Poll resultaten: Wat vindd je van de uitspraken van Aayan Hirschi Ali

Stemmers
30. Je mag niet stemmen op deze poll
  • ik ben het met haar eens

    1 3,33%
  • ik ben het gedeeltelijk met haar eens

    4 13,33%
  • ik ben het oneens met haar

    25 83,33%
  • ik heb hier geen mening over

    0 0%
  1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    192
    07-01-2003

    Origineel gepost door misantazaghin
    DAt weet je nooit denk ik pas als je denkt op het moment dat je

    aan huisje boompje beestje gaat denken of je er verder mee wilt

    snap je
    Ikke nie helemaal begrijp, jij aub beter uitleggen vor mij???

  2. #32
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    Origineel gepost door Asmaehane
    Ikke nie helemaal begrijp, jij aub beter uitleggen vor mij???

    Trouwen
    Gewoon Yups.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    192
    07-01-2003

    Ohh jij wille trouwen???

    Wanneer jij met sucar kome???

  4. #34
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    Origineel gepost door Iznogoedh
    Merkwaaaaaaardig toch wat men zoal over mij weet! Ken uzelve zeg ik, maar anderen kennen mij beter....

    En dan wil ook een leuke meid ook nog met mij gaan Chitchatten. Daar word ik helemaal verlegen van. Voor het eerst sinds heel wat jaren moet ik weer blozen....

    Ik zou best nog wel eens graag verliefd willen worden. Is ook veel leuker dan stellingen in elkaar te timmeren en te discussieren over zaken waar het het toch nooit eens over zal worden.

    EN IK BEN NIET TE OUD!!!!!!!!

    OH ZO!!!!


    Iznogoedh



    Gewoon Yups.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    192
    07-01-2003

    Nou Iznogoedh, vertel mij eens waarom gij moet blozen en gij moet al helemaal niet verlegen worden, dat is namelijk niet mijn bedoeling hoor.
    Ik wil alleen maar van gedachten wisselen met twee wereldmannen.

    Ik hoop op deze manier de mystieke, soms vage, wereld van de mannen beter te kunnen begrijpen!!!


    En hoe komt het Misantazaghin dat je blijkbaar Iznogoedh toch niet zo goed kent omdat hij alles wat jij zegt weer tegenspreekt.

    Trouwens 1 vraag voor jullie beide: zijn jullie wel eens echt verliefd geweest???

  6. #36
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    Origineel gepost door Asmaehane


    En hoe komt het Misantazaghin dat je blijkbaar Iznogoedh toch niet zo goed kent omdat hij alles wat jij zegt weer tegenspreekt.

    Trouwens 1 vraag voor jullie beide: zijn jullie wel eens echt verliefd geweest???

    Ik zit maar wat met hem te dollen weet ik veel hoe oud hij is

    waar hij woont. Sarcasme weet je wel


    Ja ik ben op dit moment verliefd. Liefde kost niets maar als je

    het hebt is het onbetaalbaar
    Gewoon Yups.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    192
    07-01-2003

    Origineel gepost door Iznogoedh
    Het is niet moeilijk, Asmaehane.

    Ik stoere man (heel knap, zeer intelligent, uiterst geestig en ook erg bescheiden) ben eigenlijk niets anders dan een klein jongetje dat graag stoer doet.
    Mijn laatste verliefdheid ligt alweer bijna 10 jaar achter me. 's Nachts sliep ik bijzonder slecht en als ik twee dagen geen bericht had gehad van mijn vriendin dan was het erg (nu woonde ze ook wel een eind weg, in Noorwegen).
    Omdat ik een heel slecht handschrift had maar met een potlood om de een of andere reden nog acceptabele hanepoten neer kon zetten, heb ik heel wat afgeschreven, elke zin goed doordenkend. Ik schreef ook gedichten.

    Het was een mooie tijd maar helaas is het niets geworden tussen ons.

    Maar wie weet...

    Iznogoedh


    P.S.
    Je avataartje is errug klein maar zeer welsprekend

    Wat is niet moeilijk Izonogoedh? Bedoel je het verliefd worden?? Het is voor mij erg moeilijk om het verliefd te worden te begrijpen. Ik kan in mijn jonge leventje niet herinneren dat ik echt verliefd ben geworden. Het verliefd zijn zoals het omschreven wordt in alle romannetjes is mij erg vreemd.

