1. #31
    XxXmoslima 4liveXxX

    Reacties
    409
    13-05-2006

    rachida

    ik lig op mijn buik heerlijk te genieten van de zon. brahim is het water in gegaan. na onze kus hij voelde heerlijk maar verkeerd aan ik kon het niet zijn handen voelden goed op mijn lichaam maar te gelijkertijd ook vreemd en wou ik het ook niet, hem m dan ook zelf afgebroken met moeite. ik wil zo min mogelijk voor hem voelen. bij elke aanraking van hem krijg ik het warm en het gevoel dat ik helemaal rood word en na vanacht helemaal. eigelijk wil ik het gewoon vergeten maar dat lukt niet ik voel nog steeds zijn lichaam tegen de mijne, zijn handen in de mijne, zijn mond tegen de mijne. mar dat allemaal zonder liefde dat is 1 ding dat ik zeker weet.
    ik schrik van de koude druppeltjes die ik op mijn rug voel snel draai ik me en zie brahim daar staan"ow jij ben thet" "sorry heb ik je laten schrikken, maar je moet echt het water in gaan het is heerlijk" ik begon het al aardig warm te krijgen ik stond op deed mijn bril af " dan ga ik even een duik nemen"
    ik liep op het warme zand richting de zee.

    Brahim

    ik doe mijn ogen dicht en laat mijn handen het werk doen, het voel goed aan mijn gedachten gaan naar samira deze zomer hoe ik haar rug insmeerde hoe ik met haar de hele zomer op het strand door bracht wow dat waren pas tijden. samira was een meisje die ik 2 jaar geleden had leren kennen het was verder niks we zagen elkaar alleen elke week we hadden gevoelens voor elkaar maar niemand durfte er voor uittekomen. iedereen dacht ook dat we een relatie hadden, ik zag haar ook als mijn vrouwtje later ik hield echt van hield hield? hou eigelijk maar moet haar zo snel mogelijk uit mijn hoofd zien te krijgen. ik kan het niet tegen over rachida maar zij zal ook wel een vriendje hebben. zo een mooie meid kan noit vrijgezel zijn, ik ben er wel benieuw naar maar durf het niet te vragen. dat was niks voor mij als ik wat wou weten dan vroeg ik het ook gewoon, maar was verder wel rustig. vooral als het om meisjes ging ik playde ze nooit behandelde ze allemaal m et respect. veel heb ik niet echt gehad vergeleken met de algemene marokaanse jongens. "heb je een vriend?" vloepte er opeens uit shiit!! zak dat ik ook ben shit shit!!! "nee" zegt ze zachtjes "jij?, een vriendin bedoel ik dan?" "nee niet echt een vriendin. ik ging naast haar zitten ze draaide zich om zodat we naast elkaar zatten " niet echt een vriendin,maar er was wel een meisje die ik al 2 jaar op het oog had met wie ik me zelf wel in de toekomst zag" " er was ook iemand bij mij maar kende hem pas heb ook meteen het kpntakt verbroken toen ik het hoorde over....ehmmm ...ons huwelijk" zegt ze zachtjes. we beginnen wat te praten over keotjes en kalfjes het is echt een goede meid van wat ik hoor ik vroeg haar naar de vriendjes die ze had ze aarzelde eerst om het te vertellen " eerlijk?" "ja" " ik heb er maar 1 gehad" zegt ze terwijl ze naar me kijkt. ik kijk verbaast op "seriues?" "ja echt, in de 3e klas van de middelbare school, het was best een leuke jongen, iedereen had een vriendje had er helemaal geen behoefte aan wou liever vrijgezel blijven, ik had het ook nooi tervaren. en iedereen pushte me want die jongen vond me al sen tijdje leuk, en ja van het een kwam het ander" zeg t ze lachend "mounir was zijn naam ik heb het niet langer vol gehouden dan 2 weken en sins dien lang leve het vrijgezellen leven" "sjow goed hoor dat zie je nog maar weinig tegewoordig" "zeker en jij? een hele was lijst?" "valt best mee ik was niet echt een player had 1 meisje te gelijk en ook niet zo maar ff van de straat geplukt, maar eerlijk ik heb er wel een paar gehad" er loopt op dat moment een gozer langs met ijsjes ik roep m vraag om 2 ijsjes haal wat geld uit mijn zak, geeft het aan hem en die gozer verdwijnt.
    ik geef het ijsje aan rachida , het was even stil we keken genietend van het ijsje voor ons uit. niemand die wat zei. als ik opzei kijk zie ik haar eten van het ijsje bij haar lip is een stukje achter gebleven." je hebt...ehmmm je lip" zoeken naar het stukje ijs kijt ze me vragend aan. zonder er over na te denken ga ik dichter bij haar zitten en haal het stukje ijs van haar lip met miijn duim. we kijken elkaar aan heel diep heel even we komen dichter bijelkaar ik voek haar lippen nog net niet, we kijken elkaar nog aan ik verdrink bijna in haar ogen het enige wat mij kan redden is een kus. ik voel haar zachte lippen tegen mij aan ze beantwoord mijn kus plotseling laat ze me los en kijkt e me geschrokken aan. "ehmm... ik ga venen een duik nemen" en liep naar de zee, denkend aan die kus die we net deelde.
    Sara Is In The HouSSss Lovin My Girl's:
    Op De Eerste Plaats Mijn Sgat Zineb
    xXxsousouxXx...

    Aicha_chiloha ...

  2. #32
    XxXmoslima 4liveXxX

    Reacties
    409
    13-05-2006

    rachida

    ik kom nat uit de zee lopen, heerlijk was het maar het enige waar ik aan kon denken was die kus. die ene echt kus, i wo het niet maar het gebeurde. ik verloor mijn controle, gelukkig kon ik de kus nog net stoppen ik kan het niet. ik zie brahim zitten en kijkt naar me. ik geef m een glimlach en ga naast m zitten pak mijn zonnebril en zet m op
    "ehmm..." zegt ie aarzelend ik weet dat hij ook schrok van die kus van denet "wat wil je vanavond gaan doen?" " nou ik zou wel het stadje willen zien misschien de stad en daar wat eten" "goed idee". toen we de kamer binnen liepen was ik helemaal op nu al en er wacht nog een hele avond op me. " ik ga even douchen " zegt brahim en verdwijn in de douch. ik ga op het bed zitten en kijk vanuit het bed naar buiten, ik denk aan ismail waarom is hij in mijn leven gekomen hij maakt het alleen maar moeilijker! ik moet m bellen ik moet het m vertellen het is verdomme de neef van brahim.
    ik loop naar naar mijn koffer en kijk wat ik aan doe ik haal er van alles uit het is heerlijk weer buiten en doe dus zeker een jurkje aan, ik haal een mooi groen-achtig jurkje uit mijn koffer daar bij groene teen slippers en een groen tasje. ik et het op jey bed en op dat moment komt brahim de badkamer uit lopen met alleen een handdoek om zijn heupen waardoor zijn bruin gespierde lichaam goed te zien is. "hij is vrij" ik pak mijn beauty case en loop de badkamer in. ik doe de douch aan en laat die warme straal over mijn lichaam gaan. even blijf ik roer loos staan genieten van het water, en voel de tranen opkomen ik begin te huilen, en laat mijn tranen de vrije loop gaan. waarom waarom ik! denk ik ik had het perfecte leventje. weer voel ik die gevoelens opkomen die bijna haat gevoelens voor mijn vader ik word boos e sla met mijn hand tegen de muur, kei hard. ik nam een snelle douch en deed mijn bad jas aan. toen ik de kamer binnen liep was het leeg ik zocht naar brahim, keek op de balkon maar hij was er niet als ik naar het dresior loop zie ik een briefje " ben even bellen brahim" ik leg het briefje neer en kleer me aan, doe een beetje make-up op en uit eindelijk mijn haar die ik los langs mijn schouders laat hangen. op het moment dat ik bezig met mijn tasje in pakken komt brahim binnen lopen. "naar nederland gebeld?" "ja" zegt ie kort af " alles goed?" "jawel" het zal wel goed zijn. als ik m aan kijk zie ik dat hij er verbluffend uit ziet hij heeft een mooie beige pantalon aan met een mooie witte bloes. " je ziet er mooi uit" zegt ie zachtjes " dank je jij ook" "ehmm zullen we?" " ja ff mijn tasje pakken" en liepen samen het hotel uit.
    Sara Is In The HouSSss Lovin My Girl's:
    Op De Eerste Plaats Mijn Sgat Zineb
    xXxsousouxXx...

