1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    74
    09-01-2002

    Leven in twee werelden....

    Deze verhaal wordt vertelt met IK vorm...

    Heel veel leesplezier en geniet er maar van..


    Het zondagavond.
    Loubna kijkt in de kast, Ooooh man, wat zal ik morgen aandoen?? Deze linnenbroek?? Nee, nee deze heb ik de hele week al aangtrokken. Maar ja, er is niks dat pas bij mijn hoofddoek. Ik kan toch geen spijkerbroek aandoen en dan mijn **** gaan zitten showen. Denk na, denk na Loubna. Wat ga ik aandoen?? Ik weet wat, ik doe gewoon deze rok met twee spleten aan, die spleten zijn toch niet overdreven, iets onder de knie. Met deze strakke blouse is het een prima combinatie. Loubna, Loubna, hoor ik jemma roepen, kom naar beneden, Karim wil eten.
    Waga, ik kom zo. Snel hol ik naar beneden, vader zat Aljazeraa te kijken, en mijn broertje schreeuwt meteen, ik wil eten. Safie, safie ik ga al rustig. Snel zet ik koffie en maak een boterham met kaas voor hem klaar, daar is hij gek op. Als hij heeft gegeten, ruim snel alles op. Zoooo, eindelijk kan ik naar mijn kamer zonder gestoord te worden.. Ik pak snel de kleren die morgen ga aandoen en pas ze gelijk..Zoo deze rok ietsje omhoog doen en deze knopen open doen. Mijn haren los.. IK bekijk mezelf in de spiegel.. SOOOOoo wat ben jij hot zeg, roep ik tegen mezelf uit..Ik hoor jemma en bebe naar boven komen, ze gaan slapen.. Uuh shit.. Ik voel mijn hart bonzen in mijn **** wanneer ik iemand richting mijn kamer hoor lopen, plotseling gaat de deur van de W.C. open. PFFFFFFT, wat een opluchting, ik dacht dat ik er geweest was. Snel doe ik alles uit en doe mijn normale kleren aan en ga als een speer naar benee. Loubna? Roept mijn moeder, wat ga je doen?? OOhhh, eeeeh ik ga douchen. Zo laat?? Ewa blijf niet te lang he!!!! O waga jemma, is goed. Terusten, Tesbah3alagier.. Snel doe ik mijn kleren uit en maak de kraan open. AAaaahh wat is het water heerlijk. Heb ik alles meegenomen?? Mijn Gillete, scheerschuim, Epileerpincet. Jaa hoor. Ik scheer mijn benen helemaa mooi gald, mijn wenkbrauwen geepileerd. Zo alles klaar. Ik doe mijn kleren aan en ga snel naar boven. Ik kruip in bed en allerlei gedachten beginnen in me te spelen. Ik kan echt niet tot morgen wachten. Ik kijk in mijn tel, en zie een onbeantwoord gesprek en 1 nieuw bericht. OOOhh shit, shit, Aziz heeft gebeld. Kijke deze bericht! Selem Azininoe..
    Alles goed??
    Ik heb je gebeld maa je nam niet op..
    Maar ik wou je vragen of ik je kon zien...
    xxxxxxje Aziz.. Love Yaa..
    Ooooh, wat hou ik toch van hem. Shti man , hoe ga ik hem nou bellen? Ik heb geen beltegoed. Mahlisch, ik koop morgen wel beltegoed dacht ik. Volgende morgen vroeg sta ik op, mijn moeder is allang op. Want ze moet mijn broertje wakker maken, hij zit nog in groep 7. Ik kijk uit het raam en de zon scheen in mijn ogen. OOhh heerlijk weer man. Yessss, ik heb geluk k was bang dat het zou regenen. Mijn moeder roept me van benee. Ja jemma k kom zo. Snel ga ik naar benee was mijn gezicht en ga ontbijten. Hoe laat ben je vandaag uit?? vraagt mijn moeder. Oooh eehh, om half 6 zeg ik. Zooo laat zeg mijn moeder. Het is natuurlijk ook gelogen, want ik ben om 3 uur klaar. Ewa kom gelijk naar huis oke?? Is goed zeg ik. Ik poets mijn tanden en ren naar boven. RIINNGGG, rinnngg, O, shit de tel.
    Loubna: Ja hallo,
    Hallo zinaa.
    Het is Abdel, wat ga ik nu zeggen?? Ik wil met Aziz afspreken.
    Loubna: Hallo schatje. alles goed??
    Abdel: Ja hoor en met jou??
    Loubna: goed hoor, ewa leuk dat je belt joh. lang niks meer van je gehoord.
    Abdel: Ja, sorry, k had het zo druk duss, maar ik wou je vragen of ik he kon zien vandaag.
