1. #16
    Dienares van Allah

    Reacties
    181
    06-05-2003

    Re: blood in blood out ;)

    Origineel gepost door lafamilia
    Ik wilde effw kwijt met alle respect voor de dames...als mijn vrouw niet gaat bloeden mag ze echt opdonderen of met een hele goeie verklaring komen...een geloofwaardige ook...anders hoeft het echt niet....
    Niet alle vrouwen bloeden als ze onmaagd worden. Wat nou al jouw vrouw een net meisje is, die echt nog maagd is? Allah is haar getuige toch? Stel nou jij beschuldig haar ten onrechte: dan moet jij een goed kijken wat je haar en jezelf aan doet: Haar goede reputatie is naar de maan, en ze zou de rest van haar leven dit als litteken met zich mee dragen!

    Voor jou gebeurd dan het volgende:

    Allah zegt:
    “Waarlijk, degenen die kuise vrouwen beschuldigen die nooit aan iets gedacht hebben dat hun kuisheid zou aantasten en goede gelovigen zijn, zijn in dit leven en in het hiernamaals vervloekt en voor hen zal er een grote bestraffing zijn” (Qor’aan 24:23)

    Ik ga nog even door:

    Allah zegt:
    “En degenen die kuise vrouwen beschuldigen en geen vier getuigen kunnen leveren, straf hen met tachtig zweepslagen...” (Qor’aan 24:4)

    Allah zegt:
    “En degenen die gelovige mannen en vrouwen onverdiend ergeren, dragen een lasterlijke en duidelijke zonde voor henzelf “ (Qor’aan33:58)


    De Profeet zei: “Vermijdt de zeven grote zonden...” Hij noemde: “Het beschuldigen van vrome kuise vrouwen” als één van hen.

    De Profeet zei:
    “Een (ware) moslim is iemand die het vermijdt andere moslims met zijn tong of zijn handen te kwetsen.” (Boechari)

    De Profeet zei:
    “Iedereen die onrechtmatig zijn slaaf (man of vrouw) van overspel beschuldigt die zal op de Dag des Oordeels de volledige straf van het overspel krijgen tenzij datgene wat hij zegt waar is.” (Boechari en Muslim)

    Mocht ze echter wel ontmaagd zijn dan hoop ik voor jou dat jij zelf nog wel maagd bent, want de regelgeving omtrent sex voor het huwlijk geldt voor beide sexen.
    Zeg: "Ik ben slechts een mens gelijk gij, doch mij wordt geopenbaard dat uw God slechts één God is. Laat daarom degene, die op de ontmoeting met zijn Heer hoopt, goede daden verrichten en bij de aanbidding van zijn Heer niemand anders met Hem vereenzelvigen. 18.110

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.551
    24-06-2003

    Re: blood in blood out ;)

    Origineel gepost door lafamilia
    Ik wilde effw kwijt met alle respect voor de dames...als mijn vrouw niet gaat bloeden mag ze echt opdonderen of met een hele goeie verklaring komen...een geloofwaardige ook...anders hoeft het echt niet....
    Ik zeg 1 ding: LEF.

    Als jij mijn vent was had je zware trobbie's ZWAAR.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    305
    06-03-2003

    ahoedoebillah iminechaitaan irrajiem!!!


    "waar gaat dit heen"
    je leeft maar een keer dus doe het goed voor allah!!
    peacee!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    305
    06-03-2003

    hallo het kan ook zijn dat ze nie bloed als jij zo een kleine dunne piepie hebt!!

    ja dan voelt ze m nie eens laatstaan dat het gaatje een beetje moet openscheuren!!


    dus 1 oplossing silliconen in piepi spuiten!!
    je leeft maar een keer dus doe het goed voor allah!!
    peacee!

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    99
    04-08-2003

    HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH AA DIE IS GOED FAATIMA HET IS JOU SCHULD DAT JE GEEN GROTE HEBT HEERLIJK DIE ONZEKERHEID BIJ MANNEN NU GAAN ZE ALLEMAAL IN HUN BROEKJE KIJKEN OF ZE WEL EEN GROTE HEBBEN TROUWENS AMIN ALS JIJ ZO ZEGT KUNNEN WIJ OOK ZEGGEN IK HOEF GEEN MAN DIE EEN KLEIN LULLETJE HEEFT ALS DE MOET PLASSNE DAN PLAST IE MET EEN NAALD HAHAHAHHAHAHA IK DOE IN IEDER GEVAL VAN T EVOREN CONTROLE!!!!

    :schok:HIJ IS GROOT GENOEG KOM SCHAT WE STAPPEN IN HET BOOTJE

    GROETJES CHNIEWLA
    :boogie:!!!BEN...EEN...B.I.T.C.H...!!!:boogie: DUS..DAAG ME NIET UIT..!!!

  6. #21
    Scorpion for Life...

    Reacties
    20.174
    29-05-2002

    Origineel gepost door CHNIEWLA
    HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH AA DIE IS GOED FAATIMA HET IS JOU SCHULD DAT JE GEEN GROTE HEBT HEERLIJK DIE ONZEKERHEID BIJ MANNEN NU GAAN ZE ALLEMAAL IN HUN BROEKJE KIJKEN OF ZE WEL EEN GROTE HEBBEN TROUWENS AMIN ALS JIJ ZO ZEGT KUNNEN WIJ OOK ZEGGEN IK HOEF GEEN MAN DIE EEN KLEIN LULLETJE HEEFT ALS DE MOET PLASSNE DAN PLAST IE MET EEN NAALD HAHAHAHHAHAHA IK DOE IN IEDER GEVAL VAN T EVOREN CONTROLE!!!!

    :schok:HIJ IS GROOT GENOEG KOM SCHAT WE STAPPEN IN HET BOOTJE

    GROETJES CHNIEWLA

    Moet hij er mee roeien dan...



    XXXX



  7. #22
    Galtoe MaNaNa

    Reacties
    1.118
    02-01-2003

    Als zij niet bloedt, dan zal jij vast iets verkeerds hebben gedaan.
    In de ban van groen!




    U all crackheads.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    65
    21-04-2003

    Ey jij bent degene die moet eerst gaan bloeden uit die kontje van je en je neus

    Achterlijke mens
    beslama

  9. #24
    KONY

    Reacties
    3.386
    12-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ik snap niet waarom mensen zo overdreven reageren. ik ben he ttotaal oneens met zijn opmerking maar ik bedoel zijn toch zijn zaken. moet hij maar uitzoeken met zijn toekomstige vrouw als hij die al krijgt.

    ma3a selema