1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    46
    23-03-2002

    Agenten mishandelen Marokkaanse jongens

    salaam allemaal

    DEN HAAG - Advocaat J. Boone heeft vrijdag bij de hoofdofficier van justitie in Den Haag een klacht ingediend tegen de politie Haaglanden. Agenten van dit korps zouden dinsdagavond twee jongens van Marokkaanse afkomst hebben mishandeld en gediscrimineerd.

    Reden of noodzaak voor de mishandeling ontbreekt volgens de advocaat, die de belangen behartigt van een van de jongens, een 16-jarige Hagenaar. Volgens het relaas van de strafpleiter reden twee agenten in een auto de jongens klem op de Kennedylaan in Den Haag. Vervolgens sloegen ze een van hen met een knuppel twee gekneusde ribben. De andere jongen verstopte zich in een bosje, maar werd later gevonden door een politiehond.

    Boone schrijft dat de hondengeleider het dier meerdere malen liet bijten, terwijl hij geroepen zou hebben: "Vreet hem op, die *** Marokkaan." De 16-jarige Hagenaar moest van de politie tegen een boom gaan staan, terwijl de hond werd opgehitst. Het dier beet hem in zijn arm en in zijn bovenbeen, aldus de advocaat.

    Verder staat in de brief dat Boones cliënt tot op heden niet heeft gehoord waarom hij werd klemgereden en waarvoor hij werd aangehouden. "Mijn cliënt houdt het erop dat hij alleen om het feit dat hij er Marokkaans uitziet door deze agenten ernstig is mishandeld."

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    768
    01-01-2002

    Asalaam moechaleikum,

    Jah ik heb het op de "23.00" uur journaal van sbs gezien.

    Gewoon walgelijk voor woorden en volgens mij hadden die jongens niets gedaan want ze hebben ze gewoon naar huis gestuurd want 1 van die jongens zij "ja m n moeder viel bijna flauw toen ze me zag met al het bloed en de wonden" .

    TFOOEEEE ingel aselgaa vuill lkleb kijk dit is nou iets typerends van wat ik vindt dat we eens onze bekken moeten open trekken anders blijven we gewoon die vuile marokanen die vuile moslims.

    Macha salaama,

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    56
    02-06-2002

    jaah ik heb het ook gezien, dit is echt niet normaal...
    Mijn lieve Siham ik zal je missen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    13
    30-06-2002

    Origineel gepost door noerida
    hallo

    echt ik weet er hellemaal niks van dat is echt schandalig hoor
    ik weet meer over de polities van nederland
    laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    thanks

    vertel vertel wat weet jij ons te vertellen over de politie. Want dit vind ik ook belachelijk! Jezus wat een achterlijk actie zeg! Tfoe!

  5. #5
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    een van die jongens is mijn neefje en die ander is mn buurjongen...jullie wisten echt niet dat ik zon f*cking zin had om die f*cking idioten af te schieten...ik kook nog steeds als ik het hoor..ik werd echt gek...
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  6. #6
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    Mijn neefje is fouzi (met die hondenbeet),Mohamed woont bij mij in de buurt...mag ik je iets vrage...vanwaar ken je ze??
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  7. #7
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    ooh nou weet ik wie je bent...yep..ik heb je een paar keer gezien en jij mij ook...ben jij niet degene die in de konmar werkt??
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  8. #8
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    ja kwoon bij jou in de buurt..achter de konmar...je hebt me weleens gezien...kweet het zeker...ik kwam een keer langs het pleintje(bij jou) lopen..jij zat op de fiets en ik kwam langs..je broer was op het pleintje samen met hicham en de rest...ik had een blauwe kleine zonnebril...
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  9. #9
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    ken je me al???......
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  10. #10
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    ik heet nora...ik ken wel een samira
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  11. #11
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    bij de elandstraat bij de konmar
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  12. #12
    Gelukkig

    Reacties
    2.317
    10-06-2002

    Salam,

    Ik wist niet dat dit gebeurd is,
    Ik vind het heel erg.

    Het spijt me Miss_Rapster
    En Sammy....

    Gair Insha Allah
    Maykoen Ghir Elgair..

    Ma3a Salama

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    41
    05-05-2002

    Ach sommige marokkanen zijn inderdaad hopeloze gevallen die alleen maar rottigheid uithalen. Ik was er verder niet bij dus ik weet niet wat er zich daarvoor zich allemaal heeft afgespeeld. Ik zeg ook niet dat een mishandeling dan door de politie dan maar minder erg is, maar misschien is er wel een aanleiding voor geweest.

     


  14. #14
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    nee...kempoeman..die jongens hebben helemal nix gedaan..ze reden een beetje..en daarna kregen ze die idioten achter hun aan..dit gebeurd wel vaker in den haag..maar je hoort het nooit op journaal..dat vind ik echt klote...
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    41
    05-05-2002

    Gelukkig kan ik zeggen dat ik ook wel eens goeie ervaringen heb gehad met de politie. Sommigen kunnen heel aardig zijn neem dat nou maar van mij aan. En die moet je ook zeker te vriend houden. Die marokkanen kwamen toevallig een aap in pak tegen. Gewoon pech. Het systeem hoeft niet meteen racistisch te zijn.