1. #16
    fokjoeeee

    Reacties
    319
    13-05-2006

    Ik zag allemaal wijven in gare kleding en jongens met kisten lopen.
    Mijn broer zag dat ik door de kamer keek en gebaarde tegen mij dat ik even naar de gang moes komen
    Rachida: Waar zijn mama en papa
    Mourad: Ja die zijn naar opa en oma toe. (de ouders van haar moeder)
    Rachida: en toen dacht jij ``jaaa ouders zijn weg lekker feestje opbouwen´´enzo
    Mourad: Nee Rachida ze vroegen mij of ze naar mijn huis gingen. en hun kwamen nooit naar ons huis dus besloot ik maar naar mijn huis te gaan aangezien papa en mama weg zijn.
    Rachida: Zo snel laat jij je dus overhalen door een paar kaaskoppen. Ik was boos op ze en ging alle Nederlanders over 1 kam scheren omdat ik ze daar allemaal zag blowen en drinken en dat in onze woonkamer.....
    Ik liep naar boven en ging op mijn bed zitten en dacht diep na. Waarom leef ik in deze gezin waarom heb ik zo´n broer waarom wonen wij in deze dorp allemaal vragen gingen er door mij heen. Ik stond op en ging douchen na het douchen hoorde ik geschreeuw ik liep naar beneden en zag een paar jongens vechten om een meisje en zomaar riep ik keihard ´´eruit jullie!!!!! ze keken op en moesten lachen en riepen naar mij..... ´´moet je niet slapen´´ ik werd echt woedend en zei dat ze op moesten rotten en nooit meer terug moeten komen. Ik zag aan Mourad dat hij me met grote ogen aankeek, na een aantal woordjes er uit te hebben geschreeuwd gingen ze weg en een hoorde ik nog zeggen ´´kut marokkaan`` en pats de deur was dicht......
    Mourad kwam naar mij toe hij was erg boos zo te zien.......
    Mourad: Waarom heb je dat gedaan he.
    Rachida: Ja wat moes ik dan doen ?
    Mourad: In je kamer blijven tot ze weg zijn!!! schreeuwde hij hard tegen mij.
    Rachida: Ik hoorde teveel geschreeuw en je vrienden zijn allemaal racisten! Waarom ga je met ze om Mourad waaarom
    Mourad: Ja moes je ze maar niet weg sturen en ruim deze kamer op!! ik bleef verstijfd staan .....
    na een paar minuutjes hoorde ik de deur dichtslaan..
    Ik ruimde de kamer maar op en niet omdat Mourad dat zei maar omdat ik me moeder dit niet aankon doen............


    Ik ga morgen verder

  2. #17
    Getrouwd<3

    Reacties
    2.629
    03-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    gaaa verder

  3. #18
    Getrouwd<3

    Reacties
    2.629
    03-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    ga verder

  4. #19
    fokjoeeee

    Reacties
    319
    13-05-2006

    Ik ging naar boven om me op te frissen en nadat ik me pyama had aangetrokken ging ik nog eventjes naar beneden om wat te eten na het eten ging ik even afruimen en zag dat Mourad nog steeds niet thuis is. Ik deed de voordeur op slot en ging naar mijn kamer. Na een tijdje te hebben nagedacht viel ik in slaap.


    VOLGENDE OCHTEND:
    Ik stond op en het was inmiddels al 8 uur ik keek naar de klok. was het al zo vroeg,
    Ik hoorde de voordeur open gaan en mijn vader schreeuwen.
    Papa: Waarom zei je tegen je moeder dat we bleven slapen!!
    Mama: Ja het is mijn moeder ze is ziek meskiena ik had geen keus.
    Papa: Je weet dat ik geen nee kan zeggen tegen iemand en toch flik je me dit!
    Mama: zeur niet. het is mijn moeder of je het nou wil of niet!
    Ik hoorde een vaas op de grond vallen die mijn vader naar mijn moeder had gegooid.
    Ik liep rustig de gang in en zag mijn moeder daar op de grond helemaal alleen met het gebroken vaas op de grond naast zich.
    Rachida: maamaamaaamaama gaat het. Ik hielp haar overeind naar de keuken en gaf haar een glas water.
    mijn moeder bedankte mij huilend en gaf mij een kus op mijn voorhoofd.
    Ze zei nog tegen mij dat ze woedoe gaat doen (reinigen ) en daarna ging bidden.
    Ik zei oke en dat ze nog even rustig aan moes doen en geen ruzie meer moes maken......
    Ik ging nog even naar de woonkamer en zag mijn vader daar op de bank. Even walgte ik van hem en realiseerde me weer dat het mijn vader is.
    Waarom deed die nou zo bot tegen mijn moeder dacht ik.
    Laat in de middag ging mijn moeder eten maken en ik hielp haar daarbij mijn vader was al weg. na een anderhalf uur waren we klaar en mijn vader kwam thuis.
    Hij groette alleen mij en mijn moeder niet. Hij kwam aan tafel zitten en at rustig al zijn eten op.
    Hij ging van tafel en zei helemaal niets.....


    vooruit ....

