1. #1
    How did ya know?

    Reacties
    801
    14-10-2004

    Exclamation Hellup moi!

    Ik kan al dagen niet meer op mijn Msn!

    Ik krijg steeds een melding dat vanwege mijn firewall dat Messenger geen verbinding kan maken met de service!!

    Pfff, ik heb mijn firewall uitgeschakeld en ook die van Windows, maar kan nog steeds geen verbinding maken!.. Mijn familie in het buitenland loopt te flippen waarom we maar niet online willen komen ......

    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??..

    Alvast bedankt!.. En ja je krijgt dan zon groene puntje!

    Groetjes,

    Assialady

  2. #2
    How did ya know?

    Reacties
    801
    14-10-2004

    Niemand?..



  3. #3
    Pure Grade A

    Reacties
    5.517
    07-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    probeer eens een wat oudere versie van MSN zoals 6.0 of gebruik windows messenger. En anders kan je nog altijd webmessengers gebruiken.
    From the nothing comes everything and everything becomes nothing.

  4. #4
    How did ya know?

    Reacties
    801
    14-10-2004

    Citaat Geplaatst door ILI_Amazigh
    probeer eens een wat oudere versie van MSN zoals 6.0 of gebruik windows messenger. En anders kan je nog altijd webmessengers gebruiken.

    Wil ook niet lukken.. heb ook opnieuw geinstalleerd.. wil ook niet werken!.. Pfff

    Maar toch bedankt!..

  5. #5
    khalid

    Reacties
    686
    12-02-2005

    heb je een antivirus?, want op veel antivirussen staat er ook een firewall op

  6. #6
    How did ya know?

    Reacties
    801
    14-10-2004

    Citaat Geplaatst door khalidthamocro
    heb je een antivirus?, want op veel antivirussen staat er ook een firewall op
    Ja, daar heb ik die firewall dus ook uitgeschakeld!.. Echt vreemd allemaal...

    Bedankt voor je reactie

  7. #7
    Tatouzient

    Reacties
    2.080
    30-05-2005

    Citaat Geplaatst door Assialady
    Ik kan al dagen niet meer op mijn Msn!

    Ik krijg steeds een melding dat vanwege mijn firewall dat Messenger geen verbinding kan maken met de service!!

    Pfff, ik heb mijn firewall uitgeschakeld en ook die van Windows, maar kan nog steeds geen verbinding maken!.. Mijn familie in het buitenland loopt te flippen waarom we maar niet online willen komen ......

    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??..

    Alvast bedankt!.. En ja je krijgt dan zon groene puntje!

    Groetjes,

    Assialady
    Stel je firewall zo in, dat hij Msn toestaat..

    Als je alleen wil chatten kun je ook online met webmsn's zoals e-buddy etc.. Wil je praten dmv microfoon, dan kun je het beste het programma Skype downloaden. DIt programma heeft een veel beter geluidskwaliteit en werkt bijna altijd..

  8. #8
    How did ya know?

    Reacties
    801
    14-10-2004

    Citaat Geplaatst door Sammetje1
    Stel je firewall zo in, dat hij Msn toestaat..

    Als je alleen wil chatten kun je ook online met webmsn's zoals e-buddy etc.. Wil je praten dmv microfoon, dan kun je het beste het programma Skype downloaden. DIt programma heeft een veel beter geluidskwaliteit en werkt bijna altijd..
    Ah thanks!... Ja ik gebruik nu ook die e-buddy want alleen die wilt nu werken.. heel vreemd..