1. #1
    Madam djal Tarik!!!!

    Reacties
    1.016
    15-04-2003

    Thumbs up Nelson Mandela wil Bush niet spreken?

    Ik hoorde het tijdens m'n werk op radio? Klopt 't dat Nelson Mandela Bush niet wil spreken? Kan iemand me even haarfijn uitleggen wie Nelson Mandela is en wat voor een functie hij heeft? Of op welk site ik dat kan lezen? Wil er graag meer over weten...


    Alvast bedankt,
    fatima86

  2. #2
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Moet je even hier op de site zoeken naar Mandela.
    Was namelijk al reeds eerder gepost


    Naschrift: of heb ik ergens anders gezien, kan hem even niet vinden, ik zoek nog even verder

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  3. #3
    Madam djal Tarik!!!!

    Reacties
    1.016
    15-04-2003

    Oke dankjewel, je bent een schat!!

  4. #4
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door fatima86
    Oke dankjewel, je bent een schat!!
    Bedankt.

    Moest wel even goed zoeken want de interne zoek machine geeft hem niet meer als resultaat terug , dankzij mijn uitstekende geheugen kan je hier klikken om de vorige discussie terug te zien.

    als vast een quote:
    Gevraagd of Mandela zijn kritiek op het Amerikaanse beleid zou herhalen als hij Bush zou ontmoeten, antwoordde de oud-president: "U veronderstelt dat hij me zal ontmoeten. Ik ga niet uit van die veronderstelling.

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  5. #5
    Madam djal Tarik!!!!

    Reacties
    1.016
    15-04-2003

    wallah jij bent echt top

    Ik vroeg aan m'n baas wie Nelson is, hij zei dat ik dat maar eens moet gaan opzoeken, hij wou het me niet vertellen. Zodat ik ook kennis zou opdoen, maar echt nu weet ik dat hij voormalig president van Zuid-Afrika is. hhahahah

    Beslama oe shoekran,
    fatima86

  6. #6
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door fatima86
    wallah jij bent echt top

    Ik vroeg aan m'n baas wie Nelson is, hij zei dat ik dat maar eens moet gaan opzoeken, hij wou het me niet vertellen. Zodat ik ook kennis zou opdoen, maar echt nu weet ik dat hij voormalig president van Zuid-Afrika is. hhahahah

    Beslama oe shoekran,
    fatima86
    Fatima, dat meen je niet. Wist je echt niet wie Mandela is.
    dat is de man die ik in deze wereld het meest respecteer.

    Mensen zoals hij kunnen ook het MO probleem oplossen.
    Alleen er zijn er zo weinig van.

    HupHup naar de bieb en lezen.

    Trouwens mag jij van je baas internetten, en dan ook nog op maroc-fora (is jouw baas vast geen kaaskop )

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  7. #7
    Madam djal Tarik!!!!

    Reacties
    1.016
    15-04-2003

    Nee joh ik werk in een tunesisch restaurant, hij is inderdaad geen kaaskop

    We hoorden het toevallig op radio en hij was zo blij dat Mandela Bush niet wil spreken dat ik zoiets had van, hm die Mandela is the man volgens mij. hahahha afijn, is goed ik zal naar bieb gaan.

    O, wat zie ik nou? De bieb is gesloten gaat pas in augustus weer open











    pff bieb,

    Doegie,
    fatima86

  8. #8
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door fatima86
    Nee joh ik werk in een tunesisch restaurant, hij is inderdaad geen kaaskop

    We hoorden het toevallig op radio en hij was zo blij dat Mandela Bush niet wil spreken dat ik zoiets had van, hm die Mandela is the man volgens mij. hahahha afijn, is goed ik zal naar bieb gaan.

    O, wat zie ik nou? De bieb is gesloten gaat pas in augustus weer open
    pff bieb,

    Doegie,
    fatima86



    Ja, zo'n auto heb je wel nodig om iederdag op tijd op je werk te zijn, staan er veel files richting Tunesie.

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  9. #9
    Madam djal Tarik!!!!

    Reacties
    1.016
    15-04-2003

    hahahhahahhaha

    wajow, nee die is echt goed

    (hey, zeg nou? vind je um nie mooi? )


    beslama,
    je zus
    fatima86

  10. #10
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Ik hou meer van rode auto's

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  11. #11
    Madam djal Tarik!!!!

    Reacties
    1.016
    15-04-2003

    Iwa snik

    Yek?

    snik...je hebt al m'n geluk weggenomen.
    Ik weet niet meer wat ik moet horen.
    Blauw of rood?
    Was dat niet de kleur van dood.
    En bloed.
    Iegh, al die gloed.






    ik vind um mooi lekka

  12. #12
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Gisteravond heb ik eeb vrouw teleugesteld omdat ik niet met haar wilde winkelen, vandaag stel ik jouw teleur omdat ik geen verstand van auto's heb.

    Wat moet ik doen om nog te kunen leven?

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  13. #13
    Madam djal Tarik!!!!

    Reacties
    1.016
    15-04-2003

    Je moet in jezelf geloven.
    En de hoop nooit opgeven.
    Laat men in z'n waarde.
    En voor je het weet word je vader.
    Je zult een schat van een vrouw hebben.
    Maar als IK zeg dat ik BLAUW mooier vind dan ROOD dan zul je dat toch moeten accepteren.

    Maar je hebt me wel nieuwschierig gemaakt, wat was de reden dat jij niet met haar wilde winkelen?


  14. #14
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door fatima86
    Je moet in jezelf geloven.
    En de hoop nooit opgeven.
    Laat men in z'n waarde.
    En voor je het weet word je vader.
    Je zult een schat van een vrouw hebben.
    Maar als IK zeg dat ik BLAUW mooier vind dan ROOD dan zul je dat toch moeten accepteren.

    Maar je hebt me wel nieuwschierig gemaakt, wat was de reden dat jij niet met haar wilde winkelen
    Als jij uitlegt waarom jij dit "En voor je het weet word je vader." denkt zal ik daarna vertellen waarom ik niet met haar ging winkelen

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  15. #15
    Madam djal Tarik!!!!

    Reacties
    1.016
    15-04-2003

    Nou, als jij als man zijnde vrouwen respecteert en accepteert zoals de vrouw is. En je laat haar in haar waarde, je geeft haar een veilig gevoel wanneer zij bij jou is, dan zul jij snel een trouwen. Dan liggen de vrouwen voor het oprapen. snappie