    Hoe ik ook tracht om het te begrijpen, om het te ervaren, om er geen aandacht meer aan te besteden, mijn pogingen blijven zonder het gewenste resultaat.

    Met als gevolg dat ik mezelf op den duur ga afvragen of ik niet van de planeet Mars kom i.p.v. planeet aarde.

    Maar waarom is het eigenlijk niks geworden tussen jou en de vrouw uit de Denemarken. Het klonk mij namelijk als pure liefde in de oren. Wat of wie hield jullie tegen??? EN heb je er nu spijt van of niet???

    Vertel me eens Misantazaghin, (aangezien jij je nu in de tentakels van de liefde bevindt) hoe ervaar je dit allemaal?? Komt het enigzins overeen met hetgeen over de liefde verteld wordt. Herken jij je ook in de symptomen van Iznogoedh?? Mouhim vertel eens wat er over.

    Wie weet kunnen jullie erin slagen om mij een bewoner van de Aarde te laten worden.

  8. #38
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    Origineel gepost door Asmaehane


    Vertel me eens Misantazaghin, (aangezien jij je nu in de tentakels van de liefde bevindt) hoe ervaar je dit allemaal?? Komt het enigzins overeen met hetgeen over de liefde verteld wordt. Herken jij je ook in de symptomen van Iznogoedh?? Mouhim vertel eens wat er over.

    Wie weet kunnen jullie erin slagen om mij een bewoner van de Aarde te laten worden.

    Het gevoel zelf is onbeschrijfbaar, je doet vreemde dingen

    het is net als of je van mars komt. Ik zelf eet de laatste tijd

    weinig bijvoorbeeld en je bent er niet helemaal bij met je gedachtes.

    Je zit met je hoofd in de wolken laten we maar zeggen.

    Tsja hoe moet ik het zeggen je moet het ervaren en het is heerlijk
    Gewoon Yups.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    192
    07-01-2003

    Origineel gepost door Iznogoedh
    Je moet het ervaren. Je kunt er niet naar toe werken, het overkomt je.
    Alle stukken lijken opeens op hun plaats te vallen, je leven is zinvoller dan het ooit was en je hebt zelfs het gevoel dat je meer krijgt dan je verdient. En je bent blind.

    Dan is het hard als het allemaal opeens in duigen valt.

    Waarom het uit ging destijds? Ze zag het niet me me zitten in een vaste relatie: ze had die tijd gehad en was zelf nooit echt verliefd meer geweest na haar eerste teleurstelling. Ik had haar daarover nooit iets gevraagd en zelfs al had ze het van tevoren verteld, dan had ik het waarschijnlijk toch niet begrepen.

    Ben jij bang dat je van Mars komt en een ijskoningin bent, Asmaehane? Je lijkt me ironie en humor aan boord te hebben. Goede wapens tegen een teleurstelling. Maar ze kunnen het je ook onmogelijk maken om een keer in je leven echt bovenmenselijk gelukkig te zijn omdat je net niet genoeg blind kunt zijn.


    Iznogoedh

    Zoals ik het lees en begrijp kan de liefde de meest verstandige mensen doen wandelen op mistige wolken. Op zich een heerlijke ervaring met als enige nadeel, dat er een kans is dat je een misstap maakt en vervolgens keihard naar beneden valt. Er is dan tijd nodig om te herstellen van de verwondingen. Mezelf kennende zou ik het nooit wagen om op wolken te gaan lopen zonder de nodige veiligheidsmaatregelen (hierbij denkende aan een parachute).

    Als ik het zo lees vraag ik me dan af of ik het ook echt mee wil maken, aangezien het niet voor eeuwig is?

    En ja ik ben zeker bang dat ik van Mars kom. Een ijskoninging ben ik denk ik niet omdat ik toch wel enig gevoel bezit. Maar het gevoel dat ik bezit is meer te omschrijven als genegenheid en respect voor de mens.

    Het bovenmenselijk gelukkig zijn zal denk ik voor mij vreemd blijven. Vanaf mijn geboorte is mij namelijk geleerd om mijn verstand te volgen en niet mijn gevoel. Ik denk dat dat ook de oorzaak is voor mijn goede 'ogen'. Bij enige bijziendheid snel ik namelijk naar de brillenzaak. Want stel je voor dat ik het zo laat en door mijn onvoorzichtigheid wordt aangereden of iets dergelijks.

    Hoewel ik mij eigenlijk ook in de tentakels van de liefde moet bevinden doet het mij pijn om te concluderen dat het toch niet zo is.

    Misschien een cliche maar ik voel mij niet compleet. Is het gevoel van oncompleetheid nu te wijten aan mezelf?????

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    18
    16-07-2003

    ALS IK HAAR ZIE OP STRAAT IK SLOOP HAAR JEMES NET ALS RAYMZTER IN HOOG CATHERIJNE MIES ENRKA7BA
    Hallo ik ben Kadour, Ik ben een echte Katvanger. Ik woon in Utrecht (hoog catherijne sletten)

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    17
    15-07-2003

    Origineel gepost door Iznogoedh
    Ayaan Hirschi Ali leert jullie hoe je politiek bedrijft.
    Je kan nog veel van haar leren want die dame is slim en legt de vinger daar waar het pijn doet.

    Als ik de positie van de Moslimvrouw moet beoordelen aan de hand van wat de gemiddelde prikster hier laat zien, dan heeft Ayaan Hirsch Ali nog veel te weinig tamtam gemaakt en is de situatie onder een deel van de Moslims van ons land zeer zorgwekkend voor vrouwen.
    De geestelijke ondergeschiktheid van de vrouw aan de man is werkelijk onstellend en de vreugde waarmee de aan de Moslima (in naam van de Islam) opgelegde culturele beperkingen door diezelfde Moslima worden omarmd doet een weinig verheffend vermoeden rijzen: hersenspoeling, een gevolg van eeuwen van onderdrukking die van het gevoel van eigenwaarde van de vrouw zo goed als niets hebben overgelaten.

    En dan maar zeuren over het droevige lot van de vrouw als lustobject in de moderne maatschappij...


    Iznogoedh
    Yeah Right, dream on dream away, I have to say your so far away....
    Laat de moslimvrouwen zelf aan het woord komen, met nadruk op MOSLIMVROUWEN als wij het heerlijk vinden om als voolledig persoon en niet op het uiterlijk te worden beoordeeld en als wij het heerlijk vinden om op handen te wordne gedragen door onze moslimmannen, laat ons!!!!!!!!!!!
    Wij hebben jou onnodige hulp niet nodig....Ik ben ook zeker niet gehersenspoeld.....
    De profeet (vzmh) zie:
    ~~~~*'Wees tevreden met de dingen die Allah je gegeven heeft, en je zal tot de rijkste der mensen behoren” *~~~~

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    17
    15-07-2003

    hmmm een beetje late reactie van mij hierboven aangezien de strijdbijl al is begraven....
    De profeet (vzmh) zie:
    ~~~~*'Wees tevreden met de dingen die Allah je gegeven heeft, en je zal tot de rijkste der mensen behoren” *~~~~

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    17
    15-07-2003

    Ik voeg aan mijn 1ste stukje toe aangezien ik neit het hele stukje had gelezen:
    Wij MOSLIMVROUWEN hebben zeker een gevoel van eigenwaarde, daarom accepteren wij het niet dat wij als een stuk vlees worden gekeurd door de mannen...
    Als jij maar 1 dagje zou doorbrengen tussen de PRAKTISERENDE moslims dan zou jij wel merken hoe wij worden behandeld en ik meen het!
    De profeet (vzmh) zie:
    ~~~~*'Wees tevreden met de dingen die Allah je gegeven heeft, en je zal tot de rijkste der mensen behoren” *~~~~

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    18
    16-07-2003

    WAAAAAAAAAAAAAAARRR HEBBEN JULLIE HET OVER AUB.

    DIT STINKWIJF HEEFT HOEKE NODIG. NIKS ANDERS.

    ZWARTE SOMALISCHE KIP. TFOEEEE
    Hallo ik ben Kadour, Ik ben een echte Katvanger. Ik woon in Utrecht (hoog catherijne sletten)

  15. #45
    Jongetje van God.

    Reacties
    487
    17-07-2003

    Ach die is niet seireus te nemen;kijk eens naar de mannelijke letters. de blokletters. allah heeft blok en kleine letters geschapen, polygamie in het alfabet.

    zo vormt Ayaan Hirsi Ali het woord AHA, wat precies haar hoogmoedig kritische persoonlijkheid weergeeft. de man in Ayaan heeft de leiding lol.
    Heb uw naaste lief als uzelve.
    Heb uw vijand lief, keert de andere wang toe.
    Oordeelt nooit, want gij word geoordeelt naar de maat waarmede gij oordeelt.