1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    150
    11-01-2006

    MVC Premium MVC Premium

    probleempje

    ik heb een probleem mijn zoontje was met de pc aan het spelen hp en nu als ik de pc aanzet doet hij het maar meteen als hij aangaat gaat de pc op sleepstand de kast eerst dacht ik dus dat het de videokaart was maar als ik de kast op een andere tft aansluit doet hij het hetzelfde heb ik ook geprobeerd met het tft scherm en ook deze doet het met een andere kast aleen als ik dus de bewuste kast en tft met mekaar aansluit doet de kast het niet ik zelf dacht mischien heeft mijn zoontje iets in het toetsenbord ingesteld overigens ik heb geen sleepstand knopje op mijn toetsenbord dus dat is het ook niet aub ik ben radeloos wie kan mij helpen

  2. #2
    heel nieuwsgierig

    Reacties
    1.449
    19-09-2005

    ik moet eerlijk zeggen dat ik na 4 keer lezen nog steeds niethelemaal begrijp. Maar ik denk dat het erop neer komt dat als je je pc aanzet deze gelijk overgaat op sleepstand. Maar hij moet op zijn minst toch een paar seconden ofminuten aan blijven voor hij op slaapstand over gaat?

    Maar als t kan, ga naar configuratie en dan naar prestatie en onderhoud en dan energiebeheer en dan kun je kiezen op altijd aan, wijst voor zich...

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    150
    11-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door sushimon
    ik moet eerlijk zeggen dat ik na 4 keer lezen nog steeds niethelemaal begrijp. Maar ik denk dat het erop neer komt dat als je je pc aanzet deze gelijk overgaat op sleepstand. Maar hij moet op zijn minst toch een paar seconden ofminuten aan blijven voor hij op slaapstand over gaat?

    Maar als t kan, ga naar configuratie en dan naar prestatie en onderhoud en dan energiebeheer en dan kun je kiezen op altijd aan, wijst voor zich...
    kijk als ik mijn pc met de bewuste tft scherm aanzet start hij op tot het moment als je zwart beeld ziet met dat windows logo en dat laad balkje onder en daarna valt hij meteen in sleepstand het ligt niet aan de videokaart want als ik een ander scherm op de pc aansluit dan doet hij het gewoon normaal en het ligt ook niet aan het tft scherm want als ik die op een andere pc aansluit doet die het ook dus mijn vraag is hoe kan ik dit probleem oplossen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    67
    17-11-2001

    Dat standby stand is ook softwarematig in te stellen. Misschien heeft hij dat op de één of andere manier voor elkaar gekregen.

    Wat je dus kunt doen is dit weer ongedaan proberen te maken via veilige modus....
    Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand. Iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.615
    12-10-2002

    Citaat Geplaatst door l3arbi
    kijk als ik mijn pc met de bewuste tft scherm aanzet start hij op tot het moment als je zwart beeld ziet met dat windows logo en dat laad balkje onder en daarna valt hij meteen in sleepstand het ligt niet aan de videokaart want als ik een ander scherm op de pc aansluit dan doet hij het gewoon normaal en het ligt ook niet aan het tft scherm want als ik die op een andere pc aansluit doet die het ook dus mijn vraag is hoe kan ik dit probleem oplossen

    Als twee beeldschermen hebt. Sluit de andere beeldscherm (niet de tftscherm) op je HP pc.
    Start de pc op, klik met je rechtermuis knop en kies voor eigenschappen en dan geavanceerd en dan beeldscherm en kies voor 60 Hertz en dan toepassen en op oke klikken. Sluit je pc op en sluit de tftscherm op je HP pc en kijk of het werkt.

  6. #6
    House-Dealer

    Reacties
    734
    05-01-2006

    daty probleem heb ik ook k moet het nu maar doen met m'n broers pc