1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    14
    14-06-2003

    Jongens dit is een teken van god, jullie worden niets voor niets geweigerd???? Jullie weten dondersgoed dat het haram is om een discotheek te bezoeken, waarom moeilijk doen over iets wat niet toegestaan is in de islam??

    Wil je uit? ga na de film ofzo, of ga ergens eten, naar de theater noem maar op, je kan van alles verzinnen om een leuke avond te hebben, waarom nou altijd naar de discotheek???!!!!

    Jongens denk na voordat het te laat is, straks lig je in je graf, je moet verantwoording afleggen en je wenst dat je nog 1 kans kan krijgen om het goed te doen, maar dan ben je telaat!!!

    Ik vind het goed dat ze geweigerd worden. Ik hoop dat ze bij elke gelegenheid, wat verboden is in de islam om te bezoeken, worden geweigerd.......
    ....When your heart is breaking and Your pain makes you fall, Yust remember Allah sees it All....

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    691
    07-04-2003

    Origineel gepost door dina_tangawia
    Jongens dit is een teken van god, jullie worden niets voor niets geweigerd???? Jullie weten dondersgoed dat het haram is om een discotheek te bezoeken, waarom moeilijk doen over iets wat niet toegestaan is in de islam??

    Wil je uit? ga na de film ofzo, of ga ergens eten, naar de theater noem maar op, je kan van alles verzinnen om een leuke avond te hebben, waarom nou altijd naar de discotheek???!!!!

    Jongens denk na voordat het te laat is, straks lig je in je graf, je moet verantwoording afleggen en je wenst dat je nog 1 kans kan krijgen om het goed te doen, maar dan ben je telaat!!!

    Ik vind het goed dat ze geweigerd worden. Ik hoop dat ze bij elke gelegenheid, wat verboden is in de islam om te bezoeken, worden geweigerd.......

    Geeeeuuwwwww.....

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    14
    14-06-2003

    Ben je er weer?

    Ik iriteer jou zeker????.............hahahhahah
    ....When your heart is breaking and Your pain makes you fall, Yust remember Allah sees it All....

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    30
    28-06-2003

    ik heb daar geen last van maar een ding marokkanen hebben toch een slechte naam over om bijna, maar ik kan ook de portiers begrijpen ze wille een gezellige avond hebben en geen vechtpartijen maar alle marokkanen worden als vechtbazen aangezien de goeie lijden onder de slechten.
    What Goes Arround Comes Arround
    La ViDa LoCa

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    30
    28-06-2003

    [QUOTE]Origineel gepost door manou
    [naam over om bijna,

    bijna om alles (type foutje)
    What Goes Arround Comes Arround
    La ViDa LoCa

  6. #21
    oude garde

    Reacties
    2.270
    09-02-2003

    aanbod roept vraag en andersom ook, ik kan niemand de schuld geven wat dat betreft. Geen discotheken geen gangers, geen gangers geen discotheken. Het liefste zie ik een portier zo'n bijdehande marokkaan al zijn tanden uit zijn bek slaan maarja wie ben ik . Ik was vroeger ook een behoorlijke uitgaanstype en ik kan je vertellen dat sommige marokkanen(al ben ik er ook eentje) gewoon genieten van rottigheid, ze moeten minimaal iemand een duwtje geven om ruzie te zoeken. Ik ben gelukkig geen eigenaar van een discotheek maar ik kan me er best iets bij voorstellen wanneer een bepaald probleem zich voordoet bij een specifiek groepje. Zo'n discotheek wil winst draaien en niet telkens weer 'dure' plannen moeten bedenken om het een beetje aangenaam te maken voor haar gangers.


    Een beetje zelfkritiek is op z'n plaats.
    Ie rdi 3lia sba7 oe 3shia! xyz

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    691
    07-04-2003

    Origineel gepost door dina_tangawia
    Ben je er weer?

    Ik iriteer jou zeker????.............hahahhahah
    mwah.... jou persoonlijk niet, want ik ken je niet maar wat je schrijft wel ja.



  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.566
    22-02-2003

    ik ben nooit geweigerd
    "Hey, what do you call a doctor who failed out of med school?"
    "What?"
    "A dentist."

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.566
    22-02-2003

    Tja ...ik vind het super relaxed op stap gaan. Maar ja ligt er ook aan naar welke tenten je gaat
    "Hey, what do you call a doctor who failed out of med school?"
    "What?"
    "A dentist."

