+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 22
    MVC Lid

Reacties
    12.494
    20-02-2005

Exclamation 'Turks fruit' voor Marokkaans Nederland

'Turks fruit' voor Marokkaans Nederland
    Naima El Bezaz schrijft onverbloemd over seksualiteit, ontmaagding en lesbische relaties. Zelf is ze een gelovige, getrouwde moslima. Ze wil de taboes van moslims doorbreken en de positie van moslimvrouwen verbeteren. Vandaag verschijnt haar derde, meest controversiële roman 'De Verstotene', aangekondigd als 'Turks fruit' voor de Marokkaanse gemeenschap.
    Een boek dat elke moslima zou moeten lezen
    In EénVandaag een portret van de schrijfster. De Marokkaans-Nederlandse schrijfster Naima El Bezaz vindt dat moslims zich meer moeten openstellen voor kritiek en discussie. Ze riep eerder felle reacties op met het artikel 'Laat Moslimmannen een hoofddoek dragen'. 1 VANDAAG
    VIA
    Ik dacht altijd dat het was wat het was, maar begrijp jij nog wat het was?
    Rikus zijn politieke weblog
    Alie uit Turkije
    We worden bedreigd door de Moslims

Amazigh

Reacties
    25.440
    10-02-2006

Waarom moeten Marokkanen de Turk Fruit boek van Naima lezen, als we de film en boek van Jan Wolkers als 100.000 keer al hebben gezien en gelezen?

Geef ons maar Jan Wolkers dan die troep boeken van Naima.

WOMANXYZ.COM

Reacties
    39.819
    14-04-2005

deze Mevrouw Wil Enkel Bekendheid, Weer Iemand Die Door Controversie Het Wil Bereiken. Ach Ja Waarom Niet.

Daarna Kan Ze Een Boek Gaan Schrijven Over Waar Ze Zelf Vandaan Komt Want Elke Vrouw, In Ieder Geval Onder De Marokkanen, Weet Dat Vrouwen Onderling Het Genoeg Over Seks Hebben En Alles Wat Erbij Komt Kijken.

Het Lijkt Taboe Omdat We Dat Niet In Het Openbaar Doen, Op Tv Of Met Mannen.

Ik Verkies Dan Onze Marokkaanse Manier En Deze Mevrouw Mag Bij Mij Op De Koffie Komen, Womens Only

MVC Premium

Reacties
    5.345
    04-04-2005

MVC Premium MVC Premium
    Ik word moe van dat soort mensen laat haar eerst de Koraan gaan bestuderen voordat ze dingen blert

*Sami3na wa ata3na*

Reacties
    4.924
    29-07-2004

Citaat Geplaatst door rikus Bekijk reactie
    'Turks fruit' voor Marokkaans Nederland
    Naima El Bezaz schrijft onverbloemd over seksualiteit, ontmaagding en lesbische relaties. Zelf is ze een gelovige, getrouwde moslima. Ze wil de taboes van moslims doorbreken en de positie van moslimvrouwen verbeteren. Vandaag verschijnt haar derde, meest controversiële roman 'De Verstotene', aangekondigd als 'Turks fruit' voor de Marokkaanse gemeenschap.
    Een boek dat elke moslima zou moeten lezen
    In EénVandaag een portret van de schrijfster. De Marokkaans-Nederlandse schrijfster Naima El Bezaz vindt dat moslims zich meer moeten openstellen voor kritiek en discussie. Ze riep eerder felle reacties op met het artikel 'Laat Moslimmannen een hoofddoek dragen'. 1 VANDAAG
    VIA

Omg wat irriteer jij mij, jij klein miezerig persoontje!

