1. #5236
    •°•Souad•°•(L')

    Reacties
    1.011
    13-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    oepppp

  2. #5237
    MVC Lid

    Reacties
    191
    06-02-2006

    We rekenen op Vanavond!!

  3. #5238
    intentions

    Reacties
    74
    05-05-2007

    Upupupupupupupupupupupupup

  4. #5239
    ....

    Reacties
    683
    28-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door xXxsousouxXx Bekijk reactie
    Ik wil de nieuwe fan welkom heten en namens jou zal ik al mijn fans morgen insha Allah verwennen!

    Met verwennen bedoel ik ook echt VERWENNEN

    Slaap lekker lieverds en tot morgen

    ik hoop het.


    kusjess zina_rwina
    NsA LiE nSak, LIe FEt mEt!

  5. #5240
    trotse tabdarest

    Reacties
    353
    21-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    up nieuwe fan ben bij blz 6
    100% tabdarest

  6. #5241
    -

    Reacties
    1.248
    31-12-2006

    Oep.. krijge we vandaag
    nog een vervolg...?

  7. #5242
    Ruveyda Balaban

    Reacties
    2.145
    03-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    hoeveel vervolgjes willen jullie?

    Wel realistisch blijven!

    You're not to be so blind with patriotism that you can't face reality.
    Wrong is wrong, no matter who does it or says it.
    -Malcom X-


  8. #5243
    MVC Lid

    Reacties
    409
    25-03-2003

    zoveel mogelijk....
    Dat alles goedkomt word mij elke dag beloofd, maar dat zijn nu woorden waar ik niet meer in geloof....
    ALLAH IERAHMOE A NEEFJE
    R.I.P28-01-2005 & 07-10-2006 & 26-10-2008 UIT HET OOG MAAR NIET UIT HET HART!!!

  9. #5244
    salaam

    Reacties
    211
    09-04-2007

    Hééééééééééél veel vevolgjes aub
    (realistisch : bwah laat ons zeggen 5! )

    Sorry maar ik kan ze vanavond niet lezen, ik moet van de computer
    en nog superveel doen voor school
    dus ik smeek je sousou beloon me voor mijn moeite
    met zeeeeeeeeer veel vervolgjes!!!!!
    Dikke kus!






    *Don't Dream Your Life, But Life Your Dreams...*


  10. #5245
    ~~~~~~~

    Reacties
    364
    06-05-2005

    3 lijkt me wel realistisch, toch?

    Tyler & Caroline


  11. #5246
    -

    Reacties
    1.248
    31-12-2006

    kijk maar wat je er van kan maken.

  12. #5247
    MVC Lid

    Reacties
    74
    11-12-2006

    leuk verhaal meid ! Ga gauw verder
    Xxx.. hanan

  13. #5248
    MVC Lid

    Reacties
    75
    30-09-2006

    Ga Gauw Verder

  14. #5249
    Ruveyda Balaban

    Reacties
    2.145
    03-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Rachida:

