1. #16
    AbdelKhaleq & Naouel

    Reacties
    972
    04-04-2003

    hoi allemaal ik wou ff zeggen wat maakt de prijs nou uit je doet het maar een keer in je leven dus als je iets doet dan doe je het goed geld verspil je sowieso aan een bruiloft . je moet het naar je zin hebben dat is het belangerijkste. nog veel succes kusjes naouel


    Khaleq & Naouel


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    210
    13-04-2002

    Re: Onzin allemaal!!

    Origineel gepost door Imaani
    Beste Souhie,

    Ik heb gemerkt dat mensen hier heel snel zijn met hun oordeel. Maar om terug te komen op je vraag.

    Zoals sommige mensen al hadden vermeld, Nejma is de naam van zeg maar de grote baas, oftewel de
    haja Nejma. Dit is tevens de naam van de winkel in Amsterdam.

    Onder de naam Nejma werken twee neggafat, namelijk de schoondochter en de dochter van Nejma.
    Op die manier kunnen zij inderdaad twee bruiden op 1 dag hebben.

    Het nadeel hiervan is inderdaad dat je als eerste bruid ook de eerste keus hebt uit de verschillende
    jurken en anders moet je het doen met wat er overblijft. Verder hebben ze meerdere setjes van stoelen
    enz.

    Ik heb ze zelf ook op mijn bruiloft gehad. Je moet weten dat ik daarvoor wat onderzoek had gedaan
    en uiteindelijk bleek Nejma toch redelijk goedkoop invergelijking met andere neggafat.

    Verder waren ze bij mij uiteindelijk met z'n drieen (Nejma, schoondochter en dochter) gekomen en ik
    had dan ook alle aandacht. Mijn haar had de schoondochter echt mooi opgestoken gewoon geen
    woorden voor. Verder was de make-up ook erg mooi aangebracht door de dochter, alleen bleek later
    op de foto's dat de foudation niet helemaal bij mijn huidskleur paste, dat was dus wel jammer maar in
    de zaal is het toen niemand opgevallen.

    Ik vond ze erg vriendelijk en professioneel en ik heb het ook erg naar me zin gehad met hun. Ze
    hebben trouwens allebei een opleiding gevolgd voor visagie en haarstylen.

    Wat ik alleen inderdaad op te merken had, is het feit dat de haja inderdaad er op staat dat je gelijk een
    aanbetaling doet. Op zich wel logisch maar aan de andere kant is het wel een beetje op vervelende
    manier hoe het gebracht wordt. EN verder was ze ook erg streng over het feit dat je drie jurken van
    haar moet afnemen en niet minder.

    Maar verder had ik van iedereen complimenten gekregen dus ik heb er totaal geen spijt van dat ik
    destijds voor hun heb gekozen.

    Ik zou wie zo adviseren om eerst rond te kijken voordat je een beslissing neemt. Vergelijk de prijzen
    en kwaliteit en maak dan je keuze.

    Veel succes gewenst.

    groetjes
    Hartstikke bedankt voor de info!! Hier heb ik echt wat aan!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    76
    23-11-2002

    Origineel gepost door naouel
    hoi allemaal ik wou ff zeggen wat maakt de prijs nou uit je doet het maar een keer in je leven dus als je iets doet dan doe je het goed geld verspil je sowieso aan een bruiloft . je moet het naar je zin hebben dat is het belangerijkste. nog veel succes kusjes naouel
    alsof jij het geld uit je eigen zak ga betalen
    je moet eerst een baller zijn voor dat je een gangsta kanhttp:// www.soundclick.com/untouchablecrazyr