1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    599
    17-04-2005

    internet verbinding

    Wie kan mij helpen, wij hebben beneden een computer met internet verbinding en boven hebben we er 1 zonder internet. Hoe kan ik boven ook verbinding krijgen? Moet ik een hele nieuwe modem ervoor kopen of kan het ook anders....?

  2. #2
    Pure Grade A

    Reacties
    5.517
    07-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    als je een mutli modem hebt kan je gewoon een 2e ethernetkabel aansluiten. Maar als je geen 2e ethernet ingang hebt moet je helaas wel een nieuwe kopen
    From the nothing comes everything and everything becomes nothing.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    599
    17-04-2005

    hmm ok dank je

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    58
    27-03-2006

    nee, je hoeft zeker geen nieuwe modem te kopen... er bestaat ook zoiets als een router. dat moet je natuurlijk ook kopen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    599
    17-04-2005

    Citaat Geplaatst door Mhidou
    nee, je hoeft zeker geen nieuwe modem te kopen... er bestaat ook zoiets als een router. dat moet je natuurlijk ook kopen
    oh, en wat is een router

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    58
    27-03-2006

    Nou, het is een toestel dat er dus voor zorgt dat verschillende pc's kunnen verbonden worden met één modem en ook met elkaar onderling.... (waardoor je een LAN creëert.) http://nl.wikipedia.org/wiki/Router voor meer uitleg

    dat zou zeker moeten werken, aangezien ik het ook heb...

    MVG
    Mhidou

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    58
    27-03-2006

    no problemo. eens je zo'n router hebt, kan het mss wel lastig zijn om het aan te sluiten maar zou wel moeten lukken. gewoon wat prutsen

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    599
    17-04-2005

    Citaat Geplaatst door Mhidou
    no problemo. eens je zo'n router hebt, kan het mss wel lastig zijn om het aan te sluiten maar zou wel moeten lukken. gewoon wat prutsen
    Oh, weet je toevallig ook hoeveel dat kost? En kan ik het gewoon in de elktrowinkel kopen?