1. #1
    In mijn nestje

    Reacties
    4.364
    20-06-2004

    MVC Premium MVC Premium

    ben sinds de zomervakantie 16 kilo afgevallen.. nog 4 kilo te gaan!

    haai,

    ik ben sinds de zomervakantie dus 16 kilo afgevallen
    mijn lengte is: 1.57
    en ik woog eerst 73 kilo
    en nu weeg ik 57 kilo
    ik wil graag 53 kilo wegen.. inshallah
    alleen vroeg ik mij dus af zou het mij lukken om 4 kilo af te vallen in 3 weken.. dus tot ramadan afgelopen is.
    Mijn probleem is dus.. dat ik eerst weinig at.. gewoon 3 keer per dag.. en steeds heel weinig.. maar sinds ramadan begonnen is krijg ik van die vreetbuien.. maar alhamdoellah kom ik niet aan.. omdat ik daarnaast ook krantenloop in de ochtend en elke dag hardloop.. maar door die vreebuien val ik dus ook niet af.. hebben jullie tips hoe ik van die vreetbuien af kan komen.. idd een beetje achterlijke vraag.. maar is het b.v. gezond.. om het vasten te verbreken met b.v. 1 appel.. en in de ochtend met een glas melk... en dit gedurende 3 weken...

    dus plzz als jullie tips hebben hoe ik het best die 4 kilo in 3 weken kan afvallen.. bestaat er geen eten waar je veel van mag nemen zonder dat je aan komt ofzow? volgens mijn moeder is te veel fruit ook niet goed.. daar kom je van aan is dat zo?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    810
    30-04-2004

    57 kilo is toch mooi meid?? Ik weeg zelf 53 en vind mezelf gewoon te dun..Ennuh ik wil je topic niet verpesten, Maar weet je misschien hoe je bij kunt komen

    Of zullen we gewoon ruilen, iedereen tevreden

  3. #3
    *Thawayagatch*

    Reacties
    69
    06-03-2005

    MVC Premium MVC Premium
    om te beginnen meid vind ik het echt goed van je dat je zoveel bent afgevallen..maar is dat wel goed voor je is het niet TE veel in een korte tijd??
    en wat betreft de ramdan je moet gewoon met mate eten dus verhonger je zelf alsjeblieft niet uit..dat is alleen slecht voor je je zal er vroeg of laat last mee krijgen..

    real_riffia

  4. #4
    In mijn nestje

    Reacties
    4.364
    20-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door maroclady112 Bekijk reactie
    57 kilo is toch mooi meid?? Ik weeg zelf 53 en vind mezelf gewoon te dun..Ennuh ik wil je topic niet verpesten, Maar weet je misschien hoe je bij kunt komen

    Of zullen we gewoon ruilen, iedereen tevreden
    ik heb net weer gewogen en ik wege nu 56.8 om precies te zijn nu ben ik blij.. 0.2 is er af en ik ben al blij hoelang ben jij dan?

  5. #5
    In mijn nestje

    Reacties
    4.364
    20-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door real_riffia Bekijk reactie
    om te beginnen meid vind ik het echt goed van je dat je zoveel bent afgevallen..maar is dat wel goed voor je is het niet TE veel in een korte tijd??
    en wat betreft de ramdan je moet gewoon met mate eten dus verhonger je zelf alsjeblieft niet uit..dat is alleen slecht voor je je zal er vroeg of laat last mee krijgen..

    real_riffia
    jah maar dat komt doordat ik de hele zomervakantie heb gewerkt.. die baan was dus echt zwaar de hele dag lopen en zware dingen duwen en optillen.. en nu hardloop ik elke dag en loop ik kranten.. dus het is wel logisch om zoveel af te vallen.. en ik eet helemaal geen suiker meer en geen prik en niet te veel brood.. als iedereen hier zich aan zou houden dan zou die ook veel afvallen.. maar ik krijg vreebuien door het vasten nu niet eerlijk

  6. #6
    fessia*

    Reacties
    1.341
    22-09-2003

    1 appel en 1 glas melk lijkt me wel erg ongezond.. je moet er wel voor zorgen dat je wel alle voedingsstoffen binnen krijgt. En dan gebeurd niet met een appel en een glas melk.. Je kan het vasten verbreken met een kopje harira (of groentesoep als je zo graag gezond wil doen:P )..en het dan even laten zakken..dus niet wat veel mensen doen..gelijk volproppen met vanalles..dat valt veels te zwaar op de maag en je komt er ook nog eens ongelofelijk van bij.. nadat je het eten hebt laten zakken kun je nog iets eten.. Zo val je ook af zonder dat het consequenties heeft voor je lichaam. Het is namelijk erg ongezond op de manier hoe jij het wilt gaan doen.. Succes ermee!
    Twakal 3aala Allah


    Koelshie bel mekteb!