    Aicha_chiloha ...

  3. #33
    XxXmoslima 4liveXxX

    Reacties
    409
    13-05-2006

    brahim

    ik kijk hoe ze naar de zee loopt. hoe ze haar billen beweegt. ze heeft gewoon het perfecte figuur. ik denk aan die kus die we net deelde die perfecte kus, die zij ook stopte. ik voel me vreemd bij haar, zo voel ik me nooit bij een meisje zelfs bij samira niet. ik ken haar niet eens! ik ben helemaal verzonken in mijn gedachten dat ik niet door heb dat ze aan komt lopen ik kijk haar aan naar het perfecte figuurtje van haar, ze glimlacht en maakt het hele plaatje compleet.
    "wat zullen we vanavond doen?" zeg tik en denk weer aan die kus word er helenaal stil van en krijg mijn woorde niet normaal uit mijn mondze steld voor om vanavond naar de stad te gaanen daar wat te gaan eten. als we in het hotel aan komen loop ik snel de douch in wou nog naar nerderland bellen en had net een gemiste oproep van samira. waarom ik probeerde haar te vergeten ik heb het haar niet verteld omdat ze me anders van gedachte zou veranderen en ik mijn vaders eer zou schaden. ik droog me snel af en wikkel een handdoek om mijn middel en loop de badkamer uit.
    rachida staat onder de douch ik hoor dat ik een berichtje heb ontvangen ik open het bericht: he schatje alles goed ik mis je bel me liefs samira.
    ze maakt allemaal gevoels in me los alles komt naar boven die nachten dat we elkaar belde die nachten dat we samen waren die dagen die we samen door brachten. ik hoor een enorme klap en word uit mijn gedachte getrokken ik schrik "rachida?" ze hoort me niet ik loop naar de badkamer deur en gleur naar binnen ik zie haar naakt onder de douch staan ze huilt. ik bewonder haar lichaam ze ziet me niet gelukkig. ik do ede deur weer dicht en ga naar beneden om te bellen.
    Sara Is In The HouSSss Lovin My Girl's:
    Op De Eerste Plaats Mijn Sgat Zineb
    xXxsousouxXx...

    Aicha_chiloha ...

  4. #34
    XxXmoslima 4liveXxX

    Reacties
    409
    13-05-2006

    brahim

    "allo?" hoor ik aan de andere kant van de telefoon "alo yemma, ik ben het brahim" " aaahh brahim hoe gaat het!!??" zegt ze enthousiast. "hamdoulillah, en hoe gaat het daar?" "goed goed mijn jonge" zegt ze met haar rustgevende stem " is iemand thuis?" "nee ze zijn allemaal weg, en hoe gaat het met rachida?" "goed" zeg ik kortaf "dope ze allemaal de groetjes van me ik bel wel terug als ze er zijn" "waga, let goed op je zelf en rachida" waga a yemma" "beslamma" "beslamma" en leg de telefoon neer. ik mis haar mijn moeder mijn alles, alles wat ze moet mee maken met mij ze is mijn zuurstof zonder haar leef ik niet. opeens denk ik aan het smsje van samira, en twijvel of ik haar moet bellen, of ik het haar moet vertellen. ze komt het toch te weten en dat heb ik liever dat ze het via mij komt te weten. onbewust toets ik het nummer in, ik kon m uit mijn hoofd zo vaak belde ik haar ik mis haar wel we spraken elkaar elke dag en zagen elkaar 3 kee rin de week het is maar dat ze in rotterdam woont en ik in den haag anders zouden we elkaar elke dag zien "met samira hoor ik opeens" ik krijg niks uit mijn mond ik verstijf "hallo?" hoor ik nog een keer ik schraap mijn keel verzamel al mijn moed bij elkaar "he met brahim" zeg ik zachtjes "heeee schatje!!!" ze ze bijna schreeuwend "alles goed waarom bel je me nu pas!" "ehmm ja, maar hoe gaat het met je?" "nu, goed " zegt ze lief"ik heb je gemist" zegt ze zachtjes waarom moet je dat zeggen denk ik zo maakt ze het alleen maar moeilijker " samira ik moet je wat vertellen" "wat is er? is er iets gebeurd toch niks ernstigs hoop ik??" "je moet me beloven dat je me eerst laat uit praten" "ja is goed" met moeite kreeg ik het uit mijn mond " mijn vader heeft ooit een belofte gemaakt aan een man toen ik 2 was" het was stil het was echt moeilijk het brak mijn hart het haar vertellen "een maand gelden moest mijn vader die afspraak na komen, hij kon er niet onder uit, niemand kon m van gedachte veranderen. wallah als ik mocht kiezen zou het nooit gebeurd zijn! echt niet" "maar wat is er dan?" "ik ben getrouwd" zeg ik zachtjes zo zacht dat ze het net kon horen het was stil"wallah ik kon er niks aan doen echt niet" "weet je hoeveel ik voor je heb ogegeven weetje hoeveel ik door heb moeten staan voor jou, al die leugens die ik mijn ouders vertelde, als die ruzies die ik thuis doormoest staan omdat ik laat thuis kwam omdat ik bij JOU was!" zei ze huilend "samira luister ik" ik kon mijn zinnetje niet afmaken of ze had al neergelegd. ikleg de telefoon hard op de hoorn veel mensen kijken me aan. ik haal mijn handen door mijn haar waarom moet het zo gaan.
    Sara Is In The HouSSss Lovin My Girl's:
    Op De Eerste Plaats Mijn Sgat Zineb
    xXxsousouxXx...

    Aicha_chiloha ...

  5. #35
    XxXmoslima 4liveXxX

    Reacties
    409
    13-05-2006

    brahim

    ik loop met rachida door de stad we hebben geen woord gewisseld met elkaar ik deed ook erg kortaf tegen haar in het hotel, maar ik was even chagerijnig. ik denk weer aan samira ik krijg dat laaste zinntje maar niet uit mijn hoofd!" en dat allemaal voor JOU" hoe ze die jou benadrukte het leek net alsof ze mijn hart uit mijn lijf had getrokken en er heel hard op ging stampen, ik had haar nog geprobeer gerust te stellen. maar het mocht niet baten. ik kijk naar rachida ik heb spijt van dat ik zo tegen haar deed. ze kijk om zich heen heel verbaast van alles dat ze zag. ze zag er verbluffend uit wow ze had zich niet beter kunnen kleden, en op dat moment denk ik aan de vorige nacht en toen ik haar net onder de douche zag, snel schud ik die gedachte weg wil niet zo over haar denken en toch weer wel word helemaal gek van mezelf. maar toch blijft samira in mijn hoofd rond dwalen.
    ik ga wat dichter bij haar lopen, ze slingert een beetje met haar tasje het ziet er echt lief uit. "ehmm..heb je misschien een voorkeur waar we gaan eten?" "nee niet echt maar ik denk dat we wel een leuk restaurantje tegen komen" zegt ze en kijk meteen weer voor haar uit.
    na een paar minuten lopen vinden we een leuk reataurantje met live muziek, en gaan op het terras zitten we bestellen wat te drinken en kijken weer zwijgend voor ons uit.

