1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Ik ken iemand....

    Citaat Geplaatst door butterfly1983
    ...nou ja ken, ik chat nu al een tijdje op msn met iemand uit palestina. En het is heel leuk....ook al is de situatie heel slecht daar..hij geniet toch van het leven. En daar heb ik veel respect voor!
    Is wel leuk om zijn meningen aan te horen en gezellig te praten...vergeet ie ook effe de situatie om hem heen. At leats dat probeer ik!
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    Origineel gepost door butterfly1983
    sorry..dat wist ik niet, maar ja blijkbaar heeft zijn familie het nog goed geschopt. Hij woont wel in Rammalah...en hij gaat naar de universiteit in Rammalah. Ja who knows....sorry als ik zo hard over kom, maar wat je voor je familie gunt gun je toch ook voor een ander. dat hij het beter heeft....kan hij toch niks aan doen?
    Wijffie geloof niet alles wat mensen schrijven!! Die appie is gewoon een ras echte berber vers uit de kempoe!!
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    Neem het maar van mij aan!!!
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Zijn afkomst hoeft zijn gedrag niet goed te praten.En dat hij eventueel Berbers is dan wil dat niet zeggen waarom hij zich zo gedraagt !


    Ciao Baby

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Origineel gepost door AppieNour
    Crazy baby ben je jarlors voor mijn pure jihadie bloed ja he geeft niet komt goed meid

    Nee dat heb ik niet gezegd.

    Je wilt het niet begrijpen dan zal ik het ook niet nog een keer uitleggen..okezzz !

    Ciao Baby