1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Valt het jullie ook op......

    Citaat Geplaatst door butterfly1983
    ....dat bijna alle marokkanen bijna alleen maar van R&b houden????!!!???
    Nou okay enkele liedjes zijn goed maar de inhoud van die liedjes slaat NERGENS!! op. het gaat in de meeste gevallen alleen maar over sex. Nou zelf houd ik meer van alternatieve muziek.....en opera...en klassiek.
    Really kan iemand mij vertellen wat er nou zo leuk aan R&B is.
    Okay 112-dance with me is vet! en enkele liedjes ook, maar de meeste dingen zijn echt crap!
    .

  2. #2
    m@sgOt@...:)

    Reacties
    104
    25-04-2002

    Jah dat valt zeker op maar jah,
    Ik zelf hou ook van r&b vooral 2 jaar geleden alleen r&b r&b R&b.
    Maar nu hou ik ook van garage 2 step rai dance alleen bubbeling haat ik vooral als er van een bekend liedje een remix van gemaakt is echt lelijk vind ik!!!! verder hou ik ook van die bruiloft muziek (chebbie)
    nou ciaoooooooo


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    Ik luisterDE er naar..........ooit.......verleden tijd. Als je het allemaal gaat vertalen dan slaat het nergens op maar dat heb je met veel arabische muziek ook!
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........

  4. #4
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Muziek HOEFT ook niet alleen om teksten te gaan. Iets kan gewoon een "lekker" nummer zijn- zonder dat de tekst ook maar ergens op slaat. Soms wordt muziek gemaakt om op te dansen, om bij te zwijmelen, om op te feesten, om om te lachen het kan allemaal. En over smaak valt niet te twisten. Je kan dus ook niet aan iemand die R&B niet leuk vindt uitleggen wat er leuk aan is. ZOals je aan iemand die niet van klassiek houdt niet uit kan leggen dat klassiek prachtig is.

  5. #5
    Love me or Hate me

    Reacties
    1.851
    25-12-2001

    wajara lewooja wajara lewoojoa wa gae3 gae3 ya zoobieda...

  6. #6
    Kriebels

    Reacties
    4.961
    07-11-2001

    Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR
    wajara lewooja wajara lewoojoa wa gae3 gae3 ya zoobieda...
    Joejoejoejeojeojeojeoejoejoejejeeeeeeeeeehhh!!!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    80
    27-02-2002

    Origineel gepost door cina


    Joejoejoejeojeojeojeoejoejoejejeeeeeeeeeehhh!!!!
    zdekzdekzdekzdekzdekzdek........hewaaaaaaa
    Het leven is een examen, er is wel 1 verschil je hebt geen herexamen

  8. #8
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    Talking r&b

    r&b is leuk om erop te dansen, er zijn inderdaat weinig nummers met goeie teksten, maar zijn wel leuk om erop los te gaan. in een discoteek ga je niet naar de tekst staan luisteren toch??
    zelf luister ik bijna alleen maar undeground hiphop, daar zitten vete teksten in die wel ergens opslaan, geen sex of moord of wat dan ook maar in het uitgaans leven draaien ze die niet dus moet ik het maar met r&b doen. daar naast marok muziek natuurlijk.




    de engel is een hip hoper

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    17
    06-05-2002

    "R&B meestal altijd over geld...mooie wijven en seks (trouwens het gaat niet ALTIJD die onderwerpen)": WAAROVER WIL JE DAT HET ANDERS GAAT!!!! over de wasmachines, potten en pannen zodat die tekst wat nut heeft!!
    naar R&B luister je om te dansen, je kan je er ook bij relaxen etc wil je goede teksten slaag dan eens een boek of een krant open!!! Waarom moeten liedjes perse een boodschap hebben!!!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    Mijn zus heeft wel een discotheek waar alleen R&B in word gedraaid, zelf hield ik er vroeger wel van maar tegenwoordig dat zwoele gejank.........ieuwwwwww maar als het kei en kei hard staat dan kan je er eigenlijk nog best op dansen.:boogie:
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........

  11. #11
    Love me or Hate me

    Reacties
    1.851
    25-12-2001

    eennejee mennee thagreeth....nesh eegreeg dee'lmadrassa...
    shem wathajee thezreeth ... gae3 gae3 ya zoubida...

  12. #12
    Lekkerste Lid

    Reacties
    1.622
    01-03-2002

    R&B IS GOOD BUT NOT ALWAYS, niet alle r&b muziek is goeeeeeeddd, noway,

    ERIC BENNET IS GATAAR, SAM SALTER IS GATAAAR

    DJ KOST IS GATAAR, DJ GOLDFINGER IS GATAAR

    WIE DEN BOOM IN KAN VAN MIJN PART IS JAY-Z EN R.KELLY (ps. die janet zit in de gevangenis!!!! wegens pedofilie !!!! finalyy!!)