    rachida

    ik begrijp niet waarom hij zo kortaf deed net on het hotel ik vraag het ook alleen maar uit beleefdheid alsof het mij wat boeid denk ik boos. maar ik laat het niet merken anders denk ie nog dat ie makkelijk over me heen kan lopen, en dat is niet zo ! bijna komen de tranen weer naar boven, ik het de afgelopen dagen zo veel gehuild dat ik geloof ik 2 kilo ben afgevallen en veel at ik ook niet. hij vroeg me net of ik een voorkeur had naar wat we gaan eten nou nee niet echt krijg toch geen hap door mijn keel. we zaten op het terras maar voor ons uit te kijken, er waren hier veel touristen en het was heerlijk weer net marokko.
    ik zie uit mijn ooghoeken dat brahim steeds naar me kijkt maar schenk m geen aandacht. ik genoot van de warmte de mensen het het muziek dat ik hoorde. "can i take your order?" zegt de kelner ik oos wat uit het menu wist mijn god niet wat het was, alleen dat er geen vlees in zat, brahim nam het zelfde na-aper dacht ik. "dus" zeg hij opeens"dus...." zeg ik met een fake-glimlach. "sorry dat ik net zo kortaf deed in het hotel" alsof hij mijn gedachte kon lezen. "maar het is zo dat...ik belde mijn moeder en dacht weer aan wat mijn vader me had geflikten....., nou het spijt me" "maak niet uit" zeg ik en nam een slok van mijn drinken. we begonnen een gesprke over koetjes en kalfjes meeren deels ging over onze jeugd waar en hoe we die mee maakte ik heb echt galche dee avond het eten eten was heerlijk, na het eten mamnen we nog een drankje. "dus ik had heel wat problemen veroorzaakt" zeg brahim toen hij net bij kwam van een lachbui waar ik nog in zat" ik zou echt niet bij jou op school willen zitten!" en weer beginnen we te llachen. brahim rekende af, en liepen weer terug naar het hotel, en onderweg ging het zo door ik heb in geen tijden zo gelachen was was helemaal kapot van binnen. ik heb nog een zonnebril gekocht bij een van die kraampjes en brahim dezelfde maar dan voor heren.
    "woow wat doen mijn voeten pijn" zeg ik als ik op het bed plof " dat jullie op die hakken kunnen lopen is al een kunst opzich!" "haha moet je ook is proberen het went!" "i'll pass" "ik spring even onder de douche" zegt brahim die nog helemaal in zijn lachbui zit "is goed" ik liep naar mijn koffer en haalde er een nacht hemd uit trok m aan. ik kamde mijn haren door en zat voor de spiegel naar mezelf te kijken was al aardig bruin geworden al zeg ik het zelf, en nam mezelf aan om poepie bruin terug te gaan. ik liep naar het bed ik keek er naar en mijn gedachte gaan naar de vorige nacht toen hier de "liefde" werd bedereven ye right! rot toch op weer komt die boosheid omhoog. en sla op die kussen die ik daar zie. waarom? dnek ik weer ik dnek dat ik daar nooit antwoor dop zal krijgen. ik ga in het bed liggen ik pieker nog een beetje ovber ismail ho eik dat ga doen en val met die gedachte in slaap
    Sara Is In The HouSSss Lovin My Girl's:
    Op De Eerste Plaats Mijn Sgat Zineb
    xXxsousouxXx...

    Aicha_chiloha ...

  6. #36
    XxXmoslima 4liveXxX

    Reacties
    409
    13-05-2006

    brahim

    als ik onder de douch sta denk ik aan deze avond, het was zo gezellig. nooit gedacht dat zij die streken uit kon halen, maar ja ik ken haar ook helemaal niet. even was ik samira vergeten, ik vergeleek haar met haar maar het zijn 2 totaal verschillende meiden, samira was meer de prater en was nooit verlegen, rachida daar in tegen was heel bescheiden wel grapppig en soms bijdehand maar heel verschillend ook qua uiterlijk. nee, ik moet samira uit mijn hoofd zetten! ik kan dit niet doen tegen over rachida. ik loop de douch uit, wikkel een handdoek om mijn heup en loop de badkamer uit. als ik de kamer in loop zie ik dat ze al slaapt, ik kleed me om en ga bij haar liggen. ze ligt met haar gezicht naar me toe. ze heeft een heel lief klein gezichtje, zelf zonder make-up is ze mooi voor zover ze make-up gebruikt. ik hoor aan haar adem haling dat ze in diepe slaap is, en val ook in slaap.
    BAAAM!!! dat was de grond auww!! en schrik wakker, "tfoeee" ben gewoon van het bed gevallen!!! auuww damnn mijn elleboog! "gaat het hoor" ik opeens "ja alleen mijn elleboog doet een beetje pijn!" ik sta op en ga op het bed zitten, rachida komt naast me zitten. "zal ik er naar kijken?" "hmm zolang je het niet erger maakt maakt het me niet uit" ik voel haar zachte kleine handen over mijn elleboog gaan "hmm ik denk dat het gekneusd is" ze kijkt me aan en begint kei hard te lachen "sorry maar moest er ff uit" ik begin mee te lachen "ja lag maar, mijn elleboog moet straks geamputeerd worden!" "haha aansteller" "wacht even" zegt ze loop naar de telefoon hoor haar wat babbelen en legt m neer "wat heb je gedaan" " ff ijs laten bezorgen" na 2 minuten hoorde we geklop op de deur rachida springt op doet haat badjas aan en doet de deur open ze neemt de bak met ijs aan en doet de deur weer dicht. ze loopt naar de badkamer en komt eruit met een kleine handdoek, doet het ijs er in en legt het op mijn elleboog die al aardig dik begint te worden. "nou laat dit er op en dan neem ik even een douch, en.....probeer op het bed te blijven wil je?" "zegt ze met een grijns op haar gezicht "yek!!" en zie haar lachend de douch in lopen. ze heeft me egwoon verzorgt. maar hoe kan ik van het bed zijn gevallen? denk ik en opeens herriner ik mijn droom weer. ik droomde over samira ze zag er prachtig uit ik wou naar haar toe maar toen zag ik rachida die r naast stond samira rende weg rachida ook probeerde ze achter na te rennen alleen kwamen mijn benen niet in bewegingik hoorde haar roepen "en dat allemaal voor JOU!!" achter mekaar en hoorde rachida huilen "ik wil dit niet ik wil dit niet" ik rene ze achterna maar kwam maar niet in de buurt, en toen voelde ik de grond.
    Sara Is In The HouSSss Lovin My Girl's:
    Op De Eerste Plaats Mijn Sgat Zineb
    xXxsousouxXx...

    Aicha_chiloha ...

  7. #37
    XxXmoslima 4liveXxX

    Reacties
    409
    13-05-2006

    ik heb vannacht geen oog dicht gedaan, ik werd wakker toen ik voelde dat brahim in bed was komen liggen. Het voelde vreemd aan, ik bleef dood stil tot hij in slaap viel wat gelukkig niet lang duurde. Ik heb de rest van de avond gehuild tot ik geen traan meer over had, het deed pijn heel veel pijn. Ik gaf de schuld aan mijn vader, het was zijn schuld ik zou het hem nooit kunnen vergeven. Hij heeft gewoon 2 levens helemaal kapot gemaakt, verwoest. Ik wou zo graag gewoon dor studeren moest nog maar 1 jaartje dan was ik klaar had ik mijn diploma en kon ik een baan gaan zoeken, en op mezelf gaan wonen. Aan trouwen dacht ik niet eens, ik wou het nog lang niet ik wou eerst alles op een rijtje hebben beetje sparen, reizen. Maar nee meneer moest weer alles verpesten. Ik heb mezelf voor genomen om geen traan meer te laten ook al is het zo moeilijk omdat ze zomaar komen.
    Ik stap het bad uit, en trek mijn badjas aan. Kijk in de spiegel en zie dat mijn wallen weg zijn getrokken maar niet helemaal.doe een crémetje op en loop dan de kamer in om te kijken hoe het met brahim gaat. Meskien hij is net van het bed gevallen, ik hoorde hel allemaal het dekbed werd opeens van me afgetrokken, en hoorde doen een harde knal. Ik wou hard lachen maar was bang dat hij dat niet waarderen, en moest dus erg mijn best doen om me in te houden, maar op een gegeven moment moest het er gewoon uit.
    Als ik de badkamer uitloop zie ik dat brahim op het balkon een sigaretje aan het roken is, loop naar m toe en ga naast m staan. “het is niet goed voor je”zeg ik als ik uit de wind ga staan “hmm…he?, oow dit bedoel je”zegt ie als ie zijn sigaret omhoog houd. Ik knikte “ik had een oom de eraan dood is gegaan zeg ik als ik omlaag kijk “ow…..ehmm sorry”zegt ie als hij zijn sigaret weggooit “dat was mijn laatste in mijn leven!” en gooit zijn pakje sigaretten er achter aan”hahaha daar hou ik je dan aan” en geef m een knipoog. He wat doe ik nou ik schrok een beetje van mezelf shit, ik loop snel naar binnen opzoek naar mijn spullen, doe zo normaal mogelijk maar ben eigelijk helemaal in paniek. Ach overdrijf toch niet zo denk ik, ja maar waarom hij ik wil dit helemaal niet hij moet niet denken dat ik dit wil.
    Ik loop naar mijn koffer haal er een spijker broek uit en een wit truitje. Ik loop naar de badkamer kleed me om doe mijn haar in een staartje en loop de badkamer weer uit. Ik zie dat hij op het bed zit helemaal klaar om te gaan met mijn tas op zijn schoot, “zullen we naar het strand?” “ik twijfel wou eigelijk even alleen weg maar kon het niet maken “ja is goed, even mijn spullen bij elkaar zoeken””is al gebeurd zegt ie als ie van het bed springt met mijntas in zijn handen. “je hoeft alleen maar je match zonnebril te zoeken, want die kon ik niet vinden en wou niet in je tas zitten” zegt ie als hij naar zijn zonnebril wijs met een big smile”haha nou is goed ik ga m even pakken” “dan ga ik alvast naar beneden en maak ik een reservering voor vanavond in het restaurant” “is goed” en hij loopt de deur uit. Ik loop naar mijn tas en graai erin opzoek naar mijn zonnebril. “aha hier ben je”zeg ik als ik m uit mijn tas haal. Even mijn lipgloss zoeken. Als ik naar de kaptafel loop zie ik de telefoon van brahim daar liggen. Ik hoorde dat hij gister een paar berichtjes heeft gehad zal wel jawad zijn. Mijn lipgloss lag er naast toen ik mijn lipgloss wou pakken, ving ik per ongeluk iets op uit het berichtje: “maar hou nog steeds zielsveel van je, en wil alleen jou en ik zal je krijgen ook xxx samira”. Ik liet alles vallen wat ik vast had, ik pakte de telefoon op en kijk naar de datum. En zie dat hij m had ontvangen toen ik in bad was gegaan. Mijn hart staat stil, niet omdat ik zo van hem hou, maar om die woorden “en zal je krijgen ook” ik ga op het bed zitten. “geweldig”zeg ik hard op ik zit opgeschept met een player, iemand die graag van 2 walletjes eet. “verdomme!!!” ik ga het hem gewoon vragen, nee dan kom ik zo jaloers over, nee ik wil het nu weten niet dat als we 10 jaar verder zijn en ik er achter kom dat hij er een 2e vrouw op na houd.
    Sara Is In The HouSSss Lovin My Girl's:
    Op De Eerste Plaats Mijn Sgat Zineb
    xXxsousouxXx...

    Aicha_chiloha ...

  8. #38
    XxXmoslima 4liveXxX

    Reacties
    409
    13-05-2006

    brahim

    tfoee verdomme mijn elleboog doet echt pijn! ik sta op en loop naar het balkon en steek een sigaretje op, ik neem ene hijs en adem het heel langzaam uit alsof het de pijn weg neemt, na deze neem ik er nog een net toen ik nog een hijs wou nemen hoor ik "dat is niet goed voor je" ik keek achter me daar stond rachida" dit bedoel je?" zei ik toen ik mijn sigaret omhoog hield "mijn oom is er dood aan gegaan" en ze keek naar beneden meskiena 'ehm..sorry" en gooi meteen die sigaret weg "dat was de laatste in mijn leven!" ik vond het ook tijd om te stoppen. "daar hou ik je aan " zei ze met een lach, en gooi meteen de rest van mijn pakje erachter aan. ze kijkt me aan en geeft me een knipoog ik keek haar aan was best verbaast het maakte veel in me los, ze liep meteen na de knipoog weg. ze pakte haar kleding e liep naar de badkamer. ik voelde een trilling in mijn zak, mijn telefoon ik haal mijn telefoon uit mijn zak en zi edat ik een berichtje ontvangen heb ik open het berichte en zie dat ie van samira is. " ik heb de hele nacht aan je liggen denken, ik miste je je lippen, je armen, je aanwezigheid, je geur je alles ik miste jou ik wou je hier hebben bij mij, ik kan je niet vergeten ik hou van je xxx samira" ik heb vanacht met haar liggen smsen, ik was alles en iedereen vergeten het was net weer als vroeger hoe ik in mijn bed lag en met haar smsde, alleen was er nu een klein verschil was getrouwd en lag met mijn vrouw in bed, ik walgde van mezelf ik was getrouwd maar stuurde smsjes naar samira wat een getrouwde man niet kon maken. ik stuurde haar een smsje :" he schatje ik heb je ook gemist het liefst was ik nu bij jou, maar samira je moet weten dat het iet kan ik ben getrouwd, maar hou nog steeds ziels veel van je liefs brahim" nog voor ik het door had had ik m al verzonden. ik had er spijt van ik keek voor me uit wreef over mijn zere elleboog die al aardig dik is geworden, maar rachida meskiena had me verzorgd belde naar de roomservice voor ijs en binde het om mijn elleboog. op dat moment krijg ik een smsje :" “maar hou ook nog steeds zielsveel van je, en wil alleen jou en ik zal je krijgen ook xxx samira" ik wist niet wat ik hier van moest denken. ik legde mijn telfoon op de tafel en pak allemaal spullen bij elkaar. ik pak de tas van rachida stop er 2 handoeken in zonnebrand creme en andere dingen die we nodig zouden kunnen hebben. ik zoek naar haar zonnenbril die we gister samen hadden gekocht maar kan m niet vinden, als ik alles bij elkaar heb ga ik op het bed zitten op dat moment komt ze de douche uit lopen ze ziet er prachtig uit heel simpel een spijker broek met een wit truitje maar het staat haar perfect ze heeft het figuur er gewoon voor. "zullen we naar het strand?" "ehmm ja is goed even mijn spullen elkaar zoeken" " is al gebeurd" zeg ik als ik haar tas omhoog hou en van het bed spring. " je hebt alleen je match zonnebril nodig" zegh ik als ik naar mijn zonnebril wijs. "als jij m zoekt ga ik naar beneden om een reservering te maken voor vanavond in het restaurant." en loop naar beneden, maar de reservering en ga op de bank zitten in de grote hal bij de trap, het duurde even maar daar kwam ze al aanlopen. als blikken konden doden dacht ik toen ze me aan keek "zullen we" zegt ze als ze langs me loopt. ik stond op liep haar ahcter na" owja" zegt ze als ze zich omdraait "je had je telfoon laten liggen " zegt ze terwijl ze mijn telfoon in mijn handen drukt ik zie dat ze tranen in haar ogen heeft shiit nee dacht ik shitt laat haar alsjeblieft het berichtje niet hebben gelezen, ze draaide zich om en liep weg tfoeee shit ze heeft het berichtje gelezen. "rachida laat het me uitleggen" roep ik als ik achter haar aanloop "er valt niks uit te leggen ik zit hier gewoon opgescheept met een player "roept ze terug. dat waren woorden die me echt raakte ik verstijfde en keek hoe ze weg rende. ik vervloekte mezelf tfoee wat een kneus ben ik ze3ma een man tfoee nu walgde ik helemaal van mezelf
    Sara Is In The HouSSss Lovin My Girl's:
    Op De Eerste Plaats Mijn Sgat Zineb
    xXxsousouxXx...