    De man van Ghizlane houdt haar hand stevig vast en kijkt verliefd naar haar gezichtje. Ze lopen voorzichtig de zaal rond en ik zie hoe Ghizlane kleine stapjes zet, om niet over aar jurk heen te vallen. Ik vestig mijn aandacht op Souhaila en ik zie hoe ze een traan weg veegt. Als ik een nichtje zou hebben van mijn leeftijd zou ik haar ook als zusje beschouwen. De gene die voor me klaar stond op mijn bruiloft, was Laila. Ik voel verdriet en gemis opkomen. Zij was degene die voor me klaar stond. Wat had ik onze vriendschap verwaarloosd. 1 ding stond vast, zodra ik weer in Nederland was zou ik haar gelijk opzoeken. Ze heeft inmiddels een kindje en ik wil een tante voor hem zijn. Ik word uit mijn gedachtes gehaald, als ik voel hoe?Souhaila in me hand knijpt. Ik richt mijn blik op het bruidspaar en ik zie hoe Ghizlane voor de bruidsstoelen staat. Haar man helpt haar rustig met zitten. Zodra dat gebeurd is bukt de man van Ghizlane naar haar toe en geeft haar teder een kus op haar voorhoofd. Al snel worden er foto’s met familie leden gemaakt. Eerst zijn de ouders van het paar aan de buurt en vervolgens broers en zussen. Ik zie hoe Jawad een jongen meesleurt om samen met hem en het bruidspaar een foto te maken. Als ik goed kijk zie ik dat het Brahim is die verlegen zijn hoofd buigt en samen met Jawad richting het bruidspaar loopt. Ik zie hoe vele dames hun blik op Brahim richten. Ik voel hoe Souhaila me in mijn zij port ‘‘ Kan het nog harder’’ sis ik boos tegen haar. ‘’ Geen tijd voor gekibbel, kom we gaan foto’s maken, want ik zie een heerlijk koekje bij Jawad staan’’ roept ze opgetogen in me oor. Ze heeft het toch niet over Brahim? Ik kijk nog eens goed naar Jawad en de enige jongen die ik naast hem zie staan is Brahim. Ze heeft het over MIJN man, ik voel wat woede en jaloezie opkomen, maar ik hou me gedeisd. Het is Souhaila, die zou zich gelijk terug trekken, zodra ze wist dat het Brahim was. Ik voel hoe ze aan me hand trekt, als gebaar dat ik moest opstaan. Ik weiger op te staan, maar moet wel zodra ik zie dat de moeder van Ghizlane naar ons wenkt. Ik voel hoe me hart slagen over slaat, dit kunnen ze niet menen! Iedere stap die ik richting Ghizlane zette voelde ik mijn benen zwakker worden. Ik vroeg me af waar dit gevoel vandaan kwam, hoewel ik dat maar dondersgoed wist. ‘’ Verman jezelf Rachida’’ hoorde ik een stemmetje in me hoofd naar me sissen. Ik werd uit mijn gedachtes gewekt door Souhaila. ‘’ Hij is wel leuk toch?’’ hoorde ik haar fluisteren. Ik keek haar aan met een vragend gezicht en vervolgens wenkte ze met haar ogen de richting van Brahim op. Ik trok haar even mee richting de gang en ging boos tegenover haar staan ‘‘ Oké even wat ophelderen hier, voordat je nog verliefd gaat raken op een getrouwde man. Die nieuwe prooi van jou is al getrouwd, namelijk met mij.’’ Ik zie hoe Souhaila grote ogen opzet en me met open mond aanstaart. ‘’ Dus je.. je wilt zeggen dat..dat..’’ stamelt ze er uit. ‘’ Ja, inderdaad, die man daar (en ik wijs duidelijk naar Brahim), dat is mijn man, Brahim, je weet wel de man met wie ik nog steeds verbonden ben en het is tijd om er een punt voor eens en voor altijd achter te zetten’’. Ik zie hoe ze me met grote ogen aankijkt. ‘’ Dit kan je niet menen! Je gaat hem toch niet laten gaan??’’ vraagt ze hysterisch. Ik kijk haar aan en ik zie hoe ze me met grote ogen aankijkt die verbazing uiten. Ik zie dat ze niet weet wat ze moet doen en trekt me vervolgens weer de zaal in. ‘’ We gaan nu foto’s met me nichie maken, en we hebben het hier zo over!’’ antwoord Souhaila bijna woedend. Ik laat het gaan en zet mijn happy face weer op. Ik zie hoe Ghizlane me vrolijk aankijkt en naar me wenkt, ik loop haar richting op en ik plant een zoen op haar wang. ‘’ Je ziet er echt prachtig uit lieverd’’ antwoord ik fluisterend. Vervolgens geef ik haar man een hand ‘’ Gefeliciteerd’’ wens ik hem toe en hij bedankt me en glimlacht lief naar me. Ze zijn voor elkaar gemaakt. Je kunt duidelijk zien dat ze voor elkaar bestemd zijn. Ik ga aan de kant van Ghizlane staan en zet mijn mooiste glimlach op. Nadat de foto is genomen zoek ik naar Souhaila. Ik voel hoe de haren in mijn nek gaan staan. Mijn zesde zintuig voelt dat er ogen op mij branden. Ik kijk op en ik word gevangen genomen door een paar licht bruine ogen. Mijn hart slaat een slag over en al snel stijgt de warmte vanuit mijn kaken naar mijn wangen. Brahim tovert een kleine glimlach op zijn lippen en ik voel de zenuwen door mijn lichaam razen. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar kreeg, maar al snel toverde ik ook een kleine glimlach die mijn lippen sierde. Ik loop zonder op Souhaila te wachten snel terug naar mijn plek en ik voel hoe de ogen van Brahim op mijn rug branden. Zodra ik zit, kan ik het niet laten om zijn nog 1 keer zijn richting op te kijken. Hij kijkt me nog steeds aan en langzaam plaatst hij zijn hand op de plek waar zijn hart zit. Er razen allerlei gevoelens door me heen. Ik voel hoe een kleine vlinder zijn weg terug heeft gevonden naar mijn buik. Ik durf niet in zijn ogen te kijken, wetend dat ik gevangen zal blijven in zijn blik. Mijn hart schreeuwt dat ik naar de bron moet kijken die zijn ziel bloot legt, maar mijn verstand schreeuwt tegen. Voor eens in mijn leven volg ik mijn hart en kijk recht in zijn ogen. Ik vergat de wereld om me heen en het enge waar ik nu nog oog voor had was Brahim.

