1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    de leugen van 11 september?

    Citaat Geplaatst door achmad
    jammer dat het arabisch is maar alleen met kijken naar de filmpjes en foto's is al een shock op zich.
    deze beelden zijn afkomstig van de japanse media, dus ook een westers land met westerse media.....................
    kijk en huiver.........

    http://www.oboody.com/mychoice/
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    974
    07-02-2002

    Re: de leugen van 11 september?

    Origineel gepost door achmad
    jammer dat het arabisch is maar alleen met kijken naar de filmpjes en foto's is al een shock op zich.
    deze beelden zijn afkomstig van de japanse media, dus ook een westers land met westerse media.....................
    kijk en huiver.........

    http://www.oboody.com/mychoice/
    salaam achmad .. euhh waar moet je precies op klikken om het filmpje te zien .....ik ken geen arabisch namelijk ...
    ALLAHOEMA ANTAA SALAAM WAMIEN KA SALAAM TABARAK TA JAZAAL JALALIE WA AL IKRAAM
    ALLAHOEMA IENNA 3ALA DHIKRIEKA WA SHOEKRIEKA WA 7OESNI 3IEBADATIEK

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.038
    07-07-2003

    bij het rijtje rechtsboven. Klik op de 2e keuze.

  4. #4
    Love me or Hate me

    Reacties
    1.851
    25-12-2001

    Re: de leugen van 11 september?

    Origineel gepost door achmad
    jammer dat het arabisch is maar alleen met kijken naar de filmpjes en foto's is al een shock op zich.
    deze beelden zijn afkomstig van de japanse media, dus ook een westers land met westerse media.....................
    kijk en huiver.........

    http://www.oboody.com/mychoice/
    wat staat er percies, ik kan geen arabisch lezen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    196
    28-01-2003

    gaaaaap, is deze discussie niet al tien jaar geleden gevoerd? (Voor de dommeren onder ons: Dit dus niet letterlijk opvatten, want ik weet ook wel dat de aanslag op het WTC niet tien jaar geleden heeft plaatsgevonden)

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    196
    28-01-2003

    Origineel gepost door achmad
    heb je wel gekeken naar die foto's?
    nee

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    196
    28-01-2003

    nu wel, maar iedere idioot kan zo'n vliegtuig op een foto zetten tegenwoordig

  8. #8
    geen

    Reacties
    1.415
    11-10-2002

    Ik zie alleen doodskoppen,,,want heeft het te betekkenen, want ik vat hem niet..
    Als een moslim ben ik geboren
    Tot de moslim-gemeenschap zal ik behoren
    en als een moslim wil ik dood gaan
    en inshaAllah naar de hemel gaan?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    196
    28-01-2003

    ik kan geen arabisch en zie dus totaal niet of het japans is,
    geef maar de japanse bron

  10. #10
    geen

    Reacties
    1.415
    11-10-2002

    Foutje verkeerd geklikt
    Als een moslim ben ik geboren
    Tot de moslim-gemeenschap zal ik behoren
    en als een moslim wil ik dood gaan
    en inshaAllah naar de hemel gaan?

  11. #11
    Love me or Hate me

    Reacties
    1.851
    25-12-2001

    Origineel gepost door Salaama
    Foutje verkeerd geklikt
    Holly Faking Molly waar heb jij gezeten????


    PS: je hebt je gare avatar omgeruild voor een nog gaardere

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.529
    04-11-2002

    jah is allemaal wazig wat je moet je geloven en wat moet je niet geloven

    ik zit al enige tijd op een interessant forum

    www.jihadunspun.net

    raad jullie aan om ff over die 11 september theorieen te gaan checken
    Don't sweat the technique!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    294
    07-05-2002

    ach joh, weet je het nog niet?
    alle arabische leiders zijn al lang geleden ontvoerd door de Mossaad, en in samenwerking met de Cia hebben ze die gasten gebrainwashed, en een biologiese chip er in gezet, die niet te traceren is.Het doel van die chip ben ik nog niet achter, maar ik begrijp nu wel, waarom die staatshoofden en presidenten in het midden oosten zo lang aan de macht blijven; anders moeten ze die nieuwe presidenten weer op nieuw ontvoeren en behandelen, en dat is een hele operatie.

    Echt waar, jullie geloven het niet, maar het is wel zo.


    Een marokkaanse post op a.ma. zig.h.nl( het volledige woord wordt geband, hoe bestaat het) zit er niet ver naast; luister maar;( ik heb hem even naar hier gekopieerd, natuurlijk zonder naam, stel je voor dat de geheime diensten hier lucht van krijgen)

    Ik denk dat het niet slim is om Staats Media te geloven. De Marokkaanse regering speelt een heel sluw spelletje met haar mensen. Er is een oorlog gaande tegen de Islam ( war against terror) Marokko wordt absoluut door Joden en Atheïsten geregeerd. Die aanslagen waren het werk van de Marokkaanse geheime diensten, de Mossad (Israëlische geheime dienst), CIA (Amerikaanse geheime dienst) in volledige samenwerking met het Koningshuis!

    Als het goed is, waren er verkiezingen net voor die aanslagen. Die verkiezingen werden voor een groot deel door de Islamitische partijen gewonnen, en dat was nou net niet dat gene wat de Marokkaanse regering en haar Westerse meesters wilden zien ( Algerije is hier een mooi voorbeeld van ) Er is ook grote sympathie voor Alqaeda in Marokko ( lees: Alqaeda bestaat niet en is verzonnen door de Zionisten om de oorlog tegen de Islam te rechtvaardigen) die in Afghanistan en Irak is begonnen, en alleen Allah weet waar die zal beëindigen.
    Wat hebben die Imfelsen en Tarwa n Raham in Rabat in samenwerking met de Zionisten en Amerikanen toen gedacht?...Nee, dit is onacceptabel, immers wij willen niet dat de Marokkanen Islamitisch gaan stemmen en denken, wat zeker het einde van de huidige Monarchie in zal inluiden en een begin zal zijn van een Islamitische staat, die weer op zijn beurt andere Islamitische landen zal aansteken.einde citaat.

    Zie je wel, dat er meer mensen zijn, die er ook bijna achter zijn?
    Deze knaap weet het alleen nog niet, dat het erger is; Mohammed is een kloon, bestuurd door de CIA.
    Iemand die integreert, zorgt gewoon dat ze geen vervelende kiezel zijn in de wandelschoen van de maatschappij!
    (met dank aan cutey)

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    118
    28-06-2003

    Ik snap er nixx van ??/ kan je een beedje vertalen please
    [GLOW=skyblue]~In onze zoektocht naar de wysheid is de Islam het licht in ons leven, de koran onze onmisbare gids en het paradijs Insh`Allah ons streven~
    [/GLOW]
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Zulke foto's/video's zijn gemakkelijk te retoucheren. Allemaal gefaked!
    "God is een door de mens gemaakt wezen, waarop de mens omwille van eigen geluk en genotsverhoging zijn menselijke idealen, noden en wensen projecteert."

    - L. Feuerbach