1. #1
    Me & Mo ...

    Reacties
    8.664
    29-05-2002

    MVC Premium MVC Premium

    wat ga je doen als....

    wat ga je doen als je ex je wilt komen aanvragen?

    ja meisjes, hoe gaan jullie reageren als jullie vernemen dat je ex je nog steeds ziet zitten en hij zelfs zijn leven met jou wil delen?

    een beetje meer info:

    - het is uitgegaan met de tijd
    - je hart houdt nog van hem, maar je verstand weet het ni meer
    - de afstand is een beetje ver, je kunt elkaar ni echt zien wanneer je maar wilt

    bisous

    Voor alle gelegenheden...


  2. #2
    Me & Mo ...

    Reacties
    8.664
    29-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    amai amai, wa wordt er nog al op gereageerd seg

    hebben jullie er gn mening over of zo? of gewoon ne beetje te saai voor jullie?

    laat me iets wete safi?

    bisous

    Voor alle gelegenheden...


  3. #3
    Me & Mo ...

    Reacties
    8.664
    29-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    het is nooit echt uitgeweest? ff een voorbeeld geven

    normaal mailen jullie elkaar elke dag, maar dan werd het wekelijks, dan maandelijks, en voor je het wist, was er gn contact meer snappie? maar nu krijg je te horen dat hij nog steeds gek op je is en dat hij zijn leven mt je wil delen.

    bisous

    Voor alle gelegenheden...


  4. #4
    Me & Mo ...

    Reacties
    8.664
    29-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    neen, hij is nog ni gekomen. hij wil wel komen, maar weet ni hoe jij er over denkt.
    je kunt hem moeilijk verwijten waarom hij ni mailde of zo, want je deed het immers ook ni... snappie?

    Voor alle gelegenheden...


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    13.262
    26-05-2002

    vind je hem nog leuk
    dan moet je hem minstens nog een kans geven
    en als je nix meer voor m voelt dan moet je zelf weten wat je moet doen


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    129
    23-04-2002

    als je zelf nog veel voor hem voelt en je weet dat hij ook oprecht is en je ziet een toekomst samen met hem wel voor je, dan moet je het wel doen. maar daarvoor moet je natuurlijk wel eerst heel goed nadenken wat je wilt.
    als hij om je hand wil komen vragen lijkt het mij wel duidelijk dat het van zijn kant in ieder geval wel goed zit. maar ja, ik weet de achtergrond informatie natuurlijk niet. ik bedoel, wat was nou echt de reden dat het contact vervaagde?????

    anyway, het is een moeilijke kwestie, waar heel goed over nagedacht moet worden. succes dus!!!


  7. #7
    Me & Mo ...

    Reacties
    8.664
    29-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hij had het laatste geschreven, hij mailde nog wel, maar khad gn tijd om terug te mailen. you know, druk mt school en nog andere omstandigheden.

    een toekomst met hem? ja, waarom ni, hij was de eerste en heb altijd gezegd de laatste, maar ja...

    thalla

    bisous

    Voor alle gelegenheden...


  8. #8
    Fix me...

    Reacties
    3.189
    06-10-2001

    Ello Ello,

    Ik vind dat afstand geen probleem kan zijn in een relatie. als je genoeg om elkaar geeft en de liefde dus sterk is, kan dit absoluut geen probleem zijn. Je hoeft elkaar heus niet elke dag te zien hoor! eens in de week is al meer dan genoeg voor mij.
    Als je ex je ziet zitten en jij houdt nog wel van hem maar je weet niet of je met hem moet verder gaan (binden/trouwen), zou ik zeggen: neem een papiertje en pen en schrijf op de ene kant de dromen op die je in je leven wilt verwezenlijken, en op de andere kant schrijf je wat je kan verwachten als je met hem trouwt. Zou het mogelijk zijn om jouw dromen met hem te delen? Zou jij zijn dromen onder elkander kunnen delen? ben je bereid jouw dromen met hem te delen? Of wil je nog liever wachten... misschien dat die Ene ooit nog langshuppelt.

    Maar luistert goed: U NEver know what u Got till it's gone... Onthoudt die, want mensen vergeten dat vaak.

    Vraag je zelf dat af... Succes!
    What's love got to do with it?

  9. #9
    Me & Mo ...

    Reacties
    8.664
    29-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ja, je hebt inderdaad gelijk!! je weet ni wa je juist hebt, tot het er ni meer is, en dat geldt voor alles!!

    je vindt elkaar eens in de week zien meer dan genoeg, maar stel dat het maar eens in de maand is? wat dan? blijf je dan vol ongeduld wachten tot die dag? wat zou je dan doen?

    bisous

    Voor alle gelegenheden...


  10. #10
    Fix me...

    Reacties
    3.189
    06-10-2001

    Weet je, het bouwt juist de spanning op in een relatie en houdt de verliefdheid langer in stand als je elkaar minder vaak dan gemiddeld ziet. Je verlangt er dan meer naar om hem/haar te zien. Zo zie/ervaar ik het.
    Dus ik zou het best fijn vinden om elkaar minder vaak te zien, hoewel eens in de maand wel erg dramatisch is... En als het niet anders kan je hebt de telefoon/internet/sms/webcamera/fototoestel/brieven/fax en nog zoveel meer. En ja, met een OV kom je overal, dus dat moet wel lukken toch, qua reizen? het kost alleen een uurtje xtra, maar dat zou geen beslissende factor moeten zijn.
    Maar ja, je hebt gelijk. eens in de maand lijkt me wel stukke moeilijker. eens in de week lijkt mij juist toppie!

    Greetzzzz!
    What's love got to do with it?

  11. #11
    Me & Mo ...

    Reacties
    8.664
    29-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    is waar wa je zegt, het houdt de relatie inderdaad vol mt spanning.

    maar heb een vraagje: wa ga je doen als hij van maroc is? dan zie je elkaar maar van vakantie tot vakantie? wat dan hé? nu begint het nog dramatischer te worden hé?

    bisous

    Voor alle gelegenheden...


  12. #12
    Fix me...

    Reacties
    3.189
    06-10-2001

    Hahahaha, stapje voor stapje maak je het inderdaad erger

    In marokko... hmm. Uit verhalen van mensen uit mijn omgeving die iets dergelijks hebben meegemaakt maakte ik het volgende op:
    Er heerst dan minder vertrouwen in de relatie. men is sneller bang dat de relatie maar van korte duur is. ook is men bang dat het niet de liefde is die een rol speelt, maar zaken als papieren en geld. Daarom kiest men vaker liever toch een jongen uit NL, omdat je deze vaker kan zien en omdat diegene ook papieren en de taal en cultuur hier kent. Die persoon in marokko zou zijn hele leven hier op nieuw moeten opbouwen wat veel moeite geld en tijd van jou zal vragen. Als je echter zeker weet dat het echte pure liefde is tussen jullie, zou ik ervoor gaan. Je zou nu dan alleen geduld moeten hebben, want jullie zullen elkaar minder vaak (1 x per jaar!!) zien, maar inshallah weten jullie dat er een dag komt dat jullie voortdurend samen zullen zijn.
    wel raad ik je dan aan om jezelf af te vragen of je ook werkelijk dan dagelijks met deze persoon kan omgaan; daar bedoel ik mee: zou je, als hij eenmaal hier is, er geen moeite/irritaties bij hebben om hem constant om je heen te hebben? Want 1x per jaar zien zegt niet veel over het echte samenzijn, of jullie het bij elkaar uithouden. Het wordt dus een enorme stap van 1x per jaar naar elke dag.
    Think about it.
    Succes & Greetz!
    What's love got to do with it?

  13. #13
    Me & Mo ...

    Reacties
    8.664
    29-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ja hé, het wordt erger en erger

    maar ook al wil je altijd bij hem zijn, zal er ni, misschien onbewust, misschien bewust, altijd de vraag in je hoofd blijven van houdt hij van mij of van mijn papieren? want zoals je zei, het houdt in deze situatie meer een risico in. maar tegenwoordig is trouwen ook een risico nemen hoor. of hij van hier is of van daar, het is en blijft een gok.
    zo lang men trouwt met de goede intenties, is er nix aan de hand.

    maar ja, dat maakt de tijd wel uit hé?

    bisous

    Voor alle gelegenheden...


  14. #14
    Me & Mo ...

    Reacties
    8.664
    29-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ff gewoon zeggen dat je ni meer hoeft te reageren, het heeft ni veel zin meer hé? kdenk ni dat er veel valt op te reagere, maar ja, ik verveelde me toen, en dit was hetgene wa in me opkwam dus... want meestal heeft me het over mijn vriend die me... en voor de verandering wou ik ff ex-vriend pakken maar ja, ...

    allé saluukes

    bisous

    Voor alle gelegenheden...


  15. #15
    Liberar el guanché

    Reacties
    2.713
    24-06-2013

    Citaat Geplaatst door --------------- Bekijk reactie
    2001
    die tijden enige wat ik wist was

    shockwave downloaden en cartoon network spellen.
    en dbz kleurplaten uit printen bij bieb

    You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

    "Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"