1. #391
    Moe'minatoen billah

    Reacties
    782
    08-05-2006

    Citaat Geplaatst door Kiemaatje
    WUAHAHAH ja ze slaapt al duss makkt niet uit.
    het is warm man ik dnek dat ze zo weer wakker word :S door de hiitte..niet normaal meer...
    Ga Gauwe verder meid...tot starks(K)
    Ik moest ook me nichje lette vandaagg ,, wollah egt een gekkehuiss .. Ze is in haar eentje maar overal waar ze komt maakt ze troep voor 20 mense..

  2. #392
    Bijna Lid

    Reacties
    272
    01-05-2006

    Citaat Geplaatst door Chaiimaa_b
    Ik moest ook me nichje lette vandaagg ,, wollah egt een gekkehuiss .. Ze is in haar eentje maar overal waar ze komt maakt ze troep voor 20 mense..

    Wejow..ja je hebt echt gelijk en je ruimt het op terwijl het zo warm is
    Ik HAd vadaag helemaal geen zin maar ja moest wel
    Ze Zat In Der loopstoelmaar ze kon overal bij...Ik heb echt ALLES weggehaald...heel ons huis is leeg alles zat in de keuken ....Mn Moeder zag die torep ze schrok mskiena

  3. #393
    MVC Lid

    Reacties
    148
    03-05-2005

    ga héééééééé& #233;ééééééé&#2 33;ééééééé&#233 ;él gauw verder schat ik hou het gwn niet meer vol zonder vervolg!!!

  4. #394
    MVC Lid

    Reacties
    647
    05-07-2004

    meiddddddddddddddddddddddddddd


    jallah! pyama aan...en 8er de pc!!!!!



    jallah ziddie deya shwiya!! hahaha

    bij voorbaat dank!
    "What Lies Behind Us And What Lies Ahead Of Us Are Tiny Matters to What Lives Within Us".

  5. #395
    MVC Premium

    Reacties
    3.068
    16-12-2005

    MVC Premium MVC Premium

    we wachten

  6. #396
    Ruveyda Balaban

    Reacties
    2.145
    03-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    rachida:

    ik keek heb aan en wou eigenlijk weg lopen...totdat ik die blik in zijn ogen zag, de blik die mij vertelde dat het hem dwars zat dat ik zo bot tegen hem deed...ik besloot om toch maar te gaan zitten....
    brahim: waarom heb je me niet verteld wat je dwars zat.....
    rachida: wat me dwars zat??? jongen je kunt doen en laten wat je kunt...mijn apart ga je maar naar haar toe
    brahim keek me eerste geschrokken aan, maar toen veranderde zijn blik....ik wist wel dat ik hem met deze woorden had gekwetst, maar helaas ik kon zeniet terug nemen ik had ze al gezegd...brahim keek naar de grond en pakte mijn beide handen vast en wreef met zijn duim er zachtjes over...daarna keek hij op in mijn ogen
    brahim: het spijt me dat ik aan haar dacht, maar 1 ding weet ik zeker de gevoelens die ik voor haar had zijn verdwenen en ik een veel meer gevoelens gecreeerd voor iemand anders, namelijk jij rachida...
    hij was even stil en keek me toen aan....ik voelde de vlinders in mijn onderbuik hevig tekeer gaan...ik keek beschaamd naar beneden toen ik voelde hoe de warmte naar mij wangen steeg...ik voelde brahims ogen op me branden....hij plaatste zijn hand onder mijn kin en tilde mijn hoofd zijn richting op....
    brahim: het spijt me echt rachida...ik begrijp het als je boos op me bent en je hoeft me ook niet 1 2 3 te vergeven als je dat niet wilt...ik begrijp het wel....
    ik keek hem nog steeds met open mond aan..ookal wou ik hard tegen hem doen...mijn gevoelens voor hem lieten dat niet toe....wat hij net tegen mij zei heeft me in vuur en vlam gezet....
    brahim: rachida??
    ik wou wel wat terug zeggen maar kon het niet...als ik wat zou zegge zouden mijn tranen die achter mijn ogen prikken een weg naar buiten vinden....brahim aaide zachtjes met zijn hand over mijn wang....en ja daar was het al...de tranen vonden hun weg naar buiten.....brahim veegde ze heel lief en teder weg en deed zijn heerlijke armen toen om me heen....ik voelde me zo veilig bij hem....ik luisterde naar zijn hart hoe het hevig tekeer ging....ik vond het zo een heerlijk moment totdat hij zijn armen langzaam weg haalde en me toen aan keek....
    brahim: wat zijn jawad en assia aan het doen ik hoor ze niet meer.....en hij trok een scheve blik...ik veegde me laaste tranen weg en moest lachen om zijn blik...hij stond op en pakte mijn hand vast en trok me omhoog....hij liet zijn arm om me middel glijden en trok me dicht tegen zich aan...nu wist ik het zeker...ik begin van hem te houden....
    we liepen samen de keuken binnen en vonden daar een blaadje ...
    brahim: wat staat er op??
    rachida: lees het zelf dan zie je wat er op staat...hij keek me glimlachend aan en schudde met zijn hoofd...
    brahim: je gunt me ook nooit iets heh...
    rachida: hoezo wat moet ik je gunnen??
    brahim: lees het briefje nou maar voor dan kan ik van je mooie stem genieten.....ik voelde weer eens hoe mijn wanen warm werden.....
    ik lachtte er klungelig bij en las toen het briefje op...
    brahim: oowww dus die twee zijne r vandoor gegaan...niet dat ik dat erg vindt ofzo...en brahim keek me met een speelse lachje aan
    rachida: hahahhah

    You're not to be so blind with patriotism that you can't face reality.
    Wrong is wrong, no matter who does it or says it.
    -Malcom X-


  7. #397
    Bijna Lid

    Reacties
    272
    01-05-2006

    EEEEY ga gauw verder mn nichtje is nu toch weg dus kan ik nog wel effe leze.
    Wuahah ik heb der weggejaagd Naar der vader

  8. #398
    Bijna Lid

    Reacties
    272
    01-05-2006

    Echt tof van je dat je die hebt geplaatst ga snel verder

  9. #399
    MVC Lid

    Reacties
    215
    28-05-2006

    Superrrr verhaal wejoo je kan wel goed verhalen maken

  10. #400
    MVC Premium

    Reacties
    3.068
    16-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    zied nog 2vervolgjes te gaan

  11. #401
    Bijna Lid

    Reacties
    272
    01-05-2006

    WUAHAH ja idd dus doorgaan...EN ja je kan ook meer dan 2 vervolgen plaatsten als je wilt
    Als je dat zo leuk vind dan doe maar deste beter voo ons

  12. #402
    Tweedehands account

    Reacties
    167
    10-06-2005

    ga gauw verder
    en een vraagje voor je: ga je op vakantie?
    en als het antwoord ja blijkt te zijn krijg je je verhaal dan wel af voordat je gaat?
    sorry ik zit hier echt mee want ik wil namelijk weten hoe dit afloopt
    dus een tikkeltje nieuwsgierig
    Pak er een glaasje muntthee bij en check www.naqrae.com, een persoonlijke Marokkaans-Hollandse blog. Over het leven, de Islam, inspiratie, grote/kleine vragen, hersenspinsels en spinaziecake. Kom je even langs? Ook op FB, met updates en reminders. Tot ziens (likes ) inshaAllah!

  13. #403
    Ruveyda Balaban

    Reacties
    2.145
    03-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    dames ik ga zo een vervolgje typen, maar denk maar dat het er nog maar 1 wordt...want k ga vroeg slapen , moet morge namelijk werkene...moet om half 6 op staan

    en lief15 neejn ik ga niet op vakantie insha Allah

    You're not to be so blind with patriotism that you can't face reality.
    Wrong is wrong, no matter who does it or says it.
    -Malcom X-


  14. #404
    meerdere gebruikers

    Reacties
    636
    19-10-2005

    Ga lekker slapen, vervolgje komt wel!






  15. #405
    Ruveyda Balaban

    Reacties
    2.145
    03-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    brahim:

    ik voelde me blij, blij omdat rachida me had vergeven...nu wist ik het zeker ik voel iets groots voor haar...toen ze me deze dag negeerde voelde ik mij niet goed...ik was ook de hele dag down...jawad probeerde me op te vrolijken maar dat lukte niet egt....ik kijk op naar rachida als ik zie dat ze me uitlacht om mijn opmerking daarnet...ik werd spontaan blij omdat zij glimlachte....ik trok een serieus gezicht en liep naar haar toen...toen ik voor haar stond keek ik haar diep in de ogen aan en ik zag hoe haal glimlach verslapte...ze keek me beetje vreemd aan, blijkbaar was ze geschrokken van mijn ernstige blik...ik moest lachen om me zelf en glimlachte breed naar haar...nog steeds stond ik vlak voor haar neus....ik zag dat ze niet wist hoe ze zich moest gedrage...ik vondt het wel schattig hoe ze zo klungelig naar me lachte....ik pakte haar hand zachtjes vast en bracht het naar me mond en plante er een klein kusje op..ik sloot even me ogen en genoot van het moment....ik keek weer naar rachida en zag hoe haar wangetjes rood kleurde...'' wat zie je er schattig uit als je bloost'' antwoorde ik hees...de manier hoe rachida keek als ze zich schaamde was zo mooi en lief...ik voelde me helemaal warm worden .... ik kwam dichterbij met me hoofd....ik werd gek van dit moment...ik voelde haar adem tegen mijn gezicht aan...ik ging nog dichterbij staan.....rachida hief haar hoofd mijn richting op...ik zag hoe ze haar ogen sloot en ik sloot vervolgens ook de mijne....ik voelde haar lippen tegen de mijne aan....ik gleed met mijn handen om haar middel heen en drukte haar stevig tegen mij aan...ik voelde hoe rachida's tong naar binnen gleed en hoe ze haar handen achter mijn nek plaatste...ik tilde haar langzaam op en kuste haar nek langzaam en teder....ik liep de trappen op richting onze slaap kamer, waar we 1 werden.....

    hmmm ik kon me dit niet beter voorstellen...ik lag hier heerlijk in me boxer...met me lieverd in me armen...ze was net in slaap gevallen...ik voelde met mijn vinger aan mijn lippen...het was alsof ik rachida's lippen nog steeds op de mijne voelde....ik moest lachen bij deze gedachte....ik keek op zij en zag hoe rachida dicht tegen mij aan lag...met haar voet op me buik....haar hoofdje lag op mijn arm...ik hoorde haar zacht adem halen....ik kon mijn ogen maar niet van haar af houden...ze was een engeltje....mijn engeltje....ik sloeg mijn andere arm ook om haar heen en kruipte toen onder de dekens dicht tegen mijn lieverd aan...en zo viel ik snel in slaap

    You're not to be so blind with patriotism that you can't face reality.
    Wrong is wrong, no matter who does it or says it.
    -Malcom X-