1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    23
    07-07-2003

    Origineel gepost door Ezzedine
    Trouwens een echte moslim treurt niet om zo'n zondaar en wenst zijn dood zelf
    Och en ik maar denken dat een echte moslim vredelievend
    was en om zijn naasten gaf

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    74
    16-06-2003

    hangt ervan af wat hij gedaan heeft. (Vind ik)

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    981
    03-07-2003

    Afrika is geinfecteerd door koloniale mannen die van allebei de walletjes houden algemeen bekend.

    Een moslims is vredelievend jegens normale mensen en geen Ubermenschen als Homo's moordenaars verkrachters Prostitues
    ."Bodies of Kassam men will continue to blow up in the depth of the Zionist entity."
    ---Hamas leader Rentisi

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    23
    07-07-2003

    Origineel gepost door Ezzedine
    Afrika is geinfecteerd door koloniale mannen die van allebei de walletjes houden algemeen bekend.

    Een moslims is vredelievend jegens normale mensen en geen Ubermenschen als Homo's moordenaars verkrachters Prostitues

    whahahaha, nu noem je homo's ubermenschen

    wat een radicale verandering

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    981
    03-07-2003

    Ja homo's zijn inferieur dan andere mensen daarom verdienen zij de dood.Anders zouden we ze niet een kopje kleiner maken
    ."Bodies of Kassam men will continue to blow up in the depth of the Zionist entity."
    ---Hamas leader Rentisi

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    23
    07-07-2003

    Komt er ooit iets fatsoenlijks uit jou? Op normale vragen reageer je niet. Of halen die je gedachtengoed onderuit? En ik zou de betekenis van Ubermensch nog eens opnieuw opzoeken...

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    866
    22-04-2003

    Ezzedine zegt: Homo's zijn de grootste ziektedragers ter wereld daaro mverdienen zij de dood en in het hiernamaals de ergste martellingen InshAllah.

    Oww dus mensen met HIV moeten vermoord worden...nou wees gerust; een heleboel hiervan gaan vanzelf snel dood hoor.

    En idd: echt werkelijk ALLE homo's hebben HIV. WHAHAHHAHA! En lesbienes? Hebben die ook allemaal HIV? Zo ja...slurpen zij elkaars menstruatievocht op ofzo denk je?
    (sorry voor deze smerige verwoording..maar ja wat wil je...)
    Ik wens geen seksueel getinte berichten te ontvangen!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    981
    03-07-2003

    Ubermensch untermensch allemaal een pot nat duits was nooit mijn sterkste vak.In ieder geval youre getting the point.

    Nogmaals homo's zijn volgens jullie de normaalste zaak van de wereld.Nou ik zit in een klas van 22 mensen en we moesten over homosexuelen debatteren en de hele klas vond ze walgelijk behalve 2 uiterst linkse personen by the way i kben de enigste Moslim in mijn klas

    Kijk als ongelovigers het al snappen moeten jullie meesten hier ook ongelovigers met sympathieen voor de islam het helemaal begrijpen.
    ."Bodies of Kassam men will continue to blow up in the depth of the Zionist entity."
    ---Hamas leader Rentisi

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    23
    07-07-2003

    Ach jah en ik ken persoonlijk niemand die er iets op tegen heeft. Niemand die rechts is, niemand die links is, niemand die ongelovig is en niemand die gelovig is. Dus die paar mensen in jouw klas lijken me (gelukkig) niet bepaald een maatstaf

    En daarbij: als je mensen een op een persoonlijk naar hun mening zou vragen zou dat waarschijnlijk anders zijn dan als ze zich stoer moeten gedragen in een klas... en o jah, misschien als ze uit de puberteit zijn dat dat helpt

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    981
    03-07-2003

    Pubertijd; ik zit in een derde jaars hbo klas ik acht die mensen geen pubers,maar volwassenen die het recht hebben om te stemmen.
    Ik geloof niet dat de autoriteiten pubers laten stemmen mishcien daarom dat de LPF zoveel succes had
    ."Bodies of Kassam men will continue to blow up in the depth of the Zionist entity."
    ---Hamas leader Rentisi

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    23
    07-07-2003

    Origineel gepost door Ezzedine
    Pubertijd; ik zit in een derde jaars hbo klas ik acht die mensen geen pubers,maar volwassenen die het recht hebben om te stemmen.
    Ik geloof niet dat de autoriteiten pubers laten stemmen mishcien daarom dat de LPF zoveel succes had
    Nou jah, het zou het succes van de LPF inderdaad wel verklaren

    Maar je zei eerder ergens dat het tijdens CKV was (of haal
    ik je nu door de war met iemand anders) ???

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    981
    03-07-2003

    CKV nee dat is al meer dan 5 jaar geleden.Toendertijd discusseerden we niet over homo's,maar dronken thee en gingen tekenen
    ."Bodies of Kassam men will continue to blow up in the depth of the Zionist entity."
    ---Hamas leader Rentisi

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    23
    07-07-2003

    Origineel gepost door Ezzedine
    CKV nee dat is al meer dan 5 jaar geleden.Toendertijd discusseerden we niet over homo's,maar dronken thee en gingen tekenen
    en terecht

  14. #29
    Vrede zij met U.

    Reacties
    815
    24-07-2002

    Ik weet nier waarover jullie het nou hebben, maar homo's zijn eerder in deze wereld uitgeroeid ( door god ) met een reden. Deze "mensenras"wordt in onze taal COOM LOT genoemd.

    Laat je verstand eens doen oprijzen.......zelfs dieren trekken elkaars sexe niet aan................

    Niet alles is wat het lijkt.



    Gewoon je bril opzetten


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    981
    03-07-2003

    Faith ja ik denk dat de mensen hier zelf een keertje van de verboden vrucht willen proefen mischien daarom dat ze die gaylords zo fel verdedigen
    ."Bodies of Kassam men will continue to blow up in the depth of the Zionist entity."
    ---Hamas leader Rentisi