Geplaatst door
DINOCAPRICCIO
Zolang er binnen Nederland geen wederzijdse RESPECT aanwezig is zal de verharding van de maatschijp voortzetten.
Respect tonen en respect geven is het enige oplossing voor bijna alle problemen binnen nederland.
Zolang de moslims op hun geloof niet worden gerespecteerd zal er nooit een einde komen aan de onderlinge conflicten en verharding.
Zolang de islam niet wordt erkend binnen nederland en zolang ze de molims blijven bespotten met spotprengen en beledigende opmerkingen. zal binnen dit land of binnen deze werled nooit onderlinge respct aanwezig zijn en ook nooit een oplossing zijn voor het meeste problemen.
Respecteer je geloof en andermsn geloof. respecteer iemands ras en gedachten en mening en je wordt gerespecteerd.
Nogmaals er ontbreekt binnen Nederland wederzijdse respect. en erkenning.
miljarden investeren in projecten of in veiligheid of wat dan ook zal geen enkel nut hebben op de problemen binnen nederland.
De oplossing kost juist 0 Euro , nada niets waloe, zero. de oplossing voor een vreedzame nederland is respect en erkenning.
ik hoop dat een partij die hierin wel wat in ziet zitten.
het kost mij en jou geen belasting geld en de staat ook niet, enige wat het me kost is om respect te hebben voor jou als christen, jood of wat dan ook en jij respect moet hebben voor mij als moslim. Erken mij als mens zoals jij en de rest en ik erken jou als mens zoals ik en de rest. we hebben allemaal het zelfde god ieder is vrij te geloven of niet ieder is vrij te doen wat ie wilt als je maar elkaar respecteert en elkaar niet beledigt.
De eerste Stap wat nederland moet doen is het erkenne van de islam als godsdienst in nederland zoals ze wel andere godsdiensten wel erkennen zelfs van een mindere groep mensen.
Als je opzoek bent naar de bron, de bron ben ik.