1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.606
    18-04-2004

    help>Knutsellen met peuters!!!

    Salaam allikom mensen,

    Hierbij vraag ik jullie ideën bij het volgende:
    Ik heb een opdracht gekregen van school dat ik op me stage een activiteit met de peuters moet uitvoeren. Ik heb gekozen voor creativiteit. Het is makkelijk om een thema te kiezen nou weet ik niet wat ik moet doen. Iets met het seizoen winter.

    Heb jij een leuke, makkelijke idee?

    shoekran alvast, samraatjex
    *WEES EN BLIJF JEZELF*

  2. #2
    .....

    Reacties
    123
    19-08-2005

    wegens een zachte winter verlangen al deze kinderen naar sneeuwvlokken. Laat we sneeuwvlokken maken.....weet ik het, bedenk is wat. Je kan doen wat je wilt het zijn een stel kleuters.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.606
    18-04-2004

    Citaat Geplaatst door raffa Bekijk reactie
    wegens een zachte winter verlangen al deze kinderen naar sneeuwvlokken. Laat we sneeuwvlokken maken.....weet ik het, bedenk is wat. Je kan doen wat je wilt het zijn een stel kleuters.
    bedankt voor je reactie!!!
    het zijn peuters en geen kleuters...

    Helaas je hebt me niet op een idee gebracht
    samraatjex
    *WEES EN BLIJF JEZELF*

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    1.176
    04-12-2004

    MVC Premium MVC Premium
    een sneeuwpop maken met ze
    Moge Allah ons een steun voor elkaar laten zijn in het vergaren van kennis en ons allen op het rechte pad leidden, moge hij onze goede daden vermeerderen en onze slechte daden verminderen en ons alles met de juiste intentie laten doen, en ons in het hiernamaals het paradijs schenken en ons ver weg houden van de hel, moge hij ons zijn schaduw schenken op de dag der opstanding en helpen tegen de bestraffing in het graf
    AMIN

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    79
    31-10-2006

    Ik was laatst op een basisschool waar een klas een sneeuwpop had gemaakt. De sneeuwpop was uiteraard door de juf getekend/uitgeprint op kleurpapier. De kinderen hebben de pop versierd (gevuld) met watten etc.

    Ik weet alleen niet of het door de kleuterklas of door de peuterklas is gemaakt.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.606
    18-04-2004

    salaam allikom,

    Arabia83 ik heb mijn opdracht uitgevoerd met de peuters. Ben zelf op een idee gekomen. Sneeuwpop getekend uit geknipt, de peuters plakten het op een zwart vel. Daarom heen watten geplakt (stelt voor als sneeuwvlokken) en met grote stukjes crepepapier die stelden voor als sneeuw.
    Het zag er heel leuk en s'winters uit!!!

    bedankt voor jullie iedeën!!

    ma3a salaam samraatjex
    *WEES EN BLIJF JEZELF*

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.606
    18-04-2004

    hiihh dacht dat ik me topic heb verwijderd...
    meid hoop dat je veel ideën krijgt....

    samraatjex
    *WEES EN BLIJF JEZELF*