1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    portugees

    Citaat Geplaatst door OemTaqiyyah
    salam alaykoum broeders en zusters,

    Ik kom net om de hoek kijken, en wat zie ik iedereen
    die zich druk aan het maken is over een of andere jorgino of hoe die mag heten. Met alle respect maar deze jongen komt jullie echt pesten.
    met ze marokaanse chick laat ze lekker van het leven genieten en wijn drinken en feesten en ons geloof belachelijk maken kan het jullie wat schelen besteed jullie aandacht liever aan de gene die het raakt en
    de gene die opzoek zijn naar kennis dit is echt tijd verspilling ik zou niet eens naar zijn topic omkijken als iedereen dat nou deed dan had hij hier niets meer te zoeken en zou hij van zelf verdwijnen.
    En die chick moest zich eens schamen dat hij gewoon over haar verteld dat ze een wijntje drinkt mijn part roken ze samen jointjes laat ze lekker
    en besteed jullie aandacht aan de gene die het verdienen die het hun harten raakt als je over de almachtige praat. b.t.w. misschien aanbid ze chick hem maar hij hoeft zich zelf geen god te noemen maar ja ze zeggen altijd : What goes around comes around.
    Dus maak jullie niet druk Allah is degene die straft en daar hebben wij verder niet over te zeggen toch?
    Ik hoop dat jullie je minder druk gaan maken insallah.

    Wa alaykoum salam
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    822
    11-07-2003

    Wat ik aan Jorghinjo bewonder, is dat hij heel eerlijk verteld hoe hij over dingen denkt, en dat ook vol blijft houden, ook al proberen een aantal mensen hem op allerlei laffe manieren her en der de grond in te trappen.
    Persoonlijk vind ik dat zijn eerlijkheid hier aan een aantal niet besteed is, en als ik hem was, was ik allang gezellig met vrienden of vriendin ergens in de stad gezellig een borrel gaan pakken, in plaats van hier te zijn ... maar goed.

    Dat hier wordt voorgesteld om hem te negeren: prima, moet je zelf weten, ga je hem toch negeren. Wie houd je tegen ? Doe die negeerknop aan, en laat je bloeddruk weer tot normale proporties komen, zou ik zeggen.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    14
    17-05-2003

    Tijd is kennis. Een moslim moet zijn tijd gebruiken om kennis op te doen of kennis te verstrekken.

    Sim,
    Simonade

  4. #4
    Liefde is mijn motto.

    Reacties
    330
    05-07-2003

    Re: portugees

    Origineel gepost door OemTaqiyyah
    salam alaykoum broeders en zusters,

    Ik kom net om de hoek kijken, en wat zie ik iedereen
    die zich druk aan het maken is over een of andere jorgino of hoe die mag heten. Met alle respect maar deze jongen komt jullie echt pesten.
    met ze marokaanse chick laat ze lekker van het leven genieten en wijn drinken en feesten en ons geloof belachelijk maken kan het jullie wat schelen besteed jullie aandacht liever aan de gene die het raakt en
    de gene die opzoek zijn naar kennis dit is echt tijd verspilling ik zou niet eens naar zijn topic omkijken als iedereen dat nou deed dan had hij hier niets meer te zoeken en zou hij van zelf verdwijnen.
    En die chick moest zich eens schamen dat hij gewoon over haar verteld dat ze een wijntje drinkt mijn part roken ze samen jointjes laat ze lekker
    en besteed jullie aandacht aan de gene die het verdienen die het hun harten raakt als je over de almachtige praat. b.t.w. misschien aanbid ze chick hem maar hij hoeft zich zelf geen god te noemen maar ja ze zeggen altijd : What goes around comes around.
    Dus maak jullie niet druk Allah is degene die straft en daar hebben wij verder niet over te zeggen toch?
    Ik hoop dat jullie je minder druk gaan maken insallah.

    Wa alaykoum salam
    Ik snap niet dat Allah haatdragende mensen zoals jij tolereert tot Zijn volk.
    Ik heb respect voor Joringho, niet voor de manier waarop hij sommige pest (maar wie ben ik om daarover te oordelen), maar voor zijn denkwijze en zijn principes. Hij beschouwt iedereen als gelijken en behandelt ze ook, op voorwaarde dat zij hem ook respecteren. Dat is z'n recht. Ik kan ook geen respect hebben voor mensen doe mij niet respecteren. Waarom zou ik?
    Allah heeft liefde voor alle mensen die ook goed zijn voor andere mensen, en haat en uitschelden hoort daar zeker niet bij.

    Liefde en Licht
    Arabian Pearl
    May the kindness you so lovingly give
    come back to you each day you live.

  5. #5
    7th son of a 7th son

    Reacties
    5.707
    05-06-2003

    porto...jij bent zielig vriend...heel zielig...
    van mijn part paal je een ezelin...je verdient ook niet meer dan een marokkaanse afgelikte boterham...

    een echte man wil een echte vrouw en geen afgedankte ****...
    London 2012

  6. #6
    eye of the beholder

    Reacties
    1.104
    30-09-2001

    Ik denk dat deze Kees te vaak gepest was vroeger, Hij zit volgens mij de hele dag thuis, te dromen over zijn fictieve Marokkaanse vriendin. Voor iemand die een Marokkaanse vriendin heeft, zit hij wel heel vaak achter het internet. Ik denk dat hij verkering heeft met een Marokkaanse manderijntje. Ik denk ook dat hij net als American Pie expirementeert met manderijntjes.
    Sunny days wouldn't be special, if it wasn't for rain

