1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    36
    11-06-2002

    Brandende Tranen !!!!!!!

    Lieve mensen hier komt het verhaal dan ,
    ik vertel dit verhaal ter ere aan mijn vriendin die er nu niet meer is !!!!!!
    Ik vertel het in de IK -vorm !
    Dit is een verhaal met een moraal een moraal waar jullie zelf moeten achterkomen !!Ik hoop dat het sommige mensen de denkbeeld zal veranderen !!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    Ben benieuwd , kom maar op met je verhaal
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    36
    11-06-2002

    Graaf een kuil voor al mijn tranen en kleur al mijn dagen zwart voor het verdriet en onrecht dat mij is aangedaan hier op deze aarde !
    Wie had ooit kunnen denken dat het allemaal zo zou verlopen in mijn leven ................
    Het begon allemaal op zondagochtend 1998 ..............
    toen ik achter een verschrikkelijk geheim kwam .!Het geheim van mijn moeder ,het geheim dat letterlijk een geheim moest Blijven .Ze zeggen soms dat het beter is als je sommige dingen niet weet ......nou in dit geval is dat ook zo .....MIjn moeder ging namelijk altijd naar onze buurman wiens vrouw was overleden .Wij hebben toendertijd in zijn moeilijke fase een beetje de zorg op ons te nemen om ietwat voor hem te zorgen en zo gingen wij meestal om de beurt eten brengen of een kijkje nemen bij hem ,wat mij al opviel was dat mijn ma de laatste tijd wel steeds vaker bij hem kwam !!!!!!Mijn moeder wist toen niet dat dit de ondergang van mij zou betekenen ....Helaas toen was het al te laat .
    Ik kwam er namelijk achter dat mijn moeder sliep met de buurman ,de buurman die nooit een bedreiging scheen te zijn voor ons gezin maar nu als een dreigende mes opstak om onze harten te verwonden tot in de eeuwigheid !!!!!!!Mijn zusje saloua wist toendertijd er helemaal niks van niemand wist wat ook mijn broers mimoen en amin wisten niks en mijn kleinste maar lievelingsbroertje Yassine zat altijd maar lief om zich heen te kijken onwetende dat er een dreigende zware zwarte wolk boven ons hing ..Het was maar een kind ,een kind alleen onschuld draagt ,zo lief al hij kon brabellen ,Oh god ik hield van Yassine alsof het mijn eigen kind was . Ik was zo bang voor het geheim dat uit kon komen ,
    En ze zeggen dat je grootste angst het liefst zo snel mogelijk voor je wil staan ,zo lieve mensen stond mijn grootste angst een half jaar later voor de deur ........,........Hoe vaak heb ik mijn ma geconfronteerd dat zij een dodenspelletje speelt ,waarom ze vreemd gaat .Mijn moeder keek mij dan op zo een vreemde dodenblik aan en zij dan Kind laat niemand je horen straks doet je vader mij nog wat aan terwijl er niks aan de hand is !!!Ze ontkende altijd op allerlei manieren en keek mij dan vervolgens aan alsof ik gek was !!!! Terwijl zij degene was die werkelijk gek was !!!Het onvermijdelijke gebeurde , mijn vader kwam erachter .........En reageerde op een manier die werkelijk onwerkrlijk was .Hij scheen in een schok te zijn die hem zijn woorden ontnamen ,hij sprak drie wken lang geen woord ,Het geheim was uitgekomen maar alleen mijn moeder ik en mijn vader wisten het !!!MIjn geliefde broers en mijn kleine broertje en zusje wisten van niks .Ik had moeten weten dat toen mijn vader zo stil was het de stilte voor de storm moest zijn .......
    En de bom later zou ontploffen en die bom is ook ontploft ,iets wat ik nooit had durfen denken ....
    Het was op een donderdag middag ,de dag die in mij geheugen gegrifd was .....Ik kwam thuis en mijn broertje en zusje zaten nog op school ......................................

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    36
    11-06-2002

    Ik kwam thuis en mijn ma was er ook niet ,ik durfde natuurlijk niet te vragen waar ze was ........IK was wat eten aan het maken voor mezelf en begon te eten ...
    Mijn vader kwam binnen en hij praatte nog steeds niet ......ik durfde ook niet te praten het leek wel alsof ik op eieren moest lopen .......maar mijn hart was alleen bang .....
    Toen die middag is er iets gebeurd wat geen enkele marokkaanse meid zich kan voorstellen ,zelfs ik niet .......MIJn vader drong zich tegen mij aan ,mijn hard ging te keer ....Bebe ,wat doe je nou ....je maakt mij bang hou op , ik raakte in paniek maar kon geen geluid uit mijn keel uitbrengen ,mijn vader begon aan mij te zitten en rukte mijn kleren uit ,
    IK begon uit eindelijk te huilen en ......hij hield mijn Keihard VAst !!!
    Vader waar ben jij ,wat gebeurd er pappa ..........DIt was mijn vader niet dit was een monster die zijn eigen dochter aan het verkrachtten was ........!!!!!!!Ik herkende niks van mijn liefhebbende vader die van mij hield !!!Oh mijn god mijn vader heeft mij verkracht !!!!!!!!
    En toen na 3 weken niet te hebben gepraat ,ik lag bloot en verdoofd op de grond zei hij ........Jouw moeder heeft mij pijn gedaaan zij heeft mij kapot gemaakt ........door vreemd te gaan !!!Dit is mijn manier van wraak ,door het geen waar ze het meest van houdt haar kind ook te nemen .........!!!!!!!!Toen vertrok hij !!!!!!!!!Ik bleef verdoofd liggen .....
    Toen kwamen de tranen DE BRANDENDE tranen ,de innerlijke pijn die me tot in mijn diepste van mijn ziel SNEED als een vlijmscherpe mes ...
    Oh mijn god help mij help mij..........
    Die dag is mijn vader gestorfen on mijn ogen ik had geen vader meer en ook geen moeder meer ,.........De 2 mensen die het meest van je moeten houden en beshermen hebben mij kapot gemaakt .........!!!
    Ik huilde om alles ,ik huilde om een moeder die geen moeder meer voor mij was ,
    Ik huilde om een vader die mijn vader niet meer was ,ik huilde om een straf die ik nooit heb verdiend ,
    Ik huilde om mijn geliefde broers en Amin en Mimoen en mijn lkeine broertje Yassine en Saloua mijn zusje .....
    Want ik wist dat ik ze nooit meer zou zien omdat ik weg moest ik kon niet meer blijven ,,,,,,,,,,,
    Ik huilde en ik huilde tot ik niet meer kon huilde mijn tranen droogden op mijn huid en ze branden ,,,,,,,,Maar het huilen stopte niet ,wat ik toen al besefte was dat het huilen nooit zou stoppen want ik zou altijd van binnen blijven huilen ............
    Oh god geef mij de kracht om hier uit deze hel te vertrekken en mijn god graaf een kuil voor al mijn tranen en kleur al mijn dagen zwart voor hetgeen waar ik om moet rouwen .........

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    36
    11-06-2002

    Nou liefe mensen ik schrijf pas verder als ik een paar reacties krijg want anders heb ik het gevoel dat ik voor niks dit verhaal op schrijf!!!
    Groetjes
    OUARDA

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    23
    09-06-2002

    Salaam

    Is dit verhaal waargebeurd?
    Schrijf snel verder

    Besalaam

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3
    12-06-2002

    he ouarda

    ik heb het verhaal gelzen en vind het heel erg wat je vriendin over komen is (altans als het echt gebeurt is).

    zou eens graag willen weten hoe het nu met je vriendin gaat.

    moehim ik wens jullie verder veel succes in het leven.

    van jullie zuster

    beslamma
    yousra..

  8. #8
    blabla

    Reacties
    794
    14-03-2002

    Salaam Ouarda,

    Ik heb het verhaal ook gelezen, als dit een waargebeurd verhaal is, dan vind ik het ECHT erg voor je vriendin. Maar schrijf gauw verder, ik ben benieuwd naar het einde van dit verhaal.

    Groetjes je zuster

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    36
    11-06-2002

    Lieve mensen ,
    dit is echt gebeurd en mijn vriendin is al overleden ,ik hoop dat niemand van jullie ooit zoiets meemaakt ...........

    Ik vertel dit verhaal ter ere van haar alleen heb ik de namen in het verhaal verandert uit respect ,,,,,,,,
    Het was mijn beste vriendin ........
    Moge zij rusten in peace ,waar zij nu is is beter dan waar zij in leefde !!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    36
    11-06-2002

    Ik ga nu verder het verhaal ...........

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    Komop met het vervolg!!!
    You can bomb the world to pieces, But you can't bomb it into peace

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    36
    11-06-2002

    Ik voelde me leeg en bedorven , iets in mij ben ik die dag kwijtgeraakt
    en dat is mijn geloof en vertrouwen in de mensheid ,hoe kun je nog iemand vertrouwen als je eigen ouders je verraden hebben.......
    Ik heb met alle puf die ik nog over had ,wat spullen bij een geraapt en in een rugtas gestopt met wat geld en wat eten en toen ben ik weg gegaan .IK ben weggegaan en wierp nog een laatste blik op mijn thuis ,
    een plek waar ik wist dat ik nooit terug zou keren ,Ik ben weggegaan met geen enkel benul waar ik heen zou gaan ........
    Ik heb de eerste beste bus gepakt en daarna een trein ,het kon me niet schelen waarheen ,als ik maar weg was ,ik wist van mezelf dat ik er verschrikkelijk uit zag ...en dat iedereen me raar zat aan te kijken in de trein maar het interesseerde mij niks ,ik voelde me leeg ,een verschrikkelijke leegte waar van ik wist dat ie nooit zou kunnen worden opgevuld omdat ik het heen had verloren wat mij het liefst was ........
    liefde ,ik voelde me een met De definietie Haat ......
    Haat ,zoveel haat voor een straf die mij is toegekend terwijl ik het niet verdiende ,,,,,,,,Ik haatte mijn moeder en mijn vader ik haatte ze uit de grond van mijn hart ....!!!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    36
    11-06-2002

    jongens ik moet even weg ik vertel straks wel verder ...........

  14. #14
    blabla

    Reacties
    794
    14-03-2002

    Origineel gepost door ouarda1
    Ik ga nu verder het verhaal ...........
    Ja schiet op aub!! ik wacht.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    Leyhfadd, zulke ouders wens ik niemand toe !! Ik vind het overigens knap van je dat je ondanks het je beste vriendin is, (die nu overleden is, layrahmha ) toch nog de moed hebt om zo'n nare verhaal (gebeurtenis) op yasmina te zetten.
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........