1. #1
    Pan-Arabist

    Reacties
    210
    30-06-2002

    Het Joodse Jihaad

    Het westen en de media, hebben hun mond vol over moslims, die zich geroepen voelen, om hun godsdienstige plicht het Jihad te vervullen.

    Waar men liever over zwijgt, is een andere soort Jihad.
    Namelijk de Joodse Jihad, van Joodse jongeren en ouderen, die het dienen in de Israelische leger, als een plicht voor het "vaderland", maar vooral als een religeuze gebod gezien.

    Duizenden jongeren uit elke uithoek van het westen, gaan maanden dienen in Israel, een land gesticht op een grondgebied waarvan ze claimen dat ze daar bijbelse recht op hebben.

    Vooral als je weet, dat de enigste affiniteit van een aanhanger van de Jodendom met Israel de godsdienst is.
    Net als de Moejahied die in Khasmier of Bosnie gaat vechten met zijn moslim broeders, heeft hij alleen de belijdenis van een zelfde godsdients gemeen.

    Maar waarom, wordt een moejahied gezien als een terrorist?
    En een Israelische soldaat dat geen hebreeuws kan en nooit in Israel geweest is en tevens elke internationale verdragen inzake de volkeren en oorlogsrecht schendt, omdat ie dient in een bezettingsmacht, getoleleerd wordt???

    Nadat heel Nederland was geschokt, over twee Marokkaanse jongens die gedood werden in Khasmiers, omdat ze voor "terroristen" werden aangezien.
    De BVD beloofde metteen, het scherp in gaten houden van bepaalde instellingen en radicale personen.


    Hoe zit het met de tientallen Nederlanders, die in een bezettingsmacht dienen en 4.000.000 Palestijnen onderdrukken en vernederen?


    Al Sawt

  2. #2
    Mystery member

    Reacties
    246
    07-05-2002

    IDF, kan je me eens uitleggen waarom dan de mensenrechten van het palestijnse volk sytematisch worden geschonden... Hoe het israel zou helpen om wijken en huizen af te breken...

    Vertel waarom dat de aanslagen in de ambts-termijn van Sharon bijna verdubbeld zijn dan voor bij zijn voorganger. Wat geeft israel het recht om mensen uit hun huizen te jagen? Een bijbels of thora's recht? Of is het volgens jou de waarde van palestijnse mensen levens minderwaardig aan het israelitische mensen?

    Wat jij voor staat (je nick) is oorlog, machtvertoon ten koste van mensenlevens en niet alleen palestijnse... Als ik kijk naar de IDF zie ik veel jonge mensen die het niet meer aan kunnen om onschuldigen slachtoffers te zien sterven...

    Als iedreen zijn ogen zou openen zouden ze zien dat achter de frontlinie aan de andere kant dezelfde mensen staan die het ook niet meer aan willen zien... Wie heeft het juist en wie is er verkeerd, ieder volgens hun perspectief...

    Moge Allah het licht schijnen zodat we niet verloren lopen in de duisternis...
    Hadith: Wie iemand tot het goede leidt, krijgt dezelfde beloning als de beloning van degene die (naar zijn advies) handelde. (Sahih Moeslim)

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    14
    24-06-2002

    Voor IDF, "mijn hoekje" "negeerlijst" "Rizkki"

  4. #4
    Allahu Akbar

    Reacties
    579
    30-05-2003

    Citaat Geplaatst door Rizkki
    $$-israel heeft vandaag voor zoveelste keren een 44 jarige vrouw met haar 2 jarige dochterje met een tankschot dood geschoten....
    Wanneer gaat de wereld ingrijpen??
    Niet want Joden zijn zielig
    www.islamlinks.tk www.islamlinks.tk

  5. #5
    +

    Reacties
    291
    20-09-2004

    Citaat Geplaatst door The_Reporter
    Haha! Dit is een Topic uit 2002!
    Had net zo goed vandaag kunnen wezen. De tijd staat stil in het MO......

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    363
    20-09-2004

    Citaat Geplaatst door IDF
    Ach Rizzki, wat ben je toch een zielig mannetje. Omdat je me persoonlijk aanvalt en je me hier even in het openbaar van moord beschuldigd en dat hier niet wordt verwijderd door het beheer ondanks mijn herhaaldelijk verzoek, krijg je van mij toch een antwoordt.

    Je hebt jezelf al zo vaak tegengesproken en blijk gegeven van je leugenachtige aard.

    Iedereen die niet stekeblind is hier weet zo langzamerhand wel dat je een jodenhater bent, en dat je sympathieen bovenal in iraq liggen. Het eerste is in je laatste posting hierboven duidelijk te zien, het tweede heb je je al vaak op voor laten staan.