  5. #20
    MVC Premium

    Reacties
    296
    16-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    uppp.................

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    104
    03-05-2006

    kei erg voor die meid meskiena

  7. #22
    fokjoeeee

    Reacties
    319
    13-05-2006


    Ik vroeg mijn moeder wat er was gebeurd en ze zei niks.
    Ik kon haar verdriet maar niet aanzien en ging nadat ik mijn moeder een kus op haar voorhoofd had gegeven naar buiten.....
    Ik wist niet waar ik naartoe ging had ook geen vriendinnen die tijd en het ging ook allemaal zo snel....
    Na een paar uur zo te hebben gewandeld ging ik maar naar huis...
    voordat ik nog de sleutel in het slot wou steken hoorde ik geschreeuw.
    Ik ging snel naar binnen en keek mijn ouders aan en zag hoe hard me vader tekeer ging met de riem van mijn broer.
    Ik schreeuwde echt zo hard en mijn vader keek om hij zag het verdriet in mijn ogen en verliet de kamer. Ik rende naar mijn moeder en hielp haar overeind.
    Rachida: mamamaaaaaaaa waarommmm waaaroooom wat is er gebeurd.vroeg ik met een brok in mijn keel.
    Mama: geef me een glass water mijn dochter.
    Ik gaf haar een glas water en zag aanhaar dat ze het moeilijk had. Ik besloot maar niks tegen haar te zeggen, waar ik achteraf toch spijt van zou krijgen......


    Ik weet het is een kleine vervolg maar er is iets tussen gekomen

  8. #23
    Getrouwd<3

    Reacties
    2.629
    03-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    ga verderrrr....

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    7.437
    24-02-2006

    ga snel verder meid!!
    ben je niewe fan
    The Prophet (pbuh) said, “Allah said, “I have prepared for My righteous slaves (such excellent things) as no eye has ever seen, nor an ear has ever heard nor a human heart can ever think of".

    En dit wereldse leven is niets dan vermaak en spel. En voorwaar, het huis van het Hiernamaals is zeker het echte leven, als zij het wisten.” (Sourat Al Ankabout: 64).

  10. #25
    Wees Jezelf....

    Reacties
    941
    26-06-2004

    ga verder meid
    Love me or Hate me ! Personaly I couldn't care less

  11. #26
    fokjoeeee

    Reacties
    319
    13-05-2006

    [B]Ik ging maar naar boven om te douchen en mijn huiskleren aan te trekken.
    wat moet ik nou doen dacht ik heb hier geen familie niks.
    Ik ging maar een boek lezen na een tijdje had ik het boek bijna uit, Mijn moeder riep mij om te komen eten. Jaaa mamaa ik kom eraan schreeuwde ik.
    Ik ging naar beneden en ging aan tafel zitten.
    Rachida: Waar is Mourad? vroeg ik stilletjes.
    Mama: Ik weet niet hij was gisteren ook niet thuisgekomen.
    Rachida: uuuuhm okeee.
    Het was erg stil mijn vader at weer zijn eten in stilte op zoals altijd.
    Wat is er toch met mijn ouders waarom doen ze zo tegen elkaar Mijn vader liep weg zonder iets tegen ons te zeggen.
    Ik ging achter hem aan naar de woonkamer. mijn vader ging op de bank zitten en stak een sigaretje op.
    Niet wetend dat het meer dan een sigaret is.
    aaaah wat stonk dat erg.
    Papa zei ik ineens .
    Papa: Ja wat is er?
    Rachida: Wat is dat het ruikt zo vies
    Hij zei niks en nam weer een trekje van zijn sigaret ik dacht diep na. ooooooooooh dat is het dus
    Hij zat gewoon hasj te roken, Maar hoe komt hij daaraan dacht ik!
    [/
    B]

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    89
    08-03-2006

    Up.. Gaa snell verderrrrrrrr waj0hh wat j0uw is 0verk0men:O Heb Medelijden
    maar ga gauw verderr sgatt(K)

  13. #28
    INLOVE

    Reacties
    146
    28-03-2006

    mooi verhaal ga verder

    het leven is 1 groot feest geniet van elke dag die je mee maakt


  14. #29
    Trots op mijn kids

    Reacties
    3.186
    01-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    mooi verhaal

    ga gauw verder

  15. #30
    Trots op mijn kids

    Reacties
    3.186
    01-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    up!!