1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Vraag aan de meiden Maagdenvlies.

    Citaat Geplaatst door Lamode
    Salaam Aleikoem,

    Ik heb hier een paar vragen naar aanleiding van de topic MAAGDENVLIES.
    Ik vind persoonlijk dat man en vrouw allebei maagd moeten zijn voor het huwelijk en niet 1 van de twee.
    In ieder geval mijn vragen.

    Stel je hebt je huwelijksnacht en er komt geen bloed uit zoals het éigenlijk' hoort terwijl je nog nooit met iemand hebt geslapen wat dan ??

    Stel je moeder en schoonmoeder eisen dat je je laat onderzoeken door een arts om te kijken of je maagd bent of niet en de uitslag van die arts is je bent geen maagd ( ook hier geldt terwijl je nog nooit met iemand hebt geslapen ) wat dan ??
    Je moeder en schoonmoeder geloven je al helemaal niet meer.

    Ik heb laatst gehoord dat je geen tampon mag gebruiken als je nog maagd bent en stel dat iemand dat niet wist en het gewoon gedaan heeft wat dan ???

    Wat ik eigenlijk wil weten is hoe ga je hiermee om als je het gebeurt is en wat voor reacties heb je dan om je heen.
    Serieus reageren graag.

    Lamode.
    .

  2. #2
    mama van 4 schatjes

    Reacties
    16.096
    03-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    ik vind als je nog nooit iets hebt gehad en toch ontmaagd bent...(sport,tompons etc) dan vind ik je eigenlijk niets hoord te doen als je een jongeman tegen komt en echt van je houd dan gelooft hij je denk ik wel tenminste als hij van je houd en zodra het zo ver is dat je zo iemand vind (geduld) dan moet je gewoon ''scheit'' aan iedereen hebben die het niet gelooft want alleen ALLAH kan het weten (tenminste als je het nog nooit hebt gedaan)..en ja jongens die echt hooggeschoold zijn weten dat niet ieder meisje bloed.duss maar ja veel succes.

    even een vraagje?hoe weet jij nou eigenlijk dat je ontmaagd bent als je het nog nooit met iemand hebt gedaan??
    Koningin van Marokko.nl


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    11
    02-06-2002

    Meen je dat nu echt dat je niet eens wist dat wij GEEN tampons mogen gebruiken? Hoe oud ben je eigenlijk? Tuurlijk mag er niets inkomen zelfs geen tampon!!!! Wist je dat je zelfs je maagdenvlies ook kunt verliezen door touwtje te springen? echt waar ik wist het zelf niet! Maar ja, elk meisje zit anders in elkaar, bij de een is het dikker bij de ander niet (het vliesje).

    Als je nog nooit met iemand geslapen hebt, hoef je je toch geen zorgen te maken, als je naar de dokter gaat zal hij het ook wel zien hoor, en dan kan je toekomstige op zijn 2 oren slapen, en ja, je moeder zou je wel kunnen geloven zeker. Ze is je moeder en kent je! Maar ja, de schoonmoeders???!!!??? Ik weet het echt niet, hopelijk houd je man van je en vertrouwd je!

  4. #4
    no nonsens

    Reacties
    4.289
    15-05-2002

    die maagdentest kan je doen als jouw ouders of schoonouders je niet vertrouwen! het komt helaas nog steeds voor. In turkije is het afgeschaft nu nog in Marokko!

    Trouwens in de Islam mag niemand je vals beschuldigen tenzij ze vier getuigen hebben!!! (Lees soerat nisaa' in de koran).

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    214
    17-03-2002

    Sallaam Alikoem Warhamatoe Allah,

    ya oegtie allaizza,

    Wat ouders denken of schoonouders, is niet belangerijk.
    Namelijk: als de persoon weet dat zij nog maagd is, hoeft ze namelijk niet voor ALLAH te vrezen.
    Weet altijd dat ALLAH getuige is!
    En stel niet hun mening boven de wet van ALLAH.

    Ma'sallamaaa
    Malika

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    324
    15-06-2002

    Nou als ze dan toch per ongeluk omtmaagt is door bijv. sport kan ze het laten repareren door middel van een hersteloperatie.
    Ismahane