    Het mooie moment werd al snel verstoord door Souhaila die schreeuwend naast me kwam zitten. Totaal disgeoriënteerd kijk ik haar aan. Al snel schiet ze in de lach ‘’ Wat is er lieverd, is me mascara over me gezicht gelekt?, want je kijkt me echt eng aan’’ roept ze lachend. Zodra ik me realiseer wat er is gebeurd draai ik mijn hoofd vliegensvlug richting de plek waar Brahim net had gestaan. Een golf van teleurstelling stroom door mijn aderen. Hij staat er niet meer. Verward vroeg ik me af of ik het wel echt heb meegemaakt wat er net gebeurde, of dat ik het gedroomd heb. Teleurgesteld draai ik me weer om naar Souhaila. Ze komt naast me zitten en slaat een arm om me heen. Ik kijk haar aan en heb nu echt zin om in tranen uit te barsten. Ik voelde me zo verdrietig. Mijn hart heeft genoeg pijn geleden. Dus ik maak er vanavond een einde aan door een einde aan mij en Brahim te maken. Of ik zou alles achter me laten en me concentreren op een toekomst samen met Brahim! Ik was dit leventje in ieder geval zat. Ik voel hoe een traan zijn weg naar buiten heeft gevonden en snel veeg ik hem weg voordat iemand hem gezien heeft. Ik voel hoe Souhaila zich naar me omdraait en me medelevend aankijkt. ‘’ Komt goed hbieba, dat beloof ik je’’. Ik tover een klein glimlachje op me lippen en knik naar haar als gebaar dat het al goed is. Ik kijk de zaal rond en ik zie dat het veels te rustig is voor een bruiloft. Ik sta vrolijk op en trek Souhaila mee de dansvloer op ‘’ Jallah dansen’’ roep ik lachend naar haar. ‘’Dat hoef je geen 2e keer te herhalen’’ schreeuwt ze enthousiast. Er word een leuk nummer gedraaid en al snel raakt de dansvloer voller en voller. Ik voel hoe 2 mannen handen me vast pakken en snel kijk ik op. Een vleugje van teleurstelling gaat door me heen. Ik zie hoe Jawad me lachend aankijkt. Had eerlijk gehoopt dat het Brahim was, maar hij is het type niet die dansend de dansvloer op gaat, die overvol zit met dames. Ik kijk om me heen en ik zie dat Souhaila vrolijk met haar grote broer aan het dansen is. Ik draai me om naar Ghizlane en ik zie dat ze moeite heeft met rustig op haar stoel zitten. Zo te zien wil ze maar al te graag meedansen. Als het liedje is afgelopen horen we ‘’Slaaat oe slaam’’ ik zie hoe Ghizlane door haar man en de negaffa weg wordt begeleidt. Jawad bukt zich om naar me en fluister volgens ’’ Hou me zusje wel goed gezelschap hé’’ ik kijk hem aan en knik glimlachend. ‘’ Maak je maar geen zorgen’’ roept ik door het lawaai heen. Als we op de gang staan kijkt hij me serieus aan’’ Nou eigenlijk maak ik me geen zorgen om Ghizlane maar meer om jou en Brahim’’.

    You're not to be so blind with patriotism that you can't face reality.
    Wrong is wrong, no matter who does it or says it.
    -Malcom X-


  15. #5250
    Chamalia..

    Reacties
    3.301
    12-10-2005

    Citaat Geplaatst door sourayaa Bekijk reactie
    kijk maar wat je er van kan maken.
    inderdaaaaaaaad...zie jij maar hoeveel je akn en wilt schrijven voor je trouwe lieve fanss....
    je doet het echt supperrrr meid...
    en zoals aflipe al zei hoez zyn je tentamens verlopen...
    ik hoop goed...!!!
    gaaaaaa gauwww doorr..!!!
    en kan iemand me aub pmen als ze een vervolg heeft geschreven of jij zelf soumeyaaa...
    moheim ik w8 en zie het wel verschijnen....
    thanksssssss.....!!!



    dikke kussss
    De profeet heeft gezegd; Druk elkaar op het hart, om vrouwen goed te behandelen..!