    Verder is voor iedereen duidelijk dat bijna alles wat je zegt regelrecht gelogen is omdat je bijvoorbeeld
    1. domme fouten maakt bij het natrekken van je informatie en op grond daarvan maar wat bij elkaar liegt (ik mag je in dit verband toch wel even aan het idf.org-verhaaltje herrinneren, waar je een internationale onafhankelijke gezondsheidsorganisatie zionistische moordenaars noemt alleen omdat de afkorting IDF is)
    2. informatie voor iedereen zichtbaar vervalst (bijvoorbeeld een lijst van namen van vermoorde buspassagiers waar je alleen maar IDF achter zet, terwijl daar veel kinderen en bejaarden bij zijn. Je bent dan wel zo handig om de leeftijden behalve van de 20-ers te wissen) Vervolgens blijf je dan het antwoord schuldig als je om bewijs gevraagd wordt.
    3. Je volslagen paranoide beschuldigingen uit zoals dat heel de nederlandse samenleving regering, pers, gewone mensen joden zijn dan wel door joden geregeerd worden.

    Ook is voor iedereen je wrede karakter zichtbaar omdat je duidelijk behagen hebt in de zelfmoordaanslagen en je je verlustigt bij het idee van een massaslachting onder mensen die je totaal niet kent door je "vader" S. Je probeert dat dan huichelachtig te verstoppen door beweringen als dat je niets tegen joden in het algemeen hebt.

    Over deze misdadiger Saddam, die jij vol trots je vader noemt, heb ik al een paar keer uitgepakt, en dat wil ik in dit verband nog wel een keer doen. Iedereen is bekend dat deze mijnheer S. jarenlang oorlog heeft gevoerd tegen het veel Islamitischer broedervolk in Iran, een deel van zijn eigen volk door massaslachtingen heeft uitgeroeid met gifgasbombardementen, de rijkdommen van de arabieren heeft geprobeerd te vernietigen en tenslotte er de oorzaak van is geweest dat de Amerikanen nu vaste voet in hetzelfde land hebben gekregen als waar de Kaaba ligt. Dat alles was de schuld van Saddam, daar had Israel niets mee te maken. En jij, die helemaal achter deze man staat, durft iets te zeggen over zogenaamde Israelische moordpartijen.?

    Tenslotte, je kunt op me geen vinger leggen, maar omdat ik hier de Israelische kant van het conflikt, overigens kritisch, naar voren probeer te brengen, stort je de hele vieze brij van je donkere zieltje over me uit, en ga je zo ver me ongefundeerd te beschuldigen van misdaden.

    Ik doe hierbij nogmaals, en nu in het openbaar, een klemmend beroep op het beheer van deze site om de heer Rizkki tot de orde te roepen, aangezien elke normale discussie op basis van argumenten over de palestijns-israelische kwestie door hem wordt gefrustreed door middel van jodenhaat en vuilspuiterij. Tevens vraag ik van anderen op deze site mijn aanvraag te ondersteunen.

    Volgens internationaal oorlogsrecht zijn de meeste moejaheddin, omdat ze geen uniform dragen, FRANC-TIRREURS die geen POW status hebben, en daarom zonder meer gexecuteerd kunnen worden.

    Omdat ze niet opgewassen zijn tegen echte soldaten, mengen deze lafaards zich onder burgers, gebruiken vrouwen en kinderen als schild etc.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Ik snap alleen niet dat dit soort uitspraken:

    Ik kan geen echte christenen die rot $$-j0den vertrouwd, behalf $$-j0den die zich voordoen als christenen, om zo de grootte groep christenen te beïnvloeden, Echte christenen hebben geen koede gedraag als j00d denken..
    Een echte christen weet hoe $$-j0den in mekkar zitten!!
    Het zijn ratten en verraders van heilig Profeet Jezus aan Roemenen..
    $$-j0den hebben alle profeten van heilig boeken verraden en vergiftigd.
    Waar $$-j0den komen bezorgen ze allen angst , oorlog, verdriet, pijn en mensen hetzen tegen mekaar..Kortom het is niet voor niets dat ze vervloekt volk genoemd worden.
    Hier nog niet weggehaald zijn. Het is haatpraat gericht tegen één bevolkingsgroep, dus discriminatie en tegen de wet.
    "God is een door de mens gemaakt wezen, waarop de mens omwille van eigen geluk en genotsverhoging zijn menselijke idealen, noden en wensen projecteert."

    - L. Feuerbach