1. #1
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium

    Plastische chirurgie bij mannen

    11/08 Mannen moeten zich neerleggen bij gift van Moeder Natuur

    Mannen die vinden dat Moeder Natuur hen te karig bedeeld heeft, moeten eerst een bril kopen of een psychiater bezoeken alvorens een chirurgische ingreep te overwegen. Dat verklaarde Alfred Lewis, voorzitter van de Australische gemeenschap van plastische chirurgie, maandag tijdens de opening van een internationale bijeenkomst voor plastische chirurgen in Sydney.
    Het advies van Lewis volgt op een studie van de Australische psycholoog Steven Kisley die aantoonde dat mensen die plastische chirurgie ondergaan negen keer meer kans maken op "body dysmorphic disorder" of "ingebeelde lelijkheid".

    Volgens Lewis zijn penisverlengingen ook niet te vergelijken met borstvergrotingen. "Borsten zijn publieke organen, de penis niet. Dat is een privé-orgaan", aldus Lewis. "Vrouwen willen geen grotere borsten om er naakt goed uit te zien, maar om er in hun kleren beter uit te zien", zo verduidelijkte Lewis.

    Lewis beloofde dat hij nooit een penisverlenging zou toepassen en spoorde zijn collega's aan hetzelfde te doen.
    "Het is een absoluut onnodige operatie en toont volgens mij aan dat de patient een vrij grondige psychische stoornis heeft", aldus Lewis. Hij waarschuwde er ook voor dat er met penisverlengingen veel kan mislopen. Zo bestaat er een kans op infecties, bulten en huidverlies. "De belangrijkste complicatie is dat er na de operatie geen verschil te zien is", aldus nog Lewis.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    06-05-2003

    Psychisch gestoorden en ondankbaren tegenover Allah !

    Geen medelijden met dit soort mensen als er achteraf nog complicaties ontstaan!

    MELILLENSE
    "DALE LIMOSNA, MUJER, QUE NO HAY EN LA VIDA NADA COMO LA PENA DE SER CIEGO EN GRANADA" - ALHAMBRA

    Todo correo electrónico privado que constituye un insulto o amenaza, se publicará en este foro sin previo aviso.

  3. #3
    Baby insh'Allah....

    Reacties
    5.948
    04-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Borsten zijn publieke organen??????
    Dit is compleet nieuw voor mij, voor zover ik weet zijn mijn borsten van mij hoor....

    Plastische chirurgie vind ik alleen toelaatbaar als het moet toegepast worden in gevallen van verminking of letsel waar je last van hebt in het dagelijks leven.

    Penisvergroting????? Jech!!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    06-05-2003

    Origineel gepost door Amazoeloe
    Verlenging ? Zeker een westerse obsessie ? Vraag mij af of er Marokkanen zijn die zich daarmee bezighouden. Volgens mij niet.
    Wat wil je? Alcohol is een verwijvingselixir!

    MELILLENSE
    "DALE LIMOSNA, MUJER, QUE NO HAY EN LA VIDA NADA COMO LA PENA DE SER CIEGO EN GRANADA" - ALHAMBRA

    Todo correo electrónico privado que constituye un insulto o amenaza, se publicará en este foro sin previo aviso.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.566
    22-02-2003

    Re: Plastische chirurgie bij mannen

    Origineel gepost door Mohammed Justice
    Volgens Lewis zijn penisverlengingen ook niet te vergelijken met borstvergrotingen. "Borsten zijn publieke organen, de penis niet. Dat is een privé-orgaan", aldus Lewis. "Vrouwen willen geen grotere borsten om er naakt goed uit te zien, maar om er in hun kleren beter uit te zien", zo verduidelijkte Lewis.
    DIT IS DE GROOTSTE BULLSHIT DIE IK OOIT HEB GEHOORD!
    "Hey, what do you call a doctor who failed out of med school?"
    "What?"
    "A dentist."

  6. #6
    Kunstschaatser

    Reacties
    4.300
    14-05-2002

    Re: Plastische chirurgie bij mannen

    Origineel gepost door Mohammed Justice
    Volgens Lewis zijn penisverlengingen ook niet te vergelijken met borstvergrotingen. "Borsten zijn publieke organen, de penis niet. Dat is een privé-orgaan", aldus Lewis. "Vrouwen willen geen grotere borsten om er naakt goed uit te zien, maar om er in hun kleren beter uit te zien", zo verduidelijkte Lewis.

    Penisverlenging Dit is echt nieuw voor mij

    Da's toch geen gezicht als ie een broek aan heeft...kbedoel, dan lijkt 't net alsof ie shie tennisbal in z'n broek heeft gestopt

  7. #7
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door swatch
    Ik had eigenlijk liever een penisverkleining gehad....niemand wil mij ontvangen.
    Ach stumper, nou als je tekort komt dan mag je wel een PMtje sturen hoor. zal ik ff kijken of ik nog wat voor je kan doen.

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  8. #8
    Kunstschaatser

    Reacties
    4.300
    14-05-2002

    Re: Re: Re: Plastische chirurgie bij mannen

    Origineel gepost door vikker
    Penisverlenging wil niet perse zeggen dat ie constant in geef 8 staat hoor..

    Kdenk 't wel

    Hij gaat zich zo trots voelen met z'n big size stok dan ie 24/7 paraat staat

  9. #9
    Kunstschaatser

    Reacties
    4.300
    14-05-2002

    Re: Re: Re: Re: Re: Plastische chirurgie bij mannen

    Origineel gepost door vikker
    Jij verdorven geest..