    Joy wouldn't feel so good, if it wasn't for pain

  7. #7
    eye of the beholder

    Reacties
    1.104
    30-09-2001

    Re: Re: portugees

    Origineel gepost door Arabian_Pearl
    Ik snap niet dat Allah haatdragende mensen zoals jij tolereert tot Zijn volk.
    Ik heb respect voor Joringho, niet voor de manier waarop hij sommige pest (maar wie ben ik om daarover te oordelen), maar voor zijn denkwijze en zijn principes. Hij beschouwt iedereen als gelijken en behandelt ze ook, op voorwaarde dat zij hem ook respecteren. Dat is z'n recht. Ik kan ook geen respect hebben voor mensen doe mij niet respecteren. Waarom zou ik?
    Allah heeft liefde voor alle mensen die ook goed zijn voor andere mensen, en haat en uitschelden hoort daar zeker niet bij.

    Liefde en Licht
    Arabian Pearl

    Vrouw, moet je niet de keuken in, je praat te veel!!!
    Sunny days wouldn't be special, if it wasn't for rain

    Joy wouldn't feel so good, if it wasn't for pain

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    85
    09-07-2003

    Origineel gepost door Jorginho
    Waarom doe je dan mee met de carousel beledigen en negatief zijn? Alsof zij en ik ons er ook maar iets van aantrekken van wat jullie schrijven. Ik vind het wel leuk, al die onderbuik gevoelens die als kots van woorden zich over mijn beeldscherm uitspreidt. Laat maar zien wie jullie echt zijn, precies zoals zij zei: achterlijk, leugenachtig en hypocriet (o.a.)...Jullie zijn het lachertje van de NL maatschappij.
    blablablablablablablablablablablablabla zeg jij maar tege je meid Allah (s.w.t) Betaalt je wel uit, En diegene die achterlijk dat is jou vriendin Wel
    En het lachertje van DE ISLAM is zij ook !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat vindt ik 10000000x belangrijker dan deze maatschappij, Die is binnen no time over, Daarna mogen julie branden
    Allah is de enige, Allah is de onafhankelijke.
    Hij verwekte niet en noch is Hij verwekt. Niets is aan hem in enig opzicht gelijk !!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    650
    06-06-2003

    HALLO ALLEMAAL NIET MEER REAGEREN OP DIE GAST, HIJ IS NU GEWOON AAN HET UITDAGEN EN DENKT MENSEN TE KUNNEN RAKEN MET ZIJN ACHTERLIJKE OPMERKINGEN. KOMOP BREI ER EEN EIND AAN EN LAAT DIE VENT LEKKER DOORBLAFFEN!!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    85
    09-07-2003

    Origineel gepost door Jorginho
    Blijft moeilijk te accepteren voor een commune dat een van hen "afvallig is", dat blijkt wel. Jullie heb ik niks te bewijzen. Ze drinkt wijn en dat is haar keuze. Als dat je raakt, dan kan ik je nog wt vertellen: er komt goede wijn uit Marokko (o.a. meknes), gelezen in een reisgids......da's natuurlijk allemaal voor export, yeah sure...
    Ik ben gelukkig met haar en hoop dat het zo blijft, je weet maar nooit.
    Je kunt het niet hebben, een bloedmooi en lief marokkaans meisje gaat met een Portugees, dus ga je over homo's praten....lachen.
    Zij heeft het met Marokkanen gehad, die gasten daar kotst ze op....en ze is niet de enige Marokkaanse die zo denkt...
    hahahahahahahahahahaha wajemaaaaaa Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen korstsamengevat WHAAAAAAAAAHAH ZIELIG :toink: hey gappie ben je dan zoo blij met je(bloedmooie) Pff vrouw wacht maar tot ze 30 is , Echt jou heb ik door je bent zooo blij met r en niemand geeft je aandacht dan kom je het hier ff zoeken met je vlotte babbels Zou me niet verbazen Als je meid op je reet zou lijken
    Allah is de enige, Allah is de onafhankelijke.
    Hij verwekte niet en noch is Hij verwekt. Niets is aan hem in enig opzicht gelijk !!!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    85
    09-07-2003

    En ik Poep op r niet alleen maar kotsen
    Allah is de enige, Allah is de onafhankelijke.
    Hij verwekte niet en noch is Hij verwekt. Niets is aan hem in enig opzicht gelijk !!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    85
    09-07-2003

    Origineel gepost door Teaser
    Ik denk dat deze Kees te vaak gepest was vroeger, Hij zit volgens mij de hele dag thuis, te dromen over zijn fictieve Marokkaanse vriendin. Voor iemand die een Marokkaanse vriendin heeft, zit hij wel heel vaak achter het internet. Ik denk dat hij verkering heeft met een Marokkaanse manderijntje. Ik denk ook dat hij net als American Pie expirementeert met manderijntjes.
    hahaha je hebt hem ook al door he
    Allah is de enige, Allah is de onafhankelijke.
    Hij verwekte niet en noch is Hij verwekt. Niets is aan hem in enig opzicht gelijk !!!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    85
    09-07-2003

    [QUOTE]Origineel gepost door Jorginho
    Je doet je best maar. Dat verandert niksaan de situatie. [/QUOT

    Wat denk je nou wel niet???? Dat ik me hier druk zit te maken om een meid die met een portugees gaat zo kan ik er nog honderden opnoemen alleen ja die zie je niet via het web aandacht vragen
    Allah is de enige, Allah is de onafhankelijke.
    Hij verwekte niet en noch is Hij verwekt. Niets is aan hem in enig opzicht gelijk !!!