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    691
    07-04-2003

    Origineel gepost door Jemiena
    Ze horen daar niet alleen maar rotzooi en fitna en de meiden hebben daar ook niets te zoeken


    Ik ging vroeger ook uit zal maar zwijgen wat ik daar allemaal zag te gek voor woorden
    nou... wat zag je daar dan allemaal??
    ik ging ook uit in discotheken, heb er zelfs gewerkt...dus...doe me eens vertellen dan??

    Of haal je nou een priveclub door elkaar met een discotheek?



  11. #26
    Mujahida

    Reacties
    1.947
    05-10-2002

    Ook hier weer: Ra Ra hoe kan dat??..waarom worden sommige niet toegelaten..???....!!

    nou ik zal het maar effe zeggen....dat komt doordat sommige van ons bevolking ons een slechte naam hebben gegeven..!!!

    je leest en hoort tegenwoordig overal marokkaan dit marokkaan dat, ze zijn tegenwoordig hyperactief op het gebied van criminaliteit, maar Studie neuuuhhhh ben je gek....!!

    (EN DAN HEB IK HET NIET OVER ALLE MAROKKANEN, MET DE NADRUK OP--> ALLE..!!..

    Logisch dat ze marokkanen nu niet meteen vertrouwen..!!

    Maar goed ik weet zeker dat ze in een moskee niet geweigerd zullen worden, dus probeer daar maar eens een bezoek te brengen i.p.v een discotheek. En plus je hebt daar alleen maar voordeel mee...

    P.s:..Dit was MIJN mening en daarmee Basta..!!..Bye Bye..

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    691
    07-04-2003

    Origineel gepost door Lady Cazawia
    Ook hier weer: Ra Ra hoe kan dat??..waarom worden sommige niet toegelaten..???....!!

    nou ik zal het maar effe zeggen....dat komt doordat sommige van ons bevolking ons een slechte naam hebben gegeven..!!!

    je leest en hoort tegenwoordig overal marokkaan dit marokkaan dat, ze zijn tegenwoordig hyperactief op het gebied van criminaliteit, maar Studie neuuuhhhh ben je gek....!!

    (EN DAN HEB IK HET NIET OVER ALLE MAROKKANEN, MET DE NADRUK OP--> ALLE..!!..

    Logisch dat ze marokkanen nu niet meteen vertrouwen..!!

    Maar goed ik weet zeker dat ze in een moskee niet geweigerd zullen worden, dus probeer daar maar eens een bezoek te brengen i.p.v een discotheek. En plus je hebt daar alleen maar voordeel mee...

    P.s:..Dit was MIJN mening en daarmee Basta..!!..Bye Bye..

    ZO! haha, dat is nog eens een mening
    Maar je hebt gewoon gelijk.!
    Iedereen hier zet zichzelf nu in het verdom hoekje terwijl dat helemaal niet nodig is.
    Ik ken vele hele leuke Marokkanen waar helemaal nix mis mee is en die hier goed leven, een baan hebben en net als ieder ander is geaccepteerd.
    Maar hier lees ik (door Marokkanen zelf geschreven notabene) dat ze nix mogen, gediscrimineerd worden, zielig zijn enz.
    Zelf ben ik geen marokkaan maar ook geen volbloed Hollander maar in dit land liggen de kansen voor iedereen voor het oprapen, alleen moet je er wel ZELF wat aan doen!

    Zow Lady Cazawia...en dit is MIJN menig!



  13. #28
    Mujahida

    Reacties
    1.947
    05-10-2002

    Origineel gepost door hhtWillem
    ZO! haha, dat is nog eens een mening
    Maar je hebt gewoon gelijk.!
    Iedereen hier zet zichzelf nu in het verdom hoekje terwijl dat helemaal niet nodig is.
    Ik ken vele hele leuke Marokkanen waar helemaal nix mis mee is en die hier goed leven, een baan hebben en net als ieder ander is geaccepteerd.
    Maar hier lees ik (door Marokkanen zelf geschreven notabene) dat ze nix mogen, gediscrimineerd worden, zielig zijn enz.
    Zelf ben ik geen marokkaan maar ook geen volbloed Hollander maar in dit land liggen de kansen voor iedereen voor het oprapen, alleen moet je er wel ZELF wat aan doen!

    Zow Lady Cazawia...en dit is MIJN menig!


    En ik ben het helemaal met jouwn mening eens....!!

    Vooral die laatste zin--->maar in dit land liggen de kansen voor iedereen voor het oprapen, alleen moet je er wel ZELF wat aan doen!.......So Damn Right.....!!