1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    18
    02-06-2003

    Ongelukkig Getrouwd!!!!!!

    WIE KAN MIJ HELPEN??? BEN ECHT ONGELUKKIG GETROUWD WOLLAH !!!! KAN IEMAND ME AUB HELPEN??? IK HOU GEWOON NIET VAN HAAR VOOR GEEN METER!! SHOEKRAN
    PRAATJES VULLEN GEEN GAATJES..

  2. #2
    In de ochtend

    Reacties
    474
    11-06-2003

    awielieee dat meen je niet!
    vertel wat is er dan?

    '' Leef En Laat Leven ''


  3. #3
    Allahoema Aghfirlana

    Reacties
    387
    06-05-2002

    Hoe lang ben je al met haar getrouwd?.................
    Heb je haar dit verteld?..................
    :::: De Heilige Qur'aan :: Vind hier jou favoriete recitator

    [img]http://www.******************/ella85/hpbimg/pinkglitterrose.gif[/img][img]http://www.******************/ella85/hpbimg/pinkglitterrose.gif[/img]

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    18
    02-06-2003

    ben sins januari 2002 op papier met haar getrouwd en sins afgelopen zomer in het echt bruiloft in marokko en ze is er net 5 weken hier in NL..en ja ze weet het ook maar ze trekt dr niks van aan en doet alsof ze het niet weet en tenslotte is haar doel een kind van me ..want dan ben ik haar magneet...dank jullie wel voor de berichtjes..
    PRAATJES VULLEN GEEN GAATJES..

  5. #5
    Allahoema Aghfirlana

    Reacties
    387
    06-05-2002

    ewa een kind :schok:.......dat lost de probleem niet op..

    Maar waarom en je dan in de eerste plaats dan met haar getrouwd....als je niet van haar hield....ewa ik zou zeggen praat en saampjes goed over...hoe het nu verder moet.....en ja wie weet ga je toch van haar houden....zoniet dan is het beter dat jullie uitelkaar gaan.... (maar alleen als het echt niet anders kan..!)
    :::: De Heilige Qur'aan :: Vind hier jou favoriete recitator

    [img]http://www.******************/ella85/hpbimg/pinkglitterrose.gif[/img][img]http://www.******************/ella85/hpbimg/pinkglitterrose.gif[/img]

  6. #6
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Klopt...
    Praat...Praat en Praat met haar..!
    Probeer je huwelijk te redden door allerlei "Nieuwigheden" erin te gooien...Probeer wat leuks te gaan doen samen etc.
    Misschien dat je dan wel haar gaat waarderen..?
    Zo niet allemaal...Tja..Dan is er maar 1 weg zoals mijn lieve Assia_20 al vertelde...
    Maar span je eerst wat meer in voor je huwelijk..Laat het scheiden de laatste optie zijn...

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    1.006
    05-12-2002

    moeilijk hoor,maar waarom ga je ook trouwen met haar joh je bent oud genoeg om daar zelf over te beslissen

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    1.006
    05-12-2002

    maar het is erg moeilijk om nu nog van die persoon te gaan houden dat gaat denk k niet lukken hoor want je mag haar niet zoals k begrepen heb in je andere forum maar in ieder geval je moet goed en echt Goed met der praten dan weet je tenmiste waar je aan toe bent


    veel succes

    hoop t beste voor je

    Liefs

  9. #9
    Just Sweet Me...

    Reacties
    374
    10-12-2002

    Waarom ben je dan in de eerste instantie met haar getrouwd??? Was het door druk van familie???

    Ik snap dat ze er weinig van gaat aantrekken wat jij voelt tegenover haar omdat je toch haar redmiddel was.
    Probeer ondanks dat van alles te proberen om jouw huwelijk te redden....het is moeilijk maar probeer het toch. En wat je moet proberen voorkomen is dat ze zwanger raakt want als jullie toch besluiten om uit elkaar te gaan dan is het beste zonder kinderen.........de kinderen zullen de dupe daarvan worden.


    Allah ie3awenek ou je3tiek asbaar.



    Salaam

    Ihsanetje

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    235
    25-05-2003

    iwa blijkbaar wou je gewoon wa7ed boerin uit de bergen die meskiena niet eens weet hoe ze een aan haar kant kan krijgen en hem te leren houden van haar ..maar vind je het gek joh wie zei tegen je dat je uit marokko moeste trouwen ...!!! nou dat zal volgens mij nog net het begin zijn ze is pas hier 4 maanden laat staan wanneer ze haar papieren heeft dan geeft ze je en schop onder je reet...!! mohiem hoe je hier aan bent begonnen zo kan je het ook eindigen maar scheiden kan je toch niet meer.....!!!1
    ..........

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    19
    10-05-2003

    Salaam ik geef he steun als jemet haar wil scheiden.
    Ik bedoel je gaat niet trouwen met een iemand waar je niet eens van jou houd,dat is niet normaal.
    Het si jou schuld ik bedoel als het niet van jou ouders hoefte dan deed je het gewoon om macht over haar te krijgen.Dat kun je tegenwoordig niet met deze dames uit nederland.ik geef hun grot gelijk.Vrouwen worden echt onderdrukt niet normaal meer.Maar goed denk goed na.
    Niemand en ook niemand,kan mij beoordelen.Alleen ALLAH SOEba han toe hala.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    235
    25-05-2003

    JIHADMAROC.....dat soort jongens trouwen niet om van iemand te houden of omdat ze mooi is maar alleen om macht te krijgen over een boerin uit marokko en hier lopen ze te zeiken over de meiden van nl persoonlijk vind ik het eigen schuld dikke buld en nog zoveel moeite doen voor zo'n illegaal papieren maken en alles aan haar leren en vervolgens weet je nooit of ze je echt wilt tenminste als je een meid uit nl neemt je weet zeker dat ze jou wil en geen papierEn ik hoop dat ze zo snel mogelijk zwanger wordt van je .TARIK24....!!!!!!! LATERZZZZZZZZZZ
    ..........

  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    1.006
    05-12-2002

    Origineel gepost door Miss_Magrebia
    En je was zo blij dat ze zou komen! meskien! Ga dit jaar naar Marokko, laat haar daar en ga scheiden! Klinkt hard maar volgens ben je geplayed voor die paspoort in je broekzak!


    zeker weten!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    225
    19-03-2003

    Re: Ongelukkig Getrouwd!!!!!!

    Origineel gepost door TARIKKK24
    WIE KAN MIJ HELPEN??? BEN ECHT ONGELUKKIG GETROUWD WOLLAH !!!! KAN IEMAND ME AUB HELPEN??? IK HOU GEWOON NIET VAN HAAR VOOR GEEN METER!! SHOEKRAN
    Was je uitgehuwelijkt Ik neem aan dat je niet met iemand gaat trouwen als je niet van dr houdt...Of ligt het aan mij?? Maar goed in ieder geval, moet je gewoon van dr scheiden is toch heel simpel...

    Adios!!!!!
    ***only ALLAH can judge me***

    Peace
    Love and
    Respect

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    597
    08-06-2002

    misschien dat je naar een imam kan gaan om te vragen wat je het beste kan doen, en of je nou wel of niet moet scheiden..
    je moet wel een keer van die vrouw gehouden hebben, probeer die leuke kant van haar weer te leren kennen