1. #1
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Arrow Irritatie!

    Wat zijn jouw top 3 irritaties op het werk?

    Voor mij
    1. ik werk met internet...en word gek van de langzame verbinding hier
    2. Mensen die je op de vingers zitten te kijken
    3. vergaderingen die veeeeeeeeeels te lang duren omdat mensen veeeeeeeeels te lang van stof zijn

  2. #2
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Rizkki
    Geen van allen!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik bedoelde niet of jij dezelfde irritaties had als ik

    maar welke irritaties je wel hebt....

  3. #3
    mijn lid

    Reacties
    333
    05-03-2002

    irritatie

    je bent in de winkelstraat en je wilt gaan pinnen, links staat een hele rij, maar rechts staat een iets kortere rij.
    automatisch sta je dan in de kortere rij, en wat zie je, die rij naast je gaat 2 keer zo hard.
    vervolgens ga je met je geld naar mc donnalds, en daar sta je weer voor de zelfde keuze, en weer neem je de kortste rij, maar kijk je weer naar die andere rij, die gaat 4 keer zo hard, zelfs de mensen die achter jou stonden in jouw rij en naar die andere rij gaan zijn eerder weg.

    normaal irriteer ik me nie zo erg aan dat soort dingen, maar als je haast hebt.............

    nou gebeurde dit gisteren mij, ik moest snel de trein hebben naar school, en ik wou ff snel nog wat drinken halen, en weer zag ik 2 rijen, en weer ging ik automatisch in de kortste rij staan, en ergens in mijn gevoel zat ik heel de tijd te denken om die langere rij te nemen, maar nee hoor ik bleef gewoon staan, totdat inderdaad die langere rij weer sneler was en ik toch besloot om van rij te wisselen..................alles ging goed, ik leek mijn trein te halen en op tijd voor mijn tentamen te zijn.....................maar toen ik aan de beurt was...................was het kassa rolletje op, en moest ze'm gaan verwisselen en ze kon er geen reed van.........................whaaaaa.......ik kon wel huilen.
    soufie

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    22
    04-07-2002

    mijn top 3 ziet er als volgt uit 1: de koffieapparaat die nooit bijgevuld wordt.
    2: bulkmail van collega's
    3: levensverhalen (drama) van collega's

    groetjes thami
    it's better to be hated for what you are then to be loved for what you're not..

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    44
    10-06-2002

    Mij irriteerd nix op het werk, alleen de muziek. Elke dag dezelfde liedjes, wordt je echt knettergek van!
    Op dit forum irriteerd me voornamelijk het woord j00d en zeker op de manier zoals het wordt gespeld (met die nullen). Diegene die dit zo schrijft is voor mij zelf een dikke NUL!
    Het begin van het einde is begonnen!

  6. #6
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Re: irritatie

    Origineel gepost door pannenkoek
    je bent in de winkelstraat en je wilt gaan pinnen, links staat een hele rij, maar rechts staat een iets kortere rij.
    automatisch sta je dan in de kortere rij, en wat zie je, die rij naast je gaat 2 keer zo hard.
    vervolgens ga je met je geld naar mc donnalds, en daar sta je weer voor de zelfde keuze, en weer neem je de kortste rij, maar kijk je weer naar die andere rij, die gaat 4 keer zo hard, zelfs de mensen die achter jou stonden in jouw rij en naar die andere rij gaan zijn eerder weg.

    normaal irriteer ik me nie zo erg aan dat soort dingen, maar als je haast hebt.............

    nou gebeurde dit gisteren mij, ik moest snel de trein hebben naar school, en ik wou ff snel nog wat drinken halen, en weer zag ik 2 rijen, en weer ging ik automatisch in de kortste rij staan, en ergens in mijn gevoel zat ik heel de tijd te denken om die langere rij te nemen, maar nee hoor ik bleef gewoon staan, totdat inderdaad die langere rij weer sneler was en ik toch besloot om van rij te wisselen..................alles ging goed, ik leek mijn trein te halen en op tijd voor mijn tentamen te zijn.....................maar toen ik aan de beurt was...................was het kassa rolletje op, en moest ze'm gaan verwisselen en ze kon er geen reed van.........................whaaaaa.......ik kon wel huilen.
    gefeliciteerd!!!

  7. #7
    crazy sexy cool

    Reacties
    1.746
    26-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ik kan niet tegen smakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    dat wou ik ff kwijt

    laterZ :blauwkus:
    what goes around, comes around

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.035
    08-10-2006

    Ligt het aan mij of zijn dit rare reacties

    Be rich in heart, simple in clothing, lights at night, lamps in darkness, known by the dwellers of the heavens, And unkown to the inhabitants of the earth.- Ibn masoed, radi Allaahoe anhoe

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    15.626
    16-01-2010

    Ik irriteer me aan mannen op de werkvloer!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    587
    29-09-2010

    Aan die humorloze hollanders die iets vertellen, wat een grap moet voorstellen en je zo aankijken: Lach dan:d



  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.499
    09-09-2009

    uhhum, vooral als het gaat om een topic uit 2002

    www.sincerehearts.nl
    www.an-nasieha.nl


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    4.568
    22-05-2006

    We mogen niet prive internetten.
    Alles wordt door een bitch daar in de gaten gehouden.
    Kaas collega's vuile racisten en totaal niet leuk of grappig.

    Dit is voor m'n boy
    me kleine kleine jongen.
    Ik dacht dat ik er was, maar ik ben nu pas begonnen.
    En ik zal alles doen,
    zodat je trots op mij kan worden.
    Dit is voor me boy, me boy.


  13. #13
    marocanische

    Reacties
    5.192
    06-03-2008

    - vragen waar je niks mee kan
    - medewerkers die alleen maar zeuren
    - als ik op mn mobiel gebeld word, terwijl ze gewoon naar mn vast nummer kunnen bellen
    - MT-overleg die daadwerkelijk nergens meer over gaan
    - OR-overleg waar keiharde woorden worden gebruikt
    Denk aan de Dag des Oordeels, wanneer jij verantwoording zal moeten afleggen bij Allah Jij en jouw daden zullen het enige zijn wat zal tellen. Noch uw familiebanden noch uw kinderen zullen u op de Dag der Opstanding iets baten. Hij zal over u beslissen. En God ziet alles wat gij doet. ( Soerat al-Momtahanah: Aya 3 )