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    2.807
    06-07-2002

    dit is een erg moeilijk onderwerp, stel je bloed niet terwijl je niet ontmaagd bent. dan is dat natuurlijk wel erg. je kan dan wel zeggen dat ALLAH weet of het wel of niet zo is, dat is ook zo. Maar het is toch erg als je ouders en schoonfamilie je niet geloven. het is gewoon een schande en als het uitlekt kan je je nergens vertonen ook. je zal dan wel niet naar de hel gaan als je dood gaat en je hebt niets gedaan, maar je leven wordt wel een hel. Natuurlijk is het belangrijk als je man je gelooft, maar stel dat hij het niet gelooft omdat je altijd wel modern bbent geweest en weleens met jongens omging. ik ben benieuwd naar de reacties het lijkt mij echt erg als zoiets met mij gebeurt, ik zat altijd op turnen en toen ik hoorden dat je maagdvlies kan breken als je springt en te hard neerkomt ben ik meteen van turnen af gegaan. het is echt erg als zoiets gebeurt en Inshallah gebeurt het ook met niemand. en ik denk dat als je een goede moslim bent dat ALLAH je echt wel zal helpen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    20
    04-05-2002

    ****Nou als ze dan toch per ongeluk omtmaagt is door bijv. sport kan ze het laten repareren door middel van een hersteloperatie.****


    sorry meid maar hier ben ik het niet mee eens. Doordat meiden weten dat dit kan gebeuren er vreemde dingen, en da tis niet de bedoeling. Hou je rustig en doe geen rare sporten dan gebeurd er niks inshallah. en gebeurd er toch wel wat dan weetje dat het elmaktab is. Allah helpt je wel maar ga geen bedrog doen want zo ga je liegen tegen anderen en liegen tegen je zelf. En stel het komt uit dat je hersteloperatie hebt gehad dan geloven ze helemaal niet dat je nog wel 'maagd'was wat het ook mag wezen dat maagd zijn van tegenwoordig. Af en toe schaam ik me diep als ik sommige verhalen hoor zowel van de jongens als van de meiden. Maar ja dat ben ik!!!!!!! groetjes ainzohra
    Blijf je zelf en je komt er wel insha-allah

  9. #9
    no nonsens

    Reacties
    4.289
    15-05-2002

    niet alles staat in de Koran, vandaar dat je ook de Hadiths hebt!

    Maar je hebt gelijk het staat er inderdaad niet in, terwijl de hele islam gemeenschap zoveel waarde aan hecht!

    Ik ben ook benieuwd of het in een hadith voorkomt!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    15
    11-04-2002

    Waar maken jullie je druk om? Het lijkt mij toch dat als jij eruit komt met je toekomstige man dan is het toch goed. En ook al wil je schoonmoeder het bewijs, jij bepaalt toch wat er gebeurt? Of heb ik het mis?

  11. #11
    No One

    Reacties
    2.167
    05-07-2002

    allemachtig zeggggg jongens en meisjes moeten allebei maagd blijven totdat ze gtrouwd is maar goed.... Meiden moeten niet zich zorgen om een vliesje....als je nog nooit met iemand naar bed geweest....daar moet je in je zelf vertouwen hebben en je weet dat je nog maagd ben en merkt je man ook want als je eerste keer met hem naar de bed gaan dan ga je heel veel pijnlijk want je ***je is klein...je weet wat ik bedoel.....terwijl je bloedje nog niet uit maar toch heb je pijn dat weet hij dat genoeg .... voor de eerste keer HET gedaan is het niet makkelijk hoor dat zei me zus!!!!!! Ewa meid hij houdt van je en jij houdt van hem dat is het geen probleem geloof me.... de rest sta erbuiten..... De liefde is bestemd alleen voor jou en je man.

    Ewa meid, inscha allah het komt alles goed...

    Heel veel liefs van Lieve Meisje

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    4.096
    18-01-2008

    Na amper 6 jaartjes is er een nieuwe theorietje ontstaan onder Marokkaantjes...

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    5.156
    05-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Soufiane_A Bekijk reactie
    Na amper 6 jaartjes is er een nieuwe theorietje ontstaan onder Marokkaantjes...
    Tja, dat krijg je als maagdelijkheid belangrijker wordt dan kuisheid.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    130
    14-06-2007

    wat een raarre traditie, ik wil eff reageren op die tampon. Die mag je gewoon gebruiken, want is niet lang genoeg om je maagdenvlies te breken.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.114
    22-01-2005

    Mijn God, wat een onwetendheid... Niet moelijk dat er zoveel meisjes naar huis worden gestuurd... Ontmaagd door sport??? Paardrijden??? Komaan mensen we zijn in 2008.

    Mensen er BESTAAT helemaal geen maagdenvlies, anders zou je ook niet kunnen menstrueren. Het is eerder een dik weefsel rond de opening. Maar een opening is er sowieso.

    En of je zal bloeden tijdens de huwlijksnacht hangt maar af van 2 zaken; hoe vochtig jij bent, en hoe wild je man tekeer gaat. Met andere woorden als jij (en de rest van de wereld) echt per se bloed wil zien, mag je er niet van genieten en maar hopen dat hij mans genoeg is om dat weefsel kapot te maken...

    Welcome to the world!!