1. #1
    Ik Bijt!

    Reacties
    1.492
    21-04-2006

    MVC Premium MVC Premium

    Question Ontmaagding op de huwlijksnacht.

    Ik weet dat dit misschien thuishoort bij marokkaanse jongeren sex en islaam maar ik denk niet dat ik daar de antwoorden op mijn vragen zal kunnen krijgen.

    Laatst hoorde ik namelijk dat tijdens de huwlijksnacht de man niet tot zijn hoogtepunt mag komen maar dat hij er enkel in en weer uit moet.
    De dag daaropvolgend hetzelfde en pas de 3e dag mag het klusje geklaard worden.

    klopt dit?
    zo ja heeft iemand een dalil?

    En als dit niet klopt hoe moet het dan wel?


    bij voorbaat dank, MoordWijf!

  2. #2
    ₪ JustAsk ₪

    Reacties
    818
    22-09-2004

    MVC Premium MVC Premium
    weet iemand het antwoord??? ik wil het ook zo graag weten?/

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    709
    26-12-2004

    Jah ik hoorde ook zoiets vaaags Dat hij er niet helemaal in mag komen ofsow en dat hij de kamer meteen moet verlaten ofsow....
    Weet iemand het antwoord....?

  4. #4
    Getrouwd

    Reacties
    3.846
    14-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    hmm ... nou wil ik het ook weten ..maar wist niet dat het er was

  5. #5
    Ik Bijt!

    Reacties
    1.492
    21-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Jah ik ben er echt benieuwd naar iemand vertelde het me maar ik hoor meestal van mensen die trouwen dat ze de eerste nacht gewoon seks hebben maar dat klopt geloof ik niet.
    althans ik denk dat het niet mag of hoort

  6. #6
    bruidsfotograafmo.nl

    Reacties
    9.321
    14-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    dat is je reinste onzin............sorry

    maar het beste is als de man de vrouw op de eerste nacht ontmaagd zodat er geen kans is op roddels en het huwelijk geconsumeerd is

    het kan pijn doen maar als er voorspel is en de man met liefde en geduld spreekt en de vrouw ontspannen is hoeft het niet pijn te doen

    over de huwelijksnacht bestaan vele fabels, laat je niet gek maken hoor, ik als bekerede heb het goed uitgezocht ook al heb ik nu ff geen daliel sorry

    moge Allah je een gezegend huwelijk schenken!

  7. #7
    Ik Bijt!

    Reacties
    1.492
    21-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Yasmina1 Bekijk reactie
    dat is je reinste onzin............sorry

    maar het beste is als de man de vrouw op de eerste nacht ontmaagd zodat er geen kans is op roddels en het huwelijk geconsumeerd is

    het kan pijn doen maar als er voorspel is en de man met liefde en geduld spreekt en de vrouw ontspannen is hoeft het niet pijn te doen

    over de huwelijksnacht bestaan vele fabels, laat je niet gek maken hoor, ik als bekerede heb het goed uitgezocht ook al heb ik nu ff geen daliel sorry

    moge Allah je een gezegend huwelijk schenken!
    ok jah dat hij haar moet ontmaagden dat weet ik wel vandaar dat hij ook naar binnen en weer naar buiten gaat. jammer dat je geen dalil heb ik moet denk ik zoeken naar de overeringen over het huwlijk van aicha aangeizen zijde enige maagd was die mohammad saw gehuwd heeft

  8. #8
    leven en laten leven

    Reacties
    224
    21-08-2006

    Citaat Geplaatst door MoordWijf Bekijk reactie
    Ik weet dat dit misschien thuishoort bij marokkaanse jongeren sex en islaam maar ik denk niet dat ik daar de antwoorden op mijn vragen zal kunnen krijgen.

    Laatst hoorde ik namelijk dat tijdens de huwlijksnacht de man niet tot zijn hoogtepunt mag komen maar dat hij er enkel in en weer uit moet.
    De dag daaropvolgend hetzelfde en pas de 3e dag mag het klusje geklaard worden.

    klopt dit?
    zo ja heeft iemand een dalil?

    En als dit niet klopt hoe moet het dan wel?


    bij voorbaat dank, MoordWijf!
    Is helemaal niet waar. Het is wel beter zo dat het bloed beter rood is en niet troebel. der zijn altijd wel mensen die denken dat als het bloed niet knalrood is je geen maagd meer bent. Het beste is met je man te overleggen (of hij klaar wil komen of nie).

  9. #9
    leven en laten leven

    Reacties
    224
    21-08-2006

    Citaat Geplaatst door Yasmina1 Bekijk reactie
    dat is je reinste onzin............sorry

    maar het beste is als de man de vrouw op de eerste nacht ontmaagd zodat er geen kans is op roddels en het huwelijk geconsumeerd is

    het kan pijn doen maar als er voorspel is en de man met liefde en geduld spreekt en de vrouw ontspannen is hoeft het niet pijn te doen

    over de huwelijksnacht bestaan vele fabels, laat je niet gek maken hoor, ik als bekerede heb het goed uitgezocht ook al heb ik nu ff geen daliel sorry

    moge Allah je een gezegend huwelijk schenken!

  10. #10
    Ik Bijt!

    Reacties
    1.492
    21-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    jep heb een site gevonden die veel verklaart en war niks staat over die eerste keer niet klaarkomen

    http://www.alfath.nl/Huwelijk.htm

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    33
    01-05-2005

    het is zo van dat je op je huwelijksnacht beter haar kan ontmaagden maar niet klaar hoeft te komen, omdat ze dan op die nacht pijn heeft. ik had ergens gelezen dat het dan beter zal zijn als je nog 3 dagen of zo gaat wachten totdat je het echt gaat doen, zodat haar wond heelt en dat ze de volgende keer geen pijn maar genot heeft.
    het is aan hun wat ze willen. ze kunnen het op die nacht doen, maar ook wachten totdat haar wond heelt en meer genieten.

  12. #12
    SMILE..........

    Reacties
    1.149
    10-10-2006

    Citaat Geplaatst door MoordWijf Bekijk reactie
    Ik weet dat dit misschien thuishoort bij marokkaanse jongeren sex en islaam maar ik denk niet dat ik daar de antwoorden op mijn vragen zal kunnen krijgen.

    Laatst hoorde ik namelijk dat tijdens de huwlijksnacht de man niet tot zijn hoogtepunt mag komen maar dat hij er enkel in en weer uit moet.
    De dag daaropvolgend hetzelfde en pas de 3e dag mag het klusje geklaard worden.

    klopt dit?
    zo ja heeft iemand een dalil?

    En als dit niet klopt hoe moet het dan wel?


    bij voorbaat dank, MoordWijf!
    Dit is pure onzin, dit heeft allemaal met cultuur te maken en helemaal niets met de Islam. In de Islam staat nergens voorgeschreven dat een vrouw überhaupht hoort te bloeden na de ontmaagding, dat is iets dat volgens de cultuur moet.

    Dus geloof die Bullshit niet!!!!!

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    2.782
    04-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door GAMMA2006 Bekijk reactie
    Dit is pure onzin, dit heeft allemaal met cultuur te maken en helemaal niets met de Islam. In de Islam staat nergens voorgeschreven dat een vrouw überhaupht hoort te bloeden na de ontmaagding, dat is iets dat volgens de cultuur moet.

    Dus geloof die Bullshit niet!!!!!

    Hier wordt niet gesproken van bloeden!!!
    Lees goed wat er gevraagd wordt....


    En voor moordwijf: Ik heb idd vaker gehoord dat is aangeraden voor een man om niet tot zn hoogtepunt te komen vanwege enige last bij een vrouw.
    Mocht dit niet zooo zijn, dan kunnnen jullie gerust verder gaan....
    T is een kwestie om die avond te overleggen van wat kan op zo een moment en wat niet....
    Afgunst wordt veeleer geboren uit de onvolkomenheid van hem die haar koestert, dan uit de volkomenheid van hem die haar inboezemt.

  14. #14
    SMILE..........

    Reacties
    1.149
    10-10-2006

    Citaat Geplaatst door yasminne Bekijk reactie
    Hier wordt niet gesproken van bloeden!!!
    Lees goed wat er gevraagd wordt....


    En voor moordwijf: Ik heb idd vaker gehoord dat is aangeraden voor een man om niet tot zn hoogtepunt te komen vanwege enige last bij een vrouw.
    Mocht dit niet zooo zijn, dan kunnnen jullie gerust verder gaan....
    T is een kwestie om die avond te overleggen van wat kan op zo een moment en wat niet....
    Is het zo moeilijk om te begrijpen wat ik heb geschreven? Ik zeg toch dat er in de Islam nergens wordt gepraat over het ontmaagdingsritueel.....!!!!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    305
    14-10-2006

    oooh zo dus nu weet ik beter


    Maar hoe gaat het zo, ale hoe begin je daar eigenlijk aan, Ik weet het dit vraag je normaal gezien niet, maar sorry, wil het graag weten...

    Als jullie er willen op antwoorden, dank jullie daarvoor

    en als jullie niet antwoorden, dan zou ik het wel gebrijpen, want dit vraag je normaal niet

    Toch bedankt

    xx xx jullie zujse xx xx
    [SIGPIC]~~ Allah oe Akbar ~~[/SIGPIC]