+ Reageer
1 tot 10 van 10
    MVC Lid

Reacties
    546
    14-11-2003

Arrow Het enige wat binnen Nederland ontbreekt is R.E.S.P.E.C.T. en Erkenning.

Zolang er binnen Nederland geen wederzijdse RESPECT aanwezig is zal de verharding van de maatschijp voortzetten.

Respect tonen en respect geven is het enige oplossing voor bijna alle problemen binnen nederland.

Zolang de moslims op hun geloof niet worden gerespecteerd zal er nooit een einde komen aan de onderlinge conflicten en verharding.

Zolang de islam niet wordt erkend binnen nederland en zolang ze de moslims blijven bespotten met spotprengen en beledigende opmerkingen. zal binnen dit land of binnen deze wereld nooit onderlinge respect aanwezig zijn en ook nooit een oplossing zijn voor het meeste problemen.

Respecteer je geloof en andermsn geloof. respecteer iemands ras en gedachten en mening en je wordt gerespecteerd.

Nogmaals er ontbreekt binnen Nederland wederzijdse respect. en erkenning.

miljarden investeren in projecten of in veiligheid of wat dan ook zal geen enkel nut hebben op de problemen binnen nederland.

De oplossing kost juist 0 Euro , nada niets waloe, zero. de oplossing voor een vreedzame nederland is respect en erkenning.

ik hoop dat een partij is die hierin wel wat in ziet zitten. ook al is hiervoor geen partij nodig.

het kost mij en jou geen belasting geld en de staat ook niet, enige wat het me kost is om respect te hebben voor jou als christen, jood of wat dan ook en jij respect moet hebben voor mij als moslim. Erken mij als mens zoals jij en de rest en ik erken jou als mens zoals ik en de rest. we hebben allemaal het zelfde god ieder is vrij te geloven of niet ieder is vrij te doen wat ie wilt als je maar elkaar respecteert en elkaar niet beledigt.

De eerste Stap wat nederland moet doen is het erkenne van de islam als godsdienst in nederland zoals ze wel andere godsdiensten wel erkennen zelfs van een mindere groep mensen.

Als je opzoek bent naar de bron, de bron ben ik.

MVC Lid

Reacties
    184
    16-10-2004

Citaat Geplaatst door DINOCAPRICCIO Bekijk reactie
    Zolang er binnen Nederland geen wederzijdse RESPECT aanwezig is zal de verharding van de maatschijp voortzetten.

Respect tonen en respect geven is het enige oplossing voor bijna alle problemen binnen nederland.

Zolang de moslims op hun geloof niet worden gerespecteerd zal er nooit een einde komen aan de onderlinge conflicten en verharding.

Zolang de islam niet wordt erkend binnen nederland en zolang ze de molims blijven bespotten met spotprengen en beledigende opmerkingen. zal binnen dit land of binnen deze werled nooit onderlinge respct aanwezig zijn en ook nooit een oplossing zijn voor het meeste problemen.

Respecteer je geloof en andermsn geloof. respecteer iemands ras en gedachten en mening en je wordt gerespecteerd.

Nogmaals er ontbreekt binnen Nederland wederzijdse respect. en erkenning.

miljarden investeren in projecten of in veiligheid of wat dan ook zal geen enkel nut hebben op de problemen binnen nederland.

De oplossing kost juist 0 Euro , nada niets waloe, zero. de oplossing voor een vreedzame nederland is respect en erkenning.

ik hoop dat een partij die hierin wel wat in ziet zitten.

het kost mij en jou geen belasting geld en de staat ook niet, enige wat het me kost is om respect te hebben voor jou als christen, jood of wat dan ook en jij respect moet hebben voor mij als moslim. Erken mij als mens zoals jij en de rest en ik erken jou als mens zoals ik en de rest. we hebben allemaal het zelfde god ieder is vrij te geloven of niet ieder is vrij te doen wat ie wilt als je maar elkaar respecteert en elkaar niet beledigt.

De eerste Stap wat nederland moet doen is het erkenne van de islam als godsdienst in nederland zoals ze wel andere godsdiensten wel erkennen zelfs van een mindere groep mensen.

Als je opzoek bent naar de bron, de bron ben ik.

GYPSY

Reacties
    449
    01-12-2004

Wat bedoelt BakldEndnenDe met zijn normen en waarden? Een heleboel nederlanders(veel jongeren, die economie studeren, wat staat voor vvd en wilders kut kinderen) haten buitenlanders. Hoe kan BAkladanede over respect(of zoiets, als het al bestaat) praten als hij met een racist VerdommedonK-_- regeert? Wil hij ook dat we van nederland een 1000 jarig rijk maken? Mensen zeuren altijd over andere mensen, maar ze kunnen niet vergeven. Neem nou die Amish gasten uit ameriCa, die hebben gewoon een vreselijke massamoord doorstaan. En die amish gast zegt; 'we moeten hem vergeven (hier voelde ik eerst een soort ongeloof, maar toen een groot respect jegens deze man), (en toen zei hij verder) omdat als wij hem niet vergeven Jezus ons niet zal vergeven(ofzoiets). (Bij dat laatste stukje daalde mijn respect gelijk denderend snel, omdat vergeven uit eigenbelang niet erg ethisch voor mij is). Maar het gaat erom dat je mensen kan vergeven, respect is een onzin woord. Stel je loopt zaterdag avond over straat en een groep marokkaanse jongeren komt je tegenmoet(en ze willen niet uitwijken), dan kan je natuurlijk ten eerste gewoon zelf opzij gaan(voor ons oerinstinct natuurlijk een onderwerpige actie), of je kan niet opzij gaan. Botst die gast dan tegen je aan en hij wil je weg duwen ofzo, dan mag je jezelf natuurlijk verdedigen. En het zal misschien uit de hand lopen, en er zal misschien bloed vloeien. (En als je dan dood bent dan was dit stukje tekst natuurlijk zinloos. begrijpen jullie nou eindelijk? ;P) Maar moet je om zoiets gelijk gaan haten? Moet je die persoon die jou een bloedneus heeft geslagen haten? Moet je zijn familie haten? Zijn geloof? Zijn huidskleur? Zijn afkomst?
    Je kan het doen, en dan zo een zielig eikeltje worden en op wilderSS stemmen en hopen dat hij de nieuwe hitler wordt enzo, en dan een pedopartij oprichten (wat ben jij dan een zielige eikel zeg).
    Je kan hem ook vergeven en er verder onverschillig onder blijven. Het is trouwens zo dat de meeste in zo'n situatie zelf opzij stappen, en dan buitenlanders haten(omdat ze zichzlef haten dat ze zulke mietjes zijn geweest).
    Je kan nooit leren zonder te proeven, jij denkt dat buitenlanders gevaarlijk en irritant zijn? Alleen als je ze uit de weg blijft gaan en over ze roddelt. Als het op een confrontatie aankomt ga die dan aan, je zult zien dat er uiteindelijk twee mensen tegenover elkaar staan.
    Maar de manier waarop mensen over elkaar denken maakt mij soms wel triest. Je kan mij haten, maar ik zal jou niet haten.
    Je bent pas waardig als je iemand kan redden die je niet kent en totaal vreemd voor je is (Al eens een extreem rechts mannetje een zwarte(nee niet aanGebrand) baby uit een brandend huis zien redden?). Dat heb je waarschijnlijk nOg niet gezien, waarom zou hij de baby redden uit het huis dat hij heeft aangestoken? Is dit De samenleVing waar wij heen willEn, nu de haat in euRopa aan het toenemen is? Balkenende is van binnen een goeD man (dat voel je gewoOn), maar kan hij een beslissing nemen om ieMand uit een brandend huis te redden? We moeten mensen in de politiek, die hun leven zouden geven voor een goede zaak, want dan kan het alleen maar goed koMen.

OMG ^_^"

me sim romano chavo ake nai man dadore

Op verzoek "niets".

Reacties
    4.292
    20-01-2004

Geld dit dan ook niet een beetje voor moslims hier in Nederland?

En vraag je eens af waarom er in het westen zo over de islam word gevallen. Mensen hier krijgen in een sneltreinvaart wel te maken met een hoop zaken, islam gerelateerd, waar de bek af en toe van open valt. En dan ook nog eens de manier waarop.

MVC Lid

Reacties
    546
    14-11-2003

Citaat Geplaatst door krabbel33 Bekijk reactie
    Eerst zullen "de moslims" Nederland moeten omarmen. Misschien moet eerst maar eens flink de bom barsten
    de moslims hebben nederland omgearmd sinds sinds het einde van de tweede wereld oorlog en sinds dat ze hier wonen en jullie vuile werk hebben zitten doen. nu de tweede generatie en derde generatie hier geboren is en een opleiding genoten heeft, blijven ze deze groep behandelen als de eerste generatie. ze moeten en blijven het vuile werk doen. deze groep wil juist mee draaien in de maatschpaij maar er worden weinig kansen gegund. omdat die respect ontbreekt.

ze willen ons blijven behandelen als onze voorouders, dat is het wat nederland mis heeft. ik praat en discussier veel met nederlanders maar het beeld dat velen over moslims hebben is bijna allemaal het zelfde. terroristen, kut marokkanen , kut moslims, hoofdoek drageres en wc schoonmakers. zolang julie zo blijven denken en geen respct tonen. zal ook geen oplossing zijn. en zullen ze jullie ook niet respecteren en zullen ze dat vuile werk of welke werk dan ook niet willen doen. omdat die beeld over hun toch blijft.

Wat ben jij anders dan mij? kom je soms uit een andere planeet of uit een andere gat? ben je van goud gemaakt of ben je en alien. je bent niets en meer of minder dan mij en de rest van het planeet allemaal mens en allemaal willen we het zelfde. namelijk gerepecreetrd worden op alle gebieden en fronten.

MVC Lid

Reacties
    546
    14-11-2003

Citaat Geplaatst door Deliana Bekijk reactie
    Geld dit dan ook niet een beetje voor moslims hier in Nederland?

En vraag je eens af waarom er in het westen zo over de islam word gevallen. Mensen hier krijgen in een sneltreinvaart wel te maken met een hoop zaken, islam gerelateerd, waar de bek af en toe van open valt. En dan ook nog eens de manier waarop.
    wat zeg ik heel de tijd. zoalang de moslims niet worden gerespecteerd en de islam niet wordt erkend zoals andere godsdiensten zijn erkend zal ook geen respect zijn of zullen het meste geen respect tonen.

GYPSY

Reacties
    449
    01-12-2004

ps: Lees ook mijn stukje als je onverstoorbaarheid wilt bereiken.

MVC Lid

Reacties
    546
    14-11-2003

Citaat Geplaatst door Ben-Hadj Bekijk reactie
    ps: Lees ook mijn stukje als je onverstoorbaarheid wilt bereiken.
    normen en waarden zonder respct heeft geen nut. ze kunne blijven praten over normen en waarden , maar als geen respect is is ook geen norm en geen waarde.

GYPSY

Reacties
    449
    01-12-2004

normen en waarden zonder respct heeft geen nut. ze kunne blijven praten over normen en waarden , maar als geen respect is is ook geen norm en geen waarde.
    respect bestaat niet.
    We moeten gewoon elkaar dulden, en niet elkaars kont likken.

Op verzoek "niets".

Reacties
    4.292
    20-01-2004

wat zeg ik heel de tijd. zoalang de moslims niet worden gerespecteerd en de islam niet wordt erkend zoals andere godsdiensten zijn erkend zal ook geen respect zijn of zullen het meste geen respect tonen.
    Als je als de islam, en als moslims hier respekt wilt krijgen. Dan moet je er wel wat voor doen.
    Het enige wat ik zie is een moslim die afdwingt, die een ander iets door de strot wil duwen. Ergo een mens wat voor niets en niemand open staat.

Tja, dan krijg je als moslim een schop onder je hol. Wil je respect en acceptatie, ga dan eerst respect en acceptatie voelen voor het land en de rest wat daar bij hoort, waar in je je bevind.

Hmmm zie net dat we al in de Theelounge zitten, dus zelf het beheer hier neemt dit onderwerp niet serieus.

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport