1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    124
    14-09-2001

    een echt gebeurd verhaal. Moet je echt lezen.

    Dit verhaal heb ik gehoord, en wou het graag op schrijven.
    het is gebeud in een Islamitischeland.

    Het begon allemaal toen hij nog heel jong was.
    De jongetje speelde buiten en kwam thuis met een ei.
    Zijn moeder vroeg hem niet van waar hij de ei vandaan heeft gehaald.
    Ze bakte het ei voor hem en hij at er van.

    Daarna breekte hij auto's in en zijn moeder greep nooit in.
    Naarmate hij ouder werd. hoe groter zijn daden waren.

    Tot op een keer dat hij iemand had vermoord.
    En werd opgepakt. hij zou de elektriciteits stoel of hoe je dat ook heet.
    Moehiem. Hij had nog maar een paar minuten.

    En ze stelde hem de vraag oof hij nog wat wou zeggen. Hij keek zijn moeder aan en zei dat hij haar een kus wou geven. zijn moeder komt dus dichterbij. en hij zei nee, steek je tong uit. ik wil j e een kus geven op je tong.

    zijn moeder deed wat haar zoon zei en stak haar tong uit. voor dat ze wist wat er gebeurde , beet hij haar tong af . en spugde het op de grond.
    hij zei:" dat is de tong die mij nooit heeft verteld/geleerd dat ik fout bezig was''.

  2. #2
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    haha.. sorry hoor.. ik moet ff lachen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    148
    20-06-2002

    Dit is een wijze les voor sommige ouders en met name marokkaanse ouders die de kinderen aan hun lot over laten.
    Je ziet jonge kinderen (meestal jongens) die tot laat in de avond buiten spelen,en in de stad mensen lastig vallen.Ik heb zo vaak zulke kinderen aangesproken, omdat ik ze als mijn kleine broertjes zie.
    Meestal zijn het grote gezinnen, die dan denken de kids liever buiten laten spelen dan die zeurende en lastige kinderen om je heen. En de vader die de hele dag in de moskee doorbrengt.
    Het is dan logisch dat het kind dan de aandacht die hij thuis mist buiten gaat halen, maar op een nare manier, en uiteindelijk ontspoort.
    Oke opvoeding is niet de alles, uiteindelijk heb je alles zelf in de hand, want je ziet sommige kinderen die ondanks de gezinssituatie toch nog op het rechte pad blijft. Maar jammergenoeg is dat miniem.
    Ik wil niet generaliseren, maar kijk eens om je heen!

    Gegroet,
    Zorgen om het wereldse is duisternis in het hart, zorgen om het hiernamaals is licht in het hart.
    Een kans is als een zonsopgang:
    wie te lang wacht loopt hem mis.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    12
    10-04-2005

    beet die jongen de tong af of de moeder de tong af

  5. #5
    Just me..

    Reacties
    1.107
    05-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door nacira
    Dit is een wijze les voor sommige ouders en met name marokkaanse ouders die de kinderen aan hun lot over laten.
    Je ziet jonge kinderen (meestal jongens) die tot laat in de avond buiten spelen,en in de stad mensen lastig vallen.Ik heb zo vaak zulke kinderen aangesproken, omdat ik ze als mijn kleine broertjes zie.
    Meestal zijn het grote gezinnen, die dan denken de kids liever buiten laten spelen dan die zeurende en lastige kinderen om je heen. En de vader die de hele dag in de moskee doorbrengt.
    Het is dan logisch dat het kind dan de aandacht die hij thuis mist buiten gaat halen, maar op een nare manier, en uiteindelijk ontspoort.
    Oke opvoeding is niet de alles, uiteindelijk heb je alles zelf in de hand, want je ziet sommige kinderen die ondanks de gezinssituatie toch nog op het rechte pad blijft. Maar jammergenoeg is dat miniem.
    Ik wil niet generaliseren, maar kijk eens om je heen!

    Gegroet,
    g0ed verhaaltje & wat je hierboven^ zegt is idd waar

    hahahahaha,, dat ie haar tong eraf beet v0nd ik wel grappig

    "Life isn't about the breaths you take,
    it's about the moments that takes your breath away.."


  6. #6
    Just me..

    Reacties
    1.107
    05-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door xnoratjex
    beet die jongen de tong af of de moeder de tong af
    die j0nge beet de t0ng van zijn m0eder af

    "Life isn't about the breaths you take,
    it's about the moments that takes your breath away.."


  7. #7
    *..Temsamane..*

    Reacties
    891
    20-05-2003

    hahahahhaha wel grappig maar is wel de waarheid...
    Beter struikelen op de goede weg, dan wandelen op het verkeerde pad..

  8. #8
    * Allahoe Akbar...!!

    Reacties
    5.822
    08-03-2005

    jaah ik vind dat je gelijk hebt