1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    13.262
    26-05-2002

    ik ben vandaag wezen winkelen en ik heb een rok en een bloesje gekocht
    oja over dat driekwart
    driekwart bloesje is niet echt erg want je moet gewoon een maatje groter kopen dan komt het een klein beetje boven de pols een zit het ook niet strak
    maar van de driekwart broek is haram
    en ja dat winkelen duurt keilang
    ik zie alleeen maar leuke kleding in de maat 36 en als je leuke kleding vind is het weer buiten mijn budget


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    25
    26-05-2002

    hey allemaal
    ja ik kan ook geen kleren vinden maar ik koop altijd van h&m coolcat v&n en peek en cloppenburg daar vind je soms wel leuke kleren

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    4.274
    13-06-2002

    Jaa ik heb dat ook ....alleen van die strakke, blote kleren ...
    Halloo??? Als ik naakt wil lopen kan ik gewoon naakt lopen hé, dan heeft die "stukje" stof dat "iets" bedekt helemaal geen nut , kun evengoed niets dragen .

    Hanaetje :boogie:

  4. #19
    Kunstschaatser

    Reacties
    4.300
    14-05-2002

    Gelukkig heb ik dat probleem niet. Dat het niet bedekkend is enzo. Omdat ik best wel klein ben en die meeste kleding voor lange mensen is gemaakt heb ik meer het probleem dat de taille te laag komt, waardoor ze dus om de heupen strak gaan zitten.

    Als ik écht iets leuks wil (ben best wel kritisch) maak ik het zelf. En als ik leuke kleding in de winkel zie, maar nét niet goed genoeg, kan ik het ook aanpassen tot dat ik het leuk genoeg vind. En al die moeite achter de naaimachine is zeker de moete waard! Helemaal als het resultaat naar je zin in.

    Adio.

    Twinke Eye

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.077
    15-03-2002

    Never Pay More en DIDI hebben ook hele leuke fatsoenlijke kleding, vooral deze zomer, hebben ze een leuke collectie.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    28
    08-10-2001

    AAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!! HOU 'NS EEN KEER OP MET DAT GEZEIK OVER KLEDING. GA IETS NUTTIGS DOEN!

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.662
    15-05-2002

    Origineel gepost door chemie
    ik ben vandaag wezen winkelen en ik heb een rok en een bloesje gekocht
    oja over dat driekwart
    driekwart bloesje is niet echt erg want je moet gewoon een maatje groter kopen dan komt het een klein beetje boven de pols een zit het ook niet strak
    maar van de driekwart broek is haram
    en ja dat winkelen duurt keilang
    ik zie alleeen maar leuke kleding in de maat 36 en als je leuke kleding vind is het weer buiten mijn budget
    pardon??? is een driekwart broek haram???

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    Ah ik heb daar geen problemen mee, ik vind overal wel iets wat ik leuk vind. En ik ga allesbehalve ordinair strak en bloot de deur uit. Heb een nette stijl van kleden.

    Maar der is een winkel wat ik gewoon afschruwelijk vind en dat is COOLCAT jeetje wat een afgrijselijke mode en winkel!!!!!!!!
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.077
    15-03-2002

    Origineel gepost door LouLou1
    AAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!! HOU 'NS EEN KEER OP MET DAT GEZEIK OVER KLEDING. GA IETS NUTTIGS DOEN!

    NUTTIGS?

    reageren op de toon hoe jij dat doet, is zeker wel nuttig?


    WHATEVERRRR

  10. #25
    muslim for live

    Reacties
    61
    16-06-2002

    pardon??? is een driekwart broek haram???


    _________________________________
    LoVe Is PaIn



    als je dat nog niet wist!!!!!dan zou ik maar eens een boekje gaan lezen over de islam.
    [GLOW=SANDYBROWN]TO LOVE IS NOTHING.......
    TO BE LOVED IS SOMETHING.........
    TO LOVE AND BE LOVED IS EVERYTHING![/GLOW]

  11. #26
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    Een driekwartbroek is haram als je benen bloot blijven. Je dient je huid te bedekken. Alleen je gezicht en je handen mogen onbedekt blijven.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    9
    15-04-2002

    Nou dames. Volgens mij gaan wij zelf met de stroom mee.

    H&M is ook mijn grote geliefde. Ik heb geen moeite met het combineren van kleding. Slaag altijd, na het winkelen.

    Ik houd van een apparte kledingsstijl en koop mijn kleding ook wel ss bij zaken (tip), die de meesten niet kennen. Het is wel wat duurder, maar je krijgt er zeker wat voor terug.

    Maar zeker dit jr lijkt het winkelen vrij makkelijk. Lange jurkjes, fladderblousjes, en zigeunersrokken. Mooier kan het niet.

    Enne waarom dragen wat iedereen draagt? Wees orgineel......
    Ik pleit mijzelf niet vrij, want de menselijke ziel is geneigd tot het kwade.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    trek gewoon een jeleba en balgha aan en klaar is miep!
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    28
    08-10-2001

    AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!! HOU 'NS EEN KEER OP MET DAT GEZEIK OVER KLEDING EN GA IETS NUTTIGS DOEN! NA DE DOOD ZAL JE NIET GEVRAAGD WORDEN WAAROM JE WELKE LENGTE BROEK HEBT GEDRAGEN EN BIJ WELKE ZAAK JE 'M GEKOCHT HEBT.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    Origineel gepost door LouLou1
    AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!! HOU 'NS EEN KEER OP MET DAT GEZEIK OVER KLEDING EN GA IETS NUTTIGS DOEN! NA DE DOOD ZAL JE NIET GEVRAAGD WORDEN WAAROM JE WELKE LENGTE BROEK HEBT GEDRAGEN EN BIJ WELKE ZAAK JE 'M GEKOCHT HEBT.
    Ongesteld ofzo? of met de verkeerde been uit bed gestapt?? Niemand heeft je gevraagd om te reageren hoor wijffie!
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........