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    810
    30-04-2004

    Citaat Geplaatst door mocroroosje15 Bekijk reactie
    ik heb net weer gewogen en ik wege nu 56.8 om precies te zijn nu ben ik blij.. 0.2 is er af en ik ben al blij hoelang ben jij dan?
    haha Nog 3.8 kilo te gaan..
    Eeuh Rond de 1.63 denk ik... Ik wil echt bijkomen, maar hoe? I don't know t liefst gewoon shi 10 kilootjes erbij

  8. #8
    *Thawayagatch*

    Reacties
    69
    06-03-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mocroroosje15 Bekijk reactie
    jah maar dat komt doordat ik de hele zomervakantie heb gewerkt.. die baan was dus echt zwaar de hele dag lopen en zware dingen duwen en optillen.. en nu hardloop ik elke dag en loop ik kranten.. dus het is wel logisch om zoveel af te vallen.. en ik eet helemaal geen suiker meer en geen prik en niet te veel brood.. als iedereen hier zich aan zou houden dan zou die ook veel afvallen.. maar ik krijg vreebuien door het vasten nu niet eerlijk
    oohh ok hahahah vreetbuien daar heeft nu denk ik wel elke persoon mee te maken in de ramdan ik inclusief voor dat je begint met eten moet je twee grote glazen water drinken dat vermindert je eetlust (heeft bij mij wel geholpen) dan komt het inchallah allemaal goed..

    real_riffia

  9. #9
    In mijn nestje

    Reacties
    4.364
    20-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    ok weet je wat ik ga doen ik ga elke ochtend wegen en dan zet ik het hier op marokko.nl .. en als ik aan kom moet je jullie boos op mij worden ok.. ik moet gewoon die 4kilo afvallen

    maar weet je wat het ook is.. ik hoor wel van mensen dat ik nu echt niet meer dik ben.. maar waarom voel ik me nog steeds dik dan? ik heb nog steeds vet op mijn bovenbenen.. mijn buik mag dan wel minder zijn geworden.. je ziet niet echt een buik bij mij als ik een trui aan heb.. het ziet er strak uit.. maar waarom voel ik dan vet. is dat normaal hebben dunne mensen dat ook dat als ze aan hun buik voelen dat het niet heeel strak zit.. of begin ik de weg helemaal kwijt te raken.. als ik in de spiegel kijk zie ik geen dik persoon.. maar als ik mijn lichaam voel en bekijk van dichtij vind ik mezelf nog steeds dik.. mensen die meer dan mij wegen nu.. en die ik vroeger dunner mij waren.. vind ik nog steeds diunner dan mij.. al weeg ik minder dan hun... ik wete het niet meer

  10. #10
    In mijn nestje

    Reacties
    4.364
    20-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door maroclady112 Bekijk reactie
    haha Nog 3.8 kilo te gaan..
    Eeuh Rond de 1.63 denk ik... Ik wil echt bijkomen, maar hoe? I don't know t liefst gewoon shi 10 kilootjes erbij
    ze zeggen dat je als vrouw ongeveer 3 kilo van je lengte moet nemen om je ideaal gewicht te hebben.. dus jij moet 60 kilo wegen.. 7 kilo aankomen dus.. maar ik snap het niet.. waarom zou je willen bijkomen.. doe dat niet voordat het te laat is.. en je spijt krijgt hoe je jou mooie slanke lichaam ooit heeft kunnen verpesten.. strax kom je hier huilend een topci starten ´ik wil afvallen ´ dus niet aankomen voordat het te laat is!

  11. #11
    ont-saait

    Reacties
    1.278
    05-12-2003

    Citaat Geplaatst door LaLa_SoFiA Bekijk reactie
    1 appel en 1 glas melk lijkt me wel erg ongezond.. je moet er wel voor zorgen dat je wel alle voedingsstoffen binnen krijgt. En dan gebeurd niet met een appel en een glas melk.. Je kan het vasten verbreken met een kopje harira (of groentesoep als je zo graag gezond wil doen:P )..en het dan even laten zakken..dus niet wat veel mensen doen..gelijk volproppen met vanalles..dat valt veels te zwaar op de maag en je komt er ook nog eens ongelofelijk van bij.. nadat je het eten hebt laten zakken kun je nog iets eten.. Zo val je ook af zonder dat het consequenties heeft voor je lichaam. Het is namelijk erg ongezond op de manier hoe jij het wilt gaan doen.. Succes ermee!
    Ik sluit me hierbij aan!

    Besef je wel dat dit geen gezonde manier is meissie?
    Want vertel mij eens. Wat ga je doen op het moment dat je het 'juiste' gewicht hebt bereikt?

    Je lichaam gaat gewend raken aan jou kleine porties en gaat zuinig aan doen, op het moment dat jij denkt "Oke, ik heb het juiste gewicht, ik ga nu weer normaal eten." Denkt je lichaam wóów, laat ik dit opslaan voor het geval er weer zo'n periode aankomt.

    Je kan hierdoor of ontzettend gaan jojo'en
    Of je kan een eetstoornis gaan ontwikkelen.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    810
    30-04-2004

    Citaat Geplaatst door mocroroosje15 Bekijk reactie
    ze zeggen dat je als vrouw ongeveer 3 kilo van je lengte moet nemen om je ideaal gewicht te hebben.. dus jij moet 60 kilo wegen.. 7 kilo aankomen dus.. maar ik snap het niet.. waarom zou je willen bijkomen.. doe dat niet voordat het te laat is.. en je spijt krijgt hoe je jou mooie slanke lichaam ooit heeft kunnen verpesten.. strax kom je hier huilend een topci starten ´ik wil afvallen ´ dus niet aankomen voordat het te laat is!

    Nee ik vind VOLslank zoiezo heel mooi.. 60 kilo zou perfect zijn voor moi.. Majah hoe?? En jij kunt trouwens beter na de Ramadan beginnen met afvallen.. Is denk ik een stuk makkelijker...

  13. #13
    * Allahoe Akbar...!!

    Reacties
    5.822
    08-03-2005

    Zoo 16 kg echt knap van je ?
    Wat at je allemaal ..?

  14. #14
    In mijn nestje

    Reacties
    4.364
    20-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    weeg vandaag 56.2

  15. #15
    In mijn nestje

    Reacties
    4.364
    20-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    up! (gotta keep my topic alive)