Moet jij niet verder gaan met het oprichten van je pedofiele-partij!

love life

Reacties
    416
    21-03-2006

oooooooooo neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee he krijgen we ayaan hirsi in een ander jasje ik d8t eigenlijk dat we van haar af waren

MVC Lid

Reacties
    12.494
    20-02-2005

Citaat Geplaatst door noona Bekijk reactie
    Deze Mevrouw Mag Bij Mij Op De Koffie Komen, Womens Only[/b]
    Misschien lust ze je koffie wel niet
    Alie uit Turkije

*Sami3na wa ata3na*

Reacties
    4.924
    29-07-2004

Citaat Geplaatst door rikus Bekijk reactie
    Misschien lust ze je koffie wel niet

Dan doet ze het toch op zijn Hollands, lekkere Heiniken?

MVC Lid

Reacties
    12.494
    20-02-2005

Citaat Geplaatst door caftani27 Bekijk reactie
    oooooooooo neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee he krijgen we ayaan hirsi in een ander jasje ik d8t eigenlijk dat we van haar af waren
    Helemaal mis Ayaan was veel beter en veel knapper ook

Alie uit Turkije

MVC Lid

Reacties
    12.494
    20-02-2005

Citaat Geplaatst door midargirl_1 Bekijk reactie
    Dan doet ze het toch op zijn Hollands, lekkere Heiniken?
    Ze is moslim hoor en in de islaam is dat verboden Zoals zo veel goede dingen
    Alie uit Turkije

MVC Lid

Reacties
    12.494
    20-02-2005

Citaat Geplaatst door midargirl_1 Bekijk reactie
    Omg wat irriteer jij mij, jij klein miezerig persoontje!

Moet jij niet verder gaan met het oprichten van je pedofiele-partij!
    Dat hebben de moslims over genomen ik zag vorige week nog op tv een moslima met hoofddoek haar dochtertje van 14 aanbieden voor 50 euro! Zijn jullie allemaal zo goedkoop?
    Alie uit Turkije

MVC Lid

Reacties
    12.494
    20-02-2005

Citaat Geplaatst door Beeybiegirl Bekijk reactie
    Haha, volgens mij is Naima de enige die zichzelf moslima noemt. Wat men wel niet overheeft voor naamsbekendheid.
    Steeds meer mensen gaan daar anders over denken elke keer als weer een tipje van de slluier wordt opgelicht. Alle dingen die de westerse wereld worden verweten zijn in grote mate in de grote steden in moarokko te vinden vooral kinder prositutie Ouders die hun kinderen van 10 en 12 jaar aanbieden. Schandknaapjes van diezelfde leefijd die maar wat graag hun kontje omhoof houden voor een paar peso's. Marokko wordt het walhala van het sextoeristme.
    Alie uit Turkije

Bidawia!

Reacties
    1.396
    20-06-2004

rikus als je zo over de islam denkt, wat doe je hier dan in godsnaam. Zoek een site van je eigen bezigheden en kom ons niet lastig vallen

De Profeet, vrede zij met hem, zei: "Het beledigen van een moslim is Foesoeq (een zonde) en hem doden staat gelijk aan ongeloof. ”

Filistin, in my heart!(L)

Amazigh

Reacties
    25.440
    10-02-2006

Een fragment uit het boek van Naima El Bezaz de zogenaamde Turks Fruit:

Pagina 23:

Langzaam streelde Walid de boerka van Fatima, Hij zag door de gatjes haar ogen glinsteren van opwinding. Langzaam scheeurde hij haar boerka kapot. Hij streelde haar beenharen van de tenen tot de dijen. Fatima genoot zo dat ze een wind liet. Fatima was niet te houden en men moest stil zijn omdat de schoonmoeder in de kamer ernaast zat. Toen Walid zijn geslachtsdeel uit zijn broek haalde zij Fatima:' Is dat alles ?Ik heb ze beter gezien'

De huwelijksnacht duurde net zo lang als de lichtsnelheid en was iets om nooit te vergeten.

MVC Lid

Reacties
    12.494
    20-02-2005

Geplaatst door ritaa
    rikus als je zo over de islam denkt, wat doe je hier dan in godsnaam. Zoek een site van je eigen bezigheden en kom ons niet lastig vallen
    Ik jou of jij mij met zinloos gezever
    Alie uit Turkije

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport