1. #16
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door Jupiter
    WAT!!???? "*****" en "@#$%$$#*@@" vuile verrader!

    Maar ik weet dat je een vriend bent, dus sorry je krijgt 5% en niets meer!! ben je nou helemaal gek geworden
    JULLIE willen ook altijd voor een duppie op de eerste rang zitten, ik zorg der wel voor dat je bij de grens onmiddelijk de belasting moet afdragen. :gsm:

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  2. #17
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Maare lijkt me trouwens beter dat ik accoord ga met je laatste bod van 5%, straks is er nog een prikker die gaat verklappen dat de vermogens belasting in Nederland maar 1% (ofzo) is.

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  3. #18
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Re: Re: Massavernietigingswapen niet gevonden omdat deze nog voortvluchtig is!

    Origineel gepost door Palestrijder007
    Begin in XxxxxXxxx Israel te kijken, dan vinden Bush en z'n Schoothondjes alles wat hun hartje zo begeerde: kernkoppen, varkenslappen (Sharon), giftige gassen, en die Israelische terroristen die onschuldige mensen doden. Als ik president van Syrie was, zou ik wel weten wat ik met Israel en haar corrupte terroristische regering moest doen

    Ruggegraat-brekende actie is op komst...
    Palestrijder007,

    Je snijd een belangrijk punt aan in de wereld politiek, maar ben toch bang dat de voor deze discussie te hoog gegrepen is.

    Jupiter, is mij aan het leren "afdingen op het Marokkaans", zodat ik volgend jaar zonder opgelicht te worden naar Mariokko op vakantie kan.

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  4. #19
    Respect!

    Reacties
    2.155
    15-05-2003

    Salaam Palestrijder,
    een vraagje uit oprechte interesse: Vind jij het erger dat Israel 10.000 moslims heeft vermoord dan dat Saddam 1.000.000 moslims heeft vermoord?
    Sorry hoor, rnaj en makker, voor het verstoren van jullie vermakelijke cursus...

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.038
    07-07-2003

    Origineel gepost door Amazoeloe
    Salaam Daniella,
    een vraagje uit oprechte interesse: Vind jij het erger dat Israel met enkel geld en wapens alles heeft kunnen organiseren terwijl Saddam eerst en vooral moest worden gerecruteerd door de CIA en met veel moeite en Amerikaanse begeleiding in de jaren 60 en 70 tot en met de levering van martelappatuur (made in USA) alles op poten heeft kunnen zetten ?
    Sorry hoor , Daniella, voor het storen van je strategie door het stellen van deze wedervraag...

    AMAZOELOE

    DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
    Ik denk dat we het ermee eens zijn dat elke onschuldige slachtoffer er eentje teveel is. Of ie nou een toupetje of baardje draagt, besneden, onbesneden, borstvoeding geeft, bidt op z'n knieën of tegen een muurtje. Het maakt geen bal uit.

    Degene die het tegendeel beweert geeft aan dat hij nog nooit te maken heeft gehad met onderdrukking en moord en gewoon uit zijn/haar nek lult.

  6. #21
    Respect!

    Reacties
    2.155
    15-05-2003

    He Amazoeloe, dat is een tijdje geleden. Hoe gaat het? Je zal blij zijn te horen dat ik weer veilig terug ben in Nederland.
    Erg joods van je, om een wedervraag te stellen. Je weet toch dat het karakteristiek is aan een jood om dat te doen?
    Voor ik jouw vraag kan beantwoorden, vind ik dat we eerst terug moeten naar mijn vraag. Jij vergelijkt namelijk Saddams daden met Israels daden en we hadden nog niet vastgesteld of dat wel kon. Dus als jij eerst zegt wat je erger vind; 1.000.000 dode moslims door Saddam of 10.000 dode moslims door Israel, dan kunnen we van daaruit kijken welke vergelijkingen wel, en welke er geen hout snijden.
    Groeten, Danielle/a (eigenlijk is Daniella wel iets mooier)

  7. #22
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    'Saddam wist meerdere malen te ontglippen'

    Uitgegeven: 25 juli 2003 13:23
    Laatst gewijzigd: 25 juli 2003 13:25

    LONDEN - De Iraakse dictator Saddam Hussein en zijn twee zonen Uday en Qusay bleven tot half april in de Bagdad, toen de Amerikaanse tanks al in het hart van de stad waren. Daarbij ontglipten ze meerdere malen aan Amerikaanse militaire controles. Dat zei een voormalig lijfwacht van Uday in een vraaggesprek met de Britse krant Times vrijdag.

    Hij zei dat ze meerdere malen ontsnapten aan Amerikaanse pogingen om ze op te pakken of te doden. Volgens de man trokken ze in auto's zonder kentekens van het ene naar het andere huis om een veilig onderkomen te zoeken. Daarbij passeerden ze meermalen Amerikaanse checkpoints en konvooien zonder herkend te worden.

    Lijfwacht

    Volgens de man, die zeven jaar voor Uday werkte, wilden Saddam en zijn zonen zo lang mogelijk in Bagdad wilden blijven, omdat ze dachten dat ze de stad konden houden. "Het was zeker de bedoeling om te vechten, niet om te vluchten", aldus de 28-jarige lijfwacht die anoniem wil blijven en daarom een pseudoniem gebruikte.

    Bommen

    De eerste bommen van de oorlog waren gericht om Saddam en zijn gevolg met één klap uit te schakelen. Toen die bommen vielen, bevond de dictator zich aan de andere kant van Bagdad, aldus de lijfwacht. Volgens hem kwam de volgende aanslag op het leven van Saddam een stuk dichterbij.

    De lijfwacht vertelde ook dat Saddam vermoedde dat hij verraden werd door iemand uit zijn eigen kring en zette een val op. Hij vroeg aan de verdachte, een legerkapitein, om een onderkomen klaar te maken achter een restaurant in de wijk Mansour. Saddam bleef echter niet lang op deze locatie, maar vertrok snel via de achterdeur. "Tien minuten later werd het restaurant gebombardeerd." De kapitein werd vervolgens standrechtelijk geëxecuteerd, aldus de lijfwacht.

    Schuilplaatsen

    Toen Bagdad op 9 april viel, waren Saddam en zonen nog in schuilplaatsen in de soennitische wijk Adhamiya. Dit was de wijk waar Saddam twee dagen eerder nog op straat werd toegejuichd door honderden Irakezen. Op 11 april brachten Saddam en zijn zonen hier nog een bezoek aan een moskee toen de Amerikanen al vlakbij waren. Saddam zei toen tegen een vrouw: "Ik kan niets doen. Ik vertrouwde mijn leger, maar de commandanten hebben Irak verraden. We hopen dat we spoedig weer aan de macht zijn en dat alles in orde komt." Dit was het laatste publieke optreden van de oud-dictator.

    De v

    Pas na de val van Bagdad werd voor het eerst gesproken over georganiseerd verzet. "Vijf of zes dagen na de oorlog was er een besloten vergadering. Daar werd besloten om het verzet te beginnen", aldus de man.

    Enkele dagen later moest hij bij Uday komen. Hij kreeg een gouden handdruk van 1000 dollar. "Uday zei dat ik naar huis mocht gaan. Als hij me nodig zou hebben dan hoorde ik het wel. Uday vertelde niet waar hij heen ging. Ze hadden alleen familieleden bij zich, want ze vertrouwden niemand."

    Zijn Amerikanen loosers, of lijken die arabieren, net als chinezen allemaal op elkaar.

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein