1. #1
    ..

    Reacties
    5.484
    19-10-2003

    Cool Ontwerpen, Tekenen, Schilderen, Fotografie, Opmaken--Creatieve Topic #1

    Heey allen,


    Het leek me erg leuk om eens een topic te openen over creatieve dingen! Plaats alles van wat JIJ nou allemaal hebt gemaakt!.. Heb je iets zelf opgemaakt, plaats het, zelf ontworpen stuff, tekeningen, foto's, zelfverzonnen gedichten etc. Plaats alles hier..

    Zo kunnen we wat van elkaar leren, Tips zijn altijd welkom..











    nou ontwerp ik ook, zowel marokkaanse als westerse kleding, voornamelijk jurken, en teken ik graag. Alleen heb ik geen foto's van ontwerpen..Mijn cam is kapot Alleen heb wel mijn tekeningen hierop staan...

    Nou ik hoor nog van jullie, en zodra er wat enthousiaste, creatieve mensjes zich hier melden, plaats ik een tekening..





    Maak er een topper van!

    Ach zó


  2. #2
    ..

    Reacties
    5.484
    19-10-2003

    Niemand....






    Ik verwachte hier echt veel crea-bea's..

    Ach zó


  3. #3
    cool

    Reacties
    315
    03-04-2005

    ik vind het zeker leuk plaats maar zou ik zeggen en ik doe ook mee want ben ook helemaal gek op tekenen en ontwerpen alleen kan ik mijn scanner ff niet gebruiken maar zo dra het kan zal ik ook mijn dingen plaatsen

    xxxxQueen

  4. #4
    ..

    Reacties
    5.484
    19-10-2003

    Heey wat leuk dat je reageerd..

    Jah ik moet mijn scanner ook maar eens installeren, en maar eens goed die gebruikaanwijzingen lezen, voordat t mis gaat..

    Wat teken/ontwerp jij zoal?

    Ik plaats m zo..

    Ach zó


  5. #5
    ..

    Reacties
    5.484
    19-10-2003

    Klik voor een vergroting.

    Dit is een eenvoudige tekening, had er een halfuur/ 3 kwartiers voor nodig..Vooral dat haar duurde een tijdje..
    Njah, heb t nagetekend van een plaatje...



    Trouwens, verzamelen jullie ook plaatjes ofzo.?

    Ik heb een boek, daar plak ik alle plaatjes van Adriana lima, Ana Beatriz Barros, & Doutzen Krous....

    en verder een boek met ontwerpen, en 1 boek vol inspiratie..En dan heb ik nog een map waarin veel plaatjes zitten....

    Ach zó


  6. #6
    cool

    Reacties
    315
    03-04-2005

    ahahahaha jah joh ik ook

    eeem ik teken marokaanse kleding zoals tekshitas en jelabas en zo maar ook wel westers kleding maar ik teken ook vaak dingen van kunst ik weet niet of je het leuk vind als datniet echt is wat je bedoeld dan plaats ik alleende kledingdie ik teken heb hele leuke jurken van heel gek tot echt heel mooi

    ben beniewd of we de zelfde stijl hebben dus snel plaatsen die van jou

  7. #7
    cool

    Reacties
    315
    03-04-2005

    wouw hey echt pragtig gemaakt oke zoooooo goed en ik nou ook weer niet hahahaha maar ik kom in de buurt

  8. #8
    ..

    Reacties
    5.484
    19-10-2003

    Citaat Geplaatst door ice-Queen
    ahahahaha jah joh ik ook

    eeem ik teken marokaanse kleding zoals tekshitas en jelabas en zo maar ook wel westers kleding maar ik teken ook vaak dingen van kunst ik weet niet of je het leuk vind als datniet echt is wat je bedoeld dan plaats ik alleende kledingdie ik teken heb hele leuke jurken van heel gek tot echt heel mooi

    ben beniewd of we de zelfde stijl hebben dus snel plaatsen die van jou
    plaats maar gewoon wat je wilt, als het maar creatief is..Ik vind alles leuk!

    Jah sommige kledingstukken zijn bij mij ook soms gek, maar dat komt gewoon omdat t niet draagbaar is.. Jurken is echt wat ik leuk vind om te ontwerpen..Jmmer dat ik daar geen foto's van heb...Met jelabba's, jabador's heb ik t niet zo, omdat je er niet veel van kunt bedenken, t heeft zijn grenzen.. Maar bij takshita's en kaftans kan je alles mee..

    Citaat Geplaatst door ice-Queen
    wouw hey echt pragtig gemaakt oke zoooooo goed en ik nou ook weer niet hahahaha maar ik kom in de buurt
    Heb er ook veel uitgeprobeerd enzo, "oefenen baart kunst" zoals ze dat zeggen..

    Maar kan je nog altijd tips geven enzo..


    Ach zó


  9. #9
    cool

    Reacties
    315
    03-04-2005

    jah echt leuk ik denk dat ik mijn schetsen morgen kan gaan plaatsen want mijn vader moet mijn scanneraansluiten enhet is andaag nogal druk bij ons thuis

  10. #10
    ..

    Reacties
    5.484
    19-10-2003

    Citaat Geplaatst door ice-Queen
    jah echt leuk ik denk dat ik mijn schetsen morgen kan gaan plaatsen want mijn vader moet mijn scanneraansluiten enhet is andaag nogal druk bij ons thuis
    is goed meid..t heeft geen haast


    Ik ga er nu vandoor..Ik spreek je later nog..



    Beslama meid

    Ach zó


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.306
    24-02-2002

    lalla Je kan wel heel erg mooi tekenen
    Klasse meid!

  12. #12
    SweetestLie*

    Reacties
    1.196
    03-11-2004


    echt mooi hoe jij kan tekenen geweldiggg gewoon
    ik wil ook kunnen ontwerpen jammer genoeg kan ik het niet..
    succes meid
    Ik mis je zo..

  13. #13
    ..

    Reacties
    5.484
    19-10-2003

    Citaat Geplaatst door ffeiza
    lalla Je kan wel heel erg mooi tekenen
    Klasse meid!
    Bedankt meid.

    Citaat Geplaatst door l0vey0u*
    echt mooi hoe jij kan tekenen geweldiggg gewoon
    ik wil ook kunnen ontwerpen jammer genoeg kan ik het niet..
    succes meid
    Bedankt meid..

    Bedoel je met "ik kan het niet" dat je niet echt creatief bent in het verzinnen van iets nieuws..of dat je het niet kan tekenen..??

    Wil je wel helpen..


    Ach zó


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    366
    19-09-2005

    Citaat Geplaatst door lalla_hoceima
    Klik voor een vergroting.

    Dit is een eenvoudige tekening, had er een halfuur/ 3 kwartiers voor nodig..Vooral dat haar duurde een tijdje..
    Njah, heb t nagetekend van een plaatje...



    Trouwens, verzamelen jullie ook plaatjes ofzo.?

    Ik heb een boek, daar plak ik alle plaatjes van Adriana lima, Ana Beatriz Barros, & Doutzen Krous....

    en verder een boek met ontwerpen, en 1 boek vol inspiratie..En dan heb ik nog een map waarin veel plaatjes zitten....
    Tbarka allah meid, je kan mooi tekenen.

  15. #15
    SweetestLie*

    Reacties
    1.196
    03-11-2004

    Citaat Geplaatst door lalla_hoceima
    Bedankt meid.



    Bedankt meid..

    Bedoel je met "ik kan het niet" dat je niet echt creatief bent in het verzinnen van iets nieuws..of dat je het niet kan tekenen..??

    Wil je wel helpen..



    ik kan het niet tekenen..
    Ik mis je zo..