima als neggafa nemen, aischa als fotograve en seliina als dj

    succes verder!!


    liefs
    ik weet wat ik doe, en ik doe wat ik wil!!!!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    Wisten jullie dat er in marokko een negaffa is die in de bruid haar haar een schorpion heeft gestopt en die bruid is dan gestorven erg he
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    91
    30-08-2002

    ahhhhh wat erg.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    Pas maar op met die negaffat ..........
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  14. #14
    Unwritten, !®

    Reacties
    981
    30-01-2003

    Hier heb je een Site Van een neggafa Die Echt Te vertrouwen is...!!!

    www.zimbamode.nl
    Laj 3tik zqaaq fi 3ejnin.Tjikkielala®

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    Isda een goeie ja? Steekt ze geen schorpioene in mense hun haar?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info