1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    89
    20-10-2002

    hoi je moet echt geen chaima nemen, ik heb haar ook genomen op mijn verloving. ze stuurde haar dochter wat moet ik daar nou weer mee, ze had haast wilde zo snel mogelijk naar huis sorry wat had ik daar spijt van.

    groetjes
    ik ga accoord

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    191
    17-12-2002

    touria uit amsterdam is echt een lieve vrouw,ze heeft hele mooi make up en de nieuwst tkasat,zij is echt heel goed

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    En wa steken zij dan in het haar?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    176
    19-01-2003

    De dochter van chaima is bij mij geweest, zij echt top!!! tenminste een echte visagiste in plaats. Haar dochter genaamd hind is ook bij mij geweest en het resultaat was echt top. Inderdaad ik dacht eerst ook waarom komt haar dochter achteraf ben ik blij dat haar dochter is geweesr echt een leuke jonge meid, die weet wat opmaken is.Op mijn bruiloft stond iedereer met open mond te kijken, vooral omdat chaima bekend staat om het niet nakomen van haar woord. Maar op mijn bruiloft heeft ze zich echt aan haar woord gehouden je moet allleen hele duidelijke afspraken met haar maken.

    Dus meiden als je binnenkort gaat verloven of trouwen dan moet je echt chaima nemen en DUIDELIJKE afspraken met haar maken, ik heb voordat ik ging trouwen wel 12 neggafa's bezocht chaima is echt een topper wat dat betreft zij heeft hele aparte jurken met aparte sieraden en haar dochter Hind kan echt goed opmaken!!!!!
    Ook heeft zij een hele mooie koets in plaats van elammaria echt prachtig.

    succes meiden bij jullie keuze, tenslotte : ''smaken verschillen''

    liefs..................
    ik weet wat ik doe, en ik doe wat ik wil!!!!