1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Stof voor jurken

    Citaat Geplaatst door Amira010
    Ik heb gehoord dat er in Londen goedkoop stof gekocht kan worden, nou ga ik toevallig over een tijdje naar Londen. Kan iemand mij dan misschien vertellen waar ik stof kan kopen daar. Ik vraag me trouwens ook af waar ze het vandaan hebben uit welk land.
    .

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    539
    25-06-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik denk niet dat stof goedkoper is in London vergeleken met hier in nederland. Al een paar jaar staat de britse pond erorm hoog, dus als je het uitrekent ben je echt duurder uit dat weet ik zeker. En de goedkope stoffen komen waarschijnlijk uit India, Pakistan en die kun je ook hier kopen.
    Veel plezier in London in ieder geval! groetjes Sabra
    Think for yourself

  3. #3
    de groeten!!

    Reacties
    4.348
    06-06-2002

    Londen is echt duur ik ben er geweest en ben zowat flauw gevallen jemig
    ....en gehoorzaam niet degenen wiens hart Wij achteloos voor Onze Overdenking maken, degene die zijn eigen lusten volgt en wiens daden verloren zijn.
    (Qs Al-Kahf 18:28)

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    Origineel gepost door Amira010
    He Beestje

    Koop je die stof dan bij Marokkanen of gewoon Fransen.
    Trouwens ik heb pas uit Brussel stof voor 280 Euro gekocht dus ik vind het wel goedkoop. Hoor als dat echt duur is.
    meen je dat nou? stof voor een jurk voor 280 euro??????????

    Wat is dat voor een stof en voor wat voor jurks is , als ik mag vragen?
    NIZNO ED POTS!!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    Origineel gepost door Amira010
    Het is met de hand gemaakt en er zijn kralen en steentjs op geborduurd. Het is voor mijn bruiloft. Daarom mocht het wel zo duur zijn.
    ahh zo, iek biegrijp.

    Alvast gefeliciteerd met je huwelijk!!

    Ik wens je heel veel geluk!!

    groetjes Sabrin
    NIZNO ED POTS!!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    25
    11-07-2002

    meid wil je goedkope stof ga dan naar de haagse markt in de haag daar is de stof pas goedkoop en ook mooi maar dan moet je wel naar de indos gaan
    Het leven kan soms zo hard zijn, maar blijf altijd el hamdoulilah zeggen

  7. #7
    Genieter

    Reacties
    2.260
    29-11-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb vorig jaar zelf stof gekocht in Londen en het is inderdaad goedkoper.
    Ik weet helaas niet meer hoe die wijk heet, maar het is heel bekend in Londen want je heb er alleen Hindoestaanse winkels. Een hele lange straat.
    Deze stoffen komen allemaal uit India en je kijkt je ogen echt uit.
    Er zaten stoffen bij van 1000 euro. In vergelijking met stoffen in Nederland zijn ze zeker goedkoper en mooier.
    Het enige nadeel is alleen dat heel veel winkels per 5 meter verkopen en geen 3 meter. Omdat hun dat gebruiken voor de sari, en die rollen zijn precies aangepast op 5 meter verkoop en anders houden ze stof over waar ze niks mee kunnen.
    Meid ik heb prachtige takshitat gemaakt van de stof uit Londen, zo mooi dat iedereen vroeg waar ik de stof vandaan had.
    Je hebt echt iets appart, neem dat van mij aan!!!

    Succes

  8. #8
    Genieter

    Reacties
    2.260
    29-11-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Het hangt er van af wat jij duur vind.
    Ik heb drie meter stof gekocht voor ongeveer 50 euro en de onderjurk gewoon in marokko want dat is daar goedkoper.
    Succes meid, wanneer ga je?
    Ik zit er ook aan te denken om weer te gaan. Ik koop nergens anders meer mijn stoffen.

  9. #9
    Elhamdoulilah.

    Reacties
    288
    05-02-2007

    Citaat Geplaatst door ghizlane_22 Bekijk reactie
    helloo helloo,

    hele leuke tips!! he maar een probleempje en als je niet in het buitenland komt zoals frankrijk en engeland???? En zelden in marokko?? Wat dan? weten jullie misschien hier ergens een winkel of wat dan ook in nederland waar je terecht kan voor hele mooie exclusieve stof..? Het zou me in ieder geval een eind op weg helpen???

    Groetjes.......
    Neem een kijkje in de haagse marktt...je zult er zeker mooie stof vinden en goedkoop ook

  10. #10
    *Dienares Van Allah*

    Reacties
    1.671
    27-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Topic is uit 2002 haha

    En als je bent afgezonderd met een twijfelgeval, in een nachtelijke situatie
    terwijl je nafs uitnodigt naar buitensporigheid (overtreding van een grens)
    Schaam je dan voor de blik van Allaah en zeg tegen haar;
    'Degene Die het duister heeft geschapen, ziet mij...'


  11. #11
    Elhamdoulilah.

    Reacties
    288
    05-02-2007

    Citaat Geplaatst door MoCrOgIrLiE Bekijk reactie
    Topic is uit 2002 haha
    Ik zie t egt dom whuawhuawhauw .. ik was toevallig stof aan t zoeken op internet en ik wou kijken wat ze er hier over te zeggen hadden ... ik heb per ongeluk gereageerd... gaat wel heel lang duren voordat ze gaan antwoorden whauwhuawhawhuaa

  12. #12
    Aarouii

    Reacties
    311
    20-08-2007

    sari is een mooie en dure stof

  13. #13
    *Dienares Van Allah*

    Reacties
    1.671
    27-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door awlas Bekijk reactie
    Ik zie t egt dom whuawhuawhauw .. ik was toevallig stof aan t zoeken op internet en ik wou kijken wat ze er hier over te zeggen hadden ... ik heb per ongeluk gereageerd... gaat wel heel lang duren voordat ze gaan antwoorden whauwhuawhawhuaa
    hhahahaha, misschien zelfs niet.

    En als je bent afgezonderd met een twijfelgeval, in een nachtelijke situatie
    terwijl je nafs uitnodigt naar buitensporigheid (overtreding van een grens)
    Schaam je dan voor de blik van Allaah en zeg tegen haar;
    'Degene Die het duister heeft geschapen, ziet mij...'


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1
    04-03-2011

    upp

    salaam,

    khad n vraagje ivm je sari dat je hebt gekocht he, hoe komt dat je drie meter hebt gekocht ?? Ik dacht dat het enkel per 5 m ging?

    weet je nog waar ongeveer die plaats is waar je het hebt gevonden ??


    Ps: kan je mss een foto posten over wat voor sari je het hebt ?? Of gwn een afbeelding van iets dat in de buurt komt mss

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.289
    01-06-2008

    Ehm de topic is heel oud! Je zult lang moeten wachten op antwoord, vrees ik


    Sent by iPhone using Tapatalk

    " De Quran is verbonden met onze imaan. Als je wilt weten hoe hoog je imaan is, check zelf na hoeveel tijd je spendeert met de Quran."



    LIL CHAKIR..Moge Allah je zonden vergeven, je graf verruimen en verlichten en je het Paradijs doen binnentreden. Moge je rusten in vrede. Allahoema Ameen...