1. #1
    -

    Reacties
    635
    10-05-2006

    Unhappy Tips om snel een puist weg te krijgen ?


    Ik heb net van gisteren een dikke puist op mijn wang, doet echt pijn en ik wil em zo snel mogelijk weg !
    Weet iemand wat je er tegen kan doen om hem zo snel mogelijk weg te hebben?

    De laatste tijden heb ik steeds minder last van puistjes en nu dit


  2. #2
    Niet kijken!

    Reacties
    1.434
    06-07-2006

    Ik las ooit ergens dat je zinkzalf erop moet doen en dat het dan de volgende dag uitgedroogd is. Maar ik heb het zelf nooit uit geprobeerd

    Je gaat het pas zien als je het door hebt.


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    502
    13-03-2005

    als ik weleens een puistje heb dan doe ik er vlak voor het slapengaan
    een beetje tandpasta op tijdens het slapen droogt het uit wordt hard en is dan makkelijk te
    verwijderen

  4. #4
    elhamdoelilah

    Reacties
    173
    16-03-2005

    Als k een puistje heb houd ik het lang onder koud water...puistjes vermindere en verdwijnen snel..

  5. #5
    La ilaha ila Allah

    Reacties
    388
    13-03-2006

    Thee oil is ook heel goed. Je kunt het krijgen bij de Tuinen. Ik heb daar hele goeie ervaringen mee..

    Aschhadoe an lailaha ila Allah wa aschhadoe ana mohammeden 'abdoehoe wa rasoeloehoe!

    Ik getuig dat er geen god is dan Allah en dat Mohammed zijn boodschapper is!


  6. #6
    -

    Reacties
    635
    10-05-2006

    Heel erg bedankt allemaal meiden !
    Ik ga het allemaal eens proberen


  7. #7
    -

    Reacties
    635
    10-05-2006

    Citaat Geplaatst door hoceimaplace2be
    ik heb ergens gelezen, dat je tandpasta niet op je puisten moet smeren,, wordt alleen maar erger
    Ja tandpasta is niet goed heb ik ook ergens gelezen


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.978
    06-06-2003

    Sebamed zeep, als je gezicht ermee wast is het puistje de volgende dag uitgedroogt, kun je in elke drogist halen iets van 4 euro


    Rokana
    Een gezond mens heeft duizenden wensen, een ziek mens maar 1.

  9. #9
    verliefde

    Reacties
    252
    18-07-2005

    ik gebruik altijd LA ROCHE -POSAY effaclar a.i . helpt heel goed moet je voor het slapen gaan op de puistje aanbrengen en het droogt heel snel , kan je alleen bij de apotheek krijgen,hier heb je de websit www.laroche-posay.com
    S M 4 EVER

  10. #10
    -

    Reacties
    635
    10-05-2006

    Citaat Geplaatst door stillewens
    ik gebruik altijd LA ROCHE -POSAY effaclar a.i . helpt heel goed moet je voor het slapen gaan op de puistje aanbrengen en het droogt heel snel , kan je alleen bij de apotheek krijgen,hier heb je de websit www.laroche-posay.com
    Chokrane