+ Reageer
1 tot 13 van 13
    verhuur takchitas

Reacties
    406
    29-12-2005

Egypte Of Tunesie????

Selaaaaaaaaaaam allemaal ik heb echt jullie hulp nodig wil in februari inshaallah met me mannetje op vakantie maar kan niet kiezen tussen egypte of tunesie......................pppppppf! wat raden jullie mij aan en wat waren jullie ervaringen?

MVC Lid

Reacties
    2.200
    22-01-2006

Ik ga naar egypte, eind januari. Niet alleen is het daar warmer dan in Tunesie, tis ook eens wat anders. Tunesie lijkt veel op Marokko, kan je beter naar Egypte gaan.

MVC Lid

Reacties
    18
    15-10-2004

Klopt helemaal wat Menina zegt. Egypte is een stuk warmer dan Tunesië.
    Tunesië lijkt net Marokko.

MVC Premium

Reacties
    884
    14-02-2006

MVC Premium MVC Premium
    Ga naar Egypte is toch wat anders dan Tunesie!!!

verhuur takchitas

Reacties
    406
    29-12-2005

en welke plaats meiden zowel v wil eigenlijk egypte en tunesie? vindt het zo moeilijk en wil eigenlijk een zonvakantie maar ook leuke excursies

MVC Lid

Reacties
    72
    18-12-2006

ik ben naar tunesie geweest en vond het wel oke. het lijkt ni op marokko. de mensen zijn heel vriendelijk en het eten was heel goed. en als ik je een goede raad mag geven. als je toch naar egypte ga moet je zeker ni naar scharm el shek gaan trekt echt op niks. hurgada is veeeeeel beter. en op dit moment is het daar 25 graden maar tot 16 u. koelt het weer af. prettige reis nog. ps: ik ga naar turkije in februari

verhuur takchitas

Reacties
    406
    29-12-2005

is het in februari dan lekker weer in turkije

MVC Lid

Reacties
    94
    22-11-2005

Hoi,
    Ik ga in Mei voor de 3e keer naar Egypte, Is echt een heel mooi land. Ik zou zeker voor Egypte kiezen, ook qua cultuur en omgeving (piramides, spinx, tempels enz)

verhuur takchitas

Reacties
    406
    29-12-2005

welke plaatsen zijn mooist voor zowel zonvakantie als excursies enzo? weet je dat meschien? dank je voor je reactie meid

MVC Lid

Reacties
    94
    22-11-2005

Uhm het 1e jaar ben ik naar Hurghada geweest, kun je echt super snorkelen en duiken (hele mooie zee) daarnaast kun je excursies doen zoals met quads door de woestijn of eten bij de bedoeien in de woestijn of met een boot de zee op om dolfijnen te kijken. Het 2e jaar ben ik in Luxor, Aswan, Kom Ombo geweest en hier liggen alle tempels enz maar helaas is er geen zee of iets om te zwemmen, ligt namelijk allemaal naast de Nijl en deze is te smerig om in te zwemmen. Dit jaar gaan we naar Caïro om de piramides te bekijken, maar ook hier is geen zee. Ik zou dus Hurghada aanraden.

MVC Lid

Reacties
    94
    22-11-2005

Owja was ik vergeten te zeggen vanuit Hurghada gaan er ook excursies naar Luxor, zodat je evengoed de tempels kunt bezichtigen, in Luxor ligt trouwens ook een prachtige moskee. Daarnaast kun je vanuit hurghada ook nog naar Cairo voor de pirames te zien maar dit is ongeveer een 8 uurtjes reizen met een toeristenbus.

MVC Lid

Reacties
    101
    28-12-2006

ik zou ook kiezen voor egypte.en mocht je hoofddoek dragen kies dan geen tunesie want dat mag daar niet!

MVC Lid

Reacties
    159
    08-02-2006

Heyy troella.

Ik ben in december naar Egypte geweest en het was er echt geweldig! Ik ben naar Hurghada geweest en heb te horen gekregen dat het er leuker is als in Sharm El Sheikh. Tevens kun je vrijwel overal op excursie gaan. Ik heb gesnorkeld en ben op safari geweest...op een squad door de woestijn! (je kan ook kiezen om met de jeep te gaan) Maar het was echt een rijke ervaring. Tip: mocht je naar Hurghada gaan en wil je bovengenoemd excursies doen, doe het dan niet via je hotel maar ga naar down town, het centrum, en daar zowat iedereen zo'n excursie voor je regelen. Het is za3ma illegaal, omdat het niet meer van de overheid mag ofzo. Maar het is 10 x goedkoper als in het hotel. Suc6 met de knoop doorhakken!

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport