1. #16
    *loveyou

    Reacties
    459
    24-10-2006

    Moonlight_: dankje voor je complimentje lieverd, en ja hij lijkt ook best wel op mijn broer.

    ainzohra-girl: welkom lieverd, en het is een verzonne verhaal

    Zinaa_Yamina: welkom lieverd, en dankje voor je compliment
    GEEN O.T

  2. #17
    *loveyou

    Reacties
    459
    24-10-2006

    4.
    Ik had hem een paar dingen verteld over mezelf. ‘Laila, je hoeft geen antwoord te geven ofzo, maar Anouar vertelde me dat je in Marokko een tijdje was.. Waarom?’ Ik keek Jamal aan en zag dat hij bezorgt keek. Mijn moeder.. Gelijk dacht ik weer aan haar. ‘Mijn moeder was ziek, ik ging met haar mee naar Marokko en toen..’ Midden in me zin stopte ik en draaide me hoofd weg. ‘Sorry, ik had het niet moeten vragen.’ Verontschuldigde hij zich. ‘Het maakt niet uit, je had het niet kunnen weten.’ Samen met Jamal liep ik het schoolgebouw in achter Anouar en Sarah aan. Ik merkte op dat verschillende meiden mij jaloers aankeken.

    ‘Zo te zien hebben we een nieuwe leerling in de klas, Laila kan je even naar voren komen en je voorstellen.’ Ik wist dat dit ging komen, daar had ik altijd zo’n helel aan. Met een diepe zucht van vermoeid heid stond ik op en liep naar voren. Zenuwachtig keek ik door de klas, volgens mij ga ik me straks echt heel erg voorschut zetten. Dacht ik bijmezelf. ‘Nou euhm, ik ben Laila ik ben na 3 jaar weer terug gekomen in nederland.’ Ik maakte aanstalte om te gaan zitten totdat Mevr. In’t veld mij terug riep. ‘Laila je bent vergeten te vertellen wat je afkomst is en hoe oud je bent.’ Met nog een diepe zucht liep ik weg, tfoe wat is dat voor een lerares. Ik ging weer voor het bord staan en begon te praten. ‘Nou zoals jullie kunnen zien ben ik Marokkaans, en voordat jullie aan my vragen of ik jullie tasje heb, Nee die heb ik niet.’ Zei ik sarcastisch. Mvr. In’t veld wierp me een boze blik toe en schudde hopeloos met haar hoofd, ik trok me er niks van aan en vervolgde: ‘Ik ben 14 jaar, wat willen jullie nog meer weten? me postcode en adres me telefoon nummer, me bankrekening nummer?’ De klas begon te lachen en dat gaf me een goed gevoel.

    Eindelijk was mijn eerste schooldag voorbij. ‘Oef, wat een dag zeg.’ mompelde ik vermoeid. Imar die achter mij liep begon te lachen en zei: ‘Ja zina, thats life, maar je maakte in’t veld welk gek.’ Ik lachte terug en mompelde wat. Eenmaal in de bus, waar we helemaal achteraan zaten brak er riwina uit. ‘He kan het niet wat rustiger daar.’ klonk het helemaal van voor. Bij de volgende halte kwamen er twee Marokkaanse meises in gestapt. ‘Die komen van beukerode.’ zei Sarah zachtjes. Dat kon je al zien aan hoe ze gekleed waren, zehma ze dachten dat ze alles waren. Één van die Marokkaanse meisjes keek mij arrogant aan en trok een meisje van een stoel af zodat ze konden zitten. ‘Bitch ga weg maak plaats voor ons.’ Zei het andere Marokkaanse meisje. tfoe wat dachten ze. Boos stond ik op. ‘Laila laat.’ zei sarah nog maar ik trok me er niks van aan.

    ‘Wat is jullie probleem?’ vroeg ik kwaad. Een Marokkaans meisje met een neuspiercing keek om en keek me verwaand aan. ‘Ga spelen met barbies joh.’ ik keek arrogant terug. ‘Wat denk je dat je leuk bent ofzo? ik heb teminste barbies voor jou zijn ze te duur, tfoee.’ Zei ik boos. Éen van de meisjes stond op en ging voor me staan.
    GEEN O.T

  3. #18
    ainzohra

    Reacties
    213
    05-05-2005

    hey meid ga gauw verder

  4. #19
    Twéé gebruikers.

    Reacties
    1.021
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door fashionhoney Bekijk reactie
    Moonlight_: dankje voor je complimentje lieverd, en ja hij lijkt ook best wel op mijn broer.

    Ik lees je vervolgen met een glimlach op mijn gezicht. Ga gauw weer verder !
    Ze gilde, griste naar de afstandsbediening, drukte vliegensvlug op de stopknop en gooide het apparaat vervolgens door de kamer. Haar ademhaling ging gejaagd, het leek weer terug te komen. Ze hoorde het geluid, waar ze een trauma aan over had gehouden weer in haar oren suizen. Ze drukte krampachtig haar handen tegen haar oren aan en liet zich zelf op de grond vallen, terwijl de tranen als ontsnapte gevangenen over haar wangen gleden.
    Two upside- down teardrops.

  5. #20
    *loveyou

    Reacties
    459
    24-10-2006

    haha echte lieverds jullie zyn vooral jij moonlight_
    ik ga verder zodra ik meer reacties heb
    GEEN O.T

  6. #21
    Twéé gebruikers.

    Reacties
    1.021
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door fashionhoney Bekijk reactie
    haha echte lieverds jullie zyn vooral jij moonlight_
    ik ga verder zodra ik meer reacties heb
    Ga snel verder meid. Uppp!
    Ze gilde, griste naar de afstandsbediening, drukte vliegensvlug op de stopknop en gooide het apparaat vervolgens door de kamer. Haar ademhaling ging gejaagd, het leek weer terug te komen. Ze hoorde het geluid, waar ze een trauma aan over had gehouden weer in haar oren suizen. Ze drukte krampachtig haar handen tegen haar oren aan en liet zich zelf op de grond vallen, terwijl de tranen als ontsnapte gevangenen over haar wangen gleden.
    Two upside- down teardrops.

  7. #22
    *loveyou

    Reacties
    459
    24-10-2006

    5.
    even dacht ik dat ze me zou slaan, ze keek me zo bedreigend aan dat ik bijna spijt had dat ik er wat van had gezegt. ‘Ik mag jou wel zina. Kom Erna we gaan ergens anders zitten dan kan dat meisje hier weer zitten.’ Ik keek haar verbaast aan. Ze knipoogde naar me en ging verder naar voren waar ook plaats was. Ik maakte aanstalte om naar me plaats te gaan totdat het bange meisje wat zei: ‘Dankje..’ Ik keek haar glimlachend aan en zag dat ze verdrietig was. Iets in haar ogen zegt mij dat er wat is, dat haar leven niet leuk is.

    ‘Domme ezel, je wist zeker niet wie die meisjes waren.’ Ik keek om en zag Sarah bezorgt kijken. Ik dacht terug aan hoe het in Marokko ging, Altijd dachten de meisjes daar dat ze beter dan mij waren, ik was maar een simpele Marokkaan die voor even in Marokko kwam omdat haar moeder ziek was. Niemand keek naar me om, alleen mijn lieve moeder. Altijd als ik door de stad liep daar keken ze me daar aan alsof ik oudvuil was, Ik kon het niet aanzien dat ze hier net zo deden alsof ze beter waren dan andere. ‘O we moeten hier eruit.’ hoorde ik Anouar zeggen. Amir en Anouar stonden op. ‘Mag ik je telefoon nummer?’ Ik keek naast me en zag Jamal daar zitten met zijn ogen op mij gericht, zo lief hij was. Ik schreef mijn nummer op een papiertje en gaf die aan Jamal. ‘Tot morgen zina.’ Hij gaf me een kus op me wang en liep achter Anouar en Amir de bus uit.

    Aangekomen thuis nam ik afscheid van Sarah. ‘Ik ben morgen zelfde tijd bij jou inoe.’ Ze drukte een kus op me wang en liep haar voortuintje in. ‘Oke is goed, see you tommorrow.’
    Ik was nog niet binnen of Naima stond al in het halletje. ‘Waarom ben je zo laat?’ zei ze streng. Ik keek haar scheef aan en zei: ‘Ik ben niet laat ik ben pas een 20 min. uit ofzo.’ Sla niet zo’n toon uit jongedame, ga maar naar je kamer toe. Verontwaardigt liep ik naar mn kamer toe en plofte neer op mijn bed. Wat denkt ze, dat ze mijn moeder is ofwat.
    trrr trrr trrr. Ik werd wakker doordat ik mijn telefoon voelde trillen vanuit mijn broekzak.
    Ik keek op me display en zag een onbekende nummer.
    ‘Ja hallo?’
    ‘Schoonheid met mij.’ Klonk de vrolijke stem van Jamal aan de andere kant van de lijn.
    ‘Oh hey jij bent het.’
    ‘Alles goed zina?’
    ‘Ja met jou?’
    We praatte nog wat en toen was het tijd voor mij om te eten.
    ‘Jamal ik moet eten, ik zie je morgen zelfde tijd in de bus.’
    ‘Oke is goed zina, Beslama.’
    ‘Beslama.’
    ‘Oh en Laila, Je bent prachtig van uiterlijk en van innerlijk.
    Met die woorden verbrak Jamal de verbinding. Hij was zo lief, maar was het schijn? of meende hij het oprecht. Ik voelde een raar gevoel in me maag, een gevoel dat ik nog nooit gevoelt had.

    Aantafel was het aardig stil, Niemand vertelde iets over zijn dag. Ik kon me nog goed herinneren, Mijn moeder vroeg me altijd hoe mijn dag was als we met zijn tweeén aan tafel zaten. ‘Hoe was je eerste schooldag benti?’ Zei mijn vader alsof die mijn gedachtes kon lezen. ‘Ja leuk, ik heb al een paar mensen leren kennen buiten Sarah.’ Mijn vader knikte trots, Ik kon merken aan hem dat die blij was dat ik weer terug bij hem was. Na het eten deden ik en Samir de vaat. ‘Zeg is Laila, je bent verliefd he?’ ik keek hem aan alsof hij net het domste grapje maakte. ‘Huh nee echt niet.’ ‘Jawel laila ik weet het, ik zie het aan je blik.’ Ik kon er niet aan ontkomen, mijn broer kende mij na al die jaren nog steeds door en door. Ik vertelde hem over Anouar, Amir en Jamal hoe gezellig het met hun was en dat Jamal mij echt behandeld alsof ik een diamant ben. ‘Je bent gelukkig he?’ Zei Samir en drukte een kus op me voorhoofd. Ik knikte ookal wist ik dat hij dat niet kon zien en liep naar boven om te douche en te slapen.




    Dikke boessa dames
    GEEN O.T

  8. #23
    Twéé gebruikers.

    Reacties
    1.021
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Samir

    Ga gauw weer verder meid.
    Ze gilde, griste naar de afstandsbediening, drukte vliegensvlug op de stopknop en gooide het apparaat vervolgens door de kamer. Haar ademhaling ging gejaagd, het leek weer terug te komen. Ze hoorde het geluid, waar ze een trauma aan over had gehouden weer in haar oren suizen. Ze drukte krampachtig haar handen tegen haar oren aan en liet zich zelf op de grond vallen, terwijl de tranen als ontsnapte gevangenen over haar wangen gleden.
    Two upside- down teardrops.

  9. #24
    *loveyou

    Reacties
    459
    24-10-2006

    Citaat Geplaatst door Moonlight_ Bekijk reactie
    Samir

    Ga gauw weer verder meid.
    dankje wel lieverd voor je reactie
    ik ga verder zodra er meer reacties zijn
    en die samir is eigelijk wel goddelijk
    GEEN O.T

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    346
    15-10-2006

    hehe ben er weer je kan prachtig schrijven tbrakkelah

    maar je moet echt verder zina
    groetjes je fan mocromeid1!!!!!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    346
    15-10-2006

    hij is inderdaad goddijk hahahaahh

  12. #27
    Faatiiee

    Reacties
    12
    06-11-2006

    Nou meid je kan er wel wat van... en ben blij dat je van die lange stukken maakt je nieuwe fan

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    346
    15-10-2006

    ik heet F_atiha welkom
    welkom meid

  14. #29
    Faatiiee

    Reacties
    12
    06-11-2006

    ga zo Dooor !!!!!!

  15. #30
    Faatiiee

    Reacties
    12
    06-11-2006

    heej meid wat bedoel je met ik heetF-atiha welkom
    welkom meid ???? snap je niet zo goed