    Loubna: Oooh, oke hoelaat??
    Abdel: Nu, ik heb niks te doen en jij??
    Loubna: Nee ik ook niet.
    Abdel:Zie ik je nu dan. moet ik je komen ophalen?
    Loubna: Eeh hoeft niet ik bel je zodra ik klaar ben oke??
    Abdel: Hee, zeg me gewoon hoe laat je ongeveer klaar bent dan bel ik jezelf..
    Loubna: ewa bel dan over een uur oke??
    waga beslma. beslama tuuttuutt.
    Oooooooh tfoe, tfoeeee. wat ga ik nu tegen Aziz zeggen? Damnn, moest dit nou vandaag zo gaan? Nou ja, hij heeft niet gebeld, dus kan hij misschien niet. En nu snel aankleden. Toch maar geen rok dragen, ik ga toch niet naar school. Deze dag ga ik lol trappen. Deze stretschbroek en deze rooie topje, mooie combie hoor. Mijn haren, shit waar is de fohn.
    Oh, hier. Ik fohn mijn haren. Zet wat mascara en dat ander gedoe op. Zoo, wat ben jij mooi zeg, roep ik tegen mezelf uit als ik in de spiegel kijk. haha, gekkie, soms vergeet ik gewoon dat ik het ben. Maar nu wel mijn haren vast doen. Wat haat ik deze hoofddoek man. Senl opdoen en mijn lange blousje aan. Zo mijn sandaaltje en mijn tas. Ik heb een extra grote tas gekocht voor het geval dat..Ik ren naar benee en doe de deur achter me dicht. Waar zal ik nu gaan zonder dat iemand mij ziet. De trappenhuis van Linda, jaa daar komt bijna niemand. Snel loop ik daarnaatoe, het is niet zo ver dus, dat scheelt. Ik kijk effe rond voor de zekerheid dat er iemand aankomt. trinngg, tringg. Uuh de tel, ik schrok me een hoedje.
    Hallo?
    Ewa Loubna waar ben je??
    Ooh Abdel, ik ga net het huis uit ik zie je bij die ene cafetje van die ene keer oke?
    Waga dan rij ik nu daarnaartoe. caio.
    Ik blijf effe stil en krijg een glimlach op m´n gezicht. wel gemeen eigenlijk. Ik spreek met Abdel af alleen omdat hij een auto heeft. Aziz is vorige week gezakt voor zijn theorie. Maae ja, bovendien is Abdel best wel knap, ik ken hem nou al een maand, Aziz ken ik al 1 jaar. Er komt niemand aan, snel mijn hooffdoek in mijn tas doen en mijn blousje ook. Mijn hart begint sneller te kloppen en ik kijk om heen, maar er is niemand te zien. Mijn haren los, zo nu kan ie.. Snel naar Abdel, wat zal hij opkijken als hij me ziet. Triinnng, triinnggg. Ooh nee, het is Aziz. Wat ga ik nu zeggen? Mohim, hallo? Hallo schatje, hoe is ie??
    Goed en met jou? Prima nu ik je hoor. Wat ga je nu doen?
    O, ik ga naar school. Zoo, dus ik kan je niet zien vandaag.
    Nee helaas niet.
    Waga. ik bel je vanavond oke??
    Oke beslama..
    Ik zien Abdel in de verte staan, jeetje wat ziet hij er lekker uit man. Mooie zwarte krulletjes, vallen net boven zijn ogen, mooie glimlach EEEEnnn een mooie gouden tandje. Hij kleedt zich altijd stoer. Ik word helemaa gek door die mercedes van hem. Zodra ik dichterbij hem kom begint mijn hart sneller te kloppen. Hij geeft mij vier kusjes op mijn wang en zegt, wat zie jij er sexy uit zeg. je ziet er lekker uit hoor. ooh dank je, jij ook. Ik krijg wel rooie wangen. Ewa waar gaan we naartoe?? Vraagt hij. Jaa,ik weet het niet kijk jij maar. Zullen we naar mijn huis gaan zegt hij, niemand is thuis duss. Ik dacht eerder aan scheveningen of zo. zeg ik. Ewa saffie wat ga je daar doen alleen maar kazen daarzo, zegt hij. En thuis?? daar is toch ook saai zeg ik. Welnee schatje, we zetten een leuke filmpje op en dan kunnen we samen kijken leuk toch? Oke jij je zin zeg ik dan. Maar ik had toch veel liever scheveningen. In de auto bleef ik de hele rit stil en te genieten van de muziek. Zoo, we zijn er. Hij doet de deur voor me open en lopen samen naar z´n huis. Als we binnen zijn zie ik daar een vriend van hem. Je zei toch
    Zien''N'' Hoceima

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    74
    09-01-2002

    dat er niemand was? fluister ik tegen hem. Ja maar hij gaat zo weg. Hee mo, ik bel je later oke? thalla.
    latersss. en dan doet hij de deur achter zich dicht. zo die is weg. En nu zij wij hier alleen. Jij, ik en mijn dikke ###...hahaha geintje hoor. Ik duw hem weg en scheld hem uit voor idioot en klootzak... Geintje zeg ik toch? kan je niet tegen een grapje of zo? Ik begin nu ook te lachen. Hij zet een filmpje op. Hij heet ´my mysterius lover`, nooit eerder gezien of gehoord. Is hij leuk? vraag ik, Ja hoor echt mooi, je zult het zien. Wil je wat drinken? vraagt hij. Eeeeh, ja jus´d orange, A.U.B. Komt eraan, later komt hij terug met twee glazen, en komt naast me zitten. Hij doet zijn hand over mijn schouder en begint over mijn haren te gaan. Ik zit inmiddels naar de film te kijken en voel tegelijkertijd vlinders in mijn buik opkomen. Hmmmm..Hij ruikt zo lekker. Hij kust me op mijn wang en ik kijk hem aan. Damnnn, wat heb jij gevaarlijke ogen zeg, en verleidelijke lippen zegt hij, kortom je bent zo mooi Loubna.. Ik voel mijn hart niet meer, ik voel me echt in de wolken zweven. Ik steeds dichterbij hem en hij ook totdat onze lippen elkaar bereikt hebben. Hij begint me hevig te zoenen en te strelen. OVERAL.. Ik beatwoord elke beweging van hem..Steeds fluistert hij in mijn oor, ik wil je azin, ik verlang zo erg naar je. Ik geen controle meer over mezelf. Hij heeft me helemaal in zijn macht Hij kust me op mijn hals en begint mijn topje uit te trekken, zodat ik alleen mijn B.H. over hou. Hij begint me op mijn borsten te kussen, Wat heb jij lekkere borsten en groot zegt hij. Hij gaat steeds naar beneden en likt mijn buik. Ik wil hiermee stoppen maar lukt niet. O mijn grote god, waar ben ik mee bezig vraag ik mezelf af. Waarom kan ik niet stoppen? Hij staat op en zegt, kom we gaan naar mijn kamer. Ik sta op en zeg, nee, ik moet weg. Hij komt dichterbij en kust me op mijn mond, ik kus hem terug en voordat ik het wist droeg hij me naar zijn kamer, en legt me op zijn bed. Dan begint hij zijn kleren uit te trekken en nog alleen zij boxeshort aan. Wat doe je?? vraag ik. Waar ben je mee bezig? Maar hij weet me gewoon om te praten en komt weer dichterbij en zegt schatje liefde is niet alleen lief praten en elkaar aan kijken, maar meer, en hij begint me zoenen. Hij heeft zo´n lekkere gespierd lichaam, Ik begin hem te likken op zijn gespierde lichaam en op zijn mond.. Ik hou van je schatje.. fluistert hij. Ik wil je zo graag. Jij ook?? Voordat ik kon antwoorden gaat de tel over. Neem op zeg ik, Nee joh laat maar rinkelen zegt hij. Neem op zeg ik weer. Dan neem hij op. Hallo, hoorde ik een meisjesstem zeggen. Met wie? zegt hij. Snel doet hij de volume zachter zodat ik het niet kon horen en staat op en gaat naar de ander kamer. Ik doe mijn kleren aan en ga naar de douche. Ik kijk in de spiegel en begin mezelf uit te schelden. Tfoe tfoeeee, A*****, ahoer, wat heb ik allemaal gedaan. O goed gelukkig ben ik niet TE ver gegaan. Ik hoorde hem nog steeds praten. Ik bel je later oke? hoorde ik hem zeggen. Ik keek nog een keer in de spiegel en er rolde een traan over mijn wang. Ik dacht aan alles. Aan mij familie, wat doe ik hun aan. Aan Aziz, hoe kan ik hem nou zo bedriegen? Terwijl hij juist zo serieus bezig is met mij? Loubna? waar ben je? Hoorde ik hem roepen. Ik antwoorde niet. Ik veegde snel mijn tranen weg zodat hij niet kon zien dat ik gehuild had. Plotseling ging de deur open en hij kwam naar binnen. Ikschrok me een hoedje, ik dacht namelijk dat ik de deur op slot had gedaan. Maar schatje, zegt hij , wat is er? gaat het wel goed met je? ik kijk hem boos aan, maar ik zei niks, hij moet niet merken dat er wat aan de hand is, Aangezien de situatie. Ik pakte mijn tas en liep naar de deur. Hij pakte me bij mijn hand en draaide me om. Het was mijn zus, als je daarom boos bent. Oh ja? ja. Waarom hol je dan de kamer uit en dan doe je nog de volume zachte he? Ik deed het niet. Wallah niet en ik had wat prive dingen met haar te bespreken. Wallah geloof me aschatje. Hij kijkt me echt diep in me ogen, voordat hij wat kon zeggen zeg ik, mohim ik moet weg, ik bel je nog wel. Ik deed de deur open en hij hield me tegen. Laat los joh! zeg ik. Zal ik je brengen?
    Zegt hij. Nee ik ga wel lopen. Hij geeft me voor de laatste keer een zoen en ik ga snel weg. Steeds kijk ik om heen in de hoop dat niemand me zou zien. Allerlei gedachten spoken door me heen. Wat heb ik gedaan, stom, stom van me. Tringg, Tringg. O de tel. Ik krijg een brok in mijn keel en met bevende handen neem ik op Hallloo zeg ik met een angstige stem. Hoi schatje waar ben je? Ooo, het is Aziz wat was ik blij hem stem te horen. Ik voelde me zo rustig nu. Ik ga zo naar huis antwoorde ik. Nu al? zegt hij, het is nog 2 uur. Ja maar ik voel me moe en ziek, duss. Oohh oke schatje. wel thuis he, en beterschap.Beslama. Ik bleef staan en barste in tranen uit. Wat doe ik hem aan! Ik kon bij hem zijn, maar nee mevrouwtje gaat naar iemand anders. Ik veegde snel mijn tranen weg en keek snel om me heen. Ooh shit, shit. Jebsa, me broers vriend. Snel rennen, als hij me ziet dan ben ik zwaar de ***.....


    De vervolg zul je spoedig weer te lezen krijgen.
    Ik hoop dat ik het zo wel een beetje spannend heb gemaakt.
    Als het niet leuk is ga ik niet verder, Aan jullie de keus..

    Ciaoo
    Zien''N'' Hoceima

  3. #3
    mama van 4 schatjes

    Reacties
    16.096
    03-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    weet je dat die titel ''leven in twee werelden'' de titel is van mij boek die ik aan het schrijven ben en insallah komt tie ook uit
    Koningin van Marokko.nl


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    74
    09-01-2002

    ooh toevallig joh. leuk
    Nou heel veel succes, met je boek..

    Beslama
    Zien''N'' Hoceima

  5. #5
    Too Odd To Describe

    Reacties
    207
    26-02-2002

    Het is wel een leuk verhaal

    Komt er spoedig een vervolg???

    Lil_Saïda

  6. #6
    ----hoi----

    Reacties
    398
    05-06-2002

    echt goed verhaalll.... je moet zeker vervolg schrijvenn!!!!

    thallaaa
    xXx Sw33tn3ss

  7. #7
    Dont mess with me

    Reacties
    991
    27-02-2002

    wat een lang verhaal zeg so echt goed mooi

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    74
    09-01-2002

    vervolg verhaal.

    Ik hoorde overal om me heen getutter en gefluit. Pssst,psst azina he lekker ding, kom eens effe? Maar ik trek er niks van aan en loop gewoon door. Ik moest een uitweg zien te vinden anders zou die vriend van mijn broer mij zien...Ohh mijn god, die jongen met de auto, hij volgt me de hele tijd. Wat nu? He zina, waat ga je? laat me met rust schreeuwde ik. En begin steeds sneller te lopen. Ik moest koste wat het kost die vriend kwijt zien te raken. Hij loopt nu schuin tegenover mij. Ik kijk effe om en ja hoor, Hij heeft me gezien. Hij kijkt me aan en glimlacht naar me en maakt een gebaar van kom..Ik voel geen kracht meer in mijn benen. Heeft hij me niet herkent? Of wil hij gewoon kennis maken met. Het zal me een zorg zijn wat hij wil. Ik moet gewoon kwijt zien te raken. Ik zie tram aankomen en haast me naar de tramhalte en stap snel in de tram. Ik kijk eff om me heen, in de hoop niemand te zien die ik ken. Maar gelukkig niemand te zien. Oooff, gelukkig, ik stap uit en loop richting de trappenhuis, Ik hoor daar stemmen, Ik ga steeds dichterbij en tot mijn grote teleurstelling zitten daar 2 verliefde paar te zoenen. Ik doe net of ik gewoon langs loop en loop gewoon door, En nu? den ik bij mezelf. Waar zal ik mijn hoofddoek opdoen zonder dat iemand mij ziet?? Ik zie een autogarage in de verte, en ren er naartoe. Ik doe snel mijn blouse be3dsa aan. snel pak ik mijn hoofddoek uit mijn tas en doe het snel op. Oooooofffff gelukkig. En nu wel snel naar huis, oajajemaaa bijna 5 uur. Ik loop richting de tramhalte en tot mijn grote schrik zie ik die vriend van mijn broer weer. Paniekerig ga ik snel zomaar een tuin van iemand binnen. O god, als niemand mij maar ziet. Ik kijk tussen de bosjes en zie niemand meer. O, gelukkig, hij is weg. Plotseling zie ik een oude man uit het balkon kijken, Heeeee, roept hij, SODEMIETER WEG SENNIE...Hij is marokkaans nog wel. Snel verlaat ik de tuin en ren naar huis .Wat een rotdag denk ik bij mezelf. Thuis aankomend is alles zoals gewoonlijk. Vader zit Aljazeera te kijk, moeder staat achter de aanrecht en broers allemaal naar buiten. Selem, zeg ik. Selem, antwoorden mijn moeder en vader terug. Snel ga ik naar mijn kamer en doe mijn huiskleding aan. Een lange wijde rok met bloemetjes, een blouse en mijn hoofddoek. Ik bekijk mezelf in de spiegel en denk, Ojejemaa, Abdel moest me eens zo zien. Ik ren naar beneden en ga meteen naar de keuken. Hoe was je dag? vraagt mijn moeder. Oo, goed hoor zeg ik. Kan ik ergens mee helpen? vraag ik. Ja ,breng deze thee naar je vader. Oke zeg ik. Ik breng de thee naar me vader en schenk voor hem een glas. Je bent laat, zegt me vader. Ja bebe, ik moest inhalen. O waga, abenti. Snel verlaat ik de woonkamer en ga naar mijn eigen kamer. Ik zet wat muziek op en doe de t.v. aan. Niks te zien en doe weet uit. Ik kijk in mijn telefoon en zie een onbeantwoord gesprek en 2 berichten. Het is Abdel, hij heeft gebeld. Kijke deze berichten.Ik begin te lezen..
    Lieve Loubna.
    Ik vond het heel luek om je zien.
    Ik zou je echt best wel beter willen leren kennen. Als jij wilt tenminste.
    No way, dacht ik. Als ik nog te veel met hem ga optrekken dan laho3lam wat er zal gebeuren. Ik lees de bericht verder. Wallah Loubna ik heb serieuze ¨plannen. Is dit wel de goeie manier hoe hij het opvat?? dacht ik bij mezelf. Vooral omdat hij het door een smsje zegt. Hij had het beter persoonlijk kunnen zeggen. Ik lees dan verder.
    Ik wou het je persoonlijk door de tel, zeggen maar je nam niet op en ik dacht dat je me niet wou spreken, vandaar deze sms. Ik hoop dat je het begrijpt. Van daarnet, het was echt niet mijn bedoeling om zo ver te gaan. Maar jij had me helemaal gek gemaakt. Hopelijk hoor ik je gauw weer. Xxxxjes Abdel.
    Ojejemaaa meent hij dit echt?? Maar wat heeft het voor zin, ik doe toch alles stiekem. Ik zou nooit iets serieus met hem kunnen beginnen al wil ik het zo graag. Maar ja. Ik heb altijd Aziz nog.
    De volgende morgen ga ik naar school en dit keer was ik echt vroeg klaar. Ik heb afgesproken met Aziz dat hij me komt ophalen en dat heeft hij ook gedaan. We lopen langs een slootje en gaan daar langs de water op een bankje zitten. Hij pakt mijn hand en geeft er een kusje op. Ik moetj je wat vertellen schat. Zegt hij..Ooo zeg ik, wat dan??

    Eindeeeeee
    hahahah neee hoor
    Ik ga stoppen want, ik moet weer aan het werk.
    Maar ik ben lang niet klaar hoor..

    bey bey
    Zien''N'' Hoceima

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    74
    09-01-2002

    ewaaaa amensen vinden jullie mijn verhaalniet mooi of zo...

    Moet ik het nog af maken of niet??/
    Zien''N'' Hoceima

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    27
    11-06-2002

    Ga nou doorr!!

    je moet nie vragen of we willen dat je doorgaat, dat moet je gewoon doennnnn!!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    74
    09-01-2002

    Ik moet voor 3 maanden naar marokko. O ja? hoezo dan? zeg ik. Ik ga daar een plan maken voor onze huisje. Want je wilt zeker toch niet in de dorp gaan wonen? hahah, gekkie zeg ik dan, tuurlijk niet. Ik zal je missen zegt hij. Ik jou ook schatje zeg ik. De volgende morgenvroeg nemen we afscheid en hij vertrekt dan. Abdel heeft nou 1 week niet gebeld, en ik bel hem ook niet meer. Maar op een dag besloot ik toch te gaan bellen. Hij was heel erg blij dat ik gebeld had. We hadden dan ook de volgende dag gelijk afgesproken, met wie hetzelfde liedje natuurlijk, stiekem , stiekem en nog eens stiekem. Die avond belde hij mij. Ik wil met je trouwen Loubna zei hij. Waaaaat?? meen je dat nou? Wallah Loubna, ik wil je echt. Je maakt me helemaal crazy. Wanneer kan ik je om de hand komen vragen? Dit is niet waar dacht ik. Hij maakt gewoon een geintje. Wie had ooit gedacht dat hij zo serieus kon zijn.Ewa Loubna, wil je met me trouwen of niet? Eeeeh, ik denk er nog over ja? Zeg ik dan. Neem je tijd schatje, maar laat me astublieft niet zitten. Dan sluiten we het gesprek af. Ik begin nu wel echt door te draaien dacht ik. Heeft hij dat echt gezegd, of zat ik gewoon te dagdromen? Ik kijk nogmaals in mijn tel. en ja hoor. Het is de realitiet. En nu? dacht ik. Als ik met hem ga trouwen en Aziz dan? die zou mij in de zomer hand komen vragen. en het is al bijna zomer. Maar Aziz is zo saai en is niet zo superknap. Abdel is knap, heeft een mooie auto en een mooie huis ook nog. Zo´n kans zou geen een meisje voorbij laten gaan. Ik bof wel eigenlijk. Maar hoe moet ik het Aziz vertellen? Hoe moetik hem zeggen dat ik niet met hem ga trouwen? De hele avond heb ik geen een oog dicht gedaan. Ik weet wat dacht ik!!! ik zeg hem gewoon dat ik uitgehuwelijkt word. Ja dat is het.. de 3 maanden vlogen voorbij en Aziz is al terug van marokko. Intussen tijd was mijn band met Abdel heel intiem geworden, Hij behandelt mij asl een queen. En ik ben toch vastbesloten om toch met hem te trouwen. Ik hoef hem toch niet te vertellen dat ik eigenlijk hoofddoek draag. Als hij mij om de hand komt vragen dan doe ik mijn hoofddoek om, dan denkt hij natuurlijk dat ik het uit respect doe. maar nu moet ik Aziz vertellen dat het niet doorgaat tussen ons. Ik bel hem op en hij neemt gelijk op. Ik moet met je praten, zeg ik dan met een bevende stem. kan ik je morgen zien? Oooh oke, zegt hij hoe laat? Om 1 uur. Waga beslama. De volgende morgen om 1 uur…
    Geduldig wacht ik op Aziz. 1 kwartier voorbij, dan een half uur. Ik bel hem op . Ewa waar ben je? zeg ik dan boos. Ik bevries hier zowat van de kou..Aan de achtergrond hoor ik meisjesstem. Met wie ben je daar zeg ik, Hij lacht en zegt, ik zie je over 5 minuten oke? Wacht daar. dan hangt hij op.Mijn hart begint sneller te kloppen. Hij deed zo raar, er is iets mooi mis. Maar wat? even later zie ik een auto mijn richting opkomen. Die auto komt me echt bekend voor .. Ooooh shit shit, dat is de auto van Abdel. Snel draai ik me om en loop richting een bankje en ga dan daarop zitten. Hij stopt vlak boven mij. Saffie ik ben erbij dacht ik. ik draai me heel voorzichtig om en zie Aziz uit de auto stappen. Aaaaahhhh, Abdel en Aziz vrienden???? Ik ga beter in die sloot springen, dan dat ik voor paal word gezet. Aziz loopt mijn richting op, Abdel blijft in de auto zitten. Aziz geeft me 4 kusjes op mijn wang en zegt je wou met me praten? Ja zeg ik. Kom maar mee zegt hij. Waar? zeg ik. Mijn vriend brengt ons naar een rustig plekje en dan kunnen we rustig praten. Hier is toch ook goed zeg ik dan. Ik voel mijn hart overal kloppen. Ik word dan zo rood als een tomaat. Ik begin nu zelfs te flippen. Kom we gaan hier weg, stuur je vriend weg. Wat is er met jou?? zegt hij, je doet zo raar. Hij gaat ons alleen brengen meer niet. Ik wil niet zeg ik dan. Kijk, als je niet meegaat dan ga ik weg hoor zegt hij dan. Nou, ga maar zeg ik dan. Beter af zonder hem dan in de problemen zitten. Hij gaat weg zonder afscheid te nemen. Wat een idioot dacht ik. Hij stapt in de auto en rijden dan weg. Ik loop zo snel als ik kan naar huis. Maar plotseling zie ik die auto op me afscheuren en staat precies voor me
    Zien''N'' Hoceima

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    74
    09-01-2002

    neus stil. Ga je nu wel mee? zegt Aziz. stap in joh, hoor ik de stem van Abdel zeggen. Ze hebben me beet dacht ik. Wat nu?? Ik kan niks meer doen, ik zit in de val. Mijn leven is naar de maan. Ik stap in. Loubna, dit is Abdel, Abdel dit is Loubna. Ja ik weet het zegt hij dan. Nee maar, jullie kennen mekaar? zegt Aziz. Ik voel niks meer, geenhart die klopt, geen bloed die doorstroomt. niks. Abdel draait zich om en zegt. ZO wat staat die hoofddoek je mooi. Aziz kijkt heel verrast en zegt. Jullie kennen elkaar. Ja is mijn vriendin asahbie zegt Abdel. Oo toevallig zegt Aziz ook de mijne. Ze kijken elkaar aan en beginnen dan hard te lachen. Ik kijk Aziz aan en begin hem uit te schelden. Waar ben je mee bezig vieze *******, idioot. Ik was zo erg boos en bang tegelijk. Ik ? zegt hij. Waar was jij mee bezig. Denk je echt dat zo dom ben. Al die tijd ging je met mijn vriend om . en je denkt dat ik het niet wist. Abdel keek me aan en zei, Waarom deed je je hoofddoek weg eigenlijk? Ik weet nou dat je het stiekem weghaalde. Ik begin nu tranen te krijgen. Yarraab, red me uit deze nood, denk ik. Ik weet waarom je met mijn wou praten zegt Aziz. Je wou me ze3ma zeggen dat je niet met mij gaat trouwen. Ik heb alles gehoord hoor toen je Abdel belde. Denk je nou echt dat ik ooit van plan was om met jou te trouwen. Nee, ik trouw niet met *****es. Ik moest jou gewoon uittesten om te kijken of je wel deugde of niet. Maar helaas niet dus. Je hebt het spelletje gespeelt en je hebt verloren. Ik heb gewonnen.Je hebt geen schaak en geen mat. Abdel is verloofd en ik ga dit jaar verloven. Ik begin nu echt te huilen. Dus die meisje die Abdel belde was niet zijn zus maar zijn verloofde. Hoe kon ik zo dom zijn. ooooohh..Aziz kijkt me aan en zegt. Waarom wou je eigenlijk met Abdel en niet met mij?? Ik kijk hem aan en zeg helemaal niks. Het lijkt wel of ik mijn tong verloren had. Aaahh zegt Aziz, Abdel is knap , heeft een mooie huis en een mooie auto ook nog. En Aziz, jaaah die is niet zo mooi en heeft geen auto..en is arm YEK?? NEEEE, schreeuwde ik niet waar. JAWEL schreeudwde hij terug. Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen. Jij wou mij laten stikken en nu ben jij degene die moet stikken. Ik kijk hem aan en zeg. Ik hoop dat er een duivelse vloek op jullie zal rusten en snel doe ik de deur open en stap dan uit. Met tranen in mijn ogen ren ik naar huis. jij ook veel geluk verder in je leven schreeuwde Aziz. Ik blijf midden op de weg staan en krijg geen beweging meer in mijn benen. Saffie ik ben verlamt dacht ik. Tuuuuut, de auto remt snel af en de man achter de stuur begint te vloeken. he ga daar weg. Ben je gek geworden of zo? Wil je soms dood. Ik ren naar hem toe en zeg, haha ja meneer ik ben gek.hihi. ooohhh, wat een mooie auto heeft uw. hihih. weet je zeg ik. Uw bent wel mooi hoor. hahaha. De man kijkt me verbaasd en angstig aan. Snel pakt hij zijn telefoon en belt de politie. wat is dat?? hihih wat mooi. Even later ariveerde de ambulance en ze brachten me naar het gekkenhuis. IK was gek geworden. Ze hebben me gek gemaakt.

    1 maand later:
    Mijn ouders zijn me komen opzoeken.
    Mijn moeder barst in tranen wanneer ze mij daar in een rolstoel ziet.
    Aaaahh, abentie, abenti, wat is er met jou gebeurd?.. Mijn broer troost haar op en begint ook te huilen. Nog nooit heb ik mijn vader zien huilen, maar vandaag rolden er een paar tranen uit zijn ogen. Ik loop naar de raam en begin te lachen te huilen tegelijk. ik steek mijn hand uit en leg het op de raam, mijn moeder legt haar hand tegen de mijne, en huilt. Ga ajemmaa, zeg ik. Ga je kinderen opvoeden die het verdienen, ik verdien jullie niet.
    Maar jemma: IK HOU VAN JE, weet dat en vergeet dat nooit, En vader, Hassan, Karim ik hou van jullie allemaal.
    Dan ga ik terug naar de andere gekken en begin weer gek te doen. Mijn ouders verlaten me huilend en laten me alleen gek achter. Nooit zal ik mezelf vergeven, of wie dit bij mij heeft gedaan. NOOIT..

    Ja, abeste mensen, dit is weer zo´n verhaal dat vaak in het echt voorkomt.

    Beste mensen, wallah, wat je ook doet, doe het dan goed en blijf altijd eerlijk en trouw. De beloning is altijd goed en ALLAH is groot..

    wasalaam o3alaikom



    EINDE
    Zien''N'' Hoceima

  13. #13
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Thumbs up nerrie!!

    Meid je bent harstikke goed, dus je hebt toch fantasien, ik wist het wel !
    had je die dan niet bij mijn topic kunnen plaatsen, over loubna en abdel bijvoorbeeld!
    harstikke goed ga zo door!
    Wel zielig voor loubna en haar familie dat in het gekkenhuis is terecht gekomen!!

    doeg, afz:soekran
    By 14.000 reacties moet ik stoppen

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    74
    09-01-2002

    dank je wel lieverd...
    Jou verhaal was ook niet slecht

    groetjesss en kusjes....
    bey bey
    Zien''N'' Hoceima

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    78
    04-06-2002

    ik denk dat dat gek-worden gedeelte niet zo vaak voorkomt hoor, er is ook nog wel leven na een vriend.