    Aicha_chiloha ...

  9. #39
    XxXmoslima 4liveXxX

    Reacties
    409
    13-05-2006

    rachida

    ik heb geen traan meer over, ik had mezelf nog wel beloofd geen traan meer te laten. om wie nog wel, nee het gaat nier om HEM. maar om wat hij me heeft geflickt. hoe durft hij ik had het niet van hem verwacht, a trut denk ik je kent m net 3 dagen. ik heb besloten mijn spullen zo te pakken en een aparte kamer te nemen, tot we terug gaan naar huis, bij die gedachte raakte ik verward ik heb geen thuis meer. ik wil niet bij die sukkel gaan wonen, maar kan ook niet naar huid en het zou een schande zijn als ik bij mijn ouders thuis zou gaan slapen. ik dacht meteen aan laila, ik zou bij haar kunnen logeren ven tot ik wat voor me zelf had. ik weet het nog niet ik moet nu een slaap plaats zien te vinden, ik kijk voor me uit en zie de zon onder gaan ik heb hier een paar uur gezeten en voel mijn buik knorren, even wat eten en dan naar het hotel. ik pak mijn tas en loop naar een restaurantje en ga eerst naar het toilet mijn gezicht bij werken. ik was mijn gezicht doe mijn lippen en loop weer naar buiten. ga op het terras zitten en bestel wat te drinken. er gingen allemaal dingen door mijn hoofd, mijn familie, wat hij me heeft geflikt, mijn leven hoe het er nu voor staat, nooit gedacht dat ik dit ooit zou mee maken. ik weet ook niet waarom ik het mee maak, elmatoub haal ik me voor en neem een slok van mijn drinken.
    het is aardig laat en donker geworden ik nam aan naar het hotel toe te gaan, het was best een eind lopen maar dat vond ik nu even niet erg, alleen deden mijn voeten erg pijn van al dat lopen het zijn ook niet echt slippers om zo lang en zo veel op te lopen, als ik even niet oplet loop ik tegen iemand op "verdomme" zeg ik als ik die persoon aan kijk. wooow denk ik, zulke ogen heb ik nog nooit gezien. "sorry" hoor ik opeens "nederlands?" zegt ie als hij me vragend aan kijkt "ja, jij ook neem ik aan" zeg ik als ik mijn haar goed zet, ik kijk m aan hij is een mooie jongen rond de 24 groot breed lijkt een beetje op brahim gaat er door mijn hoofd. "op vakantie?" vraagt hij, ik wist even niet wat ik moest zeggen "ehmmm ja soort van, jij?" "ja met een paar vrienden die ik nu even kwijt ben, en waar ik naar op zoek was" zegt ie als hij rond kijkt ik bewonder hem het is echt een leuke jongen. "nou dan zal ik je niet verder storen bij je zoekttoch" en loop weer verder. "nou ik vin dhet niet erg om gestoord te worden door jou"zegt ie als hij heel lief naar me lacht, en inmiddels naast me is komen lopen. "dus vertel eens waar kom je vandaan uit nederland?" "uit den haag en jij?" "hee ikke ook!!" "dacht ik al is aan je accent te horen" we liepen wat verder en pratte over van alles en nog wat, et was zo een lieve jongen, ik vergat even alles, wat er eerder op de dag was gebeurd. het voelde goed ik had dit even nodig het leek alof hij ech tom me gaf, we liepen samen naast elkaar ik stoorde me er niet aan normaal zou ik m allang uitgescholden hebben maar nu genoot ik van zijn gezelschap, "zullen we een terasje pakken?" ik twijfelde "ik weet niet het is al aardig laat en moet nog naar mijn hotel toe" "ik loop met jemee even snel" en stemde toe we bestelde een drankje en dronken het op ik voelde me goed bij hem "maar mag ik vragen wat je naam is?" vroeg ik hem "ow sorry helemala vergeten, komt vast door je schoonheid" Ik bloosde "novel" zegt ie als hij zijn hand uit steekt "en jij bent?" "rachida" "die naam pst perfect bij je schoonheid" ik proffesional denk ik maar schenk er verder geen aandacht aan. na even gepraat te hebben stel ik voor om te gaan. wel open samen over de boulevard opweg naar mijn hotel want niet ver meer is, "als je het niet erg vind loop ik het laatste stukje alleen" waarom ik dat zei weet ik ook niet "ja, tuurlijk ik begrijp het wel" hij kwam dichterbij me staan we keken elkaar zwijgend aan. ik voelde zijn lippen dichter bij me komen, hij wou me zoenen, nee denk ik jawel payback nee dacht ik weer ik verlaag me neit tot zijn niveau. net als hij me wilt zoenen draai ik mijn hoofd om "sorry ik kan het niet" als ik omhoog kijk zie ik een bekent persoon staan die me staat aan te kijken.......
    Sara Is In The HouSSss Lovin My Girl's:
    Op De Eerste Plaats Mijn Sgat Zineb
    xXxsousouxXx...

    Aicha_chiloha ...

  10. #40
    XxXmoslima 4liveXxX

    Reacties
    409
    13-05-2006

    ik wist niet wat ik moest denken of doen, hij stond daar maar te kijken hij bewoog niet hij staarde alleen maar. en novel meskien hij begrijpt er niks van, "sorry,ehmm..........hallo?" ik hoorde hem praten maar ik verstond het niet. "ehmm sorry, zei je wat?" hij keek mij aan en toen brahim, " ken je hem?" "ehmm, nou nee niet echt, maar sorry vond het heel gezellig maar moet echt gaan" en liep weg ik wist even niet waar naar toe als ik daar maar weg was ik hoorde hem nog mijn naam roepen, maar reageerde er niet op.
    ik liep het hotel binnen het was aardig laat, was helemaal dood op mijn hoofd deed pijn en om maar niet over mijn voeten te beginnen. ik liep naar de receptie, en boekte een kamer. na dat ik mijn kamer had geboekt liep ik naar de liften om mijn spullen te gaan halen. ik loop de kamer in als ik de deur open doe zie ik meteen het bed ik kijk het vol afschuuw aan, klootzak denk ik. ik pak snel mijn spullen en verdwijn weer. ik loop naar de lift toe ik zit nu 3 etages hoger. als de deuren open gaan, en ik net wil instappen zie ik brahim staan. we kijken elkaar aan, zonder te knipperen. het leek wel een uur het waren maar misschien 10 seconden. hij doet een stap mijn richting op en kijkt naar mijn spullen. "laten we alsjeblieft praten" zegt ie met een hele rustige stem "nee sorry ik moet even alleen zijn ik heb even geen zin om jouw te zien" "alsjeblieft het is niet wat je denkt" "het is precies wat ik denk, hoe zou jij het vinden als ik berichtjes naar een jongen zou sturen en jij zou naast me liggen met daarin, ik ben het liefst ook bij jou!" ik begon steeds harder te praten "ik heb ook trots denk maar niet dat je achterna kom lopen en je alles vergeef, je bent echt een man echt waar." kijk ik m aan met een sarcastische blik. "en weet je, ik begrijp je wel want ik dwing mezelf altijd om met jou samen te zijn, laat staan met jou in 1 bed slapen" ik wou me omdraaien en de lift in lopen, maar moest nog wat kwijt " en tijdens ons huwelijksnacht, deed ik als of het iemand anders was" ik liep de lift in, ik wist dat mijn woorden hem raakte, hij keek me aan "sorry" kwam er nog uit zijn mond toen de deuren dicht gingen, ik had meteen spijt om wat ik alles had gezegt maar het moest er gewoon uit hij moest het weten.
    Sara Is In The HouSSss Lovin My Girl's:
    Op De Eerste Plaats Mijn Sgat Zineb
    xXxsousouxXx...

    Aicha_chiloha ...

  11. #41
    XxXmoslima 4liveXxX

    Reacties
    409
    13-05-2006

    ik heb 2 dagen op mijn kamer gezeten, en niks gedaan. ik wou hem niet zien en het beste kon ik dat doen door op mijn kamer te blijven. ik begrijp mezelf niet, waarom ik hier zo zwaar over doe. ik word moe moe van deze gedachtes ik heb de eerste nacht geen oog dicht gedaan, heb de hele nacht liggen piekeren. ik dacht steeds van hij zou nu wel met haar bellen of smsen. ik weet nog steeds niet wat ik ga doen als ik in nederland ben ik kan niet naar laila waarom weet ik niet maar kan het niet. ik denk dat ik wel daar gewoon op de bank ga liggen slapen.
    ik sta op loop naar het balkon het is misschien een uur of 11. ik kijk naar de zee. ik heb genoeg binnen gezeten, ik ga niet mijn kans verpesten om van griekenland te genieten. "ik ga naar het strand" zeg ikopeens " damnn ik begin nu ook al tegen mezelf te praten" ik pak snel mijn spullen en loop naar beneden. het zand is ongeloofelijk heet en huppel een beetje over het zandsnel leg ik mijn handdoek neer en ga er op staan. ik voel dat ik word aan gekeken ik kijk om me heen maar zie niemand staan, ben echt gek aan het worden denk ik. ik kleed me uit smeer me in en ga liggen. heerlijk, de zond de zee het zand ik heb mijn muziek op en ontspan denk nergens aan en blijf zo heerlijk liggen. ik merkte dat het opeens wat donkerde werd ik deed mijn ogen open keek omhoog en zag m staan. "mag ik even storen?" ik had er eigelijk geen zin in maar vond het zielig, maar ik heb nu eigelijk ook wel iemand nodig om mee te praten. " ja tuurlijk" en schoof een beetje op " en hoe gaat het dame?" "al hamdoulilla, met jou?" "rustig" en stil was het .ik had gewoon het gevoel dat hij over de vorige keer dat ik wer rende zou beginnen en was snel wat aan het verzinnen wou hem niet vertellen hoe het echt zit. " ehmmm...mag ik vragen wat er was de vorige keer?" ik ging recht op zitten en deed mijn zonnebril op, op een een of andere manier vertouwde ik hem toch wel en wil ik het vertellen ik moet ook mijn ei kwijt. " ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, het is namelijk nogal persoonlijk en pijnlijk." "luister" zei hij heel lief terwijl hij mijn hand vast pakt "je kan me echt vertrouwen ik zal je niet oordelen ik zal je helpen als het kan ik hou het voor me niemand die het zal weten, en als je het niet wilt hoeft niet ik zal je niet dwingen". het klinkt raar maar die woorden stelde me gerust, hij keek me vragend aan. ik deed mijn zonne bril af en vertelde hem het hele verhaal van het begin tot het eind het voelde goed er ging een last van mijn schouders af. het lukte me natuurlijk niet om het droog te houden. maar voelde ook dat ik de hele tijd bekeken werd. maar was te druk bezig met mijn verhaal te vertellen. ik vertelde hem alles van mijn vader tot readouan van ismail tot samira van laila tot jawad en natuurlijk brahim die mijn leven gewoon heeft verpest
    Sara Is In The HouSSss Lovin My Girl's:
    Op De Eerste Plaats Mijn Sgat Zineb
    xXxsousouxXx...

    Aicha_chiloha ...

  12. #42
    XxXmoslima 4liveXxX

    Reacties
    409
    13-05-2006

    brahim

    ik zit op mijn balkonnetje heerlijk van de zon te genieten, even nergens aan denken. ik had hoofdpijn van al dat gepieker, hoe kon het gebeuren dat ze het heeft gelezen. toen wist ik het ik had mijn telefoon niet afgesloten toen ik m weg deed. "tfoee" ik voel me nu echt verkankerd. ik weet niet hoe ik dit goed moet maken, ik heb haar 2 dagen niet gezien niet gehoort ik wil weten waar ze is ik heb na gevraagt of ze beneden wisten welke kamer ze zat maar dat wouden ze niet vertellen. ik stond op keek in de spiegel en zag een baard van een paar dagen oud, het is nog best vroeg ik besloot ene douch te nemen en dan wat te gaan doen. het doet me goed zo een douche, ik kleed me om en oop naar het balkon als ik net mijn zonnebril wil pakken zie ik iets uit mijn ooghoeken het leek net alsof het zei kijk naar me het viel gewoon op. als ik goed kijk zie ik rachida op het zand lopen nou ja lopen het was eerder hinkelen het zag er echt schattig uit en moet er om lachen. ik ging er bij zitten en bleef staren, ik kijk naar haar wel gevoormde lichaam het was alsof ik werd gehypnotiseerd. ik kon mijn ogen niet van haar af houden. ik denk weer aan die avond dat ze daar met die jongen stond hij owu haar kussen maar zij wende zich af ik zag alles gebeuren ik zag ze al wat langer ik was ze niet gevolgd of onbewust misschien wel. ik was op gelucht toen ze hem niet wou zoenen en ook weer schuldig omdat ik die smsjes had gestuurd naar samira ik heb meteen mijn telefoon uit gegooit en niet meer aan gedaan. ik word uit mijn gedachte verstoord als ik zoe dat een jongen naast haar komt zitten, ik ga meteen recht op zitten en mijn ogen zijn helemaal op hun gericht mijn gedachte is bij hun. ik ben net een roofdieren dat naar zijn prooi zit te kijken en te wachten om aan te kunnen vallen. ik zie elke beweging elke ker dat ze elkaar aan kijken en aan raken. ik zie dat hij zijn arm om haar heen doet en dichter bij haar gaat zitten. ik voel een steek van jalouzie opkomen ik ga staan maar verlies ze geen seconde uit het oog. ik probeer haar gezicht te zien maar dat gaat een beetje moeilijk door die sukkel die helemaal over haar heen hangt. "tfoeee ya ******* wat doet hij" ik word boos, ik moet haar spreken en die sukkel moet weg bij haar ik loop het balkon af om zo snel mogelijk bij haar te kunnen zijn.

    thalla:blauwkus:
    __________________________
    Sara Is In The HouSSss Lovin My Girl's:
    Op De Eerste Plaats Mijn Sgat Zineb
    xXxsousouxXx...

    Aicha_chiloha ...

  13. #43
    XxXmoslima 4liveXxX

    Reacties
    409
    13-05-2006

    ik loop zo snel als ik kan naar beneden zonder op te vallen bij de andere gasten. wat een sukkel hoe hij aan haar hing, zijn arm om haar heen. hij moet gewoon bij haar uit de buurt blijven, klaar.
    ik zocht ze terwijl ik over het zand liep, het zand was heet heel heet maar ik voelde het niet ik was boos, op die sukkel ajoow. ik kon ze niet vinden als ik even stil sta zie ik ze zitten en loop er meteen naar toe. ik zie dat ze voor over gebogen zit en haar gezicht in haar handen. die sukkel ziet me aan komen en kijkt me aan " hallo, mag ik even storen" zeg ik als ik m aan kijk en nog geen 10 centimeter van m af sta " laat me raden jij bent brahim" zegt novel met een grijns op zijn gezicht. " en wie mag jij dan wel niet zijn?" "novel aan genaam" ik blijf m strak aan kijken en schud zijn hand en hou m strak en stevig vast. rachida is inmiddels al op gestaan en er bij komen staan " mag ik weten wat je komt doen?" zegt ze terwijl ze haar handen in haar zij legt "ja, ik wil met je praten" "nou heb jij even pech dat ik daar geen zin in heb, dus als je het niet erg vind heb ik liever dat je nu vertrekt" haar ogen zijn helemaal rood "heb je gehuild?" vraag ik heel zachtjes ik was echt bezorgt "nee dat is....ehm zand" dat geloofde ik niet natuurlijk "wat is er gebeurd?" "er is niks gebeurd" zegt novel als hij er bij komt staan" luister gozer" zen ik als ik me naar hem omdraai "ik zeg je een ding rot op en laat me je nooit meer zien, laat haar en mij met rust wil je" "zodat je haar weer kunt kwetsen, je weet niet wat je met haar doet man...." hij werd onder broken door rachida "novel het is goed, ehmm... ga maar" "weet je het zeker" "ja, dank je van denet" hij fluisterd wat in haar oor en ze knikt naar hem. ik kijk m strak aan hij loopt langs me "sukkel" hoor ik als hij langs me loopt "wat!, zeg het in mijn gezicht dan! als je zo een man bent om het te zeggen zeg het hard op dan!" ik was boos alleen heeft hij het nu erger gemaakt. hij draait zich naar me om "sukkel" zegt hij als hij in mijn ogen kijk en me blijft aan kijken. ik kon mezelf niet in bedwang houden en voor ik het wist voelde ik zijn gezicht tegen mijn vuist, hij viel op de grond. "wat doe je!" zegt rachida als ze naar hem toe loopt en hem ondersteund "het...het was niet mijn bedoeling. hij staat opvoeld met zijn hand over zijn kaak, hij heeft een bloedlip, ik was geschrokken dit was niet mijn bedoeling, maar hij vroeg er gewoon om. rachida komt voor me staan " ik ken je nu 4 5 dagen, boeid me niet. en in die 5 dagen heb jij me meer geflickt dan wat er heel mijn leven is gebeurd. ik wou je de kans geven alles uit te leggen, maar die heb je bij deze verknalt. heb je daar lol in ofzo? hm? alles verstoren en verpesten, je bent er wel goed in. dus als je het niet erg zind heb ik liever dat je nu vertrekt" deze woorden raakte me heel hard. ze bleef me aan kijken zonder enige emotie te tonen. novel had in middels al zijn bloed weg geveegt. ze doet net als of ik er niet ben, en loop weg. met het idee in mijn achter hoofd dat ik er achter kom waar ze nu overnacht.
    Sara Is In The HouSSss Lovin My Girl's:
    Op De Eerste Plaats Mijn Sgat Zineb
    xXxsousouxXx...

    Aicha_chiloha ...

  14. #44
    XxXmoslima 4liveXxX

    Reacties
    409
    13-05-2006

    ik zag brahim weg lopen, waar haalt hij het gore lef vandaag dacht ik.
    "gaat het weer?" vraag ik novel " jawel, het is niet zo erg. damnn die gozer kan slaan dat moet ik je eerlijk toegeven" "nou dan is dat het enige waar hij goed in is" ik ging zitten ik had meteen nergens zin
    meer in. "ik denk dat ik maar naar mijn kamer ga, hij heeft meteen heel mijn dag verpest" "he, laat hem niet je leven leiden!" zei hij bezorgd "dan ga ik maar je weet me te vinden als je me nodig hebt"
    "ja thanks" en weg was hij ik pak mijn spullen bij elkaar en vertrek.
    ik plof op het bed en star naar het plafon " wat zal ik doen vandaag?" ik ga vandaag wat spulletjes kopen voor iedereen in nl. ik loop de badkamer in en neem een douch. als ik de badkamer uit komen loop ik naar het balkon en voel ik de warme lucht. ik krijg tranen in mijn ogen waarom moest het zo lopen, ik haat mijn leven nu. ik loop weer naar binnen en kleed me om een roze rok en wit truitje, ik laat mijn haar los hangen. ik zoek mijn tas en haal al mijn spulletjes eruit om het in de andere tas te doen. als ik al die spulletjes een beetje bekijk dan zie ik opeens een papiertje met een nummer op. ik bekijk het papiertje 0654649585 er staat geen naam bij zo even proberen denk ik. opeens hoor ik geklop op de deur. wie kan dat nou weer zijn ik loop naar de deur en open m. ik schrok was verbaast was blij om hem te zien maar toch ook weer niet hoe weet hij waar ik zit. we kijken elkaar aan het leek uren het waren misschien 10 seconden. "wat doe je hier?" zei ik met een trillerige stem "hoe weet je waar ik zit?" "kunnen we alsjeblieft praten?" "nou ik weet niet of ik daar zo een zin in heb" hij heeft een baard van een paar dagen oud wat m geweldig staat "alsjeblieft" zegt hij lief. ajoow ik ga hier nog spijt van krijgen. ik doe een stap opzij zodat hij naar binnen kan lopen . hij gaat op het bed zitten "ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen" "bij het begin" zeg ik droog als ik door de kamer heen loop. hij vertelde me over samira dat hjij haar 2 jaar geleden heeft leren kennen " het is nooit wat geweest, niet echt, maar het leek wel zo. we gaven elkaar kadootjes op valentijn. je kon best zeggen dat we een koppel waren. maar ja toen kwam mijn vader een maand geleden mij vertellen dat ik moest trouwen. mijn eerste antwoord was natuurlijk nee, maar ben er toch mee accoord gegaan. ik heb haar sins dien niet meer gesproken. ze belde me vaak stuurde me vaak smsjes maar beantwoorde ze niet ik moest haar vergeten omdat ik een toekomst had met iemand anders, jou" en keek toen naar me op, ik was inmiddels naast m gaan zitten. " maar ze moest het weten en ik wou niet dat ze het via via zou horen, dus belde ik haar dat was die ene avond dat ik chagarijnig was, dat was door haar. ik had haar gebeld ze was boos ik neem het haar ook niet kwalijk ik zou ook woedend zijn. maar toen kreeg ik berichtjes van haar ik moest het haar gewoon uitleggen hoe het zat. en toen was het opeens weer als vroeger ik had geen controle over mezelf ik typte het opeens in en verstuurde ze, het was niet om jou maar het was de situatie. ik heb mijn telefoon ook uit gedaan sins die avond en niet meer aan gedaan" ik luisterde, ik voelde tranen opkomen maar kon ze net nog binnen houden "luister" hij draaide zich naar mij "het spijt me, wallah het spijt me. ik begrijp je echt waar. het is niks tussen ons en het zal niks worden, ik neem in nederland meteen een nieuw kaartje en zoek ook geen contact meer met haar" ik knikte wist niet wat ik moest zeggen ik geloofde het wel door hoe hij het vertelde hoe hij over haar sprak en hoe hij me aan keek. hij keek me diep aan in de ogen "vergeef je het me?" " ik weet het niet hoe weet ik dat je het niet weer zal doen" "daarom moeten we elkaar leren vertrouwen....." "ik vertrouwde je en je maakte er misbruik van" "laten we op nieu beginnen alsjeblieft?" "is goed, maar 1 ding ik ben daar heel makkelijk in. je moet niet denken dat ik een een of andere pop ben die je kan flashen, dit doe je me niet weer aan. ik ben zo weg zo maak j ehet alleen maar makkelijker voor mij" "ik beloof het" hij komt dichter bij me zitten "hoe gaat het met je elleboog?" "ow ja.. goed" we keken elkaar aan en stil was het wel lekken net magneten we kwamen dichter bij elkaar ik wou het niet maar het ging van zelf. ik voelde zijn lippen tegen de mijne op een een of andere manier voelde ze vertrouwd het klinkt belachelijk maar het is echt zo.
    voor ik het wist lagen we op bed helemaal uit geput. mijn kleren ligen door de hele kamer "zo" zei brahim opeens ik moest lachen ik was verlegen ik zei niks en durfte hem ook niet aan te kijken. hij komt dichter bijer liggen en steunt op zijn elleboog zachtjes gaat hij met zijn hand over mijn wang en voelde zijn lippen weer op de mijne alleen was dit een heel zacht lief klein teder kusje. "wat zullen we gaan doen?" " ik wou wat souveniertjes kopen" "goed idee" hij keek me diep in mijn ogen aan het leek net alsof hij ze vast had "je bent echt mooi" zei hij zachtjes ik voelde dat ik bloosde ajoow ajoow wat moet ik zeggen.
    "ik ga douchen" hij stond op en liep de badkamer in. ik kijk inder de lakens "niks" zeg ik zachtjes ajoow wat heb ik net gedaan ik was geweldig maar toch ook weer niet. tfoee ik walg van me zelf. maar het voelde zo goed. ik voel me verward ik weet niet wat ik met me zelf aan moet.
    Sara Is In The HouSSss Lovin My Girl's:
    Op De Eerste Plaats Mijn Sgat Zineb
    xXxsousouxXx...

    Aicha_chiloha ...

  15. #45
    XxXmoslima 4liveXxX

    Reacties
    409
    13-05-2006

    we slenterde door de straten van de stad. we zouden over morgen terug vliegen naar nederland. ik mi shet zo mijn zusjes broertje, laila, mijn moeder, haar mis ik het meest ik heb haar lang niet gesproken, en mijn vader? nee hem mis ik niet. of ontken ik het gewoon?
    ik heb leuke dingetjes voor ze gekocht. ook brahim kocht dingetjes voor thuis. ik was niet echt spraakzaam, als ik m aan keek denk ik aan net opeens uit het niets,het gebeurde gewoon! eigelijk wou ik dat het niet was gebeurd. als het aan mij ligt doen we het nooit meer. ye right geloof je het zelf ik probeer mezelf gewoon leugens te verkopen.
    met veel tasjes en spulletjes gaan we terug naar het hotel "kom je vanavond weer bij mij slapen?" ik schrok van die vraag, ik had er eerlijk gezegt niet over nagedacht. hij wachte op een antwoord "ik..ehmm..ik weet niet" "je hebt het me toch vergeven?" "ja maar..." hij liet me niet mijn zin afmaken en onderbrak me "nou, wat is dan het probleem?" ik twijvelde ik wist niet wat ik moest doen "oke" er verscheen een glimlach op zijn gezicht. hij kwam dichter bij me lopen en deed zijn arm op mijn middel. normaal zou ik zijn hard we slaan maar het voelde goed, ik voelde me goed bij hem.
    "zullen we eerst de spulletjes naar de kamer brengen en dan jouw spullen gaan halen?" zegt brahim als we het hotel in lopen, "ja is goed".
    we lopen op weg naar de kamer waar ik de afgelope dagen heb door gebracht. als ik de kamer binnen loop zie ik meteen het bed het dekbed lag op de grond de lakens waren vervriemeld. ik bloos als ik aan net terug denk. maar snel pak ik mijn spullen en vertek uit de kamer.
    brahim heeft mijn spullen van me afgenomen het is een echte heer hij houd deuren voor me open, is lief voor me. misschien voeld hij zich gewoon schuldig.
    ik stond op het balkon naar de drukte te kijken die over de boulevard liep, ik hoorde brahim wat roepen maar verstond m niet "wat zei je?" "heb je al gegeten?" zei hij toen hij naast me was komen staan "nee nog niet" "nou ik ook niet, kom dan gaan we wat eten" en sleurde me mee naar de deur. ik kon nog net naar mijn tas grijpen die op het bed lag.
    het was druk, heel druk, en echt gezellig. "mag ik je wat vragen?" zei brahim terwijl hij naar de grond keek " ja tuurlijk" "doe ene avond dat ik je bij de lift tegen kwam, meende je wat je zei?" shit ajoow waarom moet hij er over beginnen en wat moet ik zeggen!, ik weet het zelf niet eens! ajoow ik raakte beetje in paniek " ik weet het niet" zei ik m eerlijk "weet je hoe het is om je 'eerste' keer met een wild vreemde te delen. ik heb jou iets gegeven wat ik 21 jaar lang heb beschermd." hij knikte "ik vond het moeilijk, heel erg moeilijk. ik heb jou mijn trots gegeven" langzaam ging er een traan langs mijn wangen "je kan niet van mij verwachten dat ik er van heb genoten, dat kan ik niet, nog niet" hij veegte mijn traan weg, en pakte mijn hand vast " heb ik je pijn gedaan toen?" "nee, nee, je was lief voor me" en glimlachte "gelukkig" zei hij toen hij zijn hoofd tegen mijn hoofd steunde " en vanmiddag?" vroeg hij met een knipoog. ook daar wist ik het antwoord niet op maar dat was zeker een ander geval "kom ik heb honger" en trok m mee"nou?" zei hij lachend "wat ga ik vandaag eten hmmm?" "hahaha yek! gaan we zo doen".
    we hadden heerlijk gegeten, ik had zo veel energie. we liepen samen op de boulevard. hij had mijn hand vast. op eens zag ik dat novel daar liep als brahim m maar niet ziet shit te laat "kijk is wie we daar hebben" zei hij terwijl hij in mijn hand kneep. ook novel zag ons lopen. brahim signde hem dat hij moest komen "wat ga je doen?" vroeg ik hem "niks ergs hoor" "sallam" groete novel ons toen hij ons een hand gaf "sallam" groeten ik en brahim te gelijk. "alles goed?" ik knikte "met jou?" "beter" zei hij toen hij over zijn kaak wreef en naar brahim keek. "ja dat wou ik even zeggen, sorry man het was niet mijn bedoeling maar..." "het is al goed, ik begrijp je. maar damn die klap was wel raak!" ze begonnen te lachen "ewa ja al 10 jaar thai-box" "aha zodra ik in nl ben neem ik lessen" we begonnen te lachen "maar dan nog een fijne avond samen" en gaf me een knipoog "jij ook" zei ik "zal wel lukke thanks, en sorry he!" "saffie het zit goed a sahbie" en gaf m een vriendschappelijke vuist tegen zijn arm en hij liep weg. "best wel een aardige gast".
    we liepen de kamer in en ik plofte op het bed "sjoow" zeg ik en zucht heel diep in en uit. hij kwam naast me liggen en gaf me een kusje op mijn wang en stond weer op. ik loop de badkamer in kam mijn haar zet het in een staartje, was mijn gezicht en poets mijn tanden. uit het niets denk ik aan dat ene nummer dat ik in mijn tas vond ga ik morgen bellen denk ik. ik kleed me om en loop de kamer weer in ik die dat brahim op het balkon zit, hij heeft een deken gepakt en die op de grond neer gelegd met een paar kussens. "rachida" hoor ik m roepen, ik loop naar m toe "ja?" "kom hier zitten en slaat met zijn hand op een plaats naast hem. ik ga zitten trek mijn benen naar me toe en sla mijn armen er om heen. ik kijk voor me uit het is een warme avond heerlijk. mensen lopen nog over de boulevard. "hoe zou het weer zijn in nederland?" "ha koud zoals altijd!" zei hij met een lach. "jaa, nog 1 dag en dan hebben we het ook weer koud ook als ik het pas september, dus geniet er maar van" " dat doe ik ook" zegt hij als hij naar mij kijkt. ik ga dichter bij m zitten, en leun op hem. ik voel dat hij zijn arm om me heen doet. ik voel opeens iets vreemds in mijn buik, ha wat is dat??? nee nee nee!!! ga me niet vertellen dat dat vlinders zijn!!!.
    Sara Is In The HouSSss Lovin My Girl's:
    Op De Eerste Plaats Mijn Sgat Zineb
    xXxsousouxXx...

    Aicha_chiloha ...