1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Israël bouwt een nieuwe holocaust voor Palestijnen

    Citaat Geplaatst door Rizkki
    Israel is vandaag begonnen met de bouw van een elektronische hek muur 130 kilometer lange om hele westelijke Jordaanoever. Later zal ook het gebied rondom Jeruzalem door een elektronische barrière worden afgegrendeld. Sharon wil opdeze manier de hele Palestijns bevolking te isoleren in een grote kamp van buiten wereld om zo te kunnen doorgaan met het onderdrukking van Palestijns volk die al heel veel ellende, armoede, slachting en vernederingen..
    Palestijns Holocaust in 2002
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    58
    27-11-2001

    Israel is vandaag begonnen met de bouw van een elektronische hek muur 130 kilometer lange om hele westelijke Jordaanoever. Later zal ook het gebied rondom Jeruzalem door een elektronische barrière worden afgegrendeld. Sharon wil opdeze manier de hele Palestijns bevolking te isoleren in een grote kamp van buiten wereld om zo te kunnen doorgaan met het onderdrukking van Palestijns volk die al heel veel ellende, armoede, slachting en vernederingen..
    Palestijns Holocaust in 2002
    Zo zie je maar weer, je land, huis en landgoed wordt afgepikt. Je leeft 55jaar in vluchtelingskamp onder erbarmelijk omstandigheden en als ook nog een elektronisch muur om je heen gebouwd wordt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... ...hoelang blijft de wereld toekijken naar deze barbaars manier. hoelang hoelang??

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    129
    25-02-2002

    vreselijk!!
    ik vind dat zoo erg, de tranen rollen over mn wangen als ik zulke dingen hoor!
    ze moeten die f*cking sharon isoleren! in een hokje van 1 vierkante meter, als hij daar inpast tenminste

  4. #4
    'Ja, wy kinne'

    Reacties
    3.150
    18-03-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door muslim_4_ever
    Hier had mijn mening kunnen staan
    Na drie jaar, deze topic omhoog schieten voor zo een nutteloze opmerking.
    Hier crybaby....


    Becoming human.--- Al-Jahiz ---15 Evolutionary Gems "If you believe everything you read, better not read."