1. #1

  2. #2
    'H!S BUTTERFLY' ♥

    Reacties
    2.552
    27-09-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Leuke verhaal!!

    Hier meld zich de 2e fan!!

    HUpperdepup

    K0esjahs

    'My hubby,

    'Marry someone who will promise to make you up for Fadjr'


  3. #3
    I Am Lovestoned....

    Reacties
    274
    17-11-2005

    ga snel verder!!!

  4. #4
    My weakness..

    Reacties
    1.173
    14-08-2006

    MVC Premium MVC Premium
    mooi begin ga snel weer verder.....

    15-07-2008.


  5. #5
    ..~OePPer*De*Upp~..

    Reacties
    1.731
    02-11-2004

    Nieuwe Fan Gearriveerd

    Mooi begin .. ga gauw verder

    KoeSHH MiNa~ZiNa

    *.. My First New Storyy ..*



    ~* ¤ *~..The Destiny in My Life..~* ¤ *~



    * .. Just Klikk On The Story .. *


  6. #6
    Helluww

    Reacties
    178
    13-10-2006

    Nisrine:

    De school was net uit en ik liep naar huis. Vandaag zouden de nieuwe buren hun huis echt intrekken. Ze waren Marokkaans en me moeder kende de buurvrouw heel goed. Ze waren vroeger heel goed bevriend of zo. Ik ritste me jas ietsjes hoger dicht, want ik rilde van de kou. Thuis aangekomen rook ik de heerlijke geur van kip dat in de oven lag. Ik liep de keuken in en zag dat me moeder druk bezig was. Ik gaf haar een kus en liep naar de woonkamer waar me broers tv aan het kijken waren. ze keken niet op of om. Ze werkte allebei al en hadden een eigen bedrijf waar ze natuurlijk trots op zijn :S:S Ik bleef een tijdje beneden zitten totdat ik een smsje kreeg van Nawal.
    Ey zina, me ma vroeg of je vandaag bij ons komt eten?? xxx Voor morgen zou ik toch niet zoveel moeten leren dus besloot ik maar te gaan. ik liep naar de keuken.
    Nisrine: Ik eet niet mee, ik ga naar Nawal toe.
    Ma: Maar er komt bezoek.
    Nisrine: Die ik toch niet ken.
    Ma: Maar ze heeft wel een mooie zoon. Hij is 20. Misschien wat voor jou.
    Nisrine: Ma laat me met rust.
    Ik pakte me tas en liep naar boven. Pakte een kleiner tasje en stopte er me belangerijke spulletjes in. Ik zei iedereen gedag. En na het gezzeur van me broers aangehoord te hebben ben ik weggegaan. Ik was vergeten Nawal een smsje terug te sturen dus pakte ik me telefoon. En natuurlijk moet ik met me domme hoofd weer zo stom zijn om niet uit te kijken. Ik botste tegen iemand op en viel op de grond. Me telefoon liet ik los en was ik kwijt. Ik keek op en zag een KAPOT mooie jongen staan. Hij hielp me recht staan en gaf me mijn telefoon.
    Nisrine: Dank je, sorry ik zag je niet
    Jongen: geeft iet, ik ben Jouad
    Nisrine: Ik ben Nisrine. Leuk kennis met je te maken maar ik moet gaan. En sorry hé.
    Jouad: Maakt neit uit
    ik glimlachte en liep naar de bushalte en wachte op de bus. Ik stapte in en een tijdje later belde ik aan bij Nawal met mijn gedachten aan de andere kant van de stad

    Ik hoop dat jullie het wat vinden

    Bedankt voor alle reacties,, Hier is een vervolgje

    Jouad:

    Vandaag was de dag van de verhuizing. Me ma was veel bezig geweest met m'n ooms. Ik stond op en liep de badkamer in. Nam ff snel een douche en liep toen naar beneden waar me zusje stil om der heen aan het kijken was. Ik liep naar der toe en ging naast haar zitten. Omdat alle spullen weg waren was het behoorlijk leeg. De bedden zouden we gewoon laten staan.

    Jouad: Waarom zo stil??
    Nora: Waarom moeten we verhuizen??
    Jouad: Tsjah dat weet ik ook niet. Maar ma wil graag weg hier.

    Ze reageerde niet en keek de andere kant op. Me moeder kwam de kamer binnen en keek ons allebei vragend aan.

    Ma: En zijn jullie klaar??
    Jouad: Ja, kom je mee?? En ik richtte me tot mijn zusje (ze was 7 en vond het vreselijk dat we zouden verhuizen) Ik tilde haar op en we liepen naar de auto. Ik keek nog een keer naar het huis en stapte toen de auto in. Onderweg zei niemand wat. Ik begreep wel waarom Nora niet wou verhuizen. Me vader was bij ons weggegaan. Eerst had ik nog wel contact met hem. Maar toen hij hertrouwde en een dochtertje kreeg spraken elkaar nooit.
    Na een tijdje in de auto te hebben gezeten kwamen we eindelijk aan. Me moeder kende de buren heel goed.
    Ma: We eten vandaag bij de buren. Kan je haar dochter een keer leren kennen. Ze is echt een lieve meid.
    Jouad: Ma laat me met rust. Heb geen vriendin nodig.

    Ze glimlachte alleen en stapte toen uit. Onze huis was al helemaal ingericht alleen mijn kamer moest nog gebeuren. Ik besloot de buurt een beetje te verkennen toen ik opeens tegen iemand opbotste. Ik keek op en zag dat het een meisje was. Ze keek me beschaamd aan en ik hielp haar recht staan. Ik kon me ogen niet van haar af houden. Ze was echt een schoonheid. Ze vertelde hoe ze heette…. NISRINE… de naam bleef maar door mijn hoofd spoken. Toen ze weg liep bleef ik haar nakijken. Ik liep naar huis met haar in mijn gedachten.

  7. #7
    I Am Lovestoned....

    Reacties
    274
    17-11-2005

    ga zoo snel mogelijk verder... je doet het goed

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    393
    13-07-2006

    ga verderrr....egt mooi verhaal man you know

    up up

    Never give up on the things that make you smile.


  9. #9
    Helluww

    Reacties
    178
    13-10-2006

    Bedankt voor de reacties Hier een vervolgje

    Nisrine:

    Nawal deed open met een glimlach. We liepen samen naar boven en bleven daar een tijdje praten. Ik vertelde haar over Jouad. Ze keek me met een bigsmile aan.

    Nawal: Lieve schat je bent verliefd

    Ik keek haar raar aan. Ik verliefd?? Ik geloofde er niks van, ik wou er op reageren maar de broer van Nawal kwam binnen.

    Samir: Komen jullie eten??
    Nawal: yep.

    Ze gaf me nog een grote bigsmile en liep naar beneden gevolgd door mij. Na het eten bedankte ik de moeder van Nawal en we liepen naar boven. Over het onderwerp Jouad hadden we het niet meer... Rond half 10 ging ik naar huis. Ik liep naar de bushalte en rilde van de kou. Toen ik thuis aankwam hoorde ik allerlei stemmen die ik niet kende. Ik zag dat iemand naar buiten kwam lopen. Ik rende snel naar boven. Gelukkig ik was niet gezien. Ik had echt geen zin om me voor te stellen. Ik nam een relaxed douche en ging toen in mijn bed liggen.
    De volgende dag werd ik laat wakker. Het was namelijk weekend :P. Ik stond op nam snel een douche en liep toen naar beneden. Me moeder was bezig met het ontbijt. Ik liep de woonkamer in en ging naast Amine zitten. Hij keek ff op en richtte zich weer tot zijn papier. Ik kon goed met mijn broers opschieten. Ze stonden altijd voor me klaar en ik kreeg veel van ze. Vooral van Nabil. Af en toe had ik het idee dat Nawal en hij wat voor elkaar voelde. Ik bleef een tijdje tv kijken. Me moeder kwam binnen met het ontbijt. Na het ontbijt hielp ik met opruimen. Ik stopte de afwas in de vaatwasser.

    Yemma: Hoe laat was je gisteren thuis??
    Nisrine: Nog voordat je bezoek weg was
    Yemma: Waarom kwam je dan niet groeten?
    Nisrine: Geen zin.
    Yemma: Jamila vroeg of je op haar dochtertje kan passen als zij gaat werken??
    Nisrine: Nee...
    Yemma: Ik heb al ja gezegd
    Nisrine: WAT????
    Yemma: Haar dochtertje is een lief meisje en zo maak je meer kans op haar zoon.
    Nisrine: Wanneer ben je een keer van plan om op te houden met dat gezeur van je??
    Yemma: Kifesh schreeuwen??
    Nisrine: Ik word gewoon gek van je. Hou op oke. Ik wil niks met die gast te maken hebben.
    Yemma: Schaam je je niet?? Ze is echt een lief meisje.
    Nisrine: Is goed. Hou nou maar gewoon op. Van hoe laat tot hoe laaT?
    Yemma: Vanavond van 8 tot 10.
    Nisrine: Oke. Hou wel op met die praatjes.

    Ze glimlachte alleen. Ik liep naar boven en ging op me bed liggen....

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2
    18-10-2006

    egt een leuk verhaal ga vooral door zo

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    532
    04-12-2005

    ga snel weer verder je doet het goed

    liefs je nieuwe fan

  12. #12
    Helluww

    Reacties
    178
    13-10-2006

    Srry voor het lang wachten... Er komt binnekort weer een vervolgje incha Allah

  13. #13
    khadija

    Reacties
    100
    08-06-2006

    meid ga snel verder echt prachtig meid ik
    ben er nu al verliefd op pls ga verder
    je hebt echt talent

  14. #14
    Helluww

    Reacties
    178
    13-10-2006

    Jouad:

    Ik liep weer naar huis en samen liepen we naar hiernaast. Me zusje klampte zich aan me vast. Ze wou dit niet... Dat was te merken. Ik tilde haar op. Ik kon het gelijk goed vinden met de twee zoons van de buurvrouw. De ene hete Nabil en de andere Amine. We hadden het over van alles en nog wat.. Auto's, werk en nog veel meer. Ik vertelde ze over Nisrine. Maar net hoe ze heet. Waarom dat weet ik niet. Misschien omdat ik niet wou dat ze haar kende of zo. We vertrokken laat in de avond. Nora was intussen al in slaap gevallen. Ik tilde haar op en samen met me moeder liepen we naar huis...

    De volgende dag werd ik laat wakker. Ik nam een douche en liep naar beneden waar me zusje samen met me moeder aan het ontbijten waren. Ik gaf ze allebei een kus en ging naast me zusje zitten.

    Nora: Mama zegt dat er een oppas komt vandaag
    Jouad: Ja dat weet ik...
    Nora: Het buurmeisje??
    Jouad: Ja..
    Nora: Waarom moet er een oppas komen?? Jij bent er tog??
    Jouad: Ja maar ik moet ook werken.. Het bedrijf van jedi(opa) moet nog overeind blijven staan..

    Ze begreep er niks van,, nou ja dat wou ze. Na het onbtbijt besloten Nabil en ik naar buiten te gaan... Hij zou me de buurt laten zien..

  15. #15
    khadija

    Reacties
    100
    08-06-2006

    plies ga verder ik kijk om de minut over een vervolg staat