1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    974
    07-02-2002

    Bye Bye Belgique

    morgen moeten het nationale elftal van belgistan aantreden tegen de russen..
    nou zijn de russen ook niet wat ze ooit geweest waren maar de rode duivels staan er nog beroerder voor ..dus dat word morgen een afstraffing voor de frietmeneertjes haha ..

    net goed !!...de belgen hebben oranje ook uitgelachen toen ze niet naar het W.K. konden ..
    nu gaan wij eens lekker lachen hahaha ...


    ik denk dat het 3-1 word voor rusland ...wat denken jullie ???
    ALLAHOEMA ANTAA SALAAM WAMIEN KA SALAAM TABARAK TA JAZAAL JALALIE WA AL IKRAAM
    ALLAHOEMA IENNA 3ALA DHIKRIEKA WA SHOEKRIEKA WA 7OESNI 3IEBADATIEK

  2. #2
    Nuchter lid

    Reacties
    268
    10-05-2002

    Waar gaat dit over???????? ff nog een keer lezen...........
    Oh, 't gaat over voetbal??????!!!!!

    Wegwezen!!!!!!!!!!!!!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-10-2001

    hahaha die remii toch nou we gaan morgen gewoon lekker voor de buis zitten en kijken wat die duivels ervan bakken

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    313
    21-08-2001

    Ik denk 4-1 voor de Russen, die Rode duivels kunnen er niks van bakken, laat hun maar de dingen doen waar ze goed in zijn Vlaamse frietjes maken...
    Bismi Allah Rahmani Raheem 'Alle lof zij Allah, de Heer der Werelden De Barmhartige, de Genadevolle. Meester van de Dag des Oordeels. U alleen aanbidden wij en U alleen smeken wij om hulp. Leid ons op het rechte pad, Het pad dergenen, aan wie Gij gunsten hebt geschonken niet dat van hen, op wie toorn is nedergedaald, noch dat der dwalenden' (Al-fatiha, Het Begin)

  5. #5
    *Tetouania*

    Reacties
    568
    06-01-2002

    Re: Bye Bye Belgique

    Origineel gepost door remii
    morgen moeten het nationale elftal van belgistan aantreden tegen de russen..
    nou zijn de russen ook niet wat ze ooit geweest waren maar de rode duivels staan er nog beroerder voor ..dus dat word morgen een afstraffing voor de frietmeneertjes haha ..

    net goed !!...de belgen hebben oranje ook uitgelachen toen ze niet naar het W.K. konden ..
    nu gaan wij eens lekker lachen hahaha ...


    ik denk dat het 3-1 word voor rusland ...wat denken jullie ???

    dat wordt lachen remii
    als ze verliezen kom dan maar gezellig athee nahnah bij mij drinken
    de nederlanders zullen wijn drinken en wij athee nahnah

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    974
    07-02-2002

    Origineel gepost door JustAgirl
    Ik denk 4-1 voor de Russen, die Rode duivels kunnen er niks van bakken, laat hun maar de dingen doen waar ze goed in zijn Vlaamse frietjes maken...
    ja precies rode duivels zijn nu meer rode kwelgeestjes die nog geen vlieg schrik aanjagen haha
    ALLAHOEMA ANTAA SALAAM WAMIEN KA SALAAM TABARAK TA JAZAAL JALALIE WA AL IKRAAM
    ALLAHOEMA IENNA 3ALA DHIKRIEKA WA SHOEKRIEKA WA 7OESNI 3IEBADATIEK

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    974
    07-02-2002

    Re: Re: Bye Bye Belgique

    Origineel gepost door tetouania_zina



    dat wordt lachen remii
    als ze verliezen kom dan maar gezellig athee nahnah bij mij drinken
    de nederlanders zullen wijn drinken en wij athee nahnah
    ooh thee bij jou komen drinke lijkt me wel gezzelig zinaa ..
    net zoals vroeger he

    ALLAHOEMA ANTAA SALAAM WAMIEN KA SALAAM TABARAK TA JAZAAL JALALIE WA AL IKRAAM
    ALLAHOEMA IENNA 3ALA DHIKRIEKA WA SHOEKRIEKA WA 7OESNI 3IEBADATIEK

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    313
    21-08-2001

    Origineel gepost door remii


    ja precies rode duivels zijn nu meer rode kwelgeestjes die nog geen vlieg schrik aanjagen haha
    Hahaha inderdaad....ik ben de WK van '98 nog steeds niet vergeten....echt dramatisch was dat!!
    Bismi Allah Rahmani Raheem 'Alle lof zij Allah, de Heer der Werelden De Barmhartige, de Genadevolle. Meester van de Dag des Oordeels. U alleen aanbidden wij en U alleen smeken wij om hulp. Leid ons op het rechte pad, Het pad dergenen, aan wie Gij gunsten hebt geschonken niet dat van hen, op wie toorn is nedergedaald, noch dat der dwalenden' (Al-fatiha, Het Begin)

  9. #9
    From me with Love

    Reacties
    67
    16-01-2002

    Ik gun het ze wel hoor, als ze het ver schoppen in de WK.
    Ze waren in ieder geval beter dan de Nederlanders,
    die mochten niet eens meedoen.



    Groetjes
    Laat mensen in hun waarde.


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    143
    04-03-2002

    Ben ik de enige die niet voetbal interesent vindt...zou ik dan abnormaal zijn??????.......
    hoi, hier ben ik weer....ja sorry..ik moest weer even kijken.....

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    458
    22-03-2002

    Ik wist niet eens dat het voetbal was tot ik het gehoord had op het werk.Vroeger keek ik wel eens naar voetbal maar nu interesseert me het niet.
    Ik hoop dat Belgie verliest want ik wil graag die sombere gezichten zien van hun.Zij verdienen geen geluk die belgen

  12. #12
    Nuchter lid

    Reacties
    268
    10-05-2002

    Origineel gepost door nadia81
    Ben ik de enige die niet voetbal interesent vindt...zou ik dan abnormaal zijn??????.......
    nou, hierbij dus 2 abnormalen..........

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    143
    04-03-2002

    Origineel gepost door Pebbles


    nou, hierbij dus 2 abnormalen..........

    Oeffffff ik ben blij dat ik niet de enige ben............
    hoi, hier ben ik weer....ja sorry..ik moest weer even kijken.....

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    Re: Bye Bye Belgique

    Origineel gepost door remii
    morgen moeten het nationale elftal van belgistan aantreden tegen de russen..
    nou zijn de russen ook niet wat ze ooit geweest waren maar de rode duivels staan er nog beroerder voor ..dus dat word morgen een afstraffing voor de frietmeneertjes haha ..

    net goed !!...de belgen hebben oranje ook uitgelachen toen ze niet naar het W.K. konden ..
    nu gaan wij eens lekker lachen hahaha ...


    ik denk dat het 3-1 word voor rusland ...wat denken jullie ???

    Jaaa Lach maar!

    "Onze jongens" die winnen punt uit!

    Wie het laatst lacht lacht het best!
    You can bomb the world to pieces, But you can't bomb it into peace

  15. #15
    el qaida lid

    Reacties
    175
    21-04-2002

    assalaam alaikum

    Rusland wordt gewoon kampioen ( anders ben ik mn geld kwijt)
    en is mostapha een beetje rijker.

    ik heb banden met Rusland dus tijdens een woordenwisseling heb ik ff gewed dat ze kampioen gaan worden.

    insha-Allah gaat het lukken.