+ Reageer
Pagina 1 van 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 47
    Verbannen

Reacties
    1.379
    30-11-2006

Terroristen zijn vooral soennie-moslims, geen shia.

Je kan zeggen wat je wil, maar terroristen vind je vooral onder de soennie umma, haast niet onder shia's.

Noem mij 1 in het westen gepleegde aanslag door shia-moslims,

het verhaal in Irak is een andere, daar is de fik aangestoken door de soennies, om de shia uit de tent te lokken, hetgeen jammergenoeg volledig gelukt is.

MVC Lid

Reacties
    8
    09-01-2007

Je zal de wahhabies bedoelen

MVC Lid

Reacties
    8.018
    26-03-2005

Wat versta je precies onder terrorist? En wie beschouw je als een terrorist?

En volgens mij is de fik in Irak gestoken door amerika. Ze streden allemaal tegen 1 vijand totdat 1 of ander gek bedacht om een aanslag te plegen op een moskee, zodat de moslims elkaar gaan afschieten.

Dat is mijn visie. Amerikanen hadden er belang bij, soennieten niet.

MVC Lid

Reacties
    9.628
    08-03-2003

Bron + bewijzen ?

Verbannen

Reacties
    1.379
    30-11-2006

Citaat Geplaatst door Maroc_4_ever Bekijk reactie
    Wat versta je precies onder terrorist? En wie beschouw je als een terrorist?

En volgens mij is de fik in Irak gestoken door amerika. Ze streden allemaal tegen 1 vijand totdat 1 of ander gek bedacht om een aanslag te plegen op een moskee, zodat de moslims elkaar gaan afschieten.

Dat is mijn visie. Amerikanen hadden er belang bij, soennieten niet.
    als soennies de brandstof waren en shia's de zuurstof, was
    Amerika de ontekingstemperatuur, dat wel, maar die moest een keer komen, met zoveel olie onder de grond.

Verbannen

Reacties
    1.379
    30-11-2006

Citaat Geplaatst door Eliot_Ness Bekijk reactie
    The AMIA Bombing was an attack on the Asociación Mutual Israelita Argentina (Argentine Israelite Mutual Association, or AMIA) building in Buenos Aires on July 18, 1994, that killed 85 people. Carried out under Carlos Menem's presidency (1989-1999), it was Argentina's deadliest bombing. Argentina is home to a Jewish community of 200,000, the largest in Latin America (see Demographics of Argentina). [1]

On October 25, 2006, Argentine prosecutors Alberto Nisman and Marcelo Martínez Burgos [1] formally accused the government of Iran of directing the bombing, and the Hezbollah militia of carrying it out [3][4].

http://en.wikipedia.org/wiki/AMIA_Bombing

Krijg ik nu een ijsje ? Toch heb ik liever een visstick, mag dat ook s.v.p. ?
    Nu heb je het over staatsgefinancieerd terrorisme, ik heb het meer over grassroots terrorisme door de gewone man die religieus fanatiek is geraakt en verblind is van haat tegen de ongelovige.

Rolo

Reacties
    713
    08-04-2005

Grootste onzin die ik ooit heb gehoord de soeni soort van de moslim is het rustigste en niet het moord lustigste.

Dat is bewezen en alle aanslagen tegen eigen bevolking is gepleegd door shia's.

Verbannen

Reacties
    1.379
    30-11-2006

Citaat Geplaatst door rolexity Bekijk reactie
    Grootste onzin die ik ooit heb gehoord de soeni soort van de moslim is het rustigste en niet het moord lustigste.

Dat is bewezen en alle aanslagen tegen eigen bevolking is gepleegd door shia's.
    zo ervaar ik dat niet, als ik zo om mij heen kijk, misschien kun je iets meer argument geven met voorbeelden.

MVC Lid

Reacties
    2.021
    30-10-2006

Terroristen zijn vooral Westerlingen die zich niks van de mensheid aantrekken.

Voornamelijk Blanke westerlingen. Die ook het Christendom als geloof hebben.
    Islamitisch Bewust.

Rolo

Reacties
    713
    08-04-2005

Citaat Geplaatst door Hansign Bekijk reactie
    zo ervaar ik dat niet, als ik zo om mij heen kijk, misschien kun je iets meer argument geven met voorbeelden.
    Gozer accepteer het en laat me nietd e moeite nemen om het bewijs hier te plaatsen ik bespaar je de verschutting.

MVC Lid

Reacties
    2.880
    28-10-2004

als soennies de brandstof waren en shia's de zuurstof, was
    Amerika de ontekingstemperatuur, dat wel, maar die moest een keer komen, met zoveel olie onder de grond.
    Tja, koffiedikkijken kun je ook te serieus nemen!

Verbannen

Reacties
    1.379
    30-11-2006

Citaat Geplaatst door rolexity Bekijk reactie
    Gozer accepteer het en laat me nietd e moeite nemen om het bewijs hier te plaatsen ik bespaar je de verschutting.
    maak je je in het dagelijks leven er ook zo makkelijk vanaf, of ben je daar wel een fidele vent.

MVC Lid

Reacties
    676
    12-01-2006

Nou zijn er ook veel meer Sunnies dan Shia.
    Dan moet je totaal cijfers kunnen produceren,
    en daar dan de relatieve percentages van berekenen wil je een enigszins zinnig oordeel kunnen geven.

Rolo

Reacties
    713
    08-04-2005

maak je je in het dagelijks leven er ook zo makkelijk vanaf, of ben je daar wel een fidele vent.
    Ik sta open voor alles gozer.

Verbannen

Reacties
    1.379
    30-11-2006

Citaat Geplaatst door van der F Bekijk reactie
    Nou zijn er ook veel meer Sunnies dan Shia.
    Dan moet je totaal cijfers kunnen produceren,
    en daar dan de relatieve percentages van berekenen wil je een enigszins zinnig oordeel kunnen geven.

van al de aanslagen die ik ken zijn er behalve dan de aanslag in argentinie, die je eigenlijk niet mee mag tellen vind ik maar goed, geen shia aanslagen gepleegd in het westen,

in India en Pakistan weet ik het niet, maar shiaterreur zie ik daar nou ook niet bepaald vaak eruitspringen